проблем с парното бачка само на 4 степен

3-та серия ('91-'98)

Модератори: vld, bum_bum, ///Leonix, Технически модератори

Потребител
Аватар
Мнения: 11
Регистриран на: 31.03.2008
Местоположение: stara zagora
Пол: Мъж
Кара: с страст да дава газ
Мечтае да кара: М3 е36

проблем с парното бачка само на 4 степен

Мнение от panata_bmw » 10 Яну 2009, 23:36

здравеите колеги :) пропуснах да си сменя филтъра на климатика и първите 3 степени отказаха :help: колата е БМВ 318i 92година с стрият климатроник! та никаде неможах да намеря снимки и точно обяснение каде се намира резистора... ще ви буда много благодарен ако помогнете с какъвто и да е снимков материал...а пък и ж краина сметка ако ми го обясните каде точно се намира все ще се справя :) благодаря ви преджарително и се извинявам но с тарсачката неоткрих нищичко :roll: :mhihi:

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 3150
Регистриран на: 7.05.2007
Местоположение: около ЛЮБИМА и Е36
Пол: Мъж
Кара: видимо доволен
Мечтае да кара: само за удоволствие...
Детайли за колата: E36 318i - Вярната!
E30 316i - Непокорната
ML 400 CDI - Мецанко

Мнение от ~Мишо~ » 11 Яну 2009, 0:22

От страната на шофера,като махнеш кората на педалите гледай в дясно,там на въздуховода от вентилатора се намира,то са кабели които стигат до там и той е на щипки...абе имаше тема със снимки и как го заменят...потърси я.

ентусиаст
Аватар
Мнения: 941
Регистриран на: 17.11.2008
Местоположение: Стара Загора
Пол: Мъж
Кара: Семейното комби
Мечтае да кара: M5 touring

Мнение от dinkomg » 11 Яну 2009, 0:27

Здравей колега, това с филтъра няма нищо общо със степените на вентилатора. Задръстения филтър спира потока свеж въздух. Според мене е така наречения "таралеж", за него не мога да помогна, нека колегите с познания в областа да кажат.
Има много коли и ....BMW
Изображение

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 97
Регистриран на: 20.01.2008
Местоположение: Смолян
Пол: Мъж
Кара: BMW318i 93г М40
Мечтае да кара: Е90
Детайли за колата: BMW318i 93г М40

Мнение от vasildavid » 11 Яну 2009, 1:37

здравей колега,мойта също беше така като я взех от италия,работеше само на 4та степен,самоче мойта е без клма .иначе е 92-93г. на моита резистора е някъде зад жабката и един приятел нещо го запоява и си го сложи същия и 3 та година нямам проблем
ИзображениеИзображениеИзображение

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 440
Регистриран на: 22.09.2008
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: от малък
Мечтае да кара: Безаварийно

Мнение от C8699HX » 11 Яну 2009, 1:42

И аз го имах този проблем и до колкото съм запознат проблема идва от филтъра,защото като се запуши филтъра не е достатъчно силна струята въздух която минава по въздуховода.И не се охлажда достатъчно добре реолтана който ти седи на въздуховода (абе не мога да го обясна много добре ама там има една пъпка която почва да не прави добър контакт и от там ти идва проблема ;) )Имаш само 4-та степен защото тя е директна.Принципно за около 1 час чичо ми може да ти го оправи без да купуваш части :mhihi: :mhihi: :mhihi:
ИзображениеИзображение

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 440
Регистриран на: 22.09.2008
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: от малък
Мечтае да кара: Безаварийно

Мнение от C8699HX » 11 Яну 2009, 2:11

"резистора за степените на парното - много просто ще познаете, че ви е изгорял: парното почва да духа само на четвърта степен, а на останалите 3 въобще не работи. получава се най-вече от нередовната смяна на филтъра на парното. смяната му не е сложна, цената му е около 80-100лв. ( не съм сигурен колко е точно ), но все пак на кой му е притрябвала една такава ненужна инвестиция, при положение, че може просто редовно да си сменяте филтъра. "


quote="gani76"]Искам да добавя нещо за резистора за степените на парното.По принцип изложеното по-горе е вярно,но не винаги(70%) то е за смяна.В него има интегриран термоизкл. с биметална пластина.При често прегряване тя се деформира и прекъсва ел.верига.Достатъщно е неподвижният контакт да се повдигне на горе с отверка(но все пак умерено) и всичко е както трябва.[/quote]
ИзображениеИзображение

Потребител
Аватар
Мнения: 11
Регистриран на: 31.03.2008
Местоположение: stara zagora
Пол: Мъж
Кара: с страст да дава газ
Мечтае да кара: М3 е36

Мнение от panata_bmw » 11 Яну 2009, 7:50

благодаря на всички ви :) днес ще се позанимавам малко с това парно....дано отсраня проблема ;) купих си и филтър за климатика и него ще сменя...стига да оправя проблема с степените ако се затрудня нещо отново ще се допитам до вас :) благодаря още един път момчета :yes:


Аватар
Мнения: 1079
Регистриран на: 6.05.2007
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: Бързо
Мечтае да кара: М3 Е92

Мнение от ludia » 11 Яну 2009, 13:19

И аз като купих моята кола от Германия преди 2г. работеше само на 4-върта степен парното. Но едно приятелче което има сервиз за аларми ми свали резисторчето запои го нещо и точно след 15мин. беше готово.
Така се изкарват 10лв. за 15мин. :mhihi:
Изображение
БМВ не е нито най-бързата кола, нито най-луксозната, сигурно не и най-красивата, тя е просто НАЙ-ДОБРАТА!


http://clip4e.com/play.php?id=45143

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 125
Регистриран на: 17.08.2006
Местоположение: ПЛЕВЕН
Пол: Мъж
Кара: Е30М40Б18 touring/MB190 1.8
Мечтае да кара: еМММММ

Мнение от dido-bmw » 11 Яну 2009, 17:56

И аз имам проблем с този резистор.Свалихго беше много корозирал позачистихго, изкривихму пластинката с пъпката да се допира по добре,че се беше изтъркала и го сложих пак.Един месе нямах ядове само 3-та степен не духа много силно.Но скоро взе пак да се е..ва.Свалиго и останових че заради корозията (явно се мокри) медните телчици който са навити като пружинки не контактуват добре там кадето се захващат .Казахами че може да се "запой"по някакъв по особен начин,не с поялник и калай.
Поздрави.

Потребител
Аватар
Мнения: 4
Регистриран на: 21.09.2008

Мнение от yasseto » 25 Фев 2009, 10:10

От седмица- седмица и половина и аз има същия проблем. Проблемът в 80% от случаите е от резистора, няма значение дали е с климатик или не. Просто когато колата има климатик, проблемът може да е причинен от филтъра, защото ако е задръстен се товари моторчето с повече ток и го отнася резистора. Но както е в моя случай - имам си само парно - резисторът просто си е сдал багажа (на 17г. е все пак).
Изображение
Старата и новата машина!
Изображение

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 430
Регистриран на: 2.11.2008
Местоположение: София
Пол: Мъж

Мнение от v_p_m » 25 Фев 2009, 20:56

за тоя проблем не ти требва мн помо6т просто сваля6 тоя резистор и отгоре го запоива6 стабилно се а за филтара ако не се лъжа 92-93 са без филтър поне моито 93 е без филтър

Потребител
Аватар
Мнения: 46
Регистриран на: 10.12.2008
Кара: Е91

колега в резистора ти е проблема

Мнение от ник1234 » 27 Фев 2009, 20:04

и аз имам същия проблем в момента.обиасниха ми как да си го поправиа,запоявала се една жичка.утре ще се занимавам с него и ако искаш изчакаи утре да ти обясня как става за да не се набутваш с излишни пари.

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 337
Регистриран на: 3.01.2004
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: му се с повече от 525 hp
Мечтае да кара: ама честно: ONE1
Детайли за колата: важи

Мнение от sonic » 28 Фев 2009, 10:45

Жички и запояване при реостата на BMW няма- само се почиства и натяга биметалната пластина!
Изображение

Потребител
Аватар
Мнения: 4
Регистриран на: 21.09.2008

Мнение от yasseto » 02 Мар 2009, 9:46

Напротив има, ако се налага, иначе другия вариант, разбира се, е да се купи ново.

П.П.Ако някой има проблем с резистора на е36 без клима да пише ЛС, ще му помогна.
Изображение
Старата и новата машина!
Изображение

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 279
Регистриран на: 5.07.2005
Местоположение: Сливен
Пол: Мъж
Кара: '09 E60 535d

Мнение от Strabex » 02 Мар 2009, 9:54

резистора е от страната на шофъора има едни по-дебели кабели отиват към него неможе да се сбърка. ако някой му трябва имам няколко работещи 40лв/бр оригинални Behr ;)
Изображение

Следваща

Назад към E36

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани

Последни теми
Facebook