318тдс не пали топла????
Модератори: vld, bum_bum, ///Leonix, Технически модератори
20 мнения
• Страница 1 от 2 • 1, 2
- ///M-Power
- Потребител
-
- Мнения: 47
- Регистриран на: 17.12.2006
- Местоположение: Sofia
- Пол: Мъж
- Кара: BMW E46
- Мечтае да кара: ///M-power
318тдс не пали топла????
Изчетох доста по темата но не намерих конкретен отговор! Проблема е следния вече трети ден колата като загрее и като я загася за малко и не е истинала и не иска да запали пада едно въртене и с триста зора оспява да запали! Учуджащото е че като е студена пали от рас на четвърт оборот??? Това стана от веднаш не постепенно! Моля да пишат хора които са се зблъскжали с проблема и са го решавали. А не хора които само предполагат какво може да е????
Колата я карам от две години и досега не сам имал никакъв проблем нито с палене нито с нищо!
Колата я карам от две години и досега не сам имал никакъв проблем нито с палене нито с нищо!

- Prokudeniq
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 556
- Регистриран на: 12.01.2009
- Местоположение: Бетоновъзел Камчатка
Re: 318тдс не пали топла????
///M-Power написа:Изчетох доста по темата но не намерих конкретен отговор! Проблема е следния вече трети ден колата като загрее и като я загася за малко и не е истинала и не иска да запали пада едно въртене и с триста зора оспява да запали! Учуджащото е че като е студена пали от рас на четвърт оборот??? Това стана от веднаш не постепенно! Моля да пишат хора които са се зблъскжали с проблема и са го решавали. А не хора които само предполагат какво може да е????
Колата я карам от две години и досега не сам имал никакъв проблем нито с палене нито с нищо!
Ако беше 2,5 TDS 100% разтегната верига и изтървал обтегач, при малкия брат незнам, може и да е същото.
Успех с ремонта

Няма нищо по-страшно от активната глупост.
Здравейте,
Проблемите могат да са следните
1 - теч на гориво, след като колата е стояла известно време, дърпа въздух, горивото се връща обратно в резервуара. Като е топъл двигателя помпата в резервуара не се включва и само с нафтовата помпа е трудно(понякога невъзможно) да се докара обратно горивото до ГНП'то. За да се увериш да ли проблема е в това може да пракираш колата под наклон(предницата да е долната част) и да изчакаш времето когато ти пали трудно и да пробваш. За да отсраниш проблема огледай се за евентуален теч около дюзите, маркучетата за обратна нафта, гарнитура на ГНП, горивния филтър и всички тръби на горивопровода. Ако забележиш теч опитай се да го отсраниш. Другия алтернатив е да си сложиш еднопосочна клапа на горивопровода(след филтъра или преди него) който да не позволява на горивото да се върне обратно в резервуара.
2 - Може да е от веригата(разтегната), да се е загубила центровката на помпата(ГНП). Може да го балансираш (временно) с преместване на плочката на ГНП (има тема в е34 подфорума потърси я). Проблема може да се отстрани със смяна на верига и в следствие регулиране на ГНП.
Но щом проблема се е получил отвендъж клоня се към 1 точка.
Все пак обясни малко по подробно.
Нещо сменил или добавил ли си преди да се появи проблема?
След колко време се появява този проблем, след като си изгасил колата(преди да се изтудила)?
Поздрави и успех
Проблемите могат да са следните
1 - теч на гориво, след като колата е стояла известно време, дърпа въздух, горивото се връща обратно в резервуара. Като е топъл двигателя помпата в резервуара не се включва и само с нафтовата помпа е трудно(понякога невъзможно) да се докара обратно горивото до ГНП'то. За да се увериш да ли проблема е в това може да пракираш колата под наклон(предницата да е долната част) и да изчакаш времето когато ти пали трудно и да пробваш. За да отсраниш проблема огледай се за евентуален теч около дюзите, маркучетата за обратна нафта, гарнитура на ГНП, горивния филтър и всички тръби на горивопровода. Ако забележиш теч опитай се да го отсраниш. Другия алтернатив е да си сложиш еднопосочна клапа на горивопровода(след филтъра или преди него) който да не позволява на горивото да се върне обратно в резервуара.
2 - Може да е от веригата(разтегната), да се е загубила центровката на помпата(ГНП). Може да го балансираш (временно) с преместване на плочката на ГНП (има тема в е34 подфорума потърси я). Проблема може да се отстрани със смяна на верига и в следствие регулиране на ГНП.
Но щом проблема се е получил отвендъж клоня се към 1 точка.
Все пак обясни малко по подробно.
Нещо сменил или добавил ли си преди да се появи проблема?
След колко време се появява този проблем, след като си изгасил колата(преди да се изтудила)?
Поздрави и успех
- ///M-Power
- Потребител
-
- Мнения: 47
- Регистриран на: 17.12.2006
- Местоположение: Sofia
- Пол: Мъж
- Кара: BMW E46
- Мечтае да кара: ///M-power
Значи 1.днеска прожерявах помпата в резервоара работи перфектно даже гледах да не и се е запушила цетката но нямаше и прашинка по нея. 2. Ако не задаржа нафтата колега как тогава сутрин пали без проблем (няма логика) 3.Не е и от веригата сащо е проверено пак и не ми се вярва ако е от нея да стане от веднаш! Проблема е толкова загадачен че нямам никакво обяснение. Друго което ми идва на ум е да не е от умната диуза ни не знам какви са симптомите на този проблем??? Или другото което се сещам да не е от електронната плочка на помпата??? Но само предполагам затова някои ако е отстранявал такав проблем да пише.
- arr0gance
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 683
- Регистриран на: 8.01.2008
- Местоположение: 30 метра над земята
- Пол: Мъж
- Кара: й, и утре е ден.
- Мечтае да кара: Active Autowerke.
///M-Power написа:Значи 1.днеска....
Аз съм със същия проблем преди няколко дена въртеше по 5-6 секунди( понякога по малко понякога повече но като цяло говоря като съм я загасил и съм изчакал поне 5 минути защото при моментално завъртане пали на четвърт) смених маркучетата на дюзите (говорим за стотинки) и паленето падна на 1-2 да кажем 3 макс провери и твойте маркучета да не са спекли както бяха мойте ако е така смени ги виж дали има резултат какъв ще е защото на мен също ми бяха казали верига в бош знам че и тя може да е но се надявам да не е така все още защото не е едната верига а са 2вериги + 3 ролки (зъбни колела ) лично мене 350 лв не ме притесняват но 300 лв работа на някой монтьор...
Да спомена колата ми е 325ТДС
Колега надявам се да изгладиш проблема, Късмет ти желая само!

- dinkomg
- ентусиаст
-
- Мнения: 941
- Регистриран на: 17.11.2008
- Местоположение: Стара Загора
- Пол: Мъж
- Кара: Семейното комби
- Мечтае да кара: M5 touring
- ///M-Power
- Потребител
-
- Мнения: 47
- Регистриран на: 17.12.2006
- Местоположение: Sofia
- Пол: Мъж
- Кара: BMW E46
- Мечтае да кара: ///M-power
Ще пробвам и с тези маркучи на дпюзите и вапреки че си е сухо около тях,няма и следа от течове на нафта. Но за сажаление нещата отиват кам някои сервиз и по-точно кам ''СУПЕР ДИЗЕЛ" кадето ще ме накарат да смена сумати работи от които може и да няма нужда и накрая ще ми резнат главата с едни 2000лв. и така....... 

- vld
- Старши ентусиаст
-
- Мнения: 12844
- Регистриран на: 10.08.2005
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: F11 535d, E84 2.3d
- vld
- Старши ентусиаст
-
- Мнения: 12844
- Регистриран на: 10.08.2005
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: F11 535d, E84 2.3d
Re: к
jibo написа:колеги при мен беше верига обтегнаха я и пали лесно но ми и сму4ка ваздух по малко тая помпа подка4ващата се е прецакала някои ли знае ли как варвят като цена?
Те веригата няма как да ти я обтегнат


Измести ли са ти ъгъла на центровка на ГНП ,с което са коригирали малко изоставането което се е получавало при топла разтегната верига

Това не е решение,защото от него има последствия,като например ,по твърда работа на мотора, разлика в поведението ,най вероятно има разлика и в студения старт



- metodi80
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 3876
- Регистриран на: 21.05.2008
- Местоположение: Враца
- Пол: Мъж
Re: к
jibo написа:e да така е да знаеш слу4аино колко ще струва да се оправи тая верига и да не прави така нали да се смени
Верига - 80 лв
Обтегач- 80 лв
Работа майстори- м/у 100-200лв
Ако си го правиш сам - най добре

- ///M-Power
- Потребител
-
- Мнения: 47
- Регистриран на: 17.12.2006
- Местоположение: Sofia
- Пол: Мъж
- Кара: BMW E46
- Мечтае да кара: ///M-power
ПРОБЛЕМА Е РЕШЕН!!!
Добре че не се втурнах да права простотии като например да сменям вериги, помпи, и подобни неща от които само щях да се набутам излишно. Може да ви се струва странно но при мене се получи така! Значи проблема е бил от това че акумолатора ми е бил заминал и вапреки 4е въртеше самия стартов ток не е бил достатачен да запали и аз не мога да си го обясна точно но като си сложих днеска новия акомулатор пали от четвърт и топла и студена както и преди да се скапе шибания акумолатор дето ми изкара акъла и сън не ме ловеше !Така че не барзаите да се хвърляте в приключения ако ви се случи по добно нещо 




20 мнения
• Страница 1 от 2 • 1, 2
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани