Въпрос за ръжда и преборването с нея.

3-та серия ('91-'98)

Модератори: vld, bum_bum, ///Leonix, Технически модератори

Потребител
Аватар
Мнения: 3
Регистриран на: 3.01.2009

Въпрос за ръжда и преборването с нея.

Мнение от neznaiko » 04 Яну 2009, 0:45

Здравейте колеги.Нов съм в вашия форум /отдавна имам бмв/ Колата е е36 в отлично техническо състояние като изключим ръждата. Трябва да се смени целия праг от ляво/шофьорския/ и заден капак.Прага целия с колонката ли върви и това само външната част ли се сменя?Или се "разпоява" прага от купето и се взема друг праг?Въпрос за пода може ли да се направи за него нещо?Мисълта ми е дали ще излезе скъпо ако всичко от долу по купето се смъкне да се изкърпи? Дали не е по добре друго купе или да я забравям тая кола така както е?Аз съм Русенец и ако има някой в Русе който се занимава с тия работи ... и ако може да дадете координати.

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 539
Регистриран на: 13.02.2005
Кара: N57 3.0xd

Мнение от Hellrider » 04 Яну 2009, 1:03

Щом е тръгнала толкова много по-добре се ориентирай към друга!
да е нащо по двигателя да го оправиш, ама с ръждата оправия няма :(
сигурно е австриика

Потребител
Аватар
Мнения: 3
Регистриран на: 3.01.2009

Мнение от neznaiko » 04 Яну 2009, 1:06

Германка е.Чудно как от едната страна вратата предната е тръгнала прага здрав като бетонна плоча,а от другата страна вратата е здрава пък прага имаше и дупка.Пък и то ако е така .... ами по улиците как още има опели :mhihi: на тях да не би само ламарините им да гният а подовете не?

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 484
Регистриран на: 16.09.2006
Местоположение: sofia

Мнение от zazomazo » 04 Яну 2009, 1:23

щом и вратата ти е тръгнала трябва да знаеш, че отдолу най-вероятно е леш. ако тръгнеш да я правиш ще ти лапне маса пари и след две години пак ще е на решето ;) та ти сам си прецени дали си струва да я реставрираш или е по-добре да скачаш в друга

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 97
Регистриран на: 20.01.2008
Местоположение: Смолян
Пол: Мъж
Кара: BMW318i 93г М40
Мечтае да кара: Е90
Детайли за колата: BMW318i 93г М40

Мнение от vasildavid » 04 Яну 2009, 1:44

бах тая бима да не си я паркираш в дунава та толкоз ръжда :D ,виждал съм отблизо над 30-40 бмв-ета на 2 само съм виждал по малко ръжда 4-5 сантиметра.твоята работа е доста сериозна.успех
ИзображениеИзображениеИзображение

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 3876
Регистриран на: 21.05.2008
Местоположение: Враца
Пол: Мъж

Мнение от metodi80 » 04 Яну 2009, 2:46

Колега не се плаши ...първо иди на автомивка да измият хубаво колата , огледай я хубаво (или някой разбирач да я огледа ) и след това ще се прецени , ако е само прага не е страшно , сменя се .... Всичко се прави , зависи колко усилия и пари си готов да вложиш , но щом колата е в добро техническо състояние , защо да не си заслужава да кърпиш купето..... Един колега в по преден коментар каза , че двигател се прави , аз пък ще кажа , че ламарини се правят ... и то какво стана ... че май всичко се прави :mhihi:

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 2402
Регистриран на: 2.09.2007
Местоположение: София
Кара: '94 Opel Corsa B

Мнение от стан » 04 Яну 2009, 3:53

Има надежда, ако я обработиш сега прага се изрязва и на негово място слагат друг има доста голяма вероятност да стане супер

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 573
Регистриран на: 12.05.2007
Местоположение: Стара Загора
Кара: м50б20

Мнение от Deadgame » 04 Яну 2009, 4:16

смени детаилите и ги боядисаи ;)

Потребител
Аватар
Мнения: 3
Регистриран на: 3.01.2009

Мнение от neznaiko » 04 Яну 2009, 8:49

Благодаря на колегите които ме подкрепиха с идеята. Остана да намеря свестен майстор който да извърши тая работа. А някой знае ли каде в Русе или около русе .... ? Или да питам в други форуми :mhihi: кадето и форумите имат такъв проблем с ръждата :D

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 173
Регистриран на: 13.02.2008
Местоположение: SOFIA
Пол: Мъж
Кара: е34

)_)

Мнение от gazi » 05 Яну 2009, 16:27

най добре сменяш детайлите с нови и пръскаш пък нова ако вземеш трябва тепърва да се чудиш кво и е и кво и е сменяно
Ерес е название, с което Баварската църква характеризира религиозните учения, отклоняващи се от официалната догма .

Изображение

http://www.vbox7.com/play:241b3c6f22
http://vbox7.com/play:ed73114c
http://vbox7.com/play:9e8a99595c
http://youtube.com/watch?v=ZsBCzDFWO5E

ентусиаст
Аватар
Мнения: 914
Регистриран на: 18.06.2008
Местоположение: Габрово
Пол: Мъж
Кара: BMW E39 520 I Touring
Детайли за колата: 2.2 i ; 170 PS ; 09.2003

Мнение от ned_gm28 » 05 Яну 2009, 18:59

Не си дал никакви данни за колата.Лично мое мнение-ако е над 15 годишна,то по добре я продай!Разчовъркаш ли я-ще си отвориш повече работа(съответно разходи),отколкото си очаквал!Няма вариант да ти е изгнил само левия праг и капака на багажника,освен ако не е удряна на точно тези места.Обикновенно на кола,която не е кърпена до момента,първо изгнива от дясната страна(за коли с ляв волан).Причината е,че десните гуми вървят от външната страна на пътната настилка близо до банкета(съответно до калта и боклуците в мокро време).Аз бих го освежил и продал.Като сложа към парите от него и парите дето ще отидат за ремонта му-качвам се на друго-мааалко по-ново!Но...както си прецениш!Успех! ;)

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 193
Регистриран на: 25.03.2008

Мнение от Enderial » 05 Яну 2009, 23:36

ned_gm28 написа:Не си дал никакви данни за колата.Лично мое мнение-ако е над 15 годишна,то по добре я продай!Разчовъркаш ли я-ще си отвориш повече работа(съответно разходи),отколкото си очаквал!Няма вариант да ти е изгнил само левия праг и капака на багажника,освен ако не е удряна на точно тези места.Обикновенно на кола,която не е кърпена до момента,първо изгнива от дясната страна(за коли с ляв волан).Причината е,че десните гуми вървят от външната страна на пътната настилка близо до банкета(съответно до калта и боклуците в мокро време).Аз бих го освежил и продал.Като сложа към парите от него и парите дето ще отидат за ремонта му-качвам се на друго-мааалко по-ново!Но...както си прецениш!Успех! ;)


То за това, а и по-др. причини не се кара до банкета, не му верваи ти на инструктора и даяджията дет са ти викали плътно в дясно :mhihi:
Но си прав до някъде, ако е тръгнала много на зле от долу, да я привежда в някъв приличен вид и да я шитне някъде извън форума :lol: Пък ако си му е мерак и си е привързан към колата.. що пък да не я оправи?
Само треа си прецени кви са му възможностите ИИИИ Колега, много внимателно си избери тенекеджията и бояджията и бъди готов да фърлиш пари поне като за друга кола ако е прекалено зле (всъщност може и да не е чак толко скъпо ма няма да е евтино, ти ше си прецениш де, те ше ти кажат кат я видат).

П.с. Не знам как е при БМВ но мисля че ги има и двата варианта - само праг и праг със се колонка. - Това за нови детайли, каквито ти препоръчвам да изпозваш при "реставрацията" :mhihi: поне за прага и пода (и по-възможност от официален представител на Марката), аиде врата и капак иди-доиди.

Потребител
Аватар
Мнения: 11
Регистриран на: 10.07.2008
Местоположение: София

Мнение от Exilemancer » 21 Яну 2009, 21:32

Здравейте!
Извинявам се, че пиша в темата, но мисля, че няма нужда да пускам нова за подобен проблем.
Става въпрос, че и при мен започва да се появява ръжда по калниците - засега е малко, около 1-2 см по веждите на три от тях. Положението не е толкова зле като при колегата, но на там отива. Иначе самите калници не са изгнили, няма дупки. Може ли тази ръжда да се свали някак, да се боядисат само местата и да се спре процеса? Ако да, къде в София да отида, за да ми направят тази манипулация и горе-долу колко ще струва?
Разбира се варианта "сменяй целите калници и боядисвай новите в цвета на колата" не е за предпочитане.

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 3876
Регистриран на: 21.05.2008
Местоположение: Враца
Пол: Мъж

Мнение от metodi80 » 22 Яну 2009, 22:58

Exilemancer написа:Здравейте!
Извинявам се, че пиша в темата, но мисля, че няма нужда да пускам нова за подобен проблем.
Става въпрос, че и при мен започва да се появява ръжда по калниците - засега е малко, около 1-2 см по веждите на три от тях. Положението не е толкова зле като при колегата, но на там отива. Иначе самите калници не са изгнили, няма дупки. Може ли тази ръжда да се свали някак, да се боядисат само местата и да се спре процеса? Ако да, къде в София да отида, за да ми направят тази манипулация и горе-долу колко ще струва?
Разбира се варианта "сменяй целите калници и боядисвай новите в цвета на колата" не е за предпочитане.


Еми щом е малко хващаш флекса , пилиш до здраво , мажеш след това със преобразувател за ръжда (за там където флекса не е успял да стигне , ако е имало по дълбоки участци с ръжда) , изчакваш около час , пак мажеш , пак изчакваш час ,след това измиваш хубаво, подсушаваш и беж при бояджията ......

Назад към E36

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани

Последни теми
Facebook