Серия 4 ???????????
Модератор: Общи модератори
31 мнения
• Страница 2 от 3 • 1, 2, 3
Това прозвуча малко обидно, но споко живот и здраве ще наредя на паркинга и едно БМВ.
Горенаписаното го цитирах, само за сравнение, така че, успокой топката. Беше съвсем добронамерено. Колкото до твърдия покрив, до БМВ-то със сигурност ще наредя едно 206сс.
Сега, да те коригирам леко. Първия автомобил с твърд, падащ, електрически покрив е на Пежо. Не се лъжи, че е на Мерцедес, (защото съм сигурна, че ще скочиш да ме оборваш).
Извадих статистики от професионалисти. И да си призная честно, ако БМВ пуснат модел с твърд електрчески падащ покрив, ще да си купя едно, живот и здраве.
http://retractable.free.fr/pics/pe401d08.jpg

Сега, да те коригирам леко. Първия автомобил с твърд, падащ, електрически покрив е на Пежо. Не се лъжи, че е на Мерцедес, (защото съм сигурна, че ще скочиш да ме оборваш).

http://retractable.free.fr/pics/pe401d08.jpg
Последна промяна Eva* на 15 Яну 2005, 17:11, променена общо 1 път
Да караш Peugeot е страст!
- SlipKnoT
- devildriver
-
- Мнения: 4054
- Регистриран на: 21.04.2002
- Пол: Мъж
- Кара: E30
- Мечтае да кара: McLaren F1
Eva* написа:Това прозвуча малко обидно, но споко живот и здраве ще наредя на паркинга и едно БМВ.Горенаписаното го цитирах, само за сравнение, така че, успокой топката. Беше съвсем добронамерено. Колкото до твърдия покрив, до БМВ-то със сигурност ще наредя едно 206сс.
Сега, да те коригирам леко. Първия автомобил с твърд, падащ, електрически покрив е на Пежо. Не се лъжи, че е на Мерцедес, (защото съм сигурна, че ще скочиш да ме оборваш).Извадих статистики от професионалисти. И да си призная честно, ако БМВ пуснат модел с твърд електрчески падащ покрив, ще да си купя едно, живот и здраве.
Не съм искал да те обидя.., но за напред поинтересувай се малко преди да "цитираш".. защото не всичко което четеш по списания и и-нет е вярно..


Е, то беше като уточнение, нищо лично.
Иначе, модела е бил Peugeot 401 Eclipse от 1935 г. След това, през 1996 г., французите го преотстъпват на Мерцедес, който вади свръх луксозни си версии с твърд "гурук" и излизат първи на съвременния пазар.
Не виждам нищо лошо в това и БМВ да имат такава версия. Напротив намирам го за изключително добро решение и доста по-елегантно изглежда един кабриолет, отколкото с гюрук. Но, това си е лично мое виждане, не задължавам с него никого.
Иначе, модела е бил Peugeot 401 Eclipse от 1935 г. След това, през 1996 г., французите го преотстъпват на Мерцедес, който вади свръх луксозни си версии с твърд "гурук" и излизат първи на съвременния пазар.
Не виждам нищо лошо в това и БМВ да имат такава версия. Напротив намирам го за изключително добро решение и доста по-елегантно изглежда един кабриолет, отколкото с гюрук. Но, това си е лично мое виждане, не задължавам с него никого.

Да караш Peugeot е страст!
- Giorceto
- Дружба Тийм
-
- Мнения: 5675
- Регистриран на: 4.05.2002
- Местоположение: Keep walking
- Пол: Мъж
- Кара: 535xD
Статията ми звучи супер измислена. Най-малко че през 2007 бмв едва ли ще пуснат 3 литровя дигател който е в експлоатация в момента с 231 коня, при положене че новата тройка ще е с 258 ...? двигатели от сорта на 2.2. и 3.2. ми звучат малко пресилено.
Това с твърдия таван също ще е нещо супер ново и разлино ... да не кажа грозно
Това с твърдия таван също ще е нещо супер ново и разлино ... да не кажа грозно

Докъдето и да си стигнал, продължавай напред...
Почивки в Турция Почивка в Алания| Почивка в Дидим| Доставка от Англия|
Почивки в Турция Почивка в Алания| Почивка в Дидим| Доставка от Англия|
- Azrail
- UFO Pilot
-
- Мнения: 2752
- Регистриран на: 2.08.2004
- Местоположение: In a galaxy far, far away...
- Пол: Мъж
Ева,
смея да твърдя от името на повечето БМВ-ентусиасти тук, че за да харесваме БМВ, значи сме традиционалисти. Какво му е традиционното на твърдия гюрук? Хайде стига с тези нови измишльотини от БМВ че вече взе да ми писва
смея да твърдя от името на повечето БМВ-ентусиасти тук, че за да харесваме БМВ, значи сме традиционалисти. Какво му е традиционното на твърдия гюрук? Хайде стига с тези нови измишльотини от БМВ че вече взе да ми писва

MORE BEER!
- Dimo
- баварски фанатик
-
- Мнения: 4558
- Регистриран на: 26.03.2004
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: нещо...
- Мечтае да кара: McLaren F1 LM
Мдааа, Azrail е прав, повечето сме традиционалисти, въпреки това единицата на мен лично не ми хареса докато не я видях на живо, смея да твърдя че няма много общо със снимките и.
По принцип промени трябва да има в дизайна колкото и да не ни се харесва, няма лошо като искат да направят сгъваем твърд покрив, но нека не махат стария, тва е част от традицията, който Бангъл и компания се опитват да развалят, вече премахнаха характерното завъртане на централната конзола, сега наред са бъбреците са стана обикновена решетка, после двигателите да има намалее мощността за да са по икономични и от Голф, след това вместо 4 кръгли фара колите да станат с по 2 триъгълни и 2 квадтарбни отпред и накрая тая шарена емблема синьо и бяло да я боядисат в залено за разнообразие например.
Малко се отклоних ама....
Та по въпроса за твърдия покрив нека го има, щом има пазарна ниша, да измислат некаква нова серия, но да не барат мекия, а това май ще стане.
Колкото до това което казваш Ева че това си е купе и кабриолет в едно, ами не е така, купето е с багажник, верно че е кола за удоволствие, ама на един пикник да тръгнеш и ша караш с кошницата и одеалото в скута, не всички купета са двуместни, бих казал че четириместна кола с твърд покрив съм виждал само в един филм, беше някаква Американска, ама не ги разбирам много и не можеш да си представиш на какво приличаше. Та 8-ма серия е купе, я си го представи с твърд покрив, знаеш ли какви габарити ще има, ще е като влакова композиция
А и както каза Slipknot, БМВ не е Пежо, това да две съвсем различни марки, които си приличат само по това че имат 4 гуми
Не се засягай че го казвам но е така, ако за Пежо това е печаливш модел, то не съм сигурен че за БМВ ще бъде
По принцип промени трябва да има в дизайна колкото и да не ни се харесва, няма лошо като искат да направят сгъваем твърд покрив, но нека не махат стария, тва е част от традицията, който Бангъл и компания се опитват да развалят, вече премахнаха характерното завъртане на централната конзола, сега наред са бъбреците са стана обикновена решетка, после двигателите да има намалее мощността за да са по икономични и от Голф, след това вместо 4 кръгли фара колите да станат с по 2 триъгълни и 2 квадтарбни отпред и накрая тая шарена емблема синьо и бяло да я боядисат в залено за разнообразие например.


Та по въпроса за твърдия покрив нека го има, щом има пазарна ниша, да измислат некаква нова серия, но да не барат мекия, а това май ще стане.
Колкото до това което казваш Ева че това си е купе и кабриолет в едно, ами не е така, купето е с багажник, верно че е кола за удоволствие, ама на един пикник да тръгнеш и ша караш с кошницата и одеалото в скута, не всички купета са двуместни, бих казал че четириместна кола с твърд покрив съм виждал само в един филм, беше някаква Американска, ама не ги разбирам много и не можеш да си представиш на какво приличаше. Та 8-ма серия е купе, я си го представи с твърд покрив, знаеш ли какви габарити ще има, ще е като влакова композиция

А и както каза Slipknot, БМВ не е Пежо, това да две съвсем различни марки, които си приличат само по това че имат 4 гуми

Не се засягай че го казвам но е така, ако за Пежо това е печаливш модел, то не съм сигурен че за БМВ ще бъде


- Azrail
- UFO Pilot
-
- Мнения: 2752
- Регистриран на: 2.08.2004
- Местоположение: In a galaxy far, far away...
- Пол: Мъж
BMW8 написа:...вече премахнаха характерното завъртане на централната конзола, сега наред са бъбреците са стана обикновена решетка, после двигателите да има намалее мощността за да са по икономични и от Голф, след това вместо 4 кръгли фара колите да станат с по 2 триъгълни и 2 квадратни отпред и накрая тая шарена емблема синьо и бяло да я боядисат в зелено за разнообразие например.![]()

Ето за това говоря... БМВ винаги е била по-специална кола, а сега ... шо станА че не вечерАхме...
MORE BEER!
- soreman
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 282
- Регистриран на: 23.03.2004
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: BMW E65 730d
Според мен идеята е супер! Отдавна чаках БМВ да пуснат твърд покрив. Заставам с две ръце зад идеята... Винаги съм харесвал БМВ кабриотата, но винаги ме е дразнил тоя гюрук - грозно стои според мен, да не говорим след години в какво се превръща!
Относно това дето беше писано по-нагоре че все едно Порше с двигате отпред, ами то всъщност са правени такива поршета
Относно това дето беше писано по-нагоре че все едно Порше с двигате отпред, ами то всъщност са правени такива поршета

- Nasti
-
-
- Мнения: 1452
- Регистриран на: 11.06.2002
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: Кво ли не...
Абе вие не сте добре! Тия меки тавани на вас от страни сигурно много ви харесват, но на мен един път ми се е случвало да се возя с чадър И ТО ИМЕННО В БМВ, и повече не искам да чувам
Предпочитам да сера на метеното, отколкото да мета насраното...
- Dimo
- баварски фанатик
-
- Мнения: 4558
- Регистриран на: 26.03.2004
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: нещо...
- Мечтае да кара: McLaren F1 LM
smoKing написа:на кой му харесва, на кой не ...
въпреки че всичко ново ми се струва копи-паста от джапанците или от мерцедес или от некъф кошмар, твърдия таван на кабриото има безспорни предимства:
1. не загнива (като парцаления)
2. не прокапва (като парцаления)
3. по-трудно е да се откачи в движение-на 1 позната с 1 кадет кабрио () и се отка4и като мина покрай 1 тир и си еба капаците
![]()
4. зимата нема ти мръзне тиквата, щото нема ти духа
5. като се свали изглежда както със свален парцален таван
6. по-добра аеродинамика
Ха сега ми кажете 6 предимства на парцаления ...
или си признайте че просто мразиме бенгъл
1. Ако се поддържа добре, мекият таван гние толкова колкото и твърдия
2. Течат всички кабриота над 10 години, има и изключения, но дали ша ти се прокъса тавана някъде на свивките или ша ти се преебат уплътненията на твърдия покрив е все тая.
3. Говориш за Опел, не за БМВ, а това което се е случило е било заради недобре заключен покрив (ти да си видял или чул кабрио с мек покрив дето е свален покрива за да го откраднат или все ги режат а?

4. Е заради тва мога да кажа че явно в кабриолет не си се качвал, главата ти мръзне толкова колкото и в купе, стига да си затворил добре покрива

5. Еми баш тва е чара

6. Абе по добра аеродинамика, ама по тежка кола



- Penchev
- Сватбаря
-
- Мнения: 8913
- Регистриран на: 25.04.2002
- Местоположение: Местожителство: Местожителство: Местожителство:
- Кара: Opel Zafira А OPC
Относно това дето беше писано по-нагоре че все едно Порше с двигате отпред, ами то всъщност са правени такива поршета
[/quote]
Ами и до ден днеше се смята,че тези модели са издънка на фирмата,модели които никога не са могли да бъдат сравнявани с "легендата" 911 по продажби !!! 914 (грозна самоделка с тъп WAG мотор),924/944(грозна и неособенно сполучлива каросерия,отново смотани WAG двигатели,с изключение на Turbo моделите) и не напоследно колата,която е била насочена главно към страната в която бензина е по-евтин от Кока-Колата а именно САЩ и модела 928 !!!
Все автомобили с предно разположен мотор и уеко безуспешни такива ...
Георги Пенчев

Ами и до ден днеше се смята,че тези модели са издънка на фирмата,модели които никога не са могли да бъдат сравнявани с "легендата" 911 по продажби !!! 914 (грозна самоделка с тъп WAG мотор),924/944(грозна и неособенно сполучлива каросерия,отново смотани WAG двигатели,с изключение на Turbo моделите) и не напоследно колата,която е била насочена главно към страната в която бензина е по-евтин от Кока-Колата а именно САЩ и модела 928 !!!
Все автомобили с предно разположен мотор и уеко безуспешни такива ...


Георги Пенчев
- kay
- просветлен
-
- Мнения: 1421
- Регистриран на: 17.03.2003
- Местоположение: Йоханесбург, РЮА
- Мечтае да кара: по празни пътища
Penchev написа:Ами и до ден днеше се смята,че тези модели са издънка на фирмата,модели които никога не са могли да бъдат сравнявани с "легендата" 911 по продажби !!! 914 (грозна самоделка с тъп WAG мотор),924/944(грозна и неособенно сполучлива каросерия,отново смотани WAG двигатели,с изключение на Turbo моделите) и не напоследно колата,която е била насочена главно към страната в която бензина е по-евтин от Кока-Колата а именно САЩ и модела 928 !!!Все автомобили с предно разположен мотор и уеко безуспешни такива ...![]()
![]()
Ахъм...

31 мнения
• Страница 2 от 3 • 1, 2, 3
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани