BMW с хибридни версии на Серия-7 и Х6
Модератор: Общи модератори
17 мнения
• Страница 1 от 2 • 1, 2
- ///Ivan
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 3390
- Регистриран на: 15.10.2007
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: E36 328i Turbo
- Мечтае да кара: BMW F10 M5
BMW с хибридни версии на Серия-7 и Х6
Още в края на тази година BMW ще представи на пазара хибридни варианти на BMW Серия-7 и BMW X6.
Информацията беше дадена от Иън Робертсън (Ian Robertson), директор маркетинг и продажби на BMW. Той пояснява, че двата автомобила ще използват различни хибридни системи.
Серия – 7 ще използва така наречената „по-лека” форма на хибридна версия, при която двигателят ще бъде изключван при спирания, а ускорението ще се подсилва от електродвигател.
От своя страна X6 ще бъде снабден с пълна хибридна система, която ще позволява на автомобила да се движи само на електроенергия или да комбинира усилията на двигател с вътрешно горене и мощен електромотор.
Двата хибридни модела бяха представени като концепции в Детройт. Серия-7 е на базата на модел 2009 с би-турбодвигател V8 с обем 4.4 литра и електромотор с мощност 20 к.с. V8 е с мощност 400 к.с. и с помощта на електромотора ще има потребление на гориво с 15% по-ниско от това на базисния модел.
Литиево-йонен акумулатор разположен в багажника на колата ще захранва електромотора заедно с енергията идваща от регенеративната спирачна система. BMW X6 ще бъде със същия двигател V8 с обем 4.4 литра но други подробности не се дават. За него производителите обещават намаляване на разхода на гориво с 20% в сравнение с базисната версия с двигател V8.
Вече е сигурно, че скоро тези два модела ще се появят в продажба, като не е изключено преди това серийните им версии да получат още подобрения.

Информацията беше дадена от Иън Робертсън (Ian Robertson), директор маркетинг и продажби на BMW. Той пояснява, че двата автомобила ще използват различни хибридни системи.
Серия – 7 ще използва така наречената „по-лека” форма на хибридна версия, при която двигателят ще бъде изключван при спирания, а ускорението ще се подсилва от електродвигател.
От своя страна X6 ще бъде снабден с пълна хибридна система, която ще позволява на автомобила да се движи само на електроенергия или да комбинира усилията на двигател с вътрешно горене и мощен електромотор.
Двата хибридни модела бяха представени като концепции в Детройт. Серия-7 е на базата на модел 2009 с би-турбодвигател V8 с обем 4.4 литра и електромотор с мощност 20 к.с. V8 е с мощност 400 к.с. и с помощта на електромотора ще има потребление на гориво с 15% по-ниско от това на базисния модел.
Литиево-йонен акумулатор разположен в багажника на колата ще захранва електромотора заедно с енергията идваща от регенеративната спирачна система. BMW X6 ще бъде със същия двигател V8 с обем 4.4 литра но други подробности не се дават. За него производителите обещават намаляване на разхода на гориво с 20% в сравнение с базисната версия с двигател V8.
Вече е сигурно, че скоро тези два модела ще се появят в продажба, като не е изключено преди това серийните им версии да получат още подобрения.





- saint85
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 548
- Регистриран на: 22.04.2007
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: bmw X3 Е83 М47
- Мечтае да кара: bmw X3 Е83 М47
- Детайли за колата: bmw X3 Е83 М47N 2.0d
Водород
Доколкото знам има БМВ 7-ма серия "хидроген" което е изцяло на водород ама май не е пуснато масово в производство кофти че се отказаха от водорода това според мен е една много добра платформа мани ги тия електромотори -егати тролейте 

- Kristopher
-
-
- Мнения: 1054
- Регистриран на: 16.04.2005
- Местоположение: София,Младост 2
- Пол: Мъж
- Кара: e34, e36
Re: Водород
saint85 написа:Доколкото знам има БМВ 7-ма серия "хидроген" което е изцяло на водород ама май не е пуснато масово в производство кофти че се отказаха от водорода това според мен е една много добра платформа мани ги тия електромотори -егати тролейте
Ти разбираш ли ги как работят, та казваш че електрическите коли са лоши? Напротив, една водородна кола никога не може да достигне капацитета на електрическата. и тия хибриди в момента са просто преход към електрическите. Електрическите коли са бъдещето, много по-добри са от сегашните, наще вече са стара технология, колкото и да не ви се иска и да не можете да го проумеете. Единствения недостатък на електрическите коли е звукът, примерно от едно V8, нищо друго

Компютърна диагностика на BMW след 1993 година - безплатна

- quickshare
-
-
- Мнения: 679
- Регистриран на: 23.05.2006
- Местоположение: Пловдив
- Пол: Мъж
- Кара: Хулиган по пътищата
- Детайли за колата: Екстри много :)
Re: Водород
Kristopher написа:saint85 написа:Доколкото знам има БМВ 7-ма серия "хидроген" което е изцяло на водород ама май не е пуснато масово в производство кофти че се отказаха от водорода това според мен е една много добра платформа мани ги тия електромотори -егати тролейте
Ти разбираш ли ги как работят, та казваш че електрическите коли са лоши? Напротив, една водородна кола никога не може да достигне капацитета на електрическата. и тия хибриди в момента са просто преход към електрическите. Електрическите коли са бъдещето, много по-добри са от сегашните, наще вече са стара технология, колкото и да не ви се иска и да не можете да го проумеете. Единствения недостатък на електрическите коли е звукът, примерно от едно V8, нищо друго
И лееееееко изостават в ускорението и динамиката

- Kristopher
-
-
- Мнения: 1054
- Регистриран на: 16.04.2005
- Местоположение: София,Младост 2
- Пол: Мъж
- Кара: e34, e36
що, ти карал ли си. за момента електрическите коли изобщо не са развити, те просто липсват. а тези дето караме са развивани 100 години, има ли нужда изобщо да се обяснявам..... като се ще излезне някой железен българин и ще оспорва до дупка всякакво развитие 


Компютърна диагностика на BMW след 1993 година - безплатна

- SaSo
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 2090
- Регистриран на: 2.07.2006
- Местоположение: Sofia
- Пол: Мъж
- Кара: Е61 530d '05 и Е46 330d '04
- Мечтае да кара: 5GT 535 xd
Електрическия двигател има много голямо предимство и в конете и във въртящия момент пред бензиновите или дизеловите, проблема обаче не е в самия мотор ами в батеирите.
Ел.мотора е създаден много отдавна 1821 година и от тогава също се развива, проблема при вграждането му в автомобилите е, че няма батерия която да издържа дълго време и заедно с това да се зарежда бързо.
Ел.мотора е създаден много отдавна 1821 година и от тогава също се развива, проблема при вграждането му в автомобилите е, че няма батерия която да издържа дълго време и заедно с това да се зарежда бързо.
- Kristopher
-
-
- Мнения: 1054
- Регистриран на: 16.04.2005
- Местоположение: София,Младост 2
- Пол: Мъж
- Кара: e34, e36
веднага се сещам аз самия как може да се избегне този недостатък, без никаква модернизация на самите батерии, но е нужно развиване на инфраструктурата. Но също съм сигурен, че може да се намери начин как да се модернизират и осъвършенстват и самите батерии. Но това вече не мога аз да го измисля сам. 


Компютърна диагностика на BMW след 1993 година - безплатна

- Martini
-
-
- Мнения: 211
- Регистриран на: 29.03.2007
- Местоположение: София,Младост2
- Кара: много работи
- Мечтае да кара: вече нищо
Слагаш една мп3-ка с V8 саундс и се кефиш, я тука кво ускорение прави http://www.youtube.com/watch?v=aYTkg4OFRW8 но си има недостатъците.......засегаSaSo написа:Като няма звука на В8 ще го докарат ... Един говорител под капака и готово.... :mha:


- acho.rs
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 4874
- Регистриран на: 9.02.2007
- Местоположение: Sofiq
- Пол: Мъж
- Кара: Jaguar XK 4.2, G05 X5 30d
Re: Водород
quickshare написа:Kristopher написа:saint85 написа:Доколкото знам има БМВ 7-ма серия "хидроген" което е изцяло на водород ама май не е пуснато масово в производство кофти че се отказаха от водорода това според мен е една много добра платформа мани ги тия електромотори -егати тролейте
Ти разбираш ли ги как работят, та казваш че електрическите коли са лоши? Напротив, една водородна кола никога не може да достигне капацитета на електрическата. и тия хибриди в момента са просто преход към електрическите. Електрическите коли са бъдещето, много по-добри са от сегашните, наще вече са стара технология, колкото и да не ви се иска и да не можете да го проумеете. Единствения недостатък на електрическите коли е звукът, примерно от едно V8, нищо друго
И лееееееко изостават в ускорението и динамиката
...А ти лееееееееко не си информиран ! Както казаха колегите - проблема е в батериите . Виж тесла роудстър например - 0-100 км/ч за 4,2 сек . Ами най-бързите влакове - да не са на бензин или нафта . Но за влак не ти трябват батерии , защото има жица или ел-магнитна релса.Есента излязоха няколко статии в АМС озагалвани - солта е по-скъпа от златото , именно заради предстоящия бум на производстваото на батерии за ел. колите .
За водорода - предвижда се навлизането му към 2020 година , защото за сега се извлича предимно чрез елекртическа хидролиза , което е адски енергоемко и практически е неоправдано скъпо , плюс това има проблеми със складирането на водорода - термоизолациите са на слабо ниво и водорода си се изпарява само за няколко дни (ако не го изгориш , преди тва

А тези 7ци , С класи и други псевдо хибриди са по-скоро рекламни трикове - мощоността на ел двигателя в S 400 Hybrid е 15 или 20 квт , не помня . Голям хибрид , голяма работа.За сега само лексус слагат мощни ел мотори в добавка към бензиновите , докато другите са по-скоро леки експерименти и рекламни маневри

- SaSo
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 2090
- Регистриран на: 2.07.2006
- Местоположение: Sofia
- Пол: Мъж
- Кара: Е61 530d '05 и Е46 330d '04
- Мечтае да кара: 5GT 535 xd
Re: Водород
acho.rs написа:quickshare написа:Kristopher написа:saint85 написа:Доколкото знам има БМВ 7-ма серия "хидроген" което е изцяло на водород ама май не е пуснато масово в производство кофти че се отказаха от водорода това според мен е една много добра платформа мани ги тия електромотори -егати тролейте
Ти разбираш ли ги как работят, та казваш че електрическите коли са лоши? Напротив, една водородна кола никога не може да достигне капацитета на електрическата. и тия хибриди в момента са просто преход към електрическите. Електрическите коли са бъдещето, много по-добри са от сегашните, наще вече са стара технология, колкото и да не ви се иска и да не можете да го проумеете. Единствения недостатък на електрическите коли е звукът, примерно от едно V8, нищо друго
И лееееееко изостават в ускорението и динамиката
...А ти лееееееееко не си информиран ! Както казаха колегите - проблема е в батериите . Виж тесла роудстър например - 0-100 км/ч за 4,2 сек . Ами най-бързите влакове - да не са на бензин или нафта . Но за влак не ти трябват батерии , защото има жица или ел-магнитна релса.Есента излязоха няколко статии в АМС озагалвани - солта е по-скъпа от златото , именно заради предстоящия бум на производстваото на батерии за ел. колите .
За водорода - предвижда се навлизането му към 2020 година , защото за сега се извлича предимно чрез елекртическа хидролиза , което е адски енергоемко и практически е неоправдано скъпо , плюс това има проблеми със складирането на водорода - термоизолациите са на слабо ниво и водорода си се изпарява само за няколко дни (ако не го изгориш , преди тва)
А тези 7ци , С класи и други псевдо хибриди са по-скоро рекламни трикове - мощоността на ел двигателя в S 400 Hybrid е 15 или 20 квт , не помня . Голям хибрид , голяма работа.За сега само лексус слагат мощни ел мотори в добавка към бензиновите , докато другите са по-скоро леки експерименти и рекламни маневри
Колега грешиш за водорода..При него проблема е складирането най-вече... Поради факта че се складира във течно състояние,а то се постига при -259градуса по целзий.... Зада поддържаш такава температура ти трябва страшно много енергия...
- Martini
-
-
- Мнения: 211
- Регистриран на: 29.03.2007
- Местоположение: София,Младост2
- Кара: много работи
- Мечтае да кара: вече нищо
Колега грешиш за водорода..При него проблема е складирането най-вече... Поради факта че се складира във течно състояние,а то се постига при -259градуса по целзий.... Зада поддържаш такава температура ти трябва страшно много енергия...
И какво правиме пак по-добре на ток


- eekset
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 488
- Регистриран на: 26.11.2008
- Местоположение: WWW
- Пол: Мъж
- Кара: E39... :D
- Мечтае да кара: платноходка
Re: Водород
SaSo написа:Колега грешиш за водорода..При него проблема е складирането най-вече... Поради факта че се складира във течно състояние,а то се постига при -259градуса по целзий.... Зада поддържаш такава температура ти трябва страшно много енергия...
водорода се съхранява втечнен, което се постига при 100+... атмосфери налягане, което води до доста сериозна дебелина на съда който го складира. Това не значи че все едно да си сложиш метан, защото горивната клетка изисква по-голямо кол-во водород за един нормален пробег. В крайна сметка контейнерите с гориво биха тежали около 400-500 кг,Не е необходима енергия за складиране, а камионови ресори, което не е за пренебрегване...
май проблем се оказва най-вече добиването на правилния изотоп водород. Този за горивните клетки не е тоя дето са надували балони навремето...
колкото до хибридните автомобили... покрай службата имам шанс да съм карал най-разпространените хибридни а-ли въобще - toyota и lexus
смея да заявя, че при близки динамични показатели, хибридните а-ли на тойота имат до 25% по нисък разход на гориво и поне на книга около 30% по-добър емисионен фон...
пример: за 200км пробег смесен цикъл, средния разход отчетен на борд компа беше 11.5л(двигателя е 5.0 л!!!), а средната скорост 67км/ч(един ден извън софия и един в града, като пробега е разделен по равно)
колкото до по-елементарните сравнения:
аз съм с LS600h, а до мен М6 '07... на старта бяхме горе-долу равни, но с увеличаване на скоростта (150-160км/ч) BMW-то дръпна 2 дължини...
показателите на автомобилите - BMW-то... тук май няма някой да не му знае характеристиката, колкото до lexus-а:
5.0л работен обем, 4х4, 8 степенна авт. кутия, активно окачване с възможност за спортна настройка, силов режим на хибридната с-ма(който за жалост забравих да включа) и естествено VSC, което прецака всичко...(6-цата на всяка смяна на предавка кълчеше задница, докато на мен traction-а ме дърпаше назад... )
предвид какви разходи обаждат шофьорите на луксозния клас този разход е смешен(по-малък и от моя на 320-ката)
така че с много сериозен интерес бих проследил съдбата на немските хибриди...
- acho.rs
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 4874
- Регистриран на: 9.02.2007
- Местоположение: Sofiq
- Пол: Мъж
- Кара: Jaguar XK 4.2, G05 X5 30d
Re: Водород
SaSo написа:acho.rs написа:quickshare написа:Kristopher написа:saint85 написа:Доколкото знам има БМВ 7-ма серия "хидроген" което е изцяло на водород ама май не е пуснато масово в производство кофти че се отказаха от водорода това според мен е една много добра платформа мани ги тия електромотори -егати тролейте
Ти разбираш ли ги как работят, та казваш че електрическите коли са лоши? Напротив, една водородна кола никога не може да достигне капацитета на електрическата. и тия хибриди в момента са просто преход към електрическите. Електрическите коли са бъдещето, много по-добри са от сегашните, наще вече са стара технология, колкото и да не ви се иска и да не можете да го проумеете. Единствения недостатък на електрическите коли е звукът, примерно от едно V8, нищо друго
И лееееееко изостават в ускорението и динамиката
...А ти лееееееееко не си информиран ! Както казаха колегите - проблема е в батериите . Виж тесла роудстър например - 0-100 км/ч за 4,2 сек . Ами най-бързите влакове - да не са на бензин или нафта . Но за влак не ти трябват батерии , защото има жица или ел-магнитна релса.Есента излязоха няколко статии в АМС озагалвани - солта е по-скъпа от златото , именно заради предстоящия бум на производстваото на батерии за ел. колите .
За водорода - предвижда се навлизането му към 2020 година , защото за сега се извлича предимно чрез елекртическа хидролиза , което е адски енергоемко и практически е неоправдано скъпо , плюс това има проблеми със складирането на водорода - термоизолациите са на слабо ниво и водорода си се изпарява само за няколко дни (ако не го изгориш , преди тва)
А тези 7ци , С класи и други псевдо хибриди са по-скоро рекламни трикове - мощоността на ел двигателя в S 400 Hybrid е 15 или 20 квт , не помня . Голям хибрид , голяма работа.За сега само лексус слагат мощни ел мотори в добавка към бензиновите , докато другите са по-скоро леки експерименти и рекламни маневри
Колега грешиш за водорода..При него проблема е складирането най-вече... Поради факта че се складира във течно състояние,а то се постига при -259градуса по целзий.... Зада поддържаш такава температура ти трябва страшно много енергия...
Баце прочети ми мнеието по-добре - "плюс това има проблеми със складирането на водорода - термоизолациите са на слабо ниво и водорода си се изпарява само за няколко дни (ако не го изгориш , преди тва ) "

17 мнения
• Страница 1 от 2 • 1, 2
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани