За Колегите с Дизели,Да Помагате,ако можете!РЕШЕН!!!
Модератори: vld, bum_bum, ///Leonix, Технически модератори
34 мнения
• Страница 2 от 3 • 1, 2, 3
- vld
- Старши ентусиаст
-
- Мнения: 12844
- Регистриран на: 10.08.2005
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: F11 535d, E84 2.3d
Истински бош върши чудесна работа,има го в супер дизел на околовръстното,и на красно село в един магазин,би трябвало да го има и в дизелджийския сервиз на бош на аерогарата. цена около 20-24лв. бройката.
Имах подобен случай преди години и съм писал в сервизно обслужване
Имах подобен случай преди години и съм писал в сервизно обслужване


- vld
- Старши ентусиаст
-
- Мнения: 12844
- Регистриран на: 10.08.2005
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: F11 535d, E84 2.3d
Аз съм достатъчно запознат ,защото съм сменял мойта и много добре знам какви са симптомите.
Първо неработеща помпа в резервоара оказва влияние само когато нафтата в резервоара е по малко от 20л. при повече гориво няма разлика в паленето
Второ,щом колата труднно пали сутрин след престой ,значи има някоя заминала гарнитурка по горивната система ГНП,някоя дюза,филтър или по маркучите някъде
Просто дърпа въздух
А за помпата ако те интересува ще ти кажа от къде да си я купиш само нея,защото иначе се продава комплект цялата коруба с поплавъка дето е от дясната страна на резервоара и е ~500лв.
Първо неработеща помпа в резервоара оказва влияние само когато нафтата в резервоара е по малко от 20л. при повече гориво няма разлика в паленето

Второ,щом колата труднно пали сутрин след престой ,значи има някоя заминала гарнитурка по горивната система ГНП,някоя дюза,филтър или по маркучите някъде

Просто дърпа въздух

А за помпата ако те интересува ще ти кажа от къде да си я купиш само нея,защото иначе се продава комплект цялата коруба с поплавъка дето е от дясната страна на резервоара и е ~500лв.

- hristo_t
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 84
- Регистриран на: 14.11.2005
- Местоположение: Бургас
- Пол: Мъж
- Кара: 318 tds
За Колегите с Дизели,Да Помагате,ако можете!
Здравей колега. Аз съм от Бургас и карам 318 тдс. При мен се получи същият проблем около 28 декември когато температурите бяха около - 10 градуса колата не искаше да запали. Ходих на сервиз и при мен се оказа че са ми изгорели 3 свещи .Смених ги с нови от марката Беру и се оправи ,но вечерта пак същият проблем въртиш стартера и с голям зор запалва. Свалих колекторните тръби и се оказа че някакво маркуче за обратната нафта се беше спукало и от там взема въздух.Смених го и се оправи. Иначе въртях докато акумулатора падна, Аз също се бях настоил да сменям сегменти , почти всеки това ми казваше. Този проблем се оправи ама незнам дали от свалянето на акумулатора е дало някаква грешка ама сега колата вдига само 100 км и разходомера стига до 10/100. С две думи няма ускорение. Четох из форумите за така нареченият МАП сензор и тези дни ще ходя на диагностика.
Лек ден!!!
Лек ден!!!
htt
Колега,Благодаря за изчерпателният ти отговор.Аз също смених свещите и тем подобни,ама майстора по слух ли,как ли разправя,че не пали от ЛИПСА на КОМПРЕСИЯ(сигурен е 99 на 100).Аз все си мисля,че ако е изпърдял мотора няма да върви.Дори със студен мотор си дърпаше добре.А и не знам дали е от значение,но на дърпане пали лесно... 

- Neron The Wolf
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 62
- Регистриран на: 4.08.2008
- Пол: Мъж
- Кара: е36 325tds end e90 320 163hp
не ще и не ще :(
325 тдс не ще да пали при много ниски t... -10-15C при 0 и + е ок ... та маистора ми каза глава на горивна помпа( ебаси )-1200 лв ... свещи си работят компресия много... много често съм я карал с 220км/h но сега зимата ми се е... майката . Даите съвет какво да правя или да чакам пролетта :0
- vld
- Старши ентусиаст
-
- Мнения: 12844
- Регистриран на: 10.08.2005
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: F11 535d, E84 2.3d
Колега тя компресията се мери ,преди да ти каже някой че е ниска.
Как така без да мери бил сигурен
Тва да не е опел
БМВ не страда от компресия преди половин милион километра и то пак е рядко срещано
Как така без да мери бил сигурен

Тва да не е опел

БМВ не страда от компресия преди половин милион километра и то пак е рядко срещано


- Neron The Wolf
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 62
- Регистриран на: 4.08.2008
- Пол: Мъж
- Кара: е36 325tds end e90 320 163hp
Колеги някои може ли да препоръча сервиз за диагностика на ТДС и евентуално отсервизиране ... безз дару кар и супер дизел там съм с особенно мнение.
- onicks
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 301
- Регистриран на: 31.01.2007
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: е39 520i
проблеми
Колега една хубава свещна бош е 20 лв в супердизел,аз сум доволен от тях,спестиха ми много пари.Този на красно село е за бои,продаде ми за миналата кола рено клио ролка за алтернатора за 79лв,която се оказа,че е за опел тигра,мери ми диаметура на вупросната ролка на улицата без да е свалена,а на клиото няма къде да се брукне,беше много сигорен,като се вурнах после за малко да му я ударя в главата,маистирут ми каза че е менте и въобще не за моита кола даже била и неремонтна,управи ми мойта като и смени лагера,сложи fag за 7лв.и всичко заспа.
34 мнения
• Страница 2 от 3 • 1, 2, 3
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани