Lager na glavina!
Модератори: vld, bum_bum, ///Leonix, Технически модератори
15 мнения
• Страница 1 от 1
Lager na glavina!
V Darucar kato popitah za lager na predna glavina mi kazaha che ne se smenyal samo lagera a cyalata glavina
:x Iskah da vi pitam verno li e.....i moje li po nyakuv nachin da se napravi da se smeni samo lagera, shtoto glavinata e 380 kinta 


- ///MPowered
-
поклонник на E36
-
- Мнения: 320
- Регистриран на: 17.01.2002
Re: Lager na glavina!
ееее ти пък почна да се циганиш вече ...
верно е че 380лв. не са малко ама не сменяш главини всеки ден ...
за да ти кажат в Дарукар, че се сменя цялата главина а не само лагера - значи има защо!!! предполагам че някой "квартален" майстор може и само лагера да ти смени ... но моя съвет е - събери парички и не се скъпи за твоето БМВ!!
верно е че 380лв. не са малко ама не сменяш главини всеки ден ...
за да ти кажат в Дарукар, че се сменя цялата главина а не само лагера - значи има защо!!! предполагам че някой "квартален" майстор може и само лагера да ти смени ... но моя съвет е - събери парички и не се скъпи за твоето БМВ!!

- LandShark
-
смирен поклонник
-
- Мнения: 1976
- Регистриран на: 16.01.2002
- Кара: w212 E500 4matic, E30 325ic
- Мечтае да кара: Specialized S-Works Epic и Dacia Logan 0.9tce
Малко в страни от темата, но:
При Е30 примерно като ти се разбрицат шарнирните болтове на носачите повечето майстори какво правят: избиват болта от носача и слагат нов. Да обаче в Дарукар казват - сменя се цял носач. Вярно, по-скъпо излиза, но наистина има защо...
Проблема обаче е че част от ентусиастите нямат достатъчно кинт за такива скъпи ремонти, затова се измислят всякакви побългарявания.
При Е30 примерно като ти се разбрицат шарнирните болтове на носачите повечето майстори какво правят: избиват болта от носача и слагат нов. Да обаче в Дарукар казват - сменя се цял носач. Вярно, по-скъпо излиза, но наистина има защо...
Проблема обаче е че част от ентусиастите нямат достатъчно кинт за такива скъпи ремонти, затова се измислят всякакви побългарявания.
- madpetio
-
Новият ПИКАСО
-
- Мнения: 5525
- Регистриран на: 29.04.2002
- Местоположение: гр.София
- Пол: Мъж
- Кара: The Dark Side of the Force
- Мечтае да кара: S
- Детайли за колата: E30 325i - RIP
E30 320is - RIP,sold
E24 635csi - sold
E36 316i coupe - sold
E46 320d sedan- sold
E36 325i coupe - sold
E36 318tds SW - sold
E36 316i sedan - sold
E39 525d sedan - sold
E46 320d SW - sold
E61 530xd LCI - sold
E30 318is coupe - sold
E46 320dA SW - sold
MB CLK270-sold
Е46 320Ci
E87
E30 320 cabrio
С шарнирите не съм съгласен!!!
Лемфьордер за да ги произвеждат отделно значи има защо? Феби също ги прави отделно! Докато предните лагири всички фирми ги продават барабар с главината за всички БМВ Е30 Е36 и т.н. Та кадето и да отидеш ще ти предложат цяла главина. Освен при някой супер Дападжия който да ти смени само лагера. Трябва да проверя за твоето БМВ но мисля че главината по магазините навън ще е до 200лв. 



"В крайна сметка влезнах в този спорт, защото обичам да карам коли, но не само да ги карам, а да ги карам възможно най-бързо! Ако трябва да искам да бъда запомнен с нещо, то нека нещото да бъде това!" Колин Макрей
- Един
-
Вече кара БМВ
-
- Мнения: 1188
- Регистриран на: 18.10.2002
- Местоположение: Козлодуй
- Кара: Миксер. BMW i4 M50
По въпроса за лагерите и главините.
Моята случка е следната: Тъкмо бях сменил предните гуми и от предното дясно колело започна едно виене. Реших, че не са ми монтирали правилно гумата (обърнали са посоката на въртене) и отивам да правя рекламация. Като я вдигнаха на крик и ме викат да видя как играе цялото колело. като видях ИЗСТИНАХ - как не съм се пребил незнам. Отвам при един майстор да сменям лагера на главината (щото ми казаха 4е може само лагер - ама мойто не е БМВ). как да е купувам лагер - не помня ве4е колко дадох за лагера, смени ми го оня, ама пак вие.... В крайна сметка смених не само лагер, ами и главина и каре и спирачен апарат и диск - общо почти 500 лв само частите.
Така 4е като ти кажат от Дарукар - трябва да се смени главина - сменяш главина и плащаш като поп. Все пак БМВ е скъпо удоволствие
Моята случка е следната: Тъкмо бях сменил предните гуми и от предното дясно колело започна едно виене. Реших, че не са ми монтирали правилно гумата (обърнали са посоката на въртене) и отивам да правя рекламация. Като я вдигнаха на крик и ме викат да видя как играе цялото колело. като видях ИЗСТИНАХ - как не съм се пребил незнам. Отвам при един майстор да сменям лагера на главината (щото ми казаха 4е може само лагер - ама мойто не е БМВ). как да е купувам лагер - не помня ве4е колко дадох за лагера, смени ми го оня, ама пак вие.... В крайна сметка смених не само лагер, ами и главина и каре и спирачен апарат и диск - общо почти 500 лв само частите.
Така 4е като ти кажат от Дарукар - трябва да се смени главина - сменяш главина и плащаш като поп. Все пак БМВ е скъпо удоволствие
Преди да монтирате нещо "спортно" на автомобила си, поинтересувайте се поне за какъв спорт е.
Правилно ти казват дару кар!
Не могат да се сменчт лагери!
Самата главина е така изработена,че корпусът и служи за външна гривна на лагерите!
Естествено бай Иван може да реши,да качи карпуса на стругчето и да го разстърже на размер на лагери ВМЗ Сопот!
Аз съм купувал по SKF или FAG ,вече не си спомням и струваше 130 лв.За е36 да е най-много 150-160.Добри са!
Не могат да се сменчт лагери!
Самата главина е така изработена,че корпусът и служи за външна гривна на лагерите!
Естествено бай Иван може да реши,да качи карпуса на стругчето и да го разстърже на размер на лагери ВМЗ Сопот!
Аз съм купувал по SKF или FAG ,вече не си спомням и струваше 130 лв.За е36 да е най-много 150-160.Добри са!
не се заблуждавайте/излагайте! на лагер главина не може да се смени само лагер, защото такъв няма! Цялото нещо играе роля на лагер... Това със струга е хитро... но и на струг надали ще стане... Нова главина си взимаи и не се чуди! За 318ис (няма значение Е30 или Е36) е 160лв. на Феби и СКФ... има и по-евтини но не се препоръчват!
PS: Като сменииш искам да ми кажеш каде ти е паднала цементацията. Ако не е на вътрешните гривни (по-малките) Мога да ти ги купя.
PS: Като сменииш искам да ми кажеш каде ти е паднала цементацията. Ако не е на вътрешните гривни (по-малките) Мога да ти ги купя.
DaWolf


:bowdown::bowdown: forced induction M42B18


.jpg)

- moni76
- ентусиаст
-
- Мнения: 1263
- Регистриран на: 29.01.2003
- Местоположение: ... p0d n€b€t0, n@ m0r€t0 ...
- Пол: Мъж
- Кара: e39 525dA
- Мечтае да кара: м6
Абе ако не са много изтъняли и не са много криви можеш спокойно да ги тръкнеш на струг, ама задължително и двата! 

My BMW history:
'91 E36
'97 E36
'00 E46
'01 E46
'99 E39
'03 E39
http://www.youtube.com/watch?v=plxNfU-PA2c&NR=1
'91 E36
'97 E36
'00 E46
'01 E46
'99 E39
'03 E39
http://www.youtube.com/watch?v=plxNfU-PA2c&NR=1

- madpetio
-
Новият ПИКАСО
-
- Мнения: 5525
- Регистриран на: 29.04.2002
- Местоположение: гр.София
- Пол: Мъж
- Кара: The Dark Side of the Force
- Мечтае да кара: S
- Детайли за колата: E30 325i - RIP
E30 320is - RIP,sold
E24 635csi - sold
E36 316i coupe - sold
E46 320d sedan- sold
E36 325i coupe - sold
E36 318tds SW - sold
E36 316i sedan - sold
E39 525d sedan - sold
E46 320d SW - sold
E61 530xd LCI - sold
E30 318is coupe - sold
E46 320dA SW - sold
MB CLK270-sold
Е46 320Ci
E87
E30 320 cabrio
Само БРЕМБО спира болидите от Ф1




"В крайна сметка влезнах в този спорт, защото обичам да карам коли, но не само да ги карам, а да ги карам възможно най-бързо! Ако трябва да искам да бъда запомнен с нещо, то нека нещото да бъде това!" Колин Макрей
- steni555
- Потребител
-
- Мнения: 26
- Регистриран на: 17.06.2006
- Местоположение: sofia
- Пол: Мъж
- Кара: X5 e53 face
15 мнения
• Страница 1 от 1
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани