лампата на таблото за мигача
Модератори: vld, bum_bum, ///Leonix, Технически модератори
6 мнения
• Страница 1 от 1
- kostadinn
- Потребител
-
- Мнения: 11
- Регистриран на: 16.01.2009
- Местоположение: Пловдив
- Пол: Мъж
- Кара: 525tds
лампата на таблото за мигача
Здравеите,значи аз искам да знам как може да сменя лампичката на ляв мигач на таблото



- petio_bmw 318is
- ентусиаст
-
- Мнения: 1264
- Регистриран на: 27.04.2008
- Местоположение: Пазарджик
- Пол: Мъж
- Кара: M42 POWER
- dinkomg
- ентусиаст
-
- Мнения: 941
- Регистриран на: 17.11.2008
- Местоположение: Стара Загора
- Пол: Мъж
- Кара: Семейното комби
- Мечтае да кара: M5 touring
99,9% съм сигурен, че дори без да се маха таблото, а само като се поиздърпа към волана има достъп до крушките на мигачите. Не съм сменял засега на мигач, но до останалите крушки се стига и без да се сваля нацяло таблото. Все пак, ако тръгнеш да сваляш таблото, да знаеш е излиза и без да се маха волана (малко трудно, но става).
petio_bmw 318is написа:трябва да свалиш таблото и преди това да откачиш акомулатора,ама не е много лесно
мнооооого е трудно даже


развиват се ЦЕЛИ ДВЕ болтчета


http://bmwpower-bg.net/forums/viewtopic ... ht=#322424
успех

- stony1
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 3285
- Регистриран на: 25.02.2008
- Местоположение: Somewhere In Space
- Пол: Мъж
- Кара: E38 750iL, 740i, 728i, E39 523i
- Мечтае да кара: Е31 и BMW 507
- Детайли за колата: E36 Limousine limited edition designed by Stony Style Corporation (SS Co). For more details follow the link: http://bmwpower-bg.net/forums/viewtopic ... 8&t=179527
Акумулатора може и да не го откачаш, но не давай на контакт след като си свалил таблото. Самото табло го извади от дясната страна на волана, там има достатъчно място.
Търсачката върши чудеса, стига да се ползва.
Търсачката върши чудеса, стига да се ползва.
Българския вариант:
1. Изваждаме предпазителя;
2. Подменяме го с чисто нов, който сме купили минути преди манипулацията;
3. Тестваме дали всичко работи;
4. Ако всичко работи, значи е били изгорял старият предпазител;
5. Ако системата пак не работи, започваме да псуваме и да пускаме теми във форума;
6. Колеги от форума дават съвети, а ние все повече и повече питаме;
7. Изминава една седмица и проблемът все още не е решен;
8. Случайно срещаме познат, който има някаква представа от "тоци" и той ни помага;
9. Пишем във форума (в повечето случаи нищо не пишем), че проблемът е решен с помощта на приятел;
10. Това се повтаря при всеки проблем, възникнал по колата.
1. Изваждаме предпазителя;
2. Подменяме го с чисто нов, който сме купили минути преди манипулацията;
3. Тестваме дали всичко работи;
4. Ако всичко работи, значи е били изгорял старият предпазител;
5. Ако системата пак не работи, започваме да псуваме и да пускаме теми във форума;
6. Колеги от форума дават съвети, а ние все повече и повече питаме;
7. Изминава една седмица и проблемът все още не е решен;
8. Случайно срещаме познат, който има някаква представа от "тоци" и той ни помага;
9. Пишем във форума (в повечето случаи нищо не пишем), че проблемът е решен с помощта на приятел;
10. Това се повтаря при всеки проблем, възникнал по колата.
6 мнения
• Страница 1 от 1
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани