термостат
Модератори: GEORGIEV, ///Явор, ge_a, Технически модератори
			37 мнения
			 • Страница 1 от 3 • 1, 2, 3
		
	
- bozukov_g
 - Голямата Базука
 - 
				
			 - Мнения: 1450
 - Регистриран на: 21.04.2006
 - Местоположение: Сливен
 - Пол: Мъж
 - Кара: E36-328i sedan E30-323i cabrio
 
термостат
Колеги купувам вече втори термостат за М10и все дърво незнам от къде точно идва проблема! Първия термостат беше Френски, колата на място згрява ( над нормалното в тоя студ) а долния маркуч от термостата към радиатора ледено студен а като я пусна по инерция с включено парно температурата пада доста под нормалното. Купих втори термостат НЕМСКИ и абсолютно същата работа. Та питането ми е тва дали е от термостати менте или има нещо по специално по обезваздушаването на М10! Благодаря предварително
			
- Митко Стоянов
 - Чичо Митко
 - 
				
			 - Мнения: 2303
 - Регистриран на: 12.01.2007
 - Местоположение: Варна
 - Пол: Мъж
 - Кара: Х5 и W209
 - Мечтае да кара: DDT на море :)
 
Какви марки са термостатите?
			
Женската жестокост край няма. Аз и подарих милиони животи.... а тя ги изплю
- bozukov_g
 - Голямата Базука
 - 
				
			 - Мнения: 1450
 - Регистриран на: 21.04.2006
 - Местоположение: Сливен
 - Пол: Мъж
 - Кара: E36-328i sedan E30-323i cabrio
 
- Митко Стоянов
 - Чичо Митко
 - 
				
			 - Мнения: 2303
 - Регистриран на: 12.01.2007
 - Местоположение: Варна
 - Пол: Мъж
 - Кара: Х5 и W209
 - Мечтае да кара: DDT на море :)
 
и двата са ташак
слагай BEHR и си свиркай
			слагай BEHR и си свиркай

Женската жестокост край няма. Аз и подарих милиони животи.... а тя ги изплю
- bozukov_g
 - Голямата Базука
 - 
				
			 - Мнения: 1450
 - Регистриран на: 21.04.2006
 - Местоположение: Сливен
 - Пол: Мъж
 - Кара: E36-328i sedan E30-323i cabrio
 
особено първия... върха на ментетатаmitko_n1 написа:и двата са ташак
слагай BEHR и си свиркай
Валер-а вероятно нищо му няма. Обезвъздушава се като пуснеш парното да на топло. Остави колата да поработи поне 15-20 минути на място с отворена капачка на радиатора. Можеш да я паркираш, така че предницата да е на по-високо ниво от задницата.
- кичоне
 - младши ентусиаст
 - 
				
			 - Мнения: 333
 - Регистриран на: 5.11.2008
 - Местоположение: Бургас
 - Пол: Мъж
 - Кара: e30+е34
 - Мечтае да кара: е30+е34+е38
 - Детайли за колата: На тати турбото е най-бързо!
 
Re: термостат
bozukov_g написа:Колеги купувам вече втори термостат за М10и все дърво незнам от къде точно идва проблема! Първия термостат беше Френски, колата на място згрява ( над нормалното в тоя студ) а долния маркуч от термостата към радиатора ледено студен а като я пусна по инерция с включено парно температурата пада доста под нормалното. Купих втори термостат НЕМСКИ и абсолютно същата работа. Та питането ми е тва дали е от термостати менте или има нещо по специално по обезваздушаването на М10! Благодаря предварително
Точно темата с моя проблем.
Аз ве4е трета седмица се мъ4а да я обезвъздуша.
Също като колегата и аз съм взел от двата вида термостати.
И двата съм ги пробвал в къщи с термометър по няклолко пъти и двата отварят когато треба.а на колата по същия на4ин като колегата от горе нат термото вряло а от долу лед.На мен постоянно ми е включено парното на топло и на втора степен и под наклон съм я пробвал и какво ли не.Интересното ми е 4е когато е загряло и би трябвало да отвори термото и да стопли долният марку4 аз то4но тогава го махам изти4а студена вода и 2 3 секунди след тва отваря термото и по4ва да пуска вряла на долу.
Сега и аз ще послушам съвета за термо Behr 4е дано стане мамкаму
- Митко Стоянов
 - Чичо Митко
 - 
				
			 - Мнения: 2303
 - Регистриран на: 12.01.2007
 - Местоположение: Варна
 - Пол: Мъж
 - Кара: Х5 и W209
 - Мечтае да кара: DDT на море :)
 
Лошото е,че цената на Behr-а е около 60лв  
  
  
			
Женската жестокост край няма. Аз и подарих милиони животи.... а тя ги изплю
- кичоне
 - младши ентусиаст
 - 
				
			 - Мнения: 333
 - Регистриран на: 5.11.2008
 - Местоположение: Бургас
 - Пол: Мъж
 - Кара: e30+е34
 - Мечтае да кара: е30+е34+е38
 - Детайли за колата: На тати турбото е най-бързо!
 
mitko_n1 написа:Лошото е,че цената на Behr-а е около 60лв![]()
![]()
Майната им на 60лв. Аз до тука за антифриз съм дал около 80лв щот секи път си викам аха аха да стане ама не. Само да се реши проблема с него,че инак не знам ве4е
- bozukov_g
 - Голямата Базука
 - 
				
			 - Мнения: 1450
 - Регистриран на: 21.04.2006
 - Местоположение: Сливен
 - Пол: Мъж
 - Кара: E36-328i sedan E30-323i cabrio
 
И на мен тези маневри с термостатите ми излязоха около 70 лева така че ако и номера с развитата капачка и под наклон колата не стане ще купувам и аз BEHER кво да правя  
			
- Gecallica
 - младши ентусиаст
 - 
				
			 - Мнения: 548
 - Регистриран на: 2.04.2005
 - Местоположение: София, Кърджали
 - Пол: Мъж
 - Кара: BMW E21 320i, E21 315, E38 735i
 
Чувал съм, че някои правят малки дупки - около 1 мм на термостата за да може малко топла вода да преминава и от другата страна. Виждал съм и фабрични термостати с дупка, но предимно за френски "автомобили"bozukov_g написа:И на мен тези маневри с термостатите ми излязоха около 70 лева така че ако и номера с развитата капачка и под наклон колата не стане ще купувам и аз BEHER кво да правя
П.П. Като си купувате BEHR проверявайте в кутийката дали е BEHR защото понякога изкача VERNET
- кичоне
 - младши ентусиаст
 - 
				
			 - Мнения: 333
 - Регистриран на: 5.11.2008
 - Местоположение: Бургас
 - Пол: Мъж
 - Кара: e30+е34
 - Мечтае да кара: е30+е34+е38
 - Детайли за колата: На тати турбото е най-бързо!
 
[quote="Gecallica"][quote="bozukov_g"]И на мен тези маневри с термостатите ми излязоха около 70 лева така че ако и номера с развитата капачка и под наклон колата не стане ще купувам и аз BEHER кво да правя  
[/quote]Чувал съм, че някои правят малки дупки - около 1 мм на термостата за да може малко топла вода да преминава и от другата страна. Виждал съм и фабрични термостати с дупка, но предимно за френски "автомобили"  
 
П.П. Като си купувате BEHR проверявайте в кутийката дали е BEHR защото понякога изкача VERNET
[/quote]
Аз в момента съм с дупка на стария 1мм за да мога да я карам вдига до 60градуса и така държи.Ама не искам да я карам така требва да е както си му е реда
			
		П.П. Като си купувате BEHR проверявайте в кутийката дали е BEHR защото понякога изкача VERNET
Аз в момента съм с дупка на стария 1мм за да мога да я карам вдига до 60градуса и така държи.Ама не искам да я карам така требва да е както си му е реда
- Митко Стоянов
 - Чичо Митко
 - 
				
			 - Мнения: 2303
 - Регистриран на: 12.01.2007
 - Местоположение: Варна
 - Пол: Мъж
 - Кара: Х5 и W209
 - Мечтае да кара: DDT на море :)
 
Gecallica написа:П.П. Като си купувате BEHR проверявайте в кутийката дали е BEHR защото понякога изкача VERNET
Vernet още не съм видял в кутийка на Behr,но често термостати за БМВ (особено за по-новите) са оригинални с изтрити емблеми

Женската жестокост край няма. Аз и подарих милиони животи.... а тя ги изплю
- Gecallica
 - младши ентусиаст
 - 
				
			 - Мнения: 548
 - Регистриран на: 2.04.2005
 - Местоположение: София, Кърджали
 - Пол: Мъж
 - Кара: BMW E21 320i, E21 315, E38 735i
 
кичоне написа:Gecallica написа:Чувал съм, че някои правят малки дупки - около 1 мм на термостата за да може малко топла вода да преминава и от другата страна. Виждал съм и фабрични термостати с дупка, но предимно за френски "автомобили"bozukov_g написа:И на мен тези маневри с термостатите ми излязоха около 70 лева така че ако и номера с развитата капачка и под наклон колата не стане ще купувам и аз BEHER кво да правя![]()
П.П. Като си купувате BEHR проверявайте в кутийката дали е BEHR защото понякога изкача VERNET
Аз в момента съм с дупка на стария 1мм за да мога да я карам вдига до 60градуса и така държи.Ама не искам да я карам така требва да е както си му е реда
Аз доста време карах със ладов термостат, защото така я купих и в интерес на истината нямах проблеми
- Gecallica
 - младши ентусиаст
 - 
				
			 - Мнения: 548
 - Регистриран на: 2.04.2005
 - Местоположение: София, Кърджали
 - Пол: Мъж
 - Кара: BMW E21 320i, E21 315, E38 735i
 
кичоне написа:Gecallica написа:Чувал съм, че някои правят малки дупки - около 1 мм на термостата за да може малко топла вода да преминава и от другата страна. Виждал съм и фабрични термостати с дупка, но предимно за френски "автомобили"bozukov_g написа:И на мен тези маневри с термостатите ми излязоха около 70 лева така че ако и номера с развитата капачка и под наклон колата не стане ще купувам и аз BEHER кво да правя![]()
П.П. Като си купувате BEHR проверявайте в кутийката дали е BEHR защото понякога изкача VERNET
Аз в момента съм с дупка на стария 1мм за да мога да я карам вдига до 60градуса и така държи.Ама не искам да я карам така требва да е както си му е реда
Аз доста време карах със ладов термостат, защото така я купих и в интерес на истината нямах проблеми
			37 мнения
			 • Страница 1 от 3 • 1, 2, 3
		
	
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани
	
  
 
