Смяна на хидравлично масло (АТФ)
Модератори: vld, bum_bum, ///Leonix, Технически модератори
14 мнения
• Страница 1 от 1
- 318iBMW
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 87
- Регистриран на: 15.07.2008
- Местоположение: Sf
- Пол: Мъж
- Кара: другите да изтръпват
Смяна на хидравлично масло (АТФ)
Здравейте колеги имам един въпрос смених хидравличното масло,обаче се появи мн гаден шум като завивам и искам да питам как може да се обезвъздуши системата? 

- dinkomg
- ентусиаст
-
- Мнения: 941
- Регистриран на: 17.11.2008
- Местоположение: Стара Загора
- Пол: Мъж
- Кара: Семейното комби
- Мечтае да кара: M5 touring
Re: Смяна на хидравлично масло (АТФ)
318iBMW написа:Здравейте колеги имам един въпрос смених хидравличното масло,обаче се появи мн гаден шум като завивам и искам да питам как може да се обезвъздуши системата?
Пробвай с търсачката

- ~Мишо~
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 3150
- Регистриран на: 7.05.2007
- Местоположение: около ЛЮБИМА и Е36
- Пол: Мъж
- Кара: видимо доволен
- Мечтае да кара: само за удоволствие...
- Детайли за колата: E36 318i - Вярната!
E30 316i - Непокорната
ML 400 CDI - Мецанко
Въртиш на място ляво-дясно докрай,после доливаш течност и проверяваш нивото при запален мотор 

- Вот такая жизнь, эх, несправедливая!... Я вам обещаю, проживу её красиво я!
Чукане в рейката - отстраняване
Семерина на коляновия вал (предна) - подмяна
Отстраняване теч на масло от филтърната кутия + смяна лагери на генератор
Стартер М43 малко снимки как излиза на светло...
Резервоар и бензиномери - общо устройство
Чукане в рейката - отстраняване
Семерина на коляновия вал (предна) - подмяна
Отстраняване теч на масло от филтърната кутия + смяна лагери на генератор
Стартер М43 малко снимки как излиза на светло...
Резервоар и бензиномери - общо устройство
- spens_82
- ентусиаст
-
- Мнения: 920
- Регистриран на: 3.05.2007
- Местоположение: варна на морето
- Пол: Мъж
- Кара: BMW E60
- Мечтае да кара: бмв М3,M5,X6
- Детайли за колата: E60 530D 218коня
колега ипри мен така имаше един доста ганед шум след смяната на маслото.но с течение на времето се оправи,според мен няма нужда да се плаши,но нека и колегите да си кажат мненията
- buny_boy11
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 284
- Регистриран на: 21.04.2006
- Местоположение: Варна
- Пол: Мъж
- Кара: E36 M40 1.8 metan
- emiche
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 506
- Регистриран на: 29.04.2007
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: го шано
- Мечтае да кара: още по-шано
- Детайли за колата: Излъскан сток
buny_boy11 написа:Смени ли филтьра?
Само филтъра не може да се смени, сменя се цялото казанче - консуматив се води, някъде 150 кинта струва....
- Zlobil
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 277
- Регистриран на: 13.10.2008
- Местоположение: Пловдив
- Пол: Мъж
emiche написа:Само филтъра не може да се смени, сменя се цялото казанче - консуматив се води, някъде 150 кинта струва....
Айде сега пък 150 лева стана... тва да не е нещо заради кризата... не е ли между 70 и 90 леа ?
- buny_boy11
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 284
- Регистриран на: 21.04.2006
- Местоположение: Варна
- Пол: Мъж
- Кара: E36 M40 1.8 metan
- veseko
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 53
- Регистриран на: 29.08.2008
- Местоположение: Добрич
- Пол: Мъж
- Мечтае да кара: BMW
колега хидравличната течност трябва да отговаря на модела и годината на автомобила защото всяко масло си има определен визкозитет, има го по каталозите и струва от порядака м/у 15 и 30 лв
така можеш да си прецаакш помпата или рейката
обезвъздушаването става когато калелетата на колата са вдигнати в въздуха и така се налива течноста НО ТОВА СТАВА САМО ПРИ ИЗГАСЕН МОТОР И КАТО СЕ ВАРТИ ВОЛАНА ДО ПЪЛНО ЛЯВО И ДЯСНО ЗА ДА МОЖЕ ВЪЗДУХА ДА ИЗЛЕЗЕ . И когато ти останат около 200гр тогава можеш да запалиш
така можеш да си прецаакш помпата или рейката
обезвъздушаването става когато калелетата на колата са вдигнати в въздуха и така се налива течноста НО ТОВА СТАВА САМО ПРИ ИЗГАСЕН МОТОР И КАТО СЕ ВАРТИ ВОЛАНА ДО ПЪЛНО ЛЯВО И ДЯСНО ЗА ДА МОЖЕ ВЪЗДУХА ДА ИЗЛЕЗЕ . И когато ти останат около 200гр тогава можеш да запалиш

- phantomas
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 509
- Регистриран на: 3.11.2007
- Местоположение: Ямбол
- Пол: Мъж
- Кара: Is Hybrid
- Мечтае да кара: M1
veseko написа:колега хидравличната течност трябва да отговаря на модела и годината на автомобила защото всяко масло си има определен визкозитет, има го по каталозите и струва от порядака м/у 15 и 30 лв
така можеш да си прецаакш помпата или рейката
обезвъздушаването става когато калелетата на колата са вдигнати в въздуха и така се налива течноста НО ТОВА СТАВА САМО ПРИ ИЗГАСЕН МОТОР И КАТО СЕ ВАРТИ ВОЛАНА ДО ПЪЛНО ЛЯВО И ДЯСНО ЗА ДА МОЖЕ ВЪЗДУХА ДА ИЗЛЕЗЕ . И когато ти останат около 200гр тогава можеш да запалиш
добре тогава кажи ми как се източва старото хидравлично масло до макс , по тази логика като не трябва да се пали колата
BMW 318is
- moniglow
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 98
- Регистриран на: 22.10.2007
- Местоположение: Ст.Загора
- Пол: Мъж
Като смених маслото и запалих ,чак се стреснах от якото хъркане ,но след 5-6км каране, после въртене на място/по възможност -колелата във въздуха/ 30-40пъти пълен ляв-десен всичко заспа.-въртене му е майката -ако маслото е каквото предписват от BMW и помпата и рейката са ти наред няма да имаш проблеми.
- veseko
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 53
- Регистриран на: 29.08.2008
- Местоположение: Добрич
- Пол: Мъж
- Мечтае да кара: BMW
колега маслото се икрава но не на макс разбирасе цилиндара на рейката събира около 200гр , но раполагаш с време и нерви маслото излиза и на макс , но това не ти го препорачвам за сега количеството което остане не е никак фатално че е останало там , при смесването с новото визкозитета ще си остане сащия
.
но и друг е въпроса ако незнаеш че има и танкости при източване на старото масло с което ще се улесни мн. но не за всеки ( неискам да обидя никои) затова отиди на маисторче
успехи
забравих да вмъкна че старото масло се източва до казаното по горе когато се развия изходящия маркуч от помпата и се запали колата за 1-2 минутки и се заварти волана няколко пати в рамките на 1-2 мин , и помпата не трябва да остава без масло
и успехчета 

но и друг е въпроса ако незнаеш че има и танкости при източване на старото масло с което ще се улесни мн. но не за всеки ( неискам да обидя никои) затова отиди на маисторче

забравих да вмъкна че старото масло се източва до казаното по горе когато се развия изходящия маркуч от помпата и се запали колата за 1-2 минутки и се заварти волана няколко пати в рамките на 1-2 мин , и помпата не трябва да остава без масло


- Smoocki
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 2073
- Регистриран на: 6.08.2006
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: 600 коня с умивна на лицето
- Мечтае да кара: всичко бързо на четири гуми
- Детайли за колата: Garrett 3582
emiche написа:buny_boy11 написа:Смени ли филтьра?
Само филтъра не може да се смени, сменя се цялото казанче - консуматив се води, някъде 150 кинта струва....
Е каде го намери за толко като в камор е 60-90 зависи кой каква отстъпка ползва ....а оригиналното масло за хидравликата е АТФ ама в е39 Иво Ice във важни теми е пуснал тема относно свиренето и как се решава

14 мнения
• Страница 1 от 1
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани