проблем с парното бачка само на 4 степен
Модератори: vld, bum_bum, ///Leonix, Технически модератори
19 мнения
• Страница 1 от 2 • 1, 2
- panata_bmw
- Потребител
-
- Мнения: 11
- Регистриран на: 31.03.2008
- Местоположение: stara zagora
- Пол: Мъж
- Кара: с страст да дава газ
- Мечтае да кара: М3 е36
проблем с парното бачка само на 4 степен
здравеите колеги
пропуснах да си сменя филтъра на климатика и първите 3 степени отказаха
колата е БМВ 318i 92година с стрият климатроник! та никаде неможах да намеря снимки и точно обяснение каде се намира резистора... ще ви буда много благодарен ако помогнете с какъвто и да е снимков материал...а пък и ж краина сметка ако ми го обясните каде точно се намира все ще се справя
благодаря ви преджарително и се извинявам но с тарсачката неоткрих нищичко






- ~Мишо~
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 3150
- Регистриран на: 7.05.2007
- Местоположение: около ЛЮБИМА и Е36
- Пол: Мъж
- Кара: видимо доволен
- Мечтае да кара: само за удоволствие...
- Детайли за колата: E36 318i - Вярната!
E30 316i - Непокорната
ML 400 CDI - Мецанко
От страната на шофера,като махнеш кората на педалите гледай в дясно,там на въздуховода от вентилатора се намира,то са кабели които стигат до там и той е на щипки...абе имаше тема със снимки и как го заменят...потърси я.
- Вот такая жизнь, эх, несправедливая!... Я вам обещаю, проживу её красиво я!
Чукане в рейката - отстраняване
Семерина на коляновия вал (предна) - подмяна
Отстраняване теч на масло от филтърната кутия + смяна лагери на генератор
Стартер М43 малко снимки как излиза на светло...
Резервоар и бензиномери - общо устройство
Чукане в рейката - отстраняване
Семерина на коляновия вал (предна) - подмяна
Отстраняване теч на масло от филтърната кутия + смяна лагери на генератор
Стартер М43 малко снимки как излиза на светло...
Резервоар и бензиномери - общо устройство
- dinkomg
- ентусиаст
-
- Мнения: 941
- Регистриран на: 17.11.2008
- Местоположение: Стара Загора
- Пол: Мъж
- Кара: Семейното комби
- Мечтае да кара: M5 touring
Здравей колега, това с филтъра няма нищо общо със степените на вентилатора. Задръстения филтър спира потока свеж въздух. Според мене е така наречения "таралеж", за него не мога да помогна, нека колегите с познания в областа да кажат.
- vasildavid
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 97
- Регистриран на: 20.01.2008
- Местоположение: Смолян
- Пол: Мъж
- Кара: BMW318i 93г М40
- Мечтае да кара: Е90
- Детайли за колата: BMW318i 93г М40
здравей колега,мойта също беше така като я взех от италия,работеше само на 4та степен,самоче мойта е без клма .иначе е 92-93г. на моита резистора е някъде зад жабката и един приятел нещо го запоява и си го сложи същия и 3 та година нямам проблем



- C8699HX
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 440
- Регистриран на: 22.09.2008
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: от малък
- Мечтае да кара: Безаварийно
И аз го имах този проблем и до колкото съм запознат проблема идва от филтъра,защото като се запуши филтъра не е достатъчно силна струята въздух която минава по въздуховода.И не се охлажда достатъчно добре реолтана който ти седи на въздуховода (абе не мога да го обясна много добре ама там има една пъпка която почва да не прави добър контакт и от там ти идва проблема
)Имаш само 4-та степен защото тя е директна.Принципно за около 1 час чичо ми може да ти го оправи без да купуваш части






- C8699HX
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 440
- Регистриран на: 22.09.2008
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: от малък
- Мечтае да кара: Безаварийно
"резистора за степените на парното - много просто ще познаете, че ви е изгорял: парното почва да духа само на четвърта степен, а на останалите 3 въобще не работи. получава се най-вече от нередовната смяна на филтъра на парното. смяната му не е сложна, цената му е около 80-100лв. ( не съм сигурен колко е точно ), но все пак на кой му е притрябвала една такава ненужна инвестиция, при положение, че може просто редовно да си сменяте филтъра. "
quote="gani76"]Искам да добавя нещо за резистора за степените на парното.По принцип изложеното по-горе е вярно,но не винаги(70%) то е за смяна.В него има интегриран термоизкл. с биметална пластина.При често прегряване тя се деформира и прекъсва ел.верига.Достатъщно е неподвижният контакт да се повдигне на горе с отверка(но все пак умерено) и всичко е както трябва.[/quote]
quote="gani76"]Искам да добавя нещо за резистора за степените на парното.По принцип изложеното по-горе е вярно,но не винаги(70%) то е за смяна.В него има интегриран термоизкл. с биметална пластина.При често прегряване тя се деформира и прекъсва ел.верига.Достатъщно е неподвижният контакт да се повдигне на горе с отверка(но все пак умерено) и всичко е както трябва.[/quote]

- panata_bmw
- Потребител
-
- Мнения: 11
- Регистриран на: 31.03.2008
- Местоположение: stara zagora
- Пол: Мъж
- Кара: с страст да дава газ
- Мечтае да кара: М3 е36
благодаря на всички ви
днес ще се позанимавам малко с това парно....дано отсраня проблема
купих си и филтър за климатика и него ще сменя...стига да оправя проблема с степените ако се затрудня нещо отново ще се допитам до вас
благодаря още един път момчета 




- ludia
-
-
- Мнения: 1079
- Регистриран на: 6.05.2007
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: Бързо
- Мечтае да кара: М3 Е92
И аз като купих моята кола от Германия преди 2г. работеше само на 4-върта степен парното. Но едно приятелче което има сервиз за аларми ми свали резисторчето запои го нещо и точно след 15мин. беше готово.
Така се изкарват 10лв. за 15мин.
Така се изкарват 10лв. за 15мин.


БМВ не е нито най-бързата кола, нито най-луксозната, сигурно не и най-красивата, тя е просто НАЙ-ДОБРАТА!
http://clip4e.com/play.php?id=45143
- dido-bmw
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 125
- Регистриран на: 17.08.2006
- Местоположение: ПЛЕВЕН
- Пол: Мъж
- Кара: Е30М40Б18 touring/MB190 1.8
- Мечтае да кара: еМММММ
И аз имам проблем с този резистор.Свалихго беше много корозирал позачистихго, изкривихму пластинката с пъпката да се допира по добре,че се беше изтъркала и го сложих пак.Един месе нямах ядове само 3-та степен не духа много силно.Но скоро взе пак да се е..ва.Свалиго и останових че заради корозията (явно се мокри) медните телчици който са навити като пружинки не контактуват добре там кадето се захващат .Казахами че може да се "запой"по някакъв по особен начин,не с поялник и калай.
Поздрави.
От седмица- седмица и половина и аз има същия проблем. Проблемът в 80% от случаите е от резистора, няма значение дали е с климатик или не. Просто когато колата има климатик, проблемът може да е причинен от филтъра, защото ако е задръстен се товари моторчето с повече ток и го отнася резистора. Но както е в моя случай - имам си само парно - резисторът просто си е сдал багажа (на 17г. е все пак).
колега в резистора ти е проблема
и аз имам същия проблем в момента.обиасниха ми как да си го поправиа,запоявала се една жичка.утре ще се занимавам с него и ако искаш изчакаи утре да ти обясня как става за да не се набутваш с излишни пари.
- sonic
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 337
- Регистриран на: 3.01.2004
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: му се с повече от 525 hp
- Мечтае да кара: ама честно: ONE1
- Детайли за колата: важи
- Strabex
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 279
- Регистриран на: 5.07.2005
- Местоположение: Сливен
- Пол: Мъж
- Кара: '09 E60 535d
резистора е от страната на шофъора има едни по-дебели кабели отиват към него неможе да се сбърка. ако някой му трябва имам няколко работещи 40лв/бр оригинални Behr 


19 мнения
• Страница 1 от 2 • 1, 2
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани