324Д
Модератори: GEORGIEV, ///Явор, ge_a, Технически модератори
31 мнения
• Страница 1 от 3 • 1, 2, 3
- ///Явор
- Летящия холандец
-
- Мнения: 19401
- Регистриран на: 10.01.2003
- Местоположение: предимно в гаража
- Кара: M3E30х2,M3E36х2,M3E92,M5E39х2 и др.
сори,ама според мен,по голям туч от тоя мотор нема 


С ЧАТ НА Л.С. НЕ МИ СЕ ЗАНИМАВА Работно време 10:00-18:00 тел:0887616782
- PILOTA
-
Burn Out Master
-
- Мнения: 585
- Регистриран на: 30.09.2002
- Местоположение: Plovdiv/Smolqn
- Пол: Мъж
- Кара: BMW E39 / AUDI A4 1.8T quattro
- Мечтае да кара: M5 i RS4
Няма по здраво нещо от този мотор. Издържа в мен 70000км и още я карат колата без проблем! А "туч" доколкото знам е тежък! 

- BMWMHartge
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 1993
- Регистриран на: 12.09.2003
- Местоположение: с.Градина/гр.Първомай
- Пол: Мъж
- Кара: 98' e36 318i
- Мечтае да кара: e36 ///M3
- Детайли за колата: M43B18
- ati
- Акулчо Костенурков Нинджов
-
- Мнения: 4664
- Регистриран на: 7.08.2002
- Местоположение: The city of Angels;)
sambo написа:ако двигатела е на ред ще останеш изумен от възможностите му.Карам 324д от доста време и съм много доволен,е за състезания не ства ама,ако закачиш да дърпаш колите на всички от форума взети заедно нема да ги усети.
е що не каза преди да си бракувам е30-ската

За чистия дизел не знам, но имахме 324ТД и бях очарован от показателите му, но не и от настройиите на турбото. Но не е като да е пестила горивото (нали все пак е БМВ

Има известен проблем с главите на М21, но той по-скоро се отнася за турбинираните версии и от неправилна употреба, отколкото до лоши материали.
Ати
- Alexi
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 3867
- Регистриран на: 20.10.2003
- Местоположение: Шумен
- Пол: Мъж
- Кара: буретата да пресъхват
Ив написа:Какво е "ТУЧ" ?
ТУЧ - топ модела в дадена моделна гама двигатели ,популярен при Е28 ,Е30 и дори Е34 ,при Е36 ТУЧА е М40 ,и така ...
Да споделя и аз малко впечатления от тоя мотор:
Един мой приятел 2000-та взе едно Е28 524D (*без* турбо) нов внос от Холандия.
Еми кво да ви кажа - човека просто случи на кола. И външен вид и салон и двигателя запазен.
Ебати и пърформънса съм виждал от тая кола!
За мен тоя мотор нежели че бил "86 умрели коня" е много по-удачен от M10B20 за това купе *** ПОПРАВКА - не М10В20, а М20Б20 (моя грешка - извинете) ***
Все пак правя уговорката, че повечето коли, от които имам впечатления са на по нам си колко хиляди километра и в нам си кво състояние - дето се вика аз пък може да не съм попадал на Е28 520 със запазен двигател;

Един мой приятел 2000-та взе едно Е28 524D (*без* турбо) нов внос от Холандия.
Еми кво да ви кажа - човека просто случи на кола. И външен вид и салон и двигателя запазен.
Ебати и пърформънса съм виждал от тая кола!
За мен тоя мотор нежели че бил "86 умрели коня" е много по-удачен от M10B20 за това купе *** ПОПРАВКА - не М10В20, а М20Б20 (моя грешка - извинете) ***
Все пак правя уговорката, че повечето коли, от които имам впечатления са на по нам си колко хиляди километра и в нам си кво състояние - дето се вика аз пък може да не съм попадал на Е28 520 със запазен двигател;

Последна промяна stenly на 17 Яну 2005, 19:27, променена общо 2 пъти
- Penchev
- Сватбаря
-
- Мнения: 8913
- Регистриран на: 25.04.2002
- Местоположение: Местожителство: Местожителство: Местожителство:
- Кара: Opel Zafira А OPC
31 мнения
• Страница 1 от 3 • 1, 2, 3
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани