водна помпа-м50
Модератор: Технически модератори
			10 мнения
			 • Страница 1 от 1
		
	
- tdk
 - кандидат ентусиаст
 - 
				
			 - Мнения: 208
 - Регистриран на: 4.07.2007
 - Местоположение: plovdiv
 - Кара: 520 туринг 96
 
водна помпа-м50
колеги  не  съм  сменял  още   водна  помпа  и  термостат  . знаещите   да  кажат  към  коя марка  да  се  насоча.  водната  помпа  държа  да  е  с метална турбина.  цени  ако  може .м-50  е  мотора. ако  някой  колега ползва  отстъпка може  да се  обади
			
		- saint85
 - младши ентусиаст
 - 
				
			 - Мнения: 548
 - Регистриран на: 22.04.2007
 - Местоположение: София
 - Пол: Мъж
 - Кара: bmw X3 Е83 М47
 - Мечтае да кара: bmw X3 Е83 М47
 - Детайли за колата: bmw X3 Е83 М47N 2.0d
 
ре
колега аз я сменях преди около 2 месеца беше някаде около 100лв. немска -Феби -билщайн мисля беше  
,а за термостата внимавай на колко градуса отваря 87-89-92 щото моя е на 92 и е малко късно маи  
 гледай да си земеш на 87 градуса или по каталожен номер го търси там е точно 
			
		- Peter Angelov
 - ентусиаст
 - 
				
			 - Мнения: 1415
 - Регистриран на: 5.06.2008
 
Здрасти, водна помпа хубава струва между 90-130 лв. с метална турбина, що се касае до термостат най добре си вземи от BMW оригинален.
Свали си термостата и виж на колко градуса е и после по рама при официалните вносители...
Успех
P.S. Ако имаш начин смени си и охладителната течност и малко профилактика и без това ще пипаш...
			
		Свали си термостата и виж на колко градуса е и после по рама при официалните вносители...
Успех
P.S. Ако имаш начин смени си и охладителната течност и малко профилактика и без това ще пипаш...
- Stanchev
 - старши ентусиаст
 - 
				
			 - Мнения: 5014
 - Регистриран на: 18.05.2005
 - Местоположение: PB
 - Пол: Мъж
 - Кара: 7er
 
Re: водна помпа-м50
Аз бих те посъветвал за водната помпа-ако оригиналната ти е пластмасова си вземи такаваtdk написа:колеги не съм сменял още водна помпа и термостат . знаещите да кажат към коя марка да се насоча. водната помпа държа да е с метална турбина. цени ако може .м-50 е мотора. ако някой колега ползва отстъпка може да се обади
- Penchev
 - Сватбаря
 - 
				
			 - Мнения: 8913
 - Регистриран на: 25.04.2002
 - Местоположение: Местожителство: Местожителство: Местожителство:
 - Кара: Opel Zafira А OPC
 
С термостата е много вероятно да гризнеш дървото дето се вика  
 Или БМВ оригинален или Валер - аз моя Валер го купих от "Стиви Ауто" 2005 година и съм много доволен ,просто работи перфектно
Георги Пенчев
			
		Георги Пенчев
- Ненко Вранков
 - старши ентусиаст
 - 
				
			 - Мнения: 2888
 - Регистриран на: 13.04.2007
 - Пол: Мъж
 - Детайли за колата: Тежка
 
И аз смених моя с такъв, Пенчев 
 Бяха ми шибнали някакъв без надписи, без марка... пишеше само 92*... смених с Валер на 87* (ако не се лъжа) и сега е ток 
			
		- SaSo
 - старши ентусиаст
 - 
				
			 - Мнения: 2090
 - Регистриран на: 2.07.2006
 - Местоположение: Sofia
 - Пол: Мъж
 - Кара: Е61 530d '05 и Е46 330d '04
 - Мечтае да кара: 5GT 535 xd
 
Немога да си обясня как може да се скрънзее човек за термостат да даде 20-30лв... Като от това му зависи живота на мотора... Някъв безименен дето не го знаеш кво прави за 5лв по-малко .... 
  
  
  
			
		
  
  
  
- Ненко Вранков
 - старши ентусиаст
 - 
				
			 - Мнения: 2888
 - Регистриран на: 13.04.2007
 - Пол: Мъж
 - Детайли за колата: Тежка
 
Сашо, само да ти напомня, че не висчки хора са като нас (феновете) в този форум... Всеки ден виждам неща от които направо ми става зле, но то си е до човек... Има проблем-кара я в "сервиз" и оня му казва - от 14 или от 26лв. ? И той веднага - е няма смисъл да давам 26 щом и за 14 ше стане... и така. Не само при колите е това, във всяко отношение. Самите хора сме такива - в България.. всеки гледа как да излъже, как да мине по-тънко или изобщо да не плати...
			
		понеже и аз съм на същата вълна (термостат, слабо парно) споделям впечалетния:
термостатите са два вида - на единият пише (отваря около) 88 градуса и на другият пише (отваря около) 92 градуса . общо взето в BMW продават предимно този, който отваря при 92 градуса. говирих с човека, който продава частите, думите му бяха, че от много време не се ползва термостата, който отваря на 88. честно казано разлика от 4 грасуса ми се вижда и малко смешна при положение, че отварянето на термостата е +/- 4 -5 грасуса.
заедно с термостата не е лошо и да се смени и самият капак на термостата , тъй като вероятността да се счупи при стягането не е малка (до около 92 г. или 93 г. капака е от алуминий и смяната му не е необходима, но си остава проблема с корозията на винтовете и евентуалното им късане при развиване, след 92 г. или 93 г. минават на пластмасов капак, което като идея не е кой знае колко лошо, но си остава риска от счупване при стягане от аджамия и то без динамометричен ключ).
марката на оригиналният термостат е Wahlter, и струва около 60 лв. цялата сметка с всички уплътнения, термостат и капак на термостата - около 100 лв.
при смяната на термостата трябва да се внимава стрелката, която е на термостата да показва нагоре (13 или 14 часа, което според мен не е толкова фатално ако показва 6 или 7 часа) и както казах да се внимава при стягването на капака на термостата - за тези, които нямат усет - задължително динамометричен ключ.
			
		термостатите са два вида - на единият пише (отваря около) 88 градуса и на другият пише (отваря около) 92 градуса . общо взето в BMW продават предимно този, който отваря при 92 градуса. говирих с човека, който продава частите, думите му бяха, че от много време не се ползва термостата, който отваря на 88. честно казано разлика от 4 грасуса ми се вижда и малко смешна при положение, че отварянето на термостата е +/- 4 -5 грасуса.
заедно с термостата не е лошо и да се смени и самият капак на термостата , тъй като вероятността да се счупи при стягането не е малка (до около 92 г. или 93 г. капака е от алуминий и смяната му не е необходима, но си остава проблема с корозията на винтовете и евентуалното им късане при развиване, след 92 г. или 93 г. минават на пластмасов капак, което като идея не е кой знае колко лошо, но си остава риска от счупване при стягане от аджамия и то без динамометричен ключ).
марката на оригиналният термостат е Wahlter, и струва около 60 лв. цялата сметка с всички уплътнения, термостат и капак на термостата - около 100 лв.
при смяната на термостата трябва да се внимава стрелката, която е на термостата да показва нагоре (13 или 14 часа, което според мен не е толкова фатално ако показва 6 или 7 часа) и както казах да се внимава при стягването на капака на термостата - за тези, които нямат усет - задължително динамометричен ключ.
			10 мнения
			 • Страница 1 от 1
		
	
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани
	
			