Тдс-а пали и веднага угасва.

5-та серия ('88-'95)

Модератор: Технически модератори

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 56
Регистриран на: 11.05.2006
Местоположение: Пловдив

Тдс-а пали и веднага угасва.

Мнение от alb » 26 Дек 2008, 13:54

Здравейте!

Сутрин при първо палене, след като съм изчакал да чуя че изключва релето на свещите, паля. Колата запалва съвсем нормално, но стига само до около 500 оборота и веднага гасне. Колкото и пъти да пробвам, докато издържи акумулатора, ефекта е същия. Това го прави само когато е седяла 2-3 дни без да я карам или ако температурите са доста под нулата (тогава и след една нощ не пали). Когато е около нулата, пали, замисля се секунда на около 500 оборота и заработва нормално. Ако е над нулата и 5 дни да седи, си пали. Проблема започна от миналата зима и тогава свалих свещите и една по една на акумулатора ги пробвах нагряват си както трябва. Акумулатора е на 5-6 месеца, горивния филтър и маркучите за обратна нафта са току що сменени. Единсвения начин да я запаля е като не отпускам стартера. Естествено цялата кола се тресе около минута и стабилизира оборотите около 1000 и вече работи без проблем, дори и цял ден да седи пак пали. Докато държа на стартер, отзад е като пещ на Кремиковци, всичко е в сажди и черен дим. Въпреки че съм проверил свещите, възможно ли е да е от тях цялата мизерия. Помпата в резервоара си работи и нафтата е в течен вид .
:)

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 145
Регистриран на: 4.02.2007
Местоположение: Варна
Кара: 318tds Touring , e46 330xd Touring

Мнение от vaskess » 26 Дек 2008, 14:53

диагностика и си спестяваш чуденето :D успех :D

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 1786
Регистриран на: 13.03.2006
Местоположение: София Пазарджик
Пол: Мъж
Кара: E34TDS , CL 500, Е65

Мнение от klintan66 » 26 Дек 2008, 16:20

Ако я караш всеки ден и не пали лесно сутрин ,най -вероятно имаш 1-2 изгорели свещи .

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 153
Регистриран на: 18.12.2007
Местоположение: София

Мнение от Nik » 26 Дек 2008, 23:54

може и от лоша нафта да е така

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 56
Регистриран на: 11.05.2006
Местоположение: Пловдив

Мнение от alb » 09 Яну 2009, 19:39

Проверих свещите, всичко е ОК. Идва нафта до дюзите, не смучи въздух отникъде. За съжаление остана единствения отговор - компресия. Закарах колата да и премерят компресията и резултата беше плачевен. С изключение на четвърти цилиндър който е около 22, другите са към 10 или 13. Ремонта в най-лошия случай отива към над 2000 лв., но това ще стане ясно когато се отвори двигателя. Отишли са два пъти по-толкова засега и ще се чудя тези дни. По-странното за мен, при наличието на такава компресия, защо колата след като запали с триста зора, след това си върви и ускорява много добре, чак толкова да се уплътнява като загрее?

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 568
Регистриран на: 8.10.2004
Местоположение: Хасково

Мнение от His Shadow » 09 Яну 2009, 20:00

Сори не видях последния отговор но все пак...

Ти недей гледа че свещите награвят :!: моята 524-ка найш колко кюфкаше сутрин докато я запаля :mhihi: проверявахме ги всички си нагряваха :!: но след като ги смених 6-те свещи ( щото нямаше от кво да е ) почна да пали почти на 4-върт ;) те и при бензинова кола свещи на 40 000км пак ще дават искра но просто ще са износени :!: при дизеловите коли също е препоръчително да се сменят свещите а не да чакаме да изгорят :!:

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 3647
Регистриран на: 25.06.2007
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: Кенеф за великани
Мечтае да кара: Alpina B10 biturbo

Мнение от Zubcho » 09 Яну 2009, 20:42

Подгревни свещи се проверяват с Мултицет, а не дали нагряват. На мултицета трябва свеща да показва 16 ома, ако е по-малко тя пак грее ама не достатъчно и е за смяна.

Иди си купи нови свещи и ги смени. Аз така направих и вече пали от половин оборот при -11 градуса :)

Аз си купих от Косер в Сф свещи Искра (Словенски) 9лв. парчето.

ПП
Омовете бяха/показваха съпротивление нали??? Нищо не вдявам от тоци. :)

Това за омовете го пишеше в един Bosh manual в един сервиз ;)
Пийте си редовно хапчетата от сушени жаби и карайте внимателно по острите завои, че да не ви се подострят колите.

Аз карам според ЗЗдП, и спазвам ограничението на скоростта, а ти?

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 109
Регистриран на: 30.06.2007
Местоположение: София

Мнение от fatix » 09 Яну 2009, 21:51

Колега аз до преди няколко дни имах същия проблем колата ми палеше и гаснеше веднага неможеше да задържи обороти и палеше на 7-8-ия път.Оказа се изгоряла свещ която затваря веригата през релето и без нея то фактически не функционира пак се чуваше че изключва но уви,смених я и сега нямам проблеми!!!

Потребител
Аватар
Мнения: 39
Регистриран на: 4.01.2009

Мнение от virusalfa » 09 Яну 2009, 22:48

Zubcho написа:Подгревни свещи се проверяват с Мултицет, а не дали нагряват. На мултицета трябва свеща да показва 16 ома, ако е по-малко тя пак грее ама не достатъчно и е за смяна.

Иди си купи нови свещи и ги смени. Аз така направих и вече пали от половин оборот при -11 градуса :)

Аз си купих от Косер в Сф свещи Искра (Словенски) 9лв. парчето.

ПП
Омовете бяха/показваха съпротивление нали??? Нищо не вдявам от тоци. :)

Това за омовете го пишеше в един Bosh manual в един сервиз ;)
Точно като си ги провериш видно дали греят или не си е най-добрата проверка.А иначе колата си е за диагностика.
Извинявайте,че и аз се бутам тука,ама всички дизели имат по нещо общо.Аз се съмнявам в умната дюза дали сработва.Диагностиката на БМВ-тестера ще покаже.
Alfa 164TD Super'93


Аватар
Мнения: 2330
Регистриран на: 6.10.2005
Местоположение: Пловдив
Пол: Мъж
Кара: от моабет на моабет

Мнение от dinozab » 10 Яну 2009, 11:48

Zubcho написа:Подгревни свещи се проверяват с Мултицет, а не дали нагряват. На мултицета трябва свеща да показва 16 ома, ако е по-малко тя пак грее ама не достатъчно и е за смяна.

Иди си купи нови свещи и ги смени. Аз така направих и вече пали от половин оборот при -11 градуса :)

Аз си купих от Косер в Сф свещи Искра (Словенски) 9лв. парчето.

ПП
Омовете бяха/показваха съпротивление нали??? Нищо не вдявам от тоци. :)

Това за омовете го пишеше в един Bosh manual в един сервиз ;)

Иво на 16ома ако показва тая свещ направо е за боклука.Съпротивлението трябва да е между 0.4-0.6 ома ;)


Аватар
Мнения: 2330
Регистриран на: 6.10.2005
Местоположение: Пловдив
Пол: Мъж
Кара: от моабет на моабет

Re: Тдс-а пали и веднага угасва.

Мнение от dinozab » 10 Яну 2009, 11:51

alb написа:Здравейте!

Сутрин при първо палене, след като съм изчакал да чуя че изключва релето на свещите, паля. Колата запалва съвсем нормално, но стига само до около 500 оборота и веднага гасне. Колкото и пъти да пробвам, докато издържи акумулатора, ефекта е същия. Това го прави само когато е седяла 2-3 дни без да я карам или ако температурите са доста под нулата (тогава и след една нощ не пали). Когато е около нулата, пали, замисля се секунда на около 500 оборота и заработва нормално. Ако е над нулата и 5 дни да седи, си пали. Проблема започна от миналата зима и тогава свалих свещите и една по една на акумулатора ги пробвах нагряват си както трябва. Акумулатора е на 5-6 месеца, горивния филтър и маркучите за обратна нафта са току що сменени. Единсвения начин да я запаля е като не отпускам стартера. Естествено цялата кола се тресе около минута и стабилизира оборотите около 1000 и вече работи без проблем, дори и цял ден да седи пак пали. Докато държа на стартер, отзад е като пещ на Кремиковци, всичко е в сажди и черен дим. Въпреки че съм проверил свещите, възможно ли е да е от тях цялата мизерия. Помпата в резервоара си работи и нафтата е в течен вид .
:)

Мирише ли на неизгоряла нафта отзад като палиш и къде я мери тая компресия бре.То не е задължително да е от сегменти може и от клапани да е ;)

Потребител
Аватар
Мнения: 39
Регистриран на: 4.01.2009

Мнение от virusalfa » 10 Яну 2009, 13:14

Компресията нека е последното нещо,което търсите.Малко е вероятно.В региона знам една кола,която няма цилиндри-има ръбове ноктите да си наточиш на тях и пак си пали.Не е компресията проблема.
Alfa 164TD Super'93

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 56
Регистриран на: 11.05.2006
Местоположение: Пловдив

Re: Тдс-а пали и веднага угасва.

Мнение от alb » 10 Яну 2009, 13:19

dinozab написа:Мирише ли на неизгоряла нафта отзад като палиш и къде я мери тая компресия бре.То не е задължително да е от сегменти може и от клапани да е ;)


За мирис ми е малко трудно да кажа :), но черен пушек и сажди има доволно много. Компресията не съм я мерил аз, тъй като нямам манометърче с накрайник. Закарах е при един майстор да пренощува, махнал е дюзите на сутринта и я мерил...И аз останах учуден от резултатите, поне ще се да се усети в мощността разлика.

Свещите наистина трябва да дават от 0,3-0,8 ома.


Аватар
Мнения: 2330
Регистриран на: 6.10.2005
Местоположение: Пловдив
Пол: Мъж
Кара: от моабет на моабет

Мнение от dinozab » 10 Яну 2009, 13:38

Релето след колко време ти цъка т.е. изключва свещите :?: И пробвал ли си два или три пъти да подгрееш преди да запалиш :?:

Потребител
Аватар
Мнения: 39
Регистриран на: 4.01.2009

Мнение от virusalfa » 10 Яну 2009, 14:59

dinozab написа:Релето след колко време ти цъка т.е. изключва свещите :?: И пробвал ли си два или три пъти да подгрееш преди да запалиш :?:
Колега,ако е в подгряването проблема,ще изпушва мн.светъл дим с мирис на сурова нафта.Момчето каза,че черно пропушва...
Alfa 164TD Super'93

Следваща

Назад към E34

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани

Последни теми
Facebook