запалване на студено

3-та серия ('91-'98)

Модератори: vld, bum_bum, ///Leonix, Технически модератори

Потребител
Аватар
Мнения: 5
Регистриран на: 9.01.2009

запалване на студено

Мнение от p3p » 11 Яну 2009, 16:50

Здравейте колеги. Искам да споделя за следния проблем. Сутрин при минусови темп. пали "с намигване от балкона" :D :D . Докато я изчистя от снега си работи нормално на около 1200 об. след около 5 мин работа се случват две неща:
1. рязко падат оборотите - 500 - 600 об. и ако не загасне, като и подавам газ много трудно поема ( все едно е задавена )
2. ако загасне, запалва трудно и по същия начин не може да поеме. При движение след тези случки докато не загрее около 60 градуса не иска да върви изобщо.

:help: Моля за съвет. Поздрави на всички

костинбродчанин
Аватар
Мнения: 3239
Регистриран на: 18.11.2008
Местоположение: градът на славея
Пол: Мъж
Кара: е60 530д
Мечтае да кара: М3 Компакт
Детайли за колата: Няма много...

Мнение от vladi_a_i » 11 Яну 2009, 17:18

Колега добре дошъл в форума,може да е ламбда сонда-как е разхода на горивото,може и клапана на картерните газове,една диагностика е от полза,много са нещата.... :roll:

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 2381
Регистриран на: 24.07.2006
Местоположение: 02..., +3592...
Пол: Мъж
Кара: myCar 5.3. and iCar 3.9.
Мечтае да кара: още по-бавно
Детайли за колата: ...
01" 525d m57
04" X5 m57
06" Liberty 2,8 CRD

Мнение от Владо » 11 Яну 2009, 18:05

точно така правеше хай лукса сутрин в студа... прекара леда до тръбите и хълца, хълца, и след 10-15мин се оправя... макар че става въпрос за дизел, в твоя случай сложи спирт за горене в резервоара, виж какво ще стане, и ако е нищо, ходи по разбирачи... но никога не бих сменил част по мнение на некой си, ако имам проблем при минусови температури, а иначе не ...

Потребител
Аватар
Мнения: 5
Регистриран на: 9.01.2009

Мнение от p3p » 12 Яну 2009, 11:11

Благодаря ви за съветите. Ще пробвам със спирта , но колко да сипя?
Ще направя и диагностика и ще ви информирам за резултатите. Иначе разхода в зимни условия, градско е 12 - 13 / 100км, като карам разумно.

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 3380
Регистриран на: 10.02.2008
Местоположение: София
Пол: Мъж

Мнение от kdl » 12 Яну 2009, 13:26

Залагам на сонда (при уговорката, че колата е добре обслужена и няма грижи с филтри, свещи и кабели).
Това се получава, когато сондата загрее и комопютъра излезе от пресетнатите стойности. Получава се и когато няма катализатор зимата или е безумно запушен. После като загрее няма проблеми

80% съм сигурен, че си махнал катализатора скоро ;)

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 264
Регистриран на: 5.01.2009

Мнение от SvetlyoSvetlyo » 12 Яну 2009, 13:52

Преди време имах един фиат браво който правеше същото и се оказа че проблема бил в стъпковото моторче... Незнам как стоят нещата при теб, но абсолютно същото ми правеше... аха да изгасне и не гасне а държеше 500-600 оборота и трудно поемаше.

Потребител
Аватар
Мнения: 30
Регистриран на: 20.10.2008

Мнение от mace 320 » 12 Яну 2009, 15:52

Братле при 20 ките тея обороти са нормални като е студена да са 1000 - 1200 а като позагрее да станат 600 а тва с гасненето и трудното наемане може да е и от запушен горивен филтър . Все пак иди на диагностика 4е има мноо възможности ! И после пиши ! Айде успех !

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 158
Регистриран на: 3.11.2008
Местоположение: плевен
Пол: Мъж
Кара: Е46 320д

Мнение от giggs_11 » 12 Фев 2009, 17:15

liloff написа:Залагам на сонда (при уговорката, че колата е добре обслужена и няма грижи с филтри, свещи и кабели).
Това се получава, когато сондата загрее и комопютъра излезе от пресетнатите стойности. Получава се и когато няма катализатор зимата или е безумно запушен. После като загрее няма проблеми

80% съм сигурен, че си махнал катализатора скоро ;)
колега аз маханах моя катализатор преди 3 месеца защото си мислех 4е имам проблеми от него,само 4е моята кола тогава ми правеше проблеми на топъл двигател,оба4е от скоро ми прави обратното,на студен двигател държи ниски обороти ,мени ги яко,иска да гасне,но стигне ли стрелката на температурата на 90 градуса и вси4ко се оправя,та казваш че може да е че нямам катализатор зимно време......какво мога да направя,защото аз нов катализатор няма да си взема ,все пак говорим за 700-800лв. за нов такъв?!!!

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 3380
Регистриран на: 10.02.2008
Местоположение: София
Пол: Мъж

Мнение от kdl » 12 Фев 2009, 17:23

Meненето на оборотите на свободен ход няма връзка с катализатора. Написал съм го в друг контекст. Зимата има разлика при чести спирания и тръгвания, понеже сондата изстива и има нужда от малко работа на предварителни/аварийни стойности, докато загрее. Но не е фатално. Докато, ако имаше кат, той топли сондата доста повече време, от кухи тръби.
Не можем да гадаем за твоя проблем.
Все пак най-често е гумения маркуч на дебитомера към колектора.
Но наистина не знам, не ми се предполага.

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 158
Регистриран на: 3.11.2008
Местоположение: плевен
Пол: Мъж
Кара: Е46 320д

Мнение от giggs_11 » 12 Фев 2009, 17:59

liloff написа:Meненето на оборотите на свободен ход няма връзка с катализатора. Написал съм го в друг контекст. Зимата има разлика при чести спирания и тръгвания, понеже сондата изстива и има нужда от малко работа на предварителни/аварийни стойности, докато загрее. Но не е фатално. Докато, ако имаше кат, той топли сондата доста повече време, от кухи тръби.
Не можем да гадаем за твоя проблем.
Все пак най-често е гумения маркуч на дебитомера към колектора.
Но наистина не знам, не ми се предполага.
ще ти стесня кръга,сменил съм кабели и свещи,стъпков мотор,знам и гофрирания маркуч ,проверен е основно ....здрав е,на диагноситки поне 4 пъти сум ходил,ламбда сонда дава нормални стоиности,не отчита никакви грешки на датчици ,то моя мотор е м40 и няма кои знае колко датчици ,но лошото е че на диагностиките не отчита ништо,само дебитомер не сум сменял пък и той не е никак евтин

Потребител
Аватар
Мнения: 1
Регистриран на: 22.02.2009

Мнение от chifligarov » 23 Фев 2009, 2:03

При мен е същия проблем с М40 мотора ! прекъва, гасне, недържи обороти и температурата трудно стига в границите на нормалното или ако стигне то е на място! а като загрее в нормални граници по изключение работи супер ! Какво да правя ? :( :( :( :( :( :(

Мародератор
Аватар
Мнения: 12403
Регистриран на: 28.07.2006
Местоположение: София
Кара: some d20s

Мнение от Mollov » 23 Фев 2009, 10:34

chifligarov написа:При мен е същия проблем с М40 мотора ! прекъва, гасне, недържи обороти и температурата трудно стига в границите на нормалното или ако стигне то е на място! а като загрее в нормални граници по изключение работи супер ! Какво да правя ? :( :( :( :( :( :(


Прочети правилата на форума ;) :cop:

Назад към E36

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани

Последни теми
Facebook