Въпрос за всмукателен колектор?
Модератори: GEORGIEV, ///Явор, ge_a, Технически модератори
			15 мнения
			 • Страница 1 от 1
		
	
Въпрос за всмукателен колектор?
Виждал съм много m20b20 но ги няма тези маркучета(не знам вакуми ли са какво са) Моля някой да ми отговори и да обясни за какво служат,че ми е мн любопитно 
 
http://www.album.bg/gopeto100/images/10478401/
			
				http://www.album.bg/gopeto100/images/10478401/
Последна промяна gopeto100 на 14 Яну 2009, 20:16, променена общо 1 път
					
				
			
		- L_e_K_e_T_o///M///
 - кандидат ентусиаст
 - 
				
			 - Мнения: 111
 - Регистриран на: 6.12.2007
 - Местоположение: asenovgrad
 - Пол: Мъж
 - Кара: BMW
 - Мечтае да кара: пак БМВ
 - Детайли за колата: черно БМВ
 
здр
имаш ги колега но са черни.
тунинг ли
			
		тунинг ли

e
Абе много интересно,но твърдя че добре си виждам!
А за това дали са тунинг може да питаш немеца от който я взех,понеже ако аз тръгна да правя нещо под капака направо я вкарвам в heed да й сложат един охлъов.
Моля да пише някой компетентен по моя въпрос.
http://www.bmwheaven.com/images/stories ... 20i_21.jpg
http://www.bmwpower.hu/gallery/albums/u ... %F5%20(297).JPG
http://www.pelicanparts.com/bmw/techart ... engine.jpg
			
		А за това дали са тунинг може да питаш немеца от който я взех,понеже ако аз тръгна да правя нещо под капака направо я вкарвам в heed да й сложат един охлъов.
Моля да пише някой компетентен по моя въпрос.
http://www.bmwheaven.com/images/stories ... 20i_21.jpg
http://www.bmwpower.hu/gallery/albums/u ... %F5%20(297).JPG
http://www.pelicanparts.com/bmw/techart ... engine.jpg
- Lenco
 - Старши скрапер
 - 
				
			 - Мнения: 2716
 - Регистриран на: 16.04.2008
 - Местоположение: Бургас и малко в София
 - Пол: Мъж
 - Кара: ше е21/316, сега 318ci и е93/335dct
 - Мечтае да кара: е21 без ръжди със S54
 - Детайли за колата: Powered by M43b19
 
Трябва да те разочаровам, при теб ги няма повечето, имаш само дясното синьо ако правилно си се регистрирал 320/88. Ма не тъжи те само проблеми правят.
			- Lenco
 - Старши скрапер
 - 
				
			 - Мнения: 2716
 - Регистриран на: 16.04.2008
 - Местоположение: Бургас и малко в София
 - Пол: Мъж
 - Кара: ше е21/316, сега 318ci и е93/335dct
 - Мечтае да кара: е21 без ръжди със S54
 - Детайли за колата: Powered by M43b19
 
- Lenco
 - Старши скрапер
 - 
				
			 - Мнения: 2716
 - Регистриран на: 16.04.2008
 - Местоположение: Бургас и малко в София
 - Пол: Мъж
 - Кара: ше е21/316, сега 318ci и е93/335dct
 - Мечтае да кара: е21 без ръжди със S54
 - Детайли за колата: Powered by M43b19
 
- BMWPower
 - младши ентусиаст
 - 
				
			 - Мнения: 574
 - Регистриран на: 15.10.2005
 - Местоположение: Пловдив-Кичука каунти
 - Пол: Мъж
 - Кара: колко да кара
 - Мечтае да кара: Е34-540
 - Детайли за колата: То кола ли е чудо ли е
 
Основните разлики са че едното (Л-жетроника ) е с долно делко което се задвижва с привод който още си седи при тебе но има една тапичка ако си забелязъл ,другото е с горно директно на разпределителния вал ,Л-жетроника е с тая система със вакуумите и старите клапани които регулират празния ход ,а мотроника е с моторче и Контролен блок и система по-съвършена и манипулируема до някаква степен и други работи които не се сещам сега но общо взето това е 
както каза колегата не ти трябват тея
			както каза колегата не ти трябват тея
<<<DRIVE BMW ONLY>>>
		- Lenco
 - Старши скрапер
 - 
				
			 - Мнения: 2716
 - Регистриран на: 16.04.2008
 - Местоположение: Бургас и малко в София
 - Пол: Мъж
 - Кара: ше е21/316, сега 318ci и е93/335dct
 - Мечтае да кара: е21 без ръжди със S54
 - Детайли за колата: Powered by M43b19
 
- ивчо3
 - старши ентусиаст
 - 
				
			 - Мнения: 1939
 - Регистриран на: 13.09.2007
 - Местоположение: София
 - Пол: Мъж
 - Кара: 318is, 1995 м42
 
BMWPower написа:Основните разлики са че едното (Л-жетроника ) е с долно делко което се задвижва с привод който още си седи при тебе но има една тапичка ако си забелязъл ,другото е с горно директно на разпределителния вал ,Л-жетроника е с тая система със вакуумите и старите клапани които регулират празния ход ,а мотроника е с моторче и Контролен блок и система по-съвършена и манипулируема до някаква степен и други работи които не се сещам сега но общо взето това е
както каза колегата не ти трябват тея
Само ще допълня за мотроника че има параметрична таблица в софтуера на компютъра, отговаряща за предварение на запалването при различни натоварвания на двигателя. Мотроника няма вакуумен маркуч, защото неговата функция се изпълнява от параметрите, в софтуера, има само капачка и палец в предната част на разпределителния вал в по-стария вариант- motronik 1.13. Следващото поколение на motronik 1.17 няма дистрибуторна капачка и палец, а само датчик на разпределителния вал, който работи на принципа на електромагнитна индукция точно в момент, когато буталото на първи цилиндър е в положение ГМТ. Момента на предварение на запалването се определя както при по-стария вариант мотроник само с тази разлика, че компютъра сам определя работата на останалите цилиндри като се води от показанията на първия. Общо взето това е.
- ивчо3
 - старши ентусиаст
 - 
				
			 - Мнения: 1939
 - Регистриран на: 13.09.2007
 - Местоположение: София
 - Пол: Мъж
 - Кара: 318is, 1995 м42
 
При jetronik L и LU запалването не се определя  от компютър, а е изцяло механично. Това е транзисторно безконтактно запалване /няма чукче и наковалня/. Момента на предварението се определя от вакуумен регулатор на делкото.
			
		- Lenco
 - Старши скрапер
 - 
				
			 - Мнения: 2716
 - Регистриран на: 16.04.2008
 - Местоположение: Бургас и малко в София
 - Пол: Мъж
 - Кара: ше е21/316, сега 318ci и е93/335dct
 - Мечтае да кара: е21 без ръжди със S54
 - Детайли за колата: Powered by M43b19
 
Това как го направи ако мотора ти е Мотроник т.е. този с малкото маркучи.gopeto100 написа:Благодаря за изчарпателните отговори.На делкото предверението ми е до край и удрям 9-ки до 100 по г тек(има и други правени неща по колата) ,ще има ли смисъл да ги барам тези маркучи?
			15 мнения
			 • Страница 1 от 1
		
	
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани
	



