Е21 335i
Модератори: alpina-ma6inata, Технически модератори
- GRINGO
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 651
- Регистриран на: 21.06.2006
- Местоположение: Пловдив
- Пол: Мъж
- Кара: `81 E21 335
KriK4eTo написа:Като лична молба моля да снимаш подробно преправяницата за да влезе тоя 200 кг кютук в коша на бабичката и УСПЕХ
Еми единственото което ще преправям е отпред маската за да влезе
по-голям радиатор, но това преправяне зависи от това какъв радиатор ще си избереш.
Но единствения вариант е реадиатора да се вкара напред в маската (както е на снимката) и да се монтира ел. перка пред него ,защото двигатела от края на главата до края на дистрибуторната капачка е 85 см ,а от щита до маската има маааалко повече

Няма място за виското.
Другото нещо което ще се прави са лапите.

- cod-cdbp
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 8775
- Регистриран на: 18.12.2006
- Местоположение: село Кестеново
- Пол: Мъж
- Кара: мфили
мисля че тия лапи които имам за М30 може би ще станат за въпросната баба
знам само че не са оригинални а са правени и до колкото си спомням бившият им собственик беше се наточил да слага М30-ката май точно в Е21..
знам само че не са оригинални а са правени и до колкото си спомням бившият им собственик беше се наточил да слага М30-ката май точно в Е21..

- GRINGO
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 651
- Регистриран на: 21.06.2006
- Местоположение: Пловдив
- Пол: Мъж
- Кара: `81 E21 335
_65536_kb_sec_ написа:мисля че тия лапи които имам за М30 може би ще станат за въпросната баба
знам само че не са оригинални а са правени и до колкото си спомням бившият им собственик беше се наточил да слага М30-ката май точно в Е21..
Колега като дйде време за слагане на двигатела аз ще се свържа с теб да ги пробваме.
Пък ако станат ще им направим едно копие.

пп.самоче М30-ките от различните години май имаха различно захващане на лапите към блока.
Моя е от Е23.
- cod-cdbp
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 8775
- Регистриран на: 18.12.2006
- Местоположение: село Кестеново
- Пол: Мъж
- Кара: мфили
GRINGO написа:_65536_kb_sec_ написа:мисля че тия лапи които имам за М30 може би ще станат за въпросната баба
знам само че не са оригинални а са правени и до колкото си спомням бившият им собственик беше се наточил да слага М30-ката май точно в Е21..
Колега като дйде време за слагане на двигатела аз ще се свържа с теб да ги пробваме.
Пък ако станат ще им направим едно копие.
пп.самоче М30-ките от различните години май имаха различно
захващане на лапите към блока.
Моя е от Е23.
и моя не е от най-модерните така че трябва да са същите

- KriK4eTo
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 492
- Регистриран на: 23.04.2007
- Местоположение: УК
- Пол: Мъж
- Кара: л Е21, а сега Е28
- Детайли за колата: Ниски и бавни.
Не ти ли е минавало на ум да резнеш малко тунела че маторя да влезе 10см назад например и тогава ще има място за всичко 

- GRINGO
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 651
- Регистриран на: 21.06.2006
- Местоположение: Пловдив
- Пол: Мъж
- Кара: `81 E21 335
KriK4eTo написа:Не ти ли е минавало на ум да резнеш малко тунела че маторя да влезе 10см назад например и тогава ще има място за всичко
Тунела и да го резна тва нищо няма да ми помогне.
Трябва да се резне щита отпред.Той ограничава двигателя да се премести още назад.
Но там става много сложно защото един господ знае какви работи има отзад (парно,клапи,въздуховоди) а и не ми се занимава да режа и заварявам.
По лесния вариант е да поорежа малко маската.
- GRINGO
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 651
- Регистриран на: 21.06.2006
- Местоположение: Пловдив
- Пол: Мъж
- Кара: `81 E21 335
- Gecallica
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 548
- Регистриран на: 2.04.2005
- Местоположение: София, Кърджали
- Пол: Мъж
- Кара: BMW E21 320i, E21 315, E38 735i
- cod-cdbp
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 8775
- Регистриран на: 18.12.2006
- Местоположение: село Кестеново
- Пол: Мъж
- Кара: мфили
- GRINGO
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 651
- Регистриран на: 21.06.2006
- Местоположение: Пловдив
- Пол: Мъж
- Кара: `81 E21 335
Gecallica написа:Имаш хидравлика на е21-ката??? NICE!!!
Не нямам.
Освен че нямам хидравлична рейка за Е21 и тия двете шайби
за хидравликата и климатика ги махнах за да влезе.

- Gecallica
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 548
- Регистриран на: 2.04.2005
- Местоположение: София, Кърджали
- Пол: Мъж
- Кара: BMW E21 320i, E21 315, E38 735i
Значи дебелите маркучи са за масления охладител?GRINGO написа:Gecallica написа:Имаш хидравлика на е21-ката??? NICE!!!
Не нямам.
Освен че нямам хидравлична рейка за Е21 и тия двете шайби
за хидравликата и климатика ги махнах за да влезе.

- cod-cdbp
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 8775
- Регистриран на: 18.12.2006
- Местоположение: село Кестеново
- Пол: Мъж
- Кара: мфили
сложи си кормилна кутия за да не се занимаваш с течове после. Мисля че от Е30 или Е34 може да свърши работа

- GRINGO
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 651
- Регистриран на: 21.06.2006
- Местоположение: Пловдив
- Пол: Мъж
- Кара: `81 E21 335
Ето и обещаните снимки.
Почистване и боядисване.






Бяха сменени почти всички гарнитурни на двигателя и семеринги на скоростната кутия.
Последните снимки със стария двигател.
Отне ми около 2 часа да оголя двигатела и 5 минути да го свалим.



Едно към едно

Махнах стойката на акумолатора тъй като вече ще е отзад.

Ламарината също за да се събере новия радиатор,който е от Рено канго и перка от Рено меган.



Трябваше да се преправят малко улеите за скоростната кутия тъй като по принцип са под конус и стойката на новата скоростна кутия влизаше само в началото, а трябваше да я мърдаме напред назад докато уточним мястото.

Като заключение мога да кажа че с този двигател всеки сантиметър е от значение.
Картера е на 5 милиметра от моста и рейката, на още по-малко от стабилизиращата щанга.
Дистрибуторната капачка е на сантиметър от радиатора.
Главата е на сантиметър от щита.
Изпускателните колектори паснаха идеално.
Скоростния лост си дойде точно на мястото.
Имам един кардан който става без преправяне ,но незнам от какво е.







Почистване и боядисване.








Бяха сменени почти всички гарнитурни на двигателя и семеринги на скоростната кутия.
Последните снимки със стария двигател.

Отне ми около 2 часа да оголя двигатела и 5 минути да го свалим.




Едно към едно



Махнах стойката на акумолатора тъй като вече ще е отзад.


Ламарината също за да се събере новия радиатор,който е от Рено канго и перка от Рено меган.




Трябваше да се преправят малко улеите за скоростната кутия тъй като по принцип са под конус и стойката на новата скоростна кутия влизаше само в началото, а трябваше да я мърдаме напред назад докато уточним мястото.


Като заключение мога да кажа че с този двигател всеки сантиметър е от значение.
Картера е на 5 милиметра от моста и рейката, на още по-малко от стабилизиращата щанга.
Дистрибуторната капачка е на сантиметър от радиатора.
Главата е на сантиметър от щита.
Изпускателните колектори паснаха идеално.
Скоростния лост си дойде точно на мястото.
Имам един кардан който става без преправяне ,но незнам от какво е.








- cod-cdbp
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 8775
- Регистриран на: 18.12.2006
- Местоположение: село Кестеново
- Пол: Мъж
- Кара: мфили
- amd
- клавиатурен мунингист
-
- Мнения: 4174
- Регистриран на: 22.05.2004
- Местоположение: Видин
- Пол: Мъж
- Кара: E39 520i 1997
- Мечтае да кара: E36 323ti
Страхотен проект, браво! Имам само 1 акъл, който сигурно си го знаете, но все пак да напиша - аз лично бих тръкнал с онази, телената четка всичките ръждички, които са се появили и бих ударил отгоре един грунд/боди за всеки случай.
Ще подсилвате ли купето по някакъв начин или разчитате на яката, акулска ламарина?
Ще подсилвате ли купето по някакъв начин или разчитате на яката, акулска ламарина?
BMW only!
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани