Датчик за температура
Модератори: vld, bum_bum, ///Leonix, Технически модератори
12 мнения
• Страница 1 от 1
Датчик за температура
колеги някой знае ли каде се намира датчика на температурата на 316, и долу горе колко стружа щото ми е преебан нещо.
- Kambe
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 2196
- Регистриран на: 6.03.2008
- Местоположение: гр. Свищов
- Пол: Мъж
- Кара: Peugeot 307 HDI
- Nikito_nn
- ентусиаст
-
- Мнения: 1384
- Регистриран на: 17.01.2008
- Местоположение: Варна
- Пол: Мъж
- Кара: му се с шпер
под смукателния колектор, на блока на двигатела е (в долната част), поне на мойто е там
Струва някъде около 40 лева

- dinkomg
- ентусиаст
-
- Мнения: 941
- Регистриран на: 17.11.2008
- Местоположение: Стара Загора
- Пол: Мъж
- Кара: Семейното комби
- Мечтае да кара: M5 touring
Re: Датчик за температура
ник1234 написа:колеги някой знае ли каде се намира датчика на температурата на 316, и долу горе колко стружа щото ми е преебан нещо.
И как разбра колега че е пре..ан. Не за друго те питам ама да не смениш нещо което е читаво
Здравейте,
то колегата не е уточнил но може би има предвит датчика за външната температура(сигурно му показва -37), ако питаш за нея намира се от пред на левия въздховод който охлажда спирачните дискове. Нов струваше около 50 лв(в момента не знам колко е), от Опел струваше половината с термистор струва 1 лв.
Поздрави
то колегата не е уточнил но може би има предвит датчика за външната температура(сигурно му показва -37), ако питаш за нея намира се от пред на левия въздховод който охлажда спирачните дискове. Нов струваше около 50 лв(в момента не знам колко е), от Опел струваше половината с термистор струва 1 лв.
Поздрави
- Nikito_nn
- ентусиаст
-
- Мнения: 1384
- Регистриран на: 17.01.2008
- Местоположение: Варна
- Пол: Мъж
- Кара: му се с шпер
Не недей този под колекторите е на инжекцията, просто несъм те разбрал. Този дето ти трябва е на радиатора
- Zlobil
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 277
- Регистриран на: 13.10.2008
- Местоположение: Пловдив
- Пол: Мъж
Nikito_nn написа:Не недей този под колекторите е на инжекцията, просто несъм те разбрал. Този дето ти трябва е на радиатора
Е как ще е този дето е на радиатора ?
Този на радиатора управлява единствено ел. перката... кога да включва и кога да не.
Точно този под инжекцията е... въпросът вече е с колко датчика е там... един или два.
- Nikito_nn
- ентусиаст
-
- Мнения: 1384
- Регистриран на: 17.01.2008
- Местоположение: Варна
- Пол: Мъж
- Кара: му се с шпер
аз вече съвсем се оплетох за какво става въпрос
Неговата като гледам е 93 година, значи е М40 а по новите М43 са с един датчик с 4 пина а доколкото помня по старите са 2 датчика с по два пина, така че са два датчика най вероятно.
Ето една схема мисля че това което търси колегата е номер 11http://www.realoem.com/bmw/showparts.do?model=CA11&mospid=47434&btnr=11_1342&hg=11&fg=15&hl=19
П.П.Ако не съм прав приемам критики

Неговата като гледам е 93 година, значи е М40 а по новите М43 са с един датчик с 4 пина а доколкото помня по старите са 2 датчика с по два пина, така че са два датчика най вероятно.
Ето една схема мисля че това което търси колегата е номер 11http://www.realoem.com/bmw/showparts.do?model=CA11&mospid=47434&btnr=11_1342&hg=11&fg=15&hl=19
П.П.Ако не съм прав приемам критики
- Zlobil
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 277
- Регистриран на: 13.10.2008
- Местоположение: Пловдив
- Пол: Мъж
Тук си прав... и момчето най вероятно е с два... обаче кой датчик е за уреда на таблото вече ще кажат по-компетентните.
Ако му отчиташе поне нещо уреда на таблото, можеше по принцип да тръпне жиците от някой от двата и така да разбере кой е точно... ама като не отчита нищо... трудна работа.
Ако му отчиташе поне нещо уреда на таблото, можеше по принцип да тръпне жиците от някой от двата и така да разбере кой е точно... ама като не отчита нищо... трудна работа.
- vld
- Старши ентусиаст
-
- Мнения: 12844
- Регистриран на: 10.08.2005
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: F11 535d, E84 2.3d
ник1234 написа:колеги от време на време работи датчика ама това се случва веднъж на 100км и работи за две минути.дали е възможно да е от таблото щото и то ми дава някви проблеми.става въпрос за Е36.
Ако си с М43 датчика е един комбиниран за ЕКУ-то и за уреда на таблото,ако е с М40 си с два отделни,завити са на главата под всмукателния колектор


12 мнения
• Страница 1 от 1
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани