Опъване на единия рог?
Модератори: vld, bum_bum, ///Leonix, Технически модератори
10 мнения
• Страница 1 от 1
Опъване на единия рог?
Може ли да се дръпне леко единия рог без да се сваля двигателя и всичките там разправии покрай това?
Проблемът е, че след като сложих зимните гуми (195/65/15) при пълен ляв/десен гумата от пасажерската страна закача в калника. Когато колата се вдигне на подемник се вижда, че от тази страна гумата е леко по-назад. При реглажа обаче няма нищо необичайно.
С летните гуми (205/60) няма проблем.
Проблемът е, че след като сложих зимните гуми (195/65/15) при пълен ляв/десен гумата от пасажерската страна закача в калника. Когато колата се вдигне на подемник се вижда, че от тази страна гумата е леко по-назад. При реглажа обаче няма нищо необичайно.
С летните гуми (205/60) няма проблем.
- barty
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 1975
- Регистриран на: 19.03.2007
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: т му се стари БМВ-та
- Мечтае да кара: R6 turbo на задно и ръчни скорости
- Детайли за колата: отново с чарджър
Зависи колко е крив рога, ако е малко крив може да се опъне без да се сваля мотора. Сигурен ли си че ти е крив рога?
- barty
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 1975
- Регистриран на: 19.03.2007
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: т му се стари БМВ-та
- Мечтае да кара: R6 turbo на задно и ръчни скорости
- Детайли за колата: отново с чарджър


Ако ти е крив рога то би трябвало цялата маска, броня, фарове всичко да ти е на една страна. Колата има два рога и изглежда така:
x1 x2
I I
I двигател I
I I
Като х1 и х2 са роговете а двигателя е м/у тях. Според мен ти е крива предницата, най-вероятно удар в дупка, бордюр или нещо друго
Но нека да каже и някой друг че и аз съм малко..... не наясно

- barty
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 1975
- Регистриран на: 19.03.2007
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: т му се стари БМВ-та
- Мечтае да кара: R6 turbo на задно и ръчни скорости
- Детайли за колата: отново с чарджър
Мойта схема нещо не излиза като хората
Както и да е, мотора стои м/у два рога, изглеждат като две метални.... тръби? идващи откъм купето и свършват при дифузера

- metodi80
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 3876
- Регистриран на: 21.05.2008
- Местоположение: Враца
- Пол: Мъж
Колега , чакай сега първо да уточниме как и къде ти закача гумата ....
Значи ти казваш , че гумата закача в калника от към пасажера ... при навиване на ляво или дясно ... Още тука ми става малко странно .. ти казваш , че гумата се вижда , че е леко по назад... при това положение гумата трябва да закача в задната част на калника от към вратата и в такъв случай тя ще закача само когато е при навиване на волана само на ляво .. защото тогава задната час на гумата се изнася на вън и може да закачи калника. Иначе при навиване на дясно задната част на гумата се прибира на вътре към двигателя и тогава пък предната част на гумата може да закача към предната част на калника , от към фара (тъй като тогава , тя се изнася на вън)..... но ти пък казваш , че гумата се вижда , че е леко назад ...как тогава ще закача хем от пред , хем от зад ... Не знам странн ми е .... трябва да се види , за да се разбере какво става ....
Но искам да ти кажа , че рога няма какво да го мърдаш , той може само да доведе до лека промяна положението на бронята , маски , но не и да ти мръдне гумата .... може да ти е криво магарето и от там да ти идва проблема , може и шенкела на главината да се е изкривил , след като казваш , че гумата се вижда да е леко на зад , може носача да е крив , може ланжерона да е климнал на долу и калника да плава (да се е слекъл на долу ).... но това всичкото са теории ... иди на майстор да ти хване диагоналите на колата , да се огледа какво става ... това дето ти го мислиш с дърпане на рог ..до нищо няма да доведе, гарантирам ти ....
Значи ти казваш , че гумата закача в калника от към пасажера ... при навиване на ляво или дясно ... Още тука ми става малко странно .. ти казваш , че гумата се вижда , че е леко по назад... при това положение гумата трябва да закача в задната част на калника от към вратата и в такъв случай тя ще закача само когато е при навиване на волана само на ляво .. защото тогава задната час на гумата се изнася на вън и може да закачи калника. Иначе при навиване на дясно задната част на гумата се прибира на вътре към двигателя и тогава пък предната част на гумата може да закача към предната част на калника , от към фара (тъй като тогава , тя се изнася на вън)..... но ти пък казваш , че гумата се вижда , че е леко назад ...как тогава ще закача хем от пред , хем от зад ... Не знам странн ми е .... трябва да се види , за да се разбере какво става ....
Но искам да ти кажа , че рога няма какво да го мърдаш , той може само да доведе до лека промяна положението на бронята , маски , но не и да ти мръдне гумата .... може да ти е криво магарето и от там да ти идва проблема , може и шенкела на главината да се е изкривил , след като казваш , че гумата се вижда да е леко на зад , може носача да е крив , може ланжерона да е климнал на долу и калника да плава (да се е слекъл на долу ).... но това всичкото са теории ... иди на майстор да ти хване диагоналите на колата , да се огледа какво става ... това дето ти го мислиш с дърпане на рог ..до нищо няма да доведе, гарантирам ти ....
- cucko
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 1688
- Регистриран на: 19.02.2008
- Местоположение: Павликени
- Пол: Мъж
- Кара: E39 530d touring
- mihal
- ентусиаст
-
- Мнения: 1318
- Регистриран на: 11.04.2008
- Местоположение: Варна
- Пол: Мъж
- Кара: E39 520i touring 2001/9
Re: Опъване на единия рог?
Колеги да не пускам нова тема, хванах се и аз да рерставрирам предницата остана само гореспоменатия проблем, цялата дясна половина в двигателния отсек (рог, бомбе) е изметната нагоре, при бомбето е около 10- 15мм а отпреде при маската отива 20-30мм.. Така съм напаснал вмомента калниците и капаците долу горе да не си личи(отдалече
) )
Кой е най безболезненият начин да се оправи това? без да се свалят двигатели и т.н. , най много калника? Или само височините на окачването да докатам с тампони? Но ако може да ида някаде да го натиснат и подсилят предпочитам това.


Кой е най безболезненият начин да се оправи това? без да се свалят двигатели и т.н. , най много калника? Или само височините на окачването да докатам с тампони? Но ако може да ида някаде да го натиснат и подсилят предпочитам това.


10 мнения
• Страница 1 от 1
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани