325 tds прекъсва

3-та серия ('91-'98)

Модератори: vld, bum_bum, ///Leonix, Технически модератори

Потребител
Аватар
Мнения: 39
Регистриран на: 30.12.2008
Местоположение: софия

325 tds прекъсва

Мнение от боко » 12 Яну 2009, 22:30

колеги помогнете ркупих 325 тдс рама като спра на светофар и ми мени обороти от какво може да се получавалиначе му купих водна помпа и термустат от дару кар и трябва да кажа че цените са савсем нормални около 100 лв е помпата 70 термустата 100 лв заден диск и 70 лв накладкил, :)


Аватар
Мнения: 1079
Регистриран на: 6.05.2007
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: Бързо
Мечтае да кара: М3 Е92

Мнение от ludia » 12 Яну 2009, 22:56

Мененето на обороти е много лошо.
Неискъм да те плаша но проблема е в помпата. Оправя се лесно но само от компетентни хора.
Общо взето работа за 5 мин. и за 100-200лв.
Но може и да не съм прав. Предлагам ти да потърсиш помощ в Е34 раздела. Там може да ти помогнат тук няма шанс не караш бензинка.
Споредмен раздел Е36 трябва да се прекръсти на "Е36-Бензин"
Изображение
БМВ не е нито най-бързата кола, нито най-луксозната, сигурно не и най-красивата, тя е просто НАЙ-ДОБРАТА!


http://clip4e.com/play.php?id=45143

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 3285
Регистриран на: 25.02.2008
Местоположение: Somewhere In Space
Пол: Мъж
Кара: E38 750iL, 740i, 728i, E39 523i
Мечтае да кара: Е31 и BMW 507
Детайли за колата: E36 Limousine limited edition designed by Stony Style Corporation (SS Co). For more details follow the link: http://bmwpower-bg.net/forums/viewtopic ... 8&t=179527

Re: 325 tds прекъсва

Мнение от stony1 » 13 Яну 2009, 0:12

боко написа:колеги помогнете ркупих 325 тдс рама като спра на светофар и ми мени обороти от какво може да се получавалиначе му купих водна помпа и термустат от дару кар и трябва да кажа че цените са савсем нормални около 100 лв е помпата 70 термустата 100 лв заден диск и 70 лв накладкил, :)


Как мени оборотите? Падат до 500 и малко по-надолу и после рязко скачат до около 1000 или първо се вдигат и после падат до около 700? И кога го прави на загрял двигател или на студен?
Българския вариант:
1. Изваждаме предпазителя;
2. Подменяме го с чисто нов, който сме купили минути преди манипулацията;
3. Тестваме дали всичко работи;
4. Ако всичко работи, значи е били изгорял старият предпазител;
5. Ако системата пак не работи, започваме да псуваме и да пускаме теми във форума;
6. Колеги от форума дават съвети, а ние все повече и повече питаме;
7. Изминава една седмица и проблемът все още не е решен;
8. Случайно срещаме познат, който има някаква представа от "тоци" и той ни помага;
9. Пишем във форума (в повечето случаи нищо не пишем), че проблемът е решен с помощта на приятел;
10. Това се повтаря при всеки проблем, възникнал по колата.

Потребител
Аватар
Мнения: 39
Регистриран на: 30.12.2008
Местоположение: софия

Мнение от боко » 17 Яну 2009, 8:51

КАТО ЗАГРЕЕ САМО ТОГАВА ГИ МЕНИ ,КАТО Е СТУДЕНА ОБОРОТИТЕ СА КАТО ЗАКОВАНИЛ,МИСЛЯ ДА ОТИДА ДО СУПЕР ДИЗЕЛ ЗА ЕДНА ДИАГНОСТИКА.

Назад към E36

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани

Последни теми
Facebook