Висок разход на гориво 320и
Модератори: vld, bum_bum, ///Leonix, Технически модератори
51 мнения
• Страница 1 от 4 • 1, 2, 3, 4
Висок разход на гориво 320и
Здравейте колеги.Карам е36 320 1992г.Разхода на гориво в града ми е 20/100.Съдейки по доста от мненията тва не е нормално.Ходих на диагностика но там и казаха че и няма нищо.Засега моите предоложения са че е от ламб сондата,но не съм сигурен.Ще се радвам да ми помогнете с този така значителен проблем защото колата не върви колкото гори.И ако може да ме насочите към някой сервиз където ще могат да проверят тази сонда и евентуално да я сменят качествено.
- Trixster
- ентусиаст
-
- Мнения: 1110
- Регистриран на: 13.10.2008
- Местоположение: Sofia
- Пол: Мъж
- Кара: E60 530dA
- Мечтае да кара: на nordschleife
И аз имах проблем с висок разход ,а както виждаш съм с 316i.
Погледни как е ламбдасондата и сьщо така виж как е термостата - как ти загрява колата ? ; защото и това е от голямо значение.Ако сменяш ламбдасондата те съветвам да смениш и горивния филтър.
Успех.
Погледни как е ламбдасондата и сьщо така виж как е термостата - как ти загрява колата ? ; защото и това е от голямо значение.Ако сменяш ламбдасондата те съветвам да смениш и горивния филтър.
Успех.
"We are what we repeatedly do. Excellence, then, is not an act, but a habit."
Aristotle
Aristotle
- ВаНко
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 140
- Регистриран на: 7.11.2005
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: ...320ка...
- Мечтае да кара: M5 e39
- Детайли за колата: Bostongreen metallic, M-тех окачване, 17" М Contour (styl.23)
Колега и на мен ми се струва малко множко. Аз съм с М52 и в София ми дава сега (зимата) 16 на 100 с 95Н.
иначе е около 12-13 на 100 в града.....

Power is nothing without control...


- Trixster
- ентусиаст
-
- Мнения: 1110
- Регистриран на: 13.10.2008
- Местоположение: Sofia
- Пол: Мъж
- Кара: E60 530dA
- Мечтае да кара: на nordschleife
Аз когато имах проблем отидох в сервиза на Хеед 91, прати ме един приятел от VW форума който има отстъпка 20% .Там ми показаха на ком. диагностика как работи моята ламбдасонда (0.45-0.6).Като нова трябва да работи от (0.9 до 0.99).Незнам точно как се мери този показател или в какви единици е, но ако се поразтърсиш във форума ще намериш по точно обяснение. Заложиш на оригинала и да си вземеш Bosch-овска или такава на Siemens.Цената им е около 250 - 300лв. Така ще знаеш че ще се скапе най-рано след около 150 000км.
Успех.
Успех.
"We are what we repeatedly do. Excellence, then, is not an act, but a habit."
Aristotle
Aristotle
- vaskess
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 145
- Регистриран на: 4.02.2007
- Местоположение: Варна
- Кара: 318tds Touring , e46 330xd Touring
Иди в сервиз на BMW да и направат диагностика и ще ти кажат 100% от къде е проблема,мани ги тия майсторчета дето нямат читав софтуер.
- C8699HX
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 440
- Регистриран на: 22.09.2008
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: от малък
- Мечтае да кара: Безаварийно
vaskess написа:Иди в сервиз на BMW да и направат диагностика и ще ти кажат 100% от къде е проблема,мани ги тия майсторчета дето нямат читав софтуер.
Точно като отиде в сервиз на БМВ му казват да смени половината неща с чисто нови и ще се оправи


Нещо не ми се връзва ситуацията. При напълно умряла сонда, този разход ми се струва прекален. Ти казваш, че не ти върви колата... До тук добре. Но пък... при умряла сонда колата пак си върви.
Мен ми намирисва на обикновени консумативи.
Свещи, 2та филтъра и евентуално дюзи.
Може би и/или запушен катализатор.
Мен ми намирисва на обикновени консумативи.
Свещи, 2та филтъра и евентуално дюзи.
Може би и/или запушен катализатор.
Aко мисли само в началото докато загрее до 1800 оборота (и е в синьото стрелката) ми говори 3 неща при положение, че всичко друго извън тях е ОК.
1. Катализатора ти е мъртъв или задните гърнета са сдухали.
2. Нямаш катализатор. (и сондата е заминала, щом имаш лаг, дори и когато колата ти е загряла.
3. Сондата не подава коректни данни, за да каже на ЕКУ-то, че вече стойностите са й ОК. Тогава доколкото ми е известно кара по пресетнати мапове, без оглед данните от сондата. Значи за смяна, но само след като ти погледнат волтажа, който връща.
И въпреки всичко ми се струват дюзи и свещи.
1. Катализатора ти е мъртъв или задните гърнета са сдухали.
2. Нямаш катализатор. (и сондата е заминала, щом имаш лаг, дори и когато колата ти е загряла.
3. Сондата не подава коректни данни, за да каже на ЕКУ-то, че вече стойностите са й ОК. Тогава доколкото ми е известно кара по пресетнати мапове, без оглед данните от сондата. Значи за смяна, но само след като ти погледнат волтажа, който връща.
И въпреки всичко ми се струват дюзи и свещи.
51 мнения
• Страница 1 от 4 • 1, 2, 3, 4
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани