проблем с печката.
Модератори: mitaka7, ©, Dimitroff, Гецата, Технически модератори
46 мнения
• Страница 3 от 4 • 1, 2, 3, 4
- baga
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 638
- Регистриран на: 20.01.2008
- Местоположение: София
- Кара: e90 320d 163hp 2006
- Jenerala
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 222
- Регистриран на: 17.10.2007
- Местоположение: Plovdiv, Bulgaria
- Пол: Мъж
- Кара: F10 525d AT
- Jenerala
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 222
- Регистриран на: 17.10.2007
- Местоположение: Plovdiv, Bulgaria
- Пол: Мъж
- Кара: F10 525d AT
Това е печката която имам аз но както каза един колега по горе има само две водни тръби и кабели поради което и аз си мисля че този тип са само електрически и започват да работят като запалиш колата, а според мен тези дето са на нафта изглеждат по друг начин и само те могат да се настройват да се палят преди да си запалил колата.
- NikiNikolov
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 2855
- Регистриран на: 10.01.2008
- Местоположение: София
- Кара: Хилядолетен сокол
Колега, това червеното кабел ли е, ама щом казваш май си е на ток, а онзи тънък кабел по-долу какво има там. Такова чудо не съм виждал досега,
. Измери с мултицета дали ходи ток до нея, и ако няма сваляй капака смело и директно от акумулатора и мери Амперите - дали има консумация и колко е, сложи една снимка на карантията и ако може, може да се мисли нещо.

И аз мисля така , Нека още някой сподели за тези Ел. печкиJenerala написа:Това е печката която имам аз но както каза един колега по горе има само две водни тръби и кабели поради което и аз си мисля че този тип са само електрически и започват да работят като запалиш колата, а според мен тези дето са на нафта изглеждат по друг начин и само те могат да се настройват да се палят преди да си запалил колата.

АВТОЧАСТИ , МАСЛА , АКУМУЛАТОРИ ,НАВИГАЦИИ ,ТОП ЦЕНИ !!!
- IvaN66
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 252
- Регистриран на: 3.03.2008
- Местоположение: Стара Загора
- Кара: Е46 2.0d 99'
Точно това е и моята печка.Няма да я снимам:).Дебелия червен кабел е за захранване.Явно доста ампери минават.Тънкия с буксата отдолу е за управлението.Предполагам се включва при определени външни температури.
- NikiNikolov
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 2855
- Регистриран на: 10.01.2008
- Местоположение: София
- Кара: Хилядолетен сокол
- викентии70
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 120
- Регистриран на: 27.04.2008
- Местоположение: Лондон
- Пол: Мъж
- Кара: E46,330D,300 bhp
- Мечтае да кара: 535 D
Колеги,здравейте!Миналата година и аз питах нещо за печките и тогава ми отговориха доста компетентно.Сега не виждам някой от тогава отговорилите ми,а виждам 4е се чудите.Ще се помъча да ви кажа горе-доло какво ми казаха тогава,а ако някой е фен да потърси темата отпреди.По-старите модели на Е-46 са с печки/горят нафта/,но не топлят купето,а само помагат на двигатела да влезе по-бързо в режим.По-новите/не съм сигурен,ама мисля,че след 1999 или 2000/са с калорифер/функцията му е същата но не гори нафта ами използва ток.Под предната броня има датчик за температура и чрез него компютара решава кога да включи печката/калорифера/.Парното тръгва когато загрее двигатела/при мен е когато излезе от синята зона.Тогава и спира печката/аз съм с печка/.Докато не спре печката си шуми,калорифера по-малко шуми.Дано съм бил полезен!
Ако вече трети ден не ти се работи,значи е сряда!
- gggalf
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 177
- Регистриран на: 11.09.2008
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: 330d
- ivo_88
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 59
- Регистриран на: 20.10.2007
- Местоположение: пазарджик
- Пол: Мъж
- Кара: 320d-136-99g
- Мечтае да кара: M5
- gggalf
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 177
- Регистриран на: 11.09.2008
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: 330d
аз да питамivo_88 написа:можеш колега ама шти излезне солено![]()


- NikiNikolov
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 2855
- Регистриран на: 10.01.2008
- Местоположение: София
- Кара: Хилядолетен сокол
Айде, до утре ще сложа снимки на бензиновата печка на колегата, ама той докато се накани да си я вземе, що нея бутна под капака, така така да ме топли малко сутрин.
- ivo_88
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 59
- Регистриран на: 20.10.2007
- Местоположение: пазарджик
- Пол: Мъж
- Кара: 320d-136-99g
- Мечтае да кара: M5
- tOnkO_lOnkO
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 104
- Регистриран на: 14.01.2009
Колеги,някой може ли да ми обясни защо сутрин като отклуча колата печката ми започва да бучи,без да съм палил.Изгасва след около минута и си седи така и като разбутам колата примерно затворя или отворя врата/багажник пак се включва.Без да съм я запалвал изобщо още преди да вкарам клуча даже.....
хахахах
на някои хора им е чудно че има електрически печки да моита е такава дори варху нея е закрепен и собствен софтуер които при достигане на 45-50 градуса изклучва печката а при 3 градуса се включва без да си запалил колата само като дадеш на контакт така за 2 минути ватре става нормална температура успех на диселовите печки
46 мнения
• Страница 3 от 4 • 1, 2, 3, 4
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани