Една много бърза кола
Модератори: mitaka7, Общи модератори
45 мнения
• Страница 2 от 3 • 1, 2, 3
добре де Вичо, виждал ли си 750ixL? убеден съм че не си, доскоро в софия бяха две, сега вече остана само едно, побързай да му хвърлиш един поглед. и в случая не се опитвам да те надговоря, а просто изказвам мнението ми...
Нека да ти кажа че 750ixL тежи около 2100 кг празна, ако я засиля с 250, а колата може да ги вдигне на спускането към Landau po A95 (май?!) си ги вдигна, все пак е V12 / 5400 cm, трудно мога да я спра след това.
Не виждам полза от 2х0 км/ч..виж ако беше в Германия да ги вдигна... ама БГ...
Нека да ти кажа че 750ixL тежи около 2100 кг празна, ако я засиля с 250, а колата може да ги вдигне на спускането към Landau po A95 (май?!) си ги вдигна, все пак е V12 / 5400 cm, трудно мога да я спра след това.
Не виждам полза от 2х0 км/ч..виж ако беше в Германия да ги вдигна... ама БГ...
--------------------------------------------------------------------------------
Абе къде ги карате тия коли в БГ...просто ми е интересно...
със 750iL като направих 230 и ми се събра пътя.... а вие все едно с тия км на разходка до магазина отивате
----------------------------------------------------------------------------------
Имах удоволствието да карам Ford - Probe мисля, че беше 160 к.с. Колата наистина си върви доста добре. По принцип не си позволявам да карам по-бързо от около 160 км/ч мах, но си позволих да го понастъпя звяра - доста ми хареса. 190 се стигат без проблем. На около 3500 оборота се включва турбото и те изстрелва направо. На 220 продължавах да ускорявам все още добре, но ми се наложи барзо да спирам заради пресвяткащи с фарове колеги по пътя. Ефекта от цялата история беше, че се изкефих на колата -50 лв. и -6 контролни точки.
П.П. Това става по пътя София - Русе точно след излизане от Долни Дъбник. Пътя е прав, широк с по две ленти за всякя посока и почти винаги дебнещи патрули. Така че внимавайте ако имате път натам.
Абе къде ги карате тия коли в БГ...просто ми е интересно...
със 750iL като направих 230 и ми се събра пътя.... а вие все едно с тия км на разходка до магазина отивате
----------------------------------------------------------------------------------
Имах удоволствието да карам Ford - Probe мисля, че беше 160 к.с. Колата наистина си върви доста добре. По принцип не си позволявам да карам по-бързо от около 160 км/ч мах, но си позволих да го понастъпя звяра - доста ми хареса. 190 се стигат без проблем. На около 3500 оборота се включва турбото и те изстрелва направо. На 220 продължавах да ускорявам все още добре, но ми се наложи барзо да спирам заради пресвяткащи с фарове колеги по пътя. Ефекта от цялата история беше, че се изкефих на колата -50 лв. и -6 контролни точки.
П.П. Това става по пътя София - Русе точно след излизане от Долни Дъбник. Пътя е прав, широк с по две ленти за всякя посока и почти винаги дебнещи патрули. Така че внимавайте ако имате път натам.
setra49 написа:добре де Вичо, виждал ли си 750ixL? убеден съм че не си, доскоро в софия бяха две, сега вече остана само едно, побързай да му хвърлиш един поглед. и в случая не се опитвам да те надговоря, а просто изказвам мнението ми...
Нека да ти кажа че 750ixL тежи около 2100 кг празна, ако я засиля с 250, а колата може да ги вдигне на спускането към Landau po A95 (май?!) си ги вдигна, все пак е V12 / 5400 cm, трудно мога да я спра след това.
Не виждам полза от 2х0 км/ч..виж ако беше в Германия да ги вдигна... ама БГ...
Край Landau минава А65 (като известната дискотека на нея)

В Сф верно ли само 2 12 цилиндрови има?

- krika
- ...и то хидравличен :)
-
- Мнения: 3314
- Регистриран на: 1.12.2003
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: джата
- Мечтае да кара: на Ринга
- Детайли за колата: Двете 2и2ки
Говорим не просто за 750 V12, а за L7 (която е само с един двигател - въпросния М71 -5.4 326к.с ), демек за удължената версия на дългата база, или както семкарите им викат - "арабска дълга база"
(с разстояние между предна и задна врата -май беше 14 см при тази седмица, но не съм сигурен); автомобилът е сериен , но струва три чувала пари
(329 000 марки ми се въртят като сума). Затова е напълно възможно да са били само две в София, доскоро имаше такава и в Пловдив.
А за скоростите - аз така и не съм виждал по магистралата София/Пловдив кола движеща се с осезаемо над 180-200км/ч скорост (а си мисля че 250км/ч са си доста повече), но пък може и да не съм засичал никой от всичките тия бързаци.Та въпроса кога и къде ги вдигате тия скорости е доста уместен.......


А за скоростите - аз така и не съм виждал по магистралата София/Пловдив кола движеща се с осезаемо над 180-200км/ч скорост (а си мисля че 250км/ч са си доста повече), но пък може и да не съм засичал никой от всичките тия бързаци.Та въпроса кога и къде ги вдигате тия скорости е доста уместен.......

Наистина скорости по-високи от 180 - 200 си е доста бързо. За вас незнам, но аз рядко достигам до тези скорости макар че ако покараш например 5 мин. със скорост от 170-180 след това като поднеш на 120-130 имаш чувството, че си спрял. Донякъде със скоростта се свиква, но за мен си е неоправдан риск. От една страна застрашаваш себе си, от друга твойте пасажери и другите на пътя. На който му се лудува по-добре е да отиде на някоя писта да си начеше крастата, да си попосчупи колата и главата. Но тръпката да се почувсваш камикадзе поне за малко май е голяма, а ?




Това къде - еми навсякъде може да се кара безрасъдно с 200+. като съм сам карам на бързичко. Онази вечер пътувах за Пловдив с средна скорост 220+ докато не стигнах широкото дето малко прелича на летище, там беше станала зверска катастрофа между камион превозващ дъски и някаква кола, казвам някаква щото не си личеше много. Като видиш такова нещо и на бързо осъзнаваш, че с колкото и каквото да караш опасност винаги има. Да видиш след това как си карах почти по правилник до Пловдив и обратно.
- Miler
-
Street Disorder Workshop
-
- Мнения: 725
- Регистриран на: 8.11.2003
- Местоположение: mladostcity Sofia
ISATIS написа:А за скоростите - аз така и не съм виждал по магистралата София/Пловдив кола движеща се с осезаемо над 180-200км/ч скорост (а си мисля че 250км/ч са си доста повече), но пък може и да не съм засичал никой от всичките тия бързаци.Та въпроса кога и къде ги вдигате тия скорости е доста уместен.......
ми питаи Мадотбора къде и как се изпреварва с 250 през аварийната лента на магистрала Тракия

ISATIS написа:Говорим не просто за 750 V12, а за L7 (която е само с един двигател - въпросния М71 -5.4 326к.с ), демек за удължената версия на дългата база, или както семкарите им викат - "арабска дълга база"(с разстояние между предна и задна врата -май беше 14 см при тази седмица, но не съм сигурен); автомобилът е сериен , но струва три чувала пари
(329 000 марки ми се въртят като сума). Затова е напълно възможно да са били само две в София, доскоро имаше такава и в Пловдив.
Две бяха за цяла България.. Колата е серийна дотолкова доколкото са произведени общо 106 в цял свят. И парите са два чувала и 1 куфарче


А иначе магистралата е А96 към Lindau, съжалявам за грешката
- Dimitar
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 1651
- Регистриран на: 18.07.2003
- Местоположение: Chicago (Пловдив)
ISATIS написа:....Та въпроса кога и къде ги вдигате тия скорости е доста уместен.......
Ми кажи че искаш да видиш бе човек - що не си казал досега

- Turboman
- ентусиаст
-
- Мнения: 1041
- Регистриран на: 15.08.2003
- Местоположение: Sofia
- Пол: Мъж
- Кара: Citroen Xsara 05' и X9 500cc
- Мечтае да кара: нещо с турбо
- Детайли за колата: телефон
Ли4но сам бил притежател на по стар модел Ситроен СХ 2,5и,БиТурбо 180коня и по документи максималната му скорост е 235км/ч,така 4е не смятам 4е Ксантията е неспособна на такава скорост.Савсем друг вапрос е че тая снимка е правена на труп4ета,просто при тая скорост едва ли някой в БГ 6те се наема да я подаржа докато друг го снима
- krika
- ...и то хидравличен :)
-
- Мнения: 3314
- Регистриран на: 1.12.2003
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: джата
- Мечтае да кара: на Ринга
- Детайли за колата: Двете 2и2ки
Има правитилствена лонг 7ца
.И не вярвам да са само дви в БГто 


Die Neue Klasse ---> http://www.youtube.com/watch?v=dU7hAq7vmwA ---- http://www.formula1.bg ----
- TheBoss
- Полковника
-
- Мнения: 2998
- Регистриран на: 8.03.2004
- Местоположение: в по- следния блок на София
- Кара: мухите да се лепят по лявото стъкло
Turboman написа:Ли4но сам бил притежател на по стар модел Ситроен СХ 2,5и,БиТурбо 180коня и по документи максималната му скорост е 235км/ч,така 4е не смятам 4е Ксантията е неспособна на такава скорост.Савсем друг вапрос е че тая снимка е правена на труп4ета,просто при тая скорост едва ли някой в БГ 6те се наема да я подаржа докато друг го снима

Последна промяна TheBoss на 19 Яну 2005, 22:50, променена общо 1 път

45 мнения
• Страница 2 от 3 • 1, 2, 3
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани