Студен въздух от парното

3-та серия ('91-'98)

Модератори: vld, bum_bum, ///Leonix, Технически модератори

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 754
Регистриран на: 15.02.2007
Местоположение: Габрово
Пол: Мъж
Кара: E36 323i Touring
Мечтае да кара: някакво М

Студен въздух от парното

Мнение от Binev_OuT » 07 Яну 2009, 12:42

Здравейте!Бих искал да попитам за вашите мнения по моят проблем.
Степените на парното ми работят перфектно.
Клапите които са от пред на моторчето на парното също са отворени и 2-те(поне 2 виждам аз не съм го разглабял да гледам).
Та проблема е в това,че на челните духалки не достига никаква струя въздух едниствено на прозорците има стабилна струя.
Друг проблем :mhihi: :Когато съм пуснал да работи през духалките за прозорците при шофьорската част духа студено,а при пасажера си е топло както трябва.
Другият проблем който се получи е :Онази вечер на Узана се забих леко в една пеяспа(няма никакви поражения и ударът беше апсолютно безобиден) и в купето замириса на антифриз.
Имали варянт да съм пречупил или скъсал нещо покрай парното зад двигателя.И по принцип колата си ми губи антифриз и така и не го намерих от къде е.
Та проблемите ми станаха 3 ако някой знае нещо по въпроса да помага. :D
Честита нова година на всички!
Изображение

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 444
Регистриран на: 31.08.2008
Местоположение: Пловдив, Backnang [DE]
Пол: Мъж
Кара: Compact m43tu
Мечтае да кара: E28

Мнение от sobiss » 07 Яну 2009, 14:11

Колега аз съм на същото дередже. Само че от мойта страна духа топло, а от пасажерската студ. Запушен ми е единият електромагнитен клапан. Като загрее колата и пуснеш парното да духа, барни 2-та маркуча след клапаните. При мен единия си е студен, от което разбрах че клапана е заседнал в затворено положение.
На пролет ще разглобявам всичко от-до на парното, поне да знам че всичко е както трябва.
Губенето на антифриз е болна тема :mhihi:
Качвай е на канала и гледай от долу да не капе от някъде. Най-вероятна причина е тройника, зад двг-то. Потърси, има теми по тоз въпрос.
И при мен губи до едно положение и после спира...мислих, гледах,четох и накрая се примирих :mhihi:

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 754
Регистриран на: 15.02.2007
Местоположение: Габрово
Пол: Мъж
Кара: E36 323i Touring
Мечтае да кара: някакво М

Мнение от Binev_OuT » 07 Яну 2009, 14:14

Колега,този тройник беше първото нещо което смених по тази кола когато я купих преди година и половина :)
Но губенето си остана :confused:
Немога да преброя колко пъти съм я гледал ли гледал.Капе от някъде и изсъхва веднага а когато колата е спряла сигурно капките не стигат до земята.Просто искам да разбера след като ми замириса на антифриз вътре в купето от къде може да е проблема.
Защото в този студ не ми се разглабя и накрая пак със Х.й в уста :mhihi:
Изображение

ентусиаст
Аватар
Мнения: 858
Регистриран на: 5.06.2008
Местоположение: Sofiq
Пол: Мъж
Кара: БМВ Е34 М50Б20
Мечтае да кара: М....power

Мнение от Kregec » 07 Яну 2009, 15:50

Изглежда това с губенето на антифриз е болна тема на много колеги, включително и на мен. Но няма пак да обяснявам, другото от вътрешната страна на стъклото ми стои като мазно петно, на какво се дължи това възможно ли е антивриза да се изпарява през парното и да взлиза в купето??? Мисля че имаше подобна тема за това но не можах да е открия. Щото губи антифриз много по малко но го губи и не мога да разбера от каде и АЗ, и мисля на пролет като се стопли да започна да отстранявам проблемните неща един по един, от които може да идва губенето...
Изображение

Потребител
Аватар
Мнения: 39
Регистриран на: 18.05.2008
Местоположение: казанлък

за парното

Мнение от kiko4 » 07 Яну 2009, 16:23

моята също духа едната стана студено от към мен ,а от другата топло понякога като карак повечко и се оправя за момен.Относно тройника му смени скобите поне виж тях на шибано място е и май оригиналните са на щампа и трудно се свалят моите ги махнах но ного внимателно и малко флексче.Ако и тогава губи значи........от всичко може да е трябва да се проверява едно по едно успех

ентусиаст
Аватар
Мнения: 950
Регистриран на: 5.08.2007
Местоположение: Габрово/Атина
Пол: Мъж
Кара: ше е36,е39, сега и аз незнам
Мечтае да кара: М5

Мнение от sean-john » 07 Яну 2009, 17:00

Относно това че от едната страна духа топло а от другата студено... и моята беше така на моменти,но като завъртя градусите на пасажерската страна докрай и след 1 мин почва да духа и там топло... неразбрах защо се получава това... а и плюс това я продадох :confused:

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 444
Регистриран на: 31.08.2008
Местоположение: Пловдив, Backnang [DE]
Пол: Мъж
Кара: Compact m43tu
Мечтае да кара: E28

Мнение от sobiss » 07 Яну 2009, 17:06

Като я покарам по зверски и от другата страна почва да духа топло :mhihi:
Явно клапана пропуска по малко, от високите обороти водната помпа прави по високо налягане и топлото идва двустранно :lol:
Антифриза винаги ми пада 4-ри пръста под максимума и все доливам. Последния път не долях да видя ще продължи ли...и спря. Закрепил се е на едно дередже и не мърда.

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 754
Регистриран на: 15.02.2007
Местоположение: Габрово
Пол: Мъж
Кара: E36 323i Touring
Мечтае да кара: някакво М

Мнение от Binev_OuT » 07 Яну 2009, 17:11

sobiss написа:Като я покарам по зверски и от другата страна почва да духа топло :mhihi:
Явно клапана пропуска по малко, от високите обороти водната помпа прави по високо налягане и топлото идва двустранно :lol:
Антифриза винаги ми пада 4-ри пръста под максимума и все доливам. Последния път не долях да видя ще продължи ли...и спря. Закрепил се е на едно дередже и не мърда.

Колега,това със закрепянето си е чиста измама от страна на колата :mhihi:
Нищо чудно някой път да ти вдигне градусите.И на мен е така все стои 4-5 пръста по максимума и като взема да доливам и отива 2 - 3 литра.Не я оставяй така не се знае каква бела ще ти направи.

А иначе имали някъде клапи освен тези от пред на моторчето на парното и възможно ли е проблема да е в управлението на топло\студено (тази врътка която е на средната духалка) аз съм със климатроник и топлото и студеното ги управлявам от средната духалка.
Имам чувството,че това копче не функционира добре. :roll:
Изображение

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 444
Регистриран на: 31.08.2008
Местоположение: Пловдив, Backnang [DE]
Пол: Мъж
Кара: Compact m43tu
Мечтае да кара: E28

Мнение от sobiss » 07 Яну 2009, 17:20

Binev_OuT написа:
sobiss написа:Като я покарам по зверски и от другата страна почва да духа топло :mhihi:
Явно клапана пропуска по малко, от високите обороти водната помпа прави по високо налягане и топлото идва двустранно :lol:
Антифриза винаги ми пада 4-ри пръста под максимума и все доливам. Последния път не долях да видя ще продължи ли...и спря. Закрепил се е на едно дередже и не мърда.

Колега,това със закрепянето си е чиста измама от страна на колата :mhihi:
Нищо чудно някой път да ти вдигне градусите.И на мен е така все стои 4-5 пръста по максимума и като взема да доливам и отива 2 - 3 литра.Не я оставяй така не се знае каква бела ще ти направи.

А иначе имали някъде клапи освен тези от пред на моторчето на парното и възможно ли е проблема да е в управлението на топло\студено (тази врътка която е на средната духалка) аз съм със климатроник и топлото и студеното ги управлявам от средната духалка.
Имам чувството,че това копче не функционира добре. :roll:

Ох, колега притесни ме :confused: Ами ще почакам още някой ден и пак ще доливам. Като и ще премеря колко точно съм долял. Ако е 100-200 гр. добре, хич няма да доливам повече друг път...ако ли не, май ще има. Главата долу :mhihi:
Колкото до температурата на таблото, то огледалата не гледам толкоз често колкото таз стрелка. Ама тя като е решила да бяга в червеното ще иде там за секунди. Така че гаранция няма...ама наистина ми е интересно къде бяга тоя антифриз :help:

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 546
Регистриран на: 29.01.2006
Местоположение: ELHOVO
Пол: Мъж
Кара: G30

Мнение от flober » 07 Яну 2009, 18:03

явно доста хора имаме проблем с тез калпи и ваздушната струя,моята пък си духа от всякаде нормално топло единственно от централните решетки четирите ,струята е съвсем слаба макар и да е усилен ма мах вентилатроа и си мисля дали има някаква клапа ,която да разпределя струята в зависимост от това къде си му задал да духа ,та ако някои ги е рзглобявал и знае за какво става дума там отзад или има някава схема ,да бъде тъка добър и да помага.
Изображение

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 333
Регистриран на: 24.12.2008
Местоположение: Варна
Пол: Мъж
Кара: Bmw 320 d ,E36 TDS
Мечтае да кара: BMW X5

хелп

Мнение от jibo » 07 Яну 2009, 18:10

а при мен колеги е много странно колата загрява духа топло после по4ва да духа хладно и като я опана след 2500 оборота духа топло после пак хладно баси странното парно и не духа много силно може ли сащо така да ми е запушен филтара на купето

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 222
Регистриран на: 8.05.2008
Местоположение: Стара Загора
Пол: Мъж
Кара: BMW E36 Coupe Hellrot

Мнение от Nik4oZ » 07 Яну 2009, 18:25

и аз имам подобен проблем. Топло духа само на прозореца и долу на краката. Отпред Само студено.
Lurking in the shadows

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 754
Регистриран на: 15.02.2007
Местоположение: Габрово
Пол: Мъж
Кара: E36 323i Touring
Мечтае да кара: някакво М

Мнение от Binev_OuT » 07 Яну 2009, 18:36

Е добре къде са тези клапи и как се поправят.Някой не ги ли е правил.
Все пак щом блокирват на някакво положение има причина и тя трябва да се отстрани :evil:
Изображение

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 444
Регистриран на: 31.08.2008
Местоположение: Пловдив, Backnang [DE]
Пол: Мъж
Кара: Compact m43tu
Мечтае да кара: E28

Мнение от sobiss » 07 Яну 2009, 19:42

Binev_OuT написа:Е добре къде са тези клапи и как се поправят.Някой не ги ли е правил.
Все пак щом блокирват на някакво положение има причина и тя трябва да се отстрани :evil:

Отваряш предния капака и гледаш от шофьорската страна в дъното на коша, маркучите за парното които влизат в купето. Те там ще видиш два клапана един до друг и от всеки излиза по един маркуч и влиза в купето. Единия е за топлото от ляво, другия за от дясно.
И като ти зарее колата барни тия 2 маркуча които излизат от клапите, и виж да ли са топли. При мен, единият е топъл, другия студен.
Ремонтират се, но си е играчка.
Ето ти една тема. Потърси имаше и такива със снимков материал при колегите с Е34
http://bmwpower-bg.net/forums/viewtopic ... 91f753a3ca

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 212
Регистриран на: 11.08.2008
Местоположение: софия
Пол: Мъж
Кара: e36 320i

Мнение от bimer » 07 Яну 2009, 20:26

загуба на антифриз и аз имам.на 2-3 месеца доливам 200-300грама,гледал съм я къде ли не и в работещо и спряло състояние теч няма.сега си знам и си доливам.за парното и аз мислех че имам проблем като завъртя да духа през централните въздуховоди почваше да духа хладко.прочетох вев наръчника на бмв че почва да духа хладко за да неуспи топлината шофера :shock: .климата ми е с врътките и при вас ли е така. и аз като изръчкам колата почва много топло да духа и след няколко минути се нормализира.струва ми се че е от виското при по-голямо форсиране върти доста бързо за да охлади двигателя.като е загряла колата а на мен ми е студено се закачам с някой,хем топлина хем кеф :mhihi: .

Следваща

Назад към E36

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани

Последни теми
Facebook