Тдс-а пали и веднага угасва.
Модератор: Технически модератори
17 мнения
• Страница 1 от 2 • 1, 2
Тдс-а пали и веднага угасва.
Здравейте!
Сутрин при първо палене, след като съм изчакал да чуя че изключва релето на свещите, паля. Колата запалва съвсем нормално, но стига само до около 500 оборота и веднага гасне. Колкото и пъти да пробвам, докато издържи акумулатора, ефекта е същия. Това го прави само когато е седяла 2-3 дни без да я карам или ако температурите са доста под нулата (тогава и след една нощ не пали). Когато е около нулата, пали, замисля се секунда на около 500 оборота и заработва нормално. Ако е над нулата и 5 дни да седи, си пали. Проблема започна от миналата зима и тогава свалих свещите и една по една на акумулатора ги пробвах нагряват си както трябва. Акумулатора е на 5-6 месеца, горивния филтър и маркучите за обратна нафта са току що сменени. Единсвения начин да я запаля е като не отпускам стартера. Естествено цялата кола се тресе около минута и стабилизира оборотите около 1000 и вече работи без проблем, дори и цял ден да седи пак пали. Докато държа на стартер, отзад е като пещ на Кремиковци, всичко е в сажди и черен дим. Въпреки че съм проверил свещите, възможно ли е да е от тях цялата мизерия. Помпата в резервоара си работи и нафтата е в течен вид .

Сутрин при първо палене, след като съм изчакал да чуя че изключва релето на свещите, паля. Колата запалва съвсем нормално, но стига само до около 500 оборота и веднага гасне. Колкото и пъти да пробвам, докато издържи акумулатора, ефекта е същия. Това го прави само когато е седяла 2-3 дни без да я карам или ако температурите са доста под нулата (тогава и след една нощ не пали). Когато е около нулата, пали, замисля се секунда на около 500 оборота и заработва нормално. Ако е над нулата и 5 дни да седи, си пали. Проблема започна от миналата зима и тогава свалих свещите и една по една на акумулатора ги пробвах нагряват си както трябва. Акумулатора е на 5-6 месеца, горивния филтър и маркучите за обратна нафта са току що сменени. Единсвения начин да я запаля е като не отпускам стартера. Естествено цялата кола се тресе около минута и стабилизира оборотите около 1000 и вече работи без проблем, дори и цял ден да седи пак пали. Докато държа на стартер, отзад е като пещ на Кремиковци, всичко е в сажди и черен дим. Въпреки че съм проверил свещите, възможно ли е да е от тях цялата мизерия. Помпата в резервоара си работи и нафтата е в течен вид .

- vaskess
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 145
- Регистриран на: 4.02.2007
- Местоположение: Варна
- Кара: 318tds Touring , e46 330xd Touring
- klintan66
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 1786
- Регистриран на: 13.03.2006
- Местоположение: София Пазарджик
- Пол: Мъж
- Кара: E34TDS , CL 500, Е65
Проверих свещите, всичко е ОК. Идва нафта до дюзите, не смучи въздух отникъде. За съжаление остана единствения отговор - компресия. Закарах колата да и премерят компресията и резултата беше плачевен. С изключение на четвърти цилиндър който е около 22, другите са към 10 или 13. Ремонта в най-лошия случай отива към над 2000 лв., но това ще стане ясно когато се отвори двигателя. Отишли са два пъти по-толкова засега и ще се чудя тези дни. По-странното за мен, при наличието на такава компресия, защо колата след като запали с триста зора, след това си върви и ускорява много добре, чак толкова да се уплътнява като загрее?
- His Shadow
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 568
- Регистриран на: 8.10.2004
- Местоположение: Хасково
Сори не видях последния отговор но все пак...
Ти недей гледа че свещите награвят
моята 524-ка найш колко кюфкаше сутрин докато я запаля
проверявахме ги всички си нагряваха
но след като ги смених 6-те свещи ( щото нямаше от кво да е ) почна да пали почти на 4-върт
те и при бензинова кола свещи на 40 000км пак ще дават искра но просто ще са износени
при дизеловите коли също е препоръчително да се сменят свещите а не да чакаме да изгорят 
Ти недей гледа че свещите награвят






- Zubcho
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 3647
- Регистриран на: 25.06.2007
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: Кенеф за великани
- Мечтае да кара: Alpina B10 biturbo
Подгревни свещи се проверяват с Мултицет, а не дали нагряват. На мултицета трябва свеща да показва 16 ома, ако е по-малко тя пак грее ама не достатъчно и е за смяна.
Иди си купи нови свещи и ги смени. Аз така направих и вече пали от половин оборот при -11 градуса
Аз си купих от Косер в Сф свещи Искра (Словенски) 9лв. парчето.
ПП
Омовете бяха/показваха съпротивление нали??? Нищо не вдявам от тоци.
Това за омовете го пишеше в един Bosh manual в един сервиз
Иди си купи нови свещи и ги смени. Аз така направих и вече пали от половин оборот при -11 градуса

Аз си купих от Косер в Сф свещи Искра (Словенски) 9лв. парчето.
ПП
Омовете бяха/показваха съпротивление нали??? Нищо не вдявам от тоци.

Това за омовете го пишеше в един Bosh manual в един сервиз

Пийте си редовно хапчетата от сушени жаби и карайте внимателно по острите завои, че да не ви се подострят колите.
Аз карам според ЗЗдП, и спазвам ограничението на скоростта, а ти?
Аз карам според ЗЗдП, и спазвам ограничението на скоростта, а ти?
Точно като си ги провериш видно дали греят или не си е най-добрата проверка.А иначе колата си е за диагностика.Zubcho написа:Подгревни свещи се проверяват с Мултицет, а не дали нагряват. На мултицета трябва свеща да показва 16 ома, ако е по-малко тя пак грее ама не достатъчно и е за смяна.
Иди си купи нови свещи и ги смени. Аз така направих и вече пали от половин оборот при -11 градуса
Аз си купих от Косер в Сф свещи Искра (Словенски) 9лв. парчето.
ПП
Омовете бяха/показваха съпротивление нали??? Нищо не вдявам от тоци.
Това за омовете го пишеше в един Bosh manual в един сервиз
Извинявайте,че и аз се бутам тука,ама всички дизели имат по нещо общо.Аз се съмнявам в умната дюза дали сработва.Диагностиката на БМВ-тестера ще покаже.
Alfa 164TD Super'93
- dinozab
-
-
- Мнения: 2330
- Регистриран на: 6.10.2005
- Местоположение: Пловдив
- Пол: Мъж
- Кара: от моабет на моабет
Zubcho написа:Подгревни свещи се проверяват с Мултицет, а не дали нагряват. На мултицета трябва свеща да показва 16 ома, ако е по-малко тя пак грее ама не достатъчно и е за смяна.
Иди си купи нови свещи и ги смени. Аз така направих и вече пали от половин оборот при -11 градуса
Аз си купих от Косер в Сф свещи Искра (Словенски) 9лв. парчето.
ПП
Омовете бяха/показваха съпротивление нали??? Нищо не вдявам от тоци.
Това за омовете го пишеше в един Bosh manual в един сервиз
Иво на 16ома ако показва тая свещ направо е за боклука.Съпротивлението трябва да е между 0.4-0.6 ома

- dinozab
-
-
- Мнения: 2330
- Регистриран на: 6.10.2005
- Местоположение: Пловдив
- Пол: Мъж
- Кара: от моабет на моабет
Re: Тдс-а пали и веднага угасва.
alb написа:Здравейте!
Сутрин при първо палене, след като съм изчакал да чуя че изключва релето на свещите, паля. Колата запалва съвсем нормално, но стига само до около 500 оборота и веднага гасне. Колкото и пъти да пробвам, докато издържи акумулатора, ефекта е същия. Това го прави само когато е седяла 2-3 дни без да я карам или ако температурите са доста под нулата (тогава и след една нощ не пали). Когато е около нулата, пали, замисля се секунда на около 500 оборота и заработва нормално. Ако е над нулата и 5 дни да седи, си пали. Проблема започна от миналата зима и тогава свалих свещите и една по една на акумулатора ги пробвах нагряват си както трябва. Акумулатора е на 5-6 месеца, горивния филтър и маркучите за обратна нафта са току що сменени. Единсвения начин да я запаля е като не отпускам стартера. Естествено цялата кола се тресе около минута и стабилизира оборотите около 1000 и вече работи без проблем, дори и цял ден да седи пак пали. Докато държа на стартер, отзад е като пещ на Кремиковци, всичко е в сажди и черен дим. Въпреки че съм проверил свещите, възможно ли е да е от тях цялата мизерия. Помпата в резервоара си работи и нафтата е в течен вид .
Мирише ли на неизгоряла нафта отзад като палиш и къде я мери тая компресия бре.То не е задължително да е от сегменти може и от клапани да е

Re: Тдс-а пали и веднага угасва.
dinozab написа:Мирише ли на неизгоряла нафта отзад като палиш и къде я мери тая компресия бре.То не е задължително да е от сегменти може и от клапани да е
За мирис ми е малко трудно да кажа

Свещите наистина трябва да дават от 0,3-0,8 ома.
- dinozab
-
-
- Мнения: 2330
- Регистриран на: 6.10.2005
- Местоположение: Пловдив
- Пол: Мъж
- Кара: от моабет на моабет
Релето след колко време ти цъка т.е. изключва свещите
И пробвал ли си два или три пъти да подгрееш преди да запалиш 


17 мнения
• Страница 1 от 2 • 1, 2
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани