в движение ми лепна 2200 оборота само и не спадат?!?!?
Модератори: vld, bum_bum, ///Leonix, Технически модератори
14 мнения
• Страница 1 от 1
- boywalking
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 726
- Регистриран на: 16.06.2008
- Местоположение: Kassel/Germany
- Пол: Мъж
- Кара: е39
- Мечтае да кара: E38
в движение ми лепна 2200 оборота само и не спадат?!?!?
Значи преди около час когато тръгвах за работа карам си аз карам си... стрелката на температура е излезнала от синия сектор и давам малко повече газ (примерно на 2-ра до 5000 оборота после 3-та 4000 оборота) освобождавам от скорост и оборотомера лепва около 2200 оборота и си седи така.... спирам на светофар и си седи на 2200 оборота и не мърда - давам газ малко и пак на толкова, тръгвам леко на първа, втора освобождавам от скорост и падна на около 600-650 леко взе да се разтрисва... скорост, газ,.. свободна и ми изгасна в движение..... и това ми го направи 3-4 пъти тази сутрин за около 10км
Възможно ли е жилото нещо да е замръзнало и то да се осуква ли незнам какво, че да държи такива обороти и защо гасне ?
Да не съм я задавил по някакъв начин ?
Възможно ли е жилото нещо да е замръзнало и то да се осуква ли незнам какво, че да държи такива обороти и защо гасне ?
Да не съм я задавил по някакъв начин ?
Жената е нежна струна, просто трябва да знаеш как да я опънеш...
- shengi
- ентусиаст
-
- Мнения: 1002
- Регистриран на: 12.07.2007
- Местоположение: Rousse
- Пол: Мъж
- Кара: E46 320d 136
- Мечтае да кара: e30 m3
Не знам решението и аз имам подобен проблем /от време на време само/ без гасненето.Карах 2 седмици без стелки но пак същото тъкмо се бях кротнал че е от тях
Ако намериш решение пиши да знаем за друг път

Re: в движение ми лепна 2200 оборота само и не спадат?!?!?
boywalking написа:Значи преди около час когато тръгвах за работа карам си аз карам си... стрелката на температура е излезнала от синия сектор и давам малко повече газ (примерно на 2-ра до 5000 оборота после 3-та 4000 оборота) освобождавам от скорост и оборотомера лепва около 2200 оборота и си седи така.... спирам на светофар и си седи на 2200 оборота и не мърда - давам газ малко и пак на толкова, тръгвам леко на първа, втора освобождавам от скорост и падна на около 600-650 леко взе да се разтрисва... скорост, газ,.. свободна и ми изгасна в движение..... и това ми го направи 3-4 пъти тази сутрин за около 10км
Възможно ли е жилото нещо да е замръзнало и то да се осуква ли незнам какво, че да държи такива обороти и защо гасне ?
Да не съм я задавил по някакъв начин ?
Зависи ако си на газ може да ти е направил номер изпаритела да замразва и после да отмразява а ако си на бензин може и от жилото да е.
- boywalking
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 726
- Регистриран на: 16.06.2008
- Местоположение: Kassel/Germany
- Пол: Мъж
- Кара: е39
- Мечтае да кара: E38
нямам газ на колата...
а какви са тия "стелки" ? ... да не става дума за стелките в краката, те да ти опират на педала нещо ?
а какви са тия "стелки" ? ... да не става дума за стелките в краката, те да ти опират на педала нещо ?

Жената е нежна струна, просто трябва да знаеш как да я опънеш...
- EnimEn
- ентусиаст
-
- Мнения: 921
- Регистриран на: 23.06.2007
- Местоположение: Плевен
- Пол: Мъж
- Кара: яки шестаци...
ахаboywalking написа:нямам газ на колата...
а какви са тия "стелки" ? ... да не става дума за стелките в краката, те да ти опират на педала нещо ?
EnimEn написа:ахаboywalking написа:нямам газ на колата...
а какви са тия "стелки" ? ... да не става дума за стелките в краката, те да ти опират на педала нещо ?
Наистина обърни внимание къде са ти стелките. Преди си бях зел някви евтини зи зимата които не пасваха много добре и 2-3 пъти ми се случи стелката да застъпи педала на газта и съответно като натискам спирачката стелката натиска газта и така си се седеше форсирана


- boywalking
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 726
- Регистриран на: 16.06.2008
- Местоположение: Kassel/Germany
- Пол: Мъж
- Кара: е39
- Мечтае да кара: E38
не е от стелките гаранция... мойте са си оригинални и понеже ми се хлъзгаше шоферската съм я щракнал на няколко места с един тапицерски телбот и нито се вижда нито пречи - нито мърда... докато държеше тези обороти си натискам педала даже пробвах да го повдигна с крак - не - нормално си е
само дето колата на 2000 и кусур обороти
само дето колата на 2000 и кусур обороти
Жената е нежна струна, просто трябва да знаеш как да я опънеш...
- Владо
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 2381
- Регистриран на: 24.07.2006
- Местоположение: 02..., +3592...
- Пол: Мъж
- Кара: myCar 5.3. and iCar 3.9.
- Мечтае да кара: още по-бавно
- Детайли за колата: ...
01" 525d m57
04" X5 m57
06" Liberty 2,8 CRD
1. откачи жилото и пробвай дали е свободно... тва наизуст, имах го то зи проблем, за това ти го пиша... но характерното е, че не дава постоянни високи обороти, или са доста по-високи и променливи...
затова:
2. почисти контактите на стъпковото моторче
... пробвай да го разкачиш, и оборотите ще ти идат точно там... а може и кабел към моторчето да е...
успех
затова:
2. почисти контактите на стъпковото моторче

успех
Владо написа:1. откачи жилото и пробвай дали е свободно... тва наизуст, имах го то зи проблем, за това ти го пиша... но характерното е, че не дава постоянни високи обороти, или са доста по-високи и променливи...
затова:
2. почисти контактите на стъпковото моторче... пробвай да го разкачиш, и оборотите ще ти идат точно там... а може и кабел към моторчето да е...
успех
Къде се намира това моторче?
- Владо
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 2381
- Регистриран на: 24.07.2006
- Местоположение: 02..., +3592...
- Пол: Мъж
- Кара: myCar 5.3. and iCar 3.9.
- Мечтае да кара: още по-бавно
- Детайли за колата: ...
01" 525d m57
04" X5 m57
06" Liberty 2,8 CRD
не пишеш с какъв мотор си... на моето Мъ40 е зад мотора, на иса е под колекторите...
но ако погледнеш пред дроселовата клапа на въздуховода се отделя маркуч, цол и нещо
, та той отива в клапана /моторче за празен ход, стъпково моторче/ за регулиране на празния ход, и след това в колектора... логиката е тва, изпълнението при отделните мотори е различна... но няма как да се сбърка... на м20 се види най-добре 
но ако погледнеш пред дроселовата клапа на въздуховода се отделя маркуч, цол и нещо


- boywalking
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 726
- Регистриран на: 16.06.2008
- Местоположение: Kassel/Germany
- Пол: Мъж
- Кара: е39
- Мечтае да кара: E38
м42 съм
а тия работи дето ми ги изброй, нищо от тях незнам какво е.....
означи го на някоя снимка къде е,.. пък утре ще се човърка....

а тия работи дето ми ги изброй, нищо от тях незнам какво е.....
означи го на някоя снимка къде е,.. пък утре ще се човърка....

Жената е нежна струна, просто трябва да знаеш как да я опънеш...
- Demo 9
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 406
- Регистриран на: 22.03.2008
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: Е53 4.4
- Мечтае да кара: Е60 V10
И мойта днес го направи сутринта същото.. стигнах до работа, заебах я, като си тръгнах и нямаше нищо.. часовник.
снощи зареждах някъв гаден 95 от ОМВ и ми се струва, че може и от тва да е.. сега с 96 няма никви грижи
снощи зареждах някъв гаден 95 от ОМВ и ми се струва, че може и от тва да е.. сега с 96 няма никви грижи


- boywalking
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 726
- Регистриран на: 16.06.2008
- Местоположение: Kassel/Germany
- Пол: Мъж
- Кара: е39
- Мечтае да кара: E38
Demo 9 написа:И мойта днес го направи сутринта същото.. стигнах до работа, заебах я, като си тръгнах и нямаше нищо.. часовник.
снощи зареждах някъв гаден 95 от ОМВ и ми се струва, че може и от тва да е.. сега с 96 няма никви грижи
и аз зареждах на една малка безименна бензинка... заредих на лукойл 98 и се оправи... даже и вечерта излизах и никакви проблеми...
Жената е нежна струна, просто трябва да знаеш как да я опънеш...
14 мнения
• Страница 1 от 1
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани