Проблем охл.система

5-та серия ('88-'95)

Модератор: Технически модератори

Потребител
Аватар
Мнения: 22
Регистриран на: 11.12.2008

Проблем охл.система

Мнение от gothik » 20 Яну 2009, 13:22

Извинявам се,че пак се връшам на темата за парното-обръшам се към колегите с по-голям опит-когато двигателя работи и водната помпа върти и като притисна леко маркучите се усеша пулсация на водата в маркучите.Ефекта е нещо подобно на помпите,дето ги използват за изпомпване на ва вода или като на бетонпомпа.
Като отворя пробката за обезвъздушаване презопределен период от там бликва малко фонтанче. Двигатела не загрява и не гиби антифриз.
Вече се видех у приключение.
Ако може някой светнат да каже или тел. или на ЛС или някой майстор...

Потребител
Аватар
Мнения: 22
Регистриран на: 11.12.2008

Re: Проблем охл.система

Мнение от gothik » 20 Яну 2009, 13:25

gothik написа:Извинявам се,че пак се връшам на темата за парното-обръшам се към колегите с по-голям опит-когато двигателя работи и водната помпа върти и като притисна леко маркучите се усеша пулсация на водата в маркучите.Ефекта е нещо подобно на помпите,дето ги използват за изпомпване на ва вода или като на бетонпомпа.
Като отворя пробката за обезвъздушаване презопределен период от там бликва малко фонтанче. Двигатела не загрява и не гиби антифриз.
Вече се видех у приключение.
Ако може някой светнат да каже или тел. или на ЛС или някой майстор...

ДА допълня- изчетох по Форума доста теми,но хе открих нещо подобно

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 1786
Регистриран на: 13.03.2006
Местоположение: София Пазарджик
Пол: Мъж
Кара: E34TDS , CL 500, Е65

Мнение от klintan66 » 20 Яну 2009, 13:56

Не мога да ти кажа със сигурност ,но единственото което ми и два на ум са лопатките на помпата и клапите за парното . Клапите едва ли се движат толкова бързо ,че да ги усещаш . Възможно е пласмасовата турбинка леко да превърта или ремъка на помпата да приплъзва .
    Помпата е консуматив така ,че я смени за всеки случай.

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 5014
Регистриран на: 18.05.2005
Местоположение: PB
Пол: Мъж
Кара: 7er

Мнение от Stanchev » 20 Яну 2009, 14:20

90% имаш въздух в системата.
Изображение

Потребител
Аватар
Мнения: 22
Регистриран на: 11.12.2008

Мнение от gothik » 20 Яну 2009, 14:46

Изчетох всичко за обезвъздушаването и съм го пробвал.Отделно открих и мх.малка цепнатинка на радиатора, ама сложих Holtz и спря да издиша.
Имам и ГИ,но не го ползвам.Сутрин обезвъздушавам и има парно а на другия ден няма.

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 8775
Регистриран на: 18.12.2006
Местоположение: село Кестеново
Пол: Мъж
Кара: мфили

Мнение от cod-cdbp » 20 Яну 2009, 14:59

махни маркучите на ГИ и възстанови оригиналните
много помага
Изображение

Потребител
Аватар
Мнения: 22
Регистриран на: 11.12.2008

Мнение от gothik » 20 Яну 2009, 17:27

_65536_kb_sec_ написа:махни маркучите на ГИ и възстанови оригиналните
много помага

И аз така мисля да направя

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 2090
Регистриран на: 2.07.2006
Местоположение: Sofia
Пол: Мъж
Кара: Е61 530d '05 и Е46 330d '04
Мечтае да кара: 5GT 535 xd

Мнение от SaSo » 20 Яну 2009, 19:22

Незнам как е при газ инжекциона... Но при мене имаше следния проблем скоро...Колата има нова помпа,термостат и виско... Радиатора няма видим теч или да сълзи, а губи вода, събира въздух и край... Пробва да прегрява... Голям филм... Та се оказа маркуч който влиза в изпарителя е пропускал леко... Личеше си по синьото на него.. .Сменихме го... И пак неиска да се обезвъздуши... Решението финалното беше ... Принудително вкарване на вода в изпарителя... През единия маркуч който влиза в него... Така изгонихме въздуха...Обезвъздушихме я ... И сега е перфектна... Та според мене е въздух в системата ... Точно както Станчев ти каза... Може и да е от лепеното ... Радиатор до колкото знам не се лепи... Или поне не издържа... Понякога прави проблеми и във връзката на разширителния съд с радиатора...От староста се отваря луфт между него и самия радиатор и влиза въздух... Виж и тоя вариант... Другото което мога да ти препоръчам е да си видиш капачката на радиатора...

Успех колега...Но не махай инжекциона а си виж тези неща...
Изображение

ентусиаст
Аватар
Мнения: 1198
Регистриран на: 12.09.2008
Местоположение: майна

Мнение от @2bar » 20 Яну 2009, 19:35

по - скоро да повдигне колата отпред или просто да я спре на стръмна улица и тогава да обезвъздушава, след като провери дали всички връзки са читави.

Потребител
Аватар
Мнения: 22
Регистриран на: 11.12.2008

Мнение от gothik » 21 Яну 2009, 16:11

SaSo написа:Незнам как е при газ инжекциона... Но при мене имаше следния проблем скоро...Колата има нова помпа,термостат и виско... Радиатора няма видим теч или да сълзи, а губи вода, събира въздух и край... Пробва да прегрява... Голям филм... Та се оказа маркуч който влиза в изпарителя е пропускал леко... Личеше си по синьото на него.. .Сменихме го... И пак неиска да се обезвъздуши... Решението финалното беше ... Принудително вкарване на вода в изпарителя... През единия маркуч който влиза в него... Така изгонихме въздуха...Обезвъздушихме я ... И сега е перфектна... Та според мене е въздух в системата ... Точно както Станчев ти каза... Може и да е от лепеното ... Радиатор до колкото знам не се лепи... Или поне не издържа... Понякога прави проблеми и във връзката на разширителния съд с радиатора...От староста се отваря луфт между него и самия радиатор и влиза въздух... Виж и тоя вариант... Другото което мога да ти препоръчам е да си видиш капачката на радиатора...

Успех колега...Но не махай инжекциона а си виж тези неща...



Благодаря колега,ще пробвам да го направя и ще пиша за резултатите.

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 2090
Регистриран на: 2.07.2006
Местоположение: Sofia
Пол: Мъж
Кара: Е61 530d '05 и Е46 330d '04
Мечтае да кара: 5GT 535 xd

Мнение от SaSo » 21 Яну 2009, 16:18

@2bar написа:по - скоро да повдигне колата отпред или просто да я спре на стръмна улица и тогава да обезвъздушава, след като провери дали всички връзки са читави.


Това което казваш ти в някои случаи нестава .... Примерно при мене не се получи ... Завре ли се въздух в изпарителя и край... Няма изкарване по-начина дори който ти казваш ;)
Изображение

ентусиаст
Аватар
Мнения: 1198
Регистриран на: 12.09.2008
Местоположение: майна

Мнение от @2bar » 21 Яну 2009, 23:10

SaSo написа:
@2bar написа:по - скоро да повдигне колата отпред или просто да я спре на стръмна улица и тогава да обезвъздушава, след като провери дали всички връзки са читави.


Това което казваш ти в някои случаи нестава .... Примерно при мене не се получи ... Завре ли се въздух в изпарителя и край... Няма изкарване по-начина дори който ти казваш ;)


не знам, може и да не става. може би зависи, къде се намира изпарителя.

при мен се получава и без да повдигам колата, но честно казано малко бавно става. след около 20 мин работа на празен ход все още изкарваше въздух.

иначе каквото и да си говорим, доста търпение иска обезвуздушаването.

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 2090
Регистриран на: 2.07.2006
Местоположение: Sofia
Пол: Мъж
Кара: Е61 530d '05 и Е46 330d '04
Мечтае да кара: 5GT 535 xd

Мнение от SaSo » 22 Яну 2009, 4:55

Моя е на правилно място ( под стъпковото моторче или по-точно ниско долу под входящия колектор )... Това е положението ... Става с принудително пълнене на изпарителя с вода.... Сега ми и падна доста разхода на колата.... Явно преди това си стоеше хладен самия изпарител...
Изображение

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 8775
Регистриран на: 18.12.2006
Местоположение: село Кестеново
Пол: Мъж
Кара: мфили

Мнение от cod-cdbp » 22 Яну 2009, 5:00

а бе Сандо ти пак ли не спиш бре
бахти сомнамбула, става за да пише у форума :lol: :lol: :lol:
Изображение

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 2521
Регистриран на: 7.04.2004
Местоположение: коя кадето го прибере при себеси

Мнение от dizelboy » 22 Яну 2009, 8:39

gothik написа:Изчетох всичко за обезвъздушаването и съм го пробвал.Отделно открих и мх.малка цепнатинка на радиатора, ама сложих Holtz и спря да издиша.
Имам и ГИ,но не го ползвам.Сутрин обезвъздушавам и има парно а на другия ден няма.


ти хубаво си сложил тая добавка ама тя не много полезна за колата 4е освен дупките запушва след време и клапите на парното и после сие цела мъка наи песное свали радиатора даи 2 лева да го надуят да се види каде изсти4а и след тва нема ти илезне ремонта поже4е от 30 лева да запушат пистата кадето те4е по добър вариянт е в краина сметко от тия 4астици
ИзображениеИзображение
Изображение

Следваща

Назад към E34

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани

Последни теми
Facebook