Стържене в барабана на задното колело

3-та серия ('91-'98)

Модератори: vld, bum_bum, ///Leonix, Технически модератори

ентусиаст
Аватар
Мнения: 856
Регистриран на: 19.08.2005
Местоположение: Габрово
Пол: Мъж
Кара: BMW e60 530i SMG

Стържене в барабана на задното колело

Мнение от PIPERKOV » 20 Яну 2009, 21:11

Най-вероятно стърженето е от свър6или накладки,въпросът ми е:ако се е полу4ила засе4ка (накладките да са свър6или и леко да са се вкопали в барабана) по какъв на4ин да ги върна малко за да осовободя барабана(понеже съморегулира6тото устройство ги държи разкра4ени)и да го извадя за да смена накладките,благодаря

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 484
Регистриран на: 16.09.2006
Местоположение: sofia

Мнение от zazomazo » 20 Яну 2009, 22:32

ако си с отворен диф вдигаш на крик, биеш 5-та, даваш газ и после набиваш спирачка и барабана излита:winky:
ако си със шпер трябва да вдигнеш цялата задница и после пак същото :winky:

ентусиаст
Аватар
Мнения: 856
Регистриран на: 19.08.2005
Местоположение: Габрово
Пол: Мъж
Кара: BMW e60 530i SMG

Мнение от PIPERKOV » 21 Яну 2009, 8:53

а друг на4ин,по малко рискован

ентусиаст
Аватар
Мнения: 1166
Регистриран на: 19.11.2003
Местоположение: Павликени
Пол: Мъж
Кара: BMW E61 530D
Мечтае да кара: BMW 760Li
Детайли за колата: сива, 06.2004 г.

Мнение от ivopicha » 21 Яну 2009, 10:40

Може да е от накладките на ръчната спирачка.

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 69
Регистриран на: 7.10.2006
Местоположение: София
Пол: Мъж

Мнение от sailor » 21 Яну 2009, 10:49

Колегата е с барабани отзад, тоест трябва да е с едни накладки, а не отделни за ръчната. Най честия проблем е във малките шплентове които държат накладката прибрана, ламарина зад диска ги изпуска защото ръждясва на дупките където се захващат. Има вариант демонтажа да е лесен...Действай смело :)

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 120
Регистриран на: 10.01.2009
Пол: Мъж
Кара: E36 325i

Мнение от /////M » 21 Яну 2009, 15:05

PIPERKOV написа:а друг на4ин,по малко рискован


Не е толкова рискован. Не му се притеснявай :) :) ще си намалиш мъките :)

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 1939
Регистриран на: 13.09.2007
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: 318is, 1995 м42

Мнение от ивчо3 » 22 Яну 2009, 10:59


Потребител
Аватар
Мнения: 12
Регистриран на: 7.10.2007

Мнение от peter66 » 05 Фев 2009, 19:19

На един мой приятел се чуваше стържене от барабана.Оказа се ,че е лагер.

ентусиаст
Аватар
Мнения: 856
Регистриран на: 19.08.2005
Местоположение: Габрово
Пол: Мъж
Кара: BMW e60 530i SMG

Мнение от PIPERKOV » 05 Фев 2009, 20:49

според мен не е лагер за6тото като покарам малко с леко вдигната ръ4на и стърженето из4езва,явно е ръжда

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 124
Регистриран на: 30.11.2007
Местоположение: софия
Пол: Мъж
Кара: E91 325xi

Мнение от renene » 05 Фев 2009, 23:06

PIPERKOV написа:според мен не е лагер за6тото като покарам малко с леко вдигната ръ4на и стърженето из4езва,явно е ръжда
Не е точно така,като дигнеш ръчната намаляваш напрежението върху лагера :D
диагностика 0899937450

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 3150
Регистриран на: 7.05.2007
Местоположение: около ЛЮБИМА и Е36
Пол: Мъж
Кара: видимо доволен
Мечтае да кара: само за удоволствие...
Детайли за колата: E36 318i - Вярната!
E30 316i - Непокорната
ML 400 CDI - Мецанко

Мнение от ~Мишо~ » 06 Фев 2009, 3:07

Регулиращото устроиство е шпилка с опори който държат накладките на минимално разтояние от барабана,
Изображение
това е възелът с №6,и тая гайка е точно където сочи цифрата.За да ги освободиш трябва да я развиеш в обратна посока през отворите на болтовете.Пластината с №4 натяга тая гайка при всяко натискане на педала,така че трябва да я държиш натисната надолу докато я развиваш...абе много е шибано и тясно за работа ама е единствения правилен начин ;)

Назад към E36

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани

Последни теми
Facebook