Студен въздух от парното
Модератори: vld, bum_bum, ///Leonix, Технически модератори
32 мнения
• Страница 1 от 3 • 1, 2, 3
- Binev_OuT
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 754
- Регистриран на: 15.02.2007
- Местоположение: Габрово
- Пол: Мъж
- Кара: E36 323i Touring
- Мечтае да кара: някакво М
Студен въздух от парното
Здравейте!Бих искал да попитам за вашите мнения по моят проблем.
Степените на парното ми работят перфектно.
Клапите които са от пред на моторчето на парното също са отворени и 2-те(поне 2 виждам аз не съм го разглабял да гледам).
Та проблема е в това,че на челните духалки не достига никаква струя въздух едниствено на прозорците има стабилна струя.
Друг проблем
:Когато съм пуснал да работи през духалките за прозорците при шофьорската част духа студено,а при пасажера си е топло както трябва.
Другият проблем който се получи е :Онази вечер на Узана се забих леко в една пеяспа(няма никакви поражения и ударът беше апсолютно безобиден) и в купето замириса на антифриз.
Имали варянт да съм пречупил или скъсал нещо покрай парното зад двигателя.И по принцип колата си ми губи антифриз и така и не го намерих от къде е.
Та проблемите ми станаха 3 ако някой знае нещо по въпроса да помага.
Честита нова година на всички!
Степените на парното ми работят перфектно.
Клапите които са от пред на моторчето на парното също са отворени и 2-те(поне 2 виждам аз не съм го разглабял да гледам).
Та проблема е в това,че на челните духалки не достига никаква струя въздух едниствено на прозорците има стабилна струя.
Друг проблем

Другият проблем който се получи е :Онази вечер на Узана се забих леко в една пеяспа(няма никакви поражения и ударът беше апсолютно безобиден) и в купето замириса на антифриз.
Имали варянт да съм пречупил или скъсал нещо покрай парното зад двигателя.И по принцип колата си ми губи антифриз и така и не го намерих от къде е.
Та проблемите ми станаха 3 ако някой знае нещо по въпроса да помага.

Честита нова година на всички!

- sobiss
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 444
- Регистриран на: 31.08.2008
- Местоположение: Пловдив, Backnang [DE]
- Пол: Мъж
- Кара: Compact m43tu
- Мечтае да кара: E28
Колега аз съм на същото дередже. Само че от мойта страна духа топло, а от пасажерската студ. Запушен ми е единият електромагнитен клапан. Като загрее колата и пуснеш парното да духа, барни 2-та маркуча след клапаните. При мен единия си е студен, от което разбрах че клапана е заседнал в затворено положение.
На пролет ще разглобявам всичко от-до на парното, поне да знам че всичко е както трябва.
Губенето на антифриз е болна тема
Качвай е на канала и гледай от долу да не капе от някъде. Най-вероятна причина е тройника, зад двг-то. Потърси, има теми по тоз въпрос.
И при мен губи до едно положение и после спира...мислих, гледах,четох и накрая се примирих
На пролет ще разглобявам всичко от-до на парното, поне да знам че всичко е както трябва.
Губенето на антифриз е болна тема

Качвай е на канала и гледай от долу да не капе от някъде. Най-вероятна причина е тройника, зад двг-то. Потърси, има теми по тоз въпрос.
И при мен губи до едно положение и после спира...мислих, гледах,четох и накрая се примирих

- Binev_OuT
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 754
- Регистриран на: 15.02.2007
- Местоположение: Габрово
- Пол: Мъж
- Кара: E36 323i Touring
- Мечтае да кара: някакво М
Колега,този тройник беше първото нещо което смених по тази кола когато я купих преди година и половина
Но губенето си остана
Немога да преброя колко пъти съм я гледал ли гледал.Капе от някъде и изсъхва веднага а когато колата е спряла сигурно капките не стигат до земята.Просто искам да разбера след като ми замириса на антифриз вътре в купето от къде може да е проблема.
Защото в този студ не ми се разглабя и накрая пак със Х.й в уста

Но губенето си остана

Немога да преброя колко пъти съм я гледал ли гледал.Капе от някъде и изсъхва веднага а когато колата е спряла сигурно капките не стигат до земята.Просто искам да разбера след като ми замириса на антифриз вътре в купето от къде може да е проблема.
Защото в този студ не ми се разглабя и накрая пак със Х.й в уста


- Kregec
- ентусиаст
-
- Мнения: 858
- Регистриран на: 5.06.2008
- Местоположение: Sofiq
- Пол: Мъж
- Кара: БМВ Е34 М50Б20
- Мечтае да кара: М....power
Изглежда това с губенето на антифриз е болна тема на много колеги, включително и на мен. Но няма пак да обяснявам, другото от вътрешната страна на стъклото ми стои като мазно петно, на какво се дължи това възможно ли е антивриза да се изпарява през парното и да взлиза в купето??? Мисля че имаше подобна тема за това но не можах да е открия. Щото губи антифриз много по малко но го губи и не мога да разбера от каде и АЗ, и мисля на пролет като се стопли да започна да отстранявам проблемните неща един по един, от които може да идва губенето...
за парното
моята също духа едната стана студено от към мен ,а от другата топло понякога като карак повечко и се оправя за момен.Относно тройника му смени скобите поне виж тях на шибано място е и май оригиналните са на щампа и трудно се свалят моите ги махнах но ного внимателно и малко флексче.Ако и тогава губи значи........от всичко може да е трябва да се проверява едно по едно успех
- sean-john
- ентусиаст
-
- Мнения: 950
- Регистриран на: 5.08.2007
- Местоположение: Габрово/Атина
- Пол: Мъж
- Кара: ше е36,е39, сега и аз незнам
- Мечтае да кара: М5
Относно това че от едната страна духа топло а от другата студено... и моята беше така на моменти,но като завъртя градусите на пасажерската страна докрай и след 1 мин почва да духа и там топло... неразбрах защо се получава това... а и плюс това я продадох 

- sobiss
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 444
- Регистриран на: 31.08.2008
- Местоположение: Пловдив, Backnang [DE]
- Пол: Мъж
- Кара: Compact m43tu
- Мечтае да кара: E28
Като я покарам по зверски и от другата страна почва да духа топло
Явно клапана пропуска по малко, от високите обороти водната помпа прави по високо налягане и топлото идва двустранно
Антифриза винаги ми пада 4-ри пръста под максимума и все доливам. Последния път не долях да видя ще продължи ли...и спря. Закрепил се е на едно дередже и не мърда.

Явно клапана пропуска по малко, от високите обороти водната помпа прави по високо налягане и топлото идва двустранно

Антифриза винаги ми пада 4-ри пръста под максимума и все доливам. Последния път не долях да видя ще продължи ли...и спря. Закрепил се е на едно дередже и не мърда.
- Binev_OuT
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 754
- Регистриран на: 15.02.2007
- Местоположение: Габрово
- Пол: Мъж
- Кара: E36 323i Touring
- Мечтае да кара: някакво М
sobiss написа:Като я покарам по зверски и от другата страна почва да духа топло![]()
Явно клапана пропуска по малко, от високите обороти водната помпа прави по високо налягане и топлото идва двустранно![]()
Антифриза винаги ми пада 4-ри пръста под максимума и все доливам. Последния път не долях да видя ще продължи ли...и спря. Закрепил се е на едно дередже и не мърда.
Колега,това със закрепянето си е чиста измама от страна на колата

Нищо чудно някой път да ти вдигне градусите.И на мен е така все стои 4-5 пръста по максимума и като взема да доливам и отива 2 - 3 литра.Не я оставяй така не се знае каква бела ще ти направи.
А иначе имали някъде клапи освен тези от пред на моторчето на парното и възможно ли е проблема да е в управлението на топло\студено (тази врътка която е на средната духалка) аз съм със климатроник и топлото и студеното ги управлявам от средната духалка.
Имам чувството,че това копче не функционира добре.


- sobiss
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 444
- Регистриран на: 31.08.2008
- Местоположение: Пловдив, Backnang [DE]
- Пол: Мъж
- Кара: Compact m43tu
- Мечтае да кара: E28
Binev_OuT написа:sobiss написа:Като я покарам по зверски и от другата страна почва да духа топло![]()
Явно клапана пропуска по малко, от високите обороти водната помпа прави по високо налягане и топлото идва двустранно![]()
Антифриза винаги ми пада 4-ри пръста под максимума и все доливам. Последния път не долях да видя ще продължи ли...и спря. Закрепил се е на едно дередже и не мърда.
Колега,това със закрепянето си е чиста измама от страна на колата![]()
Нищо чудно някой път да ти вдигне градусите.И на мен е така все стои 4-5 пръста по максимума и като взема да доливам и отива 2 - 3 литра.Не я оставяй така не се знае каква бела ще ти направи.
А иначе имали някъде клапи освен тези от пред на моторчето на парното и възможно ли е проблема да е в управлението на топло\студено (тази врътка която е на средната духалка) аз съм със климатроник и топлото и студеното ги управлявам от средната духалка.
Имам чувството,че това копче не функционира добре.
Ох, колега притесни ме


Колкото до температурата на таблото, то огледалата не гледам толкоз често колкото таз стрелка. Ама тя като е решила да бяга в червеното ще иде там за секунди. Така че гаранция няма...ама наистина ми е интересно къде бяга тоя антифриз

- flober
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 546
- Регистриран на: 29.01.2006
- Местоположение: ELHOVO
- Пол: Мъж
- Кара: G30
явно доста хора имаме проблем с тез калпи и ваздушната струя,моята пък си духа от всякаде нормално топло единственно от централните решетки четирите ,струята е съвсем слаба макар и да е усилен ма мах вентилатроа и си мисля дали има някаква клапа ,която да разпределя струята в зависимост от това къде си му задал да духа ,та ако някои ги е рзглобявал и знае за какво става дума там отзад или има някава схема ,да бъде тъка добър и да помага.
- jibo
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 333
- Регистриран на: 24.12.2008
- Местоположение: Варна
- Пол: Мъж
- Кара: Bmw 320 d ,E36 TDS
- Мечтае да кара: BMW X5
хелп
а при мен колеги е много странно колата загрява духа топло после по4ва да духа хладно и като я опана след 2500 оборота духа топло после пак хладно баси странното парно и не духа много силно може ли сащо така да ми е запушен филтара на купето
- Nik4oZ
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 222
- Регистриран на: 8.05.2008
- Местоположение: Стара Загора
- Пол: Мъж
- Кара: BMW E36 Coupe Hellrot
и аз имам подобен проблем. Топло духа само на прозореца и долу на краката. Отпред Само студено.
Lurking in the shadows
- Binev_OuT
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 754
- Регистриран на: 15.02.2007
- Местоположение: Габрово
- Пол: Мъж
- Кара: E36 323i Touring
- Мечтае да кара: някакво М
Е добре къде са тези клапи и как се поправят.Някой не ги ли е правил.
Все пак щом блокирват на някакво положение има причина и тя трябва да се отстрани
Все пак щом блокирват на някакво положение има причина и тя трябва да се отстрани


- sobiss
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 444
- Регистриран на: 31.08.2008
- Местоположение: Пловдив, Backnang [DE]
- Пол: Мъж
- Кара: Compact m43tu
- Мечтае да кара: E28
Binev_OuT написа:Е добре къде са тези клапи и как се поправят.Някой не ги ли е правил.
Все пак щом блокирват на някакво положение има причина и тя трябва да се отстрани
Отваряш предния капака и гледаш от шофьорската страна в дъното на коша, маркучите за парното които влизат в купето. Те там ще видиш два клапана един до друг и от всеки излиза по един маркуч и влиза в купето. Единия е за топлото от ляво, другия за от дясно.
И като ти зарее колата барни тия 2 маркуча които излизат от клапите, и виж да ли са топли. При мен, единият е топъл, другия студен.
Ремонтират се, но си е играчка.
Ето ти една тема. Потърси имаше и такива със снимков материал при колегите с Е34
http://bmwpower-bg.net/forums/viewtopic ... 91f753a3ca
- bimer
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 212
- Регистриран на: 11.08.2008
- Местоположение: софия
- Пол: Мъж
- Кара: e36 320i
загуба на антифриз и аз имам.на 2-3 месеца доливам 200-300грама,гледал съм я къде ли не и в работещо и спряло състояние теч няма.сега си знам и си доливам.за парното и аз мислех че имам проблем като завъртя да духа през централните въздуховоди почваше да духа хладко.прочетох вев наръчника на бмв че почва да духа хладко за да неуспи топлината шофера
.климата ми е с врътките и при вас ли е така. и аз като изръчкам колата почва много топло да духа и след няколко минути се нормализира.струва ми се че е от виското при по-голямо форсиране върти доста бързо за да охлади двигателя.като е загряла колата а на мен ми е студено се закачам с някой,хем топлина хем кеф
.


32 мнения
• Страница 1 от 3 • 1, 2, 3
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани