за е34 и различните мотори ??
Модератор: Технически модератори
			64 мнения
			 • Страница 3 от 5 • 1, 2, 3, 4, 5
		
	
Истината е, че двигателите в Е34 не са такива каквито ни се иска да бъдат. М50Б25 си е добър и бърз двигател, ако е в добра кондиция и като цяло мисля, че е подходящ за човека, който е пуснал темата. От друга страна ако имаше М50Б30 щеше да си е доста по-добре. Иначе сега ако искаш повече от 200 коня трябва да се избира между стария М30Б35 или V8 двигателите. И 2-та са добри ако са поддържани и на не поне 500к км , обаче колите са вече на по 15-ина години та читавите и не много карани екземпляри се намират трудно.
			
		- ЗАЯДЛИВ ЗМЕЙ
 - старши ентусиаст
 - 
				
			 - Мнения: 2386
 - Регистриран на: 9.06.2005
 - Кара: 518
 - Мечтае да кара: БМВ с кожен салон
 
Djelebov написа:за тез пари евридейката трябва да изглежда така
малко хора оценяват тези коли и обикновено взимат по-нови, щото са скъпи
Ми тя мойта по хубава вътре бе , кво да я прайм ?
- Sesko
 - ентусиаст
 - 
				
			 - Мнения: 937
 - Регистриран на: 21.05.2008
 - Местоположение: Разград
 - Пол: Мъж
 - Кара: е60 525 x-drive
 - Мечтае да кара: M6
 
- cod-cdbp
 - старши ентусиаст
 - 
				
			 - Мнения: 8775
 - Регистриран на: 18.12.2006
 - Местоположение: село Кестеново
 - Пол: Мъж
 - Кара: мфили
 
е че какво му е на М30 
супер бавно се износва
един хубав освежаващ ремонт и излиташ
после ще има коментари във форума за нисколетящи Е34-ки и "как днеска ме задмина една Е34-ка с надпис 518ig"
  
  
  
  
  
			супер бавно се износва
един хубав освежаващ ремонт и излиташ
после ще има коментари във форума за нисколетящи Е34-ки и "как днеска ме задмина една Е34-ка с надпис 518ig"

- cod-cdbp
 - старши ентусиаст
 - 
				
			 - Мнения: 8775
 - Регистриран на: 18.12.2006
 - Местоположение: село Кестеново
 - Пол: Мъж
 - Кара: мфили
 
skakalec написа:един колега каза , че м60б30 бил малко кекаф........за м30б35 нищо не сте казали- има ли нещо кекаво там![]()
само за протоколаплс някой да каже нещо за м30б30; и да сравни м50 и м30 големите мотори
ела да те повозя да видиш къде е истината - това е един от най-истинските и легендарни 6-таци. Мотор с много дълга история (27 години производство) и невероятна здравина и дуракоустойчивост.
За мен този мотор е мотора който може да поема много извращения и да не спре да върви. Лесен е за поддръжка много и то никак не скъпа поддръжка.

- stambo_81dg
 - старши ентусиаст
 - 
				
			 - Мнения: 2570
 - Регистриран на: 17.09.2003
 - Местоположение: Димитровград / London
 - Кара: Х5
 
skakalec написа:плс някой да каже нещо за м30б30
много здраво , животно ,
повер- задоволителен
разход -като на м20б20,м50б20
обслужане - почти никакво ,само масло
- NeoPrint
 - бай печатар
 - 
				
			 - Мнения: 2207
 - Регистриран на: 26.03.2003
 - Местоположение: София
 - Пол: Мъж
 - Кара: E34 525tds-A
 - Мечтае да кара: Е38 728i
 
_65536_kb_sec_ написа:skakalec написа:един колега каза , че м60б30 бил малко кекаф........за м30б35 нищо не сте казали- има ли нещо кекаво там![]()
само за протоколаплс някой да каже нещо за м30б30; и да сравни м50 и м30 големите мотори
ела да те повозя да видиш къде е истината - това е един от най-истинските и легендарни 6-таци. Мотор с много дълга история (27 години производство) и невероятна здравина и дуракоустойчивост.
За мен този мотор е мотора който може да поема много извращения и да не спре да върви. Лесен е за поддръжка много и то никак не скъпа поддръжка.
Само разхода му е проблем иначе е без конкуренция,но с този харч бих скочил по-скоро на М50Б25 все пак.
- cod-cdbp
 - старши ентусиаст
 - 
				
			 - Мнения: 8775
 - Регистриран на: 18.12.2006
 - Местоположение: село Кестеново
 - Пол: Мъж
 - Кара: мфили
 
добре де Стефчо - карам М30Б35 който харчи 19 средно. Един М20 харчи 17-18, а повера е в пъти по малък, и М30-ката се кара в ниските обороти повече за да върви нормално, просто това води до по малко износване.
			
- kirililiev
 - ентусиаст
 - 
				
			 - Мнения: 1461
 - Регистриран на: 19.03.2007
 - Местоположение: Варна
 - Кара: bmw 328-turbo
 - Мечтае да кара: ГОЛФ 3
 
_65536_kb_sec_ написа:добре де Стефчо - карам М30Б35 който харчи 19 средно. Един М20 харчи 17-18, а повера е в пъти по малък, и М30-ката се кара в ниските обороти повече за да върви нормално, просто това води до по малко износване.
понамали разхода на м20
- stambo_81dg
 - старши ентусиаст
 - 
				
			 - Мнения: 2570
 - Регистриран на: 17.09.2003
 - Местоположение: Димитровград / London
 - Кара: Х5
 
kirililiev написа:_65536_kb_sec_ написа:добре де Стефчо - карам М30Б35 който харчи 19 средно. Един М20 харчи 17-18, а повера е в пъти по малък, и М30-ката се кара в ниските обороти повече за да върви нормално, просто това води до по малко износване.
понамали разхода на м20
тои има предвид за разход в софия сигурно
- kirililiev
 - ентусиаст
 - 
				
			 - Мнения: 1461
 - Регистриран на: 19.03.2007
 - Местоположение: Варна
 - Кара: bmw 328-turbo
 - Мечтае да кара: ГОЛФ 3
 
stambo_81dg написа:kirililiev написа:_65536_kb_sec_ написа:добре де Стефчо - карам М30Б35 който харчи 19 средно. Един М20 харчи 17-18, а повера е в пъти по малък, и М30-ката се кара в ниските обороти повече за да върви нормално, просто това води до по малко износване.
понамали разхода на м20
тои има предвид за разход в софия сигурно
значи м30 трябва да гори там към 30?
- NeoPrint
 - бай печатар
 - 
				
			 - Мнения: 2207
 - Регистриран на: 26.03.2003
 - Местоположение: София
 - Пол: Мъж
 - Кара: E34 525tds-A
 - Мечтае да кара: Е38 728i
 
_65536_kb_sec_ написа:добре де Стефчо - карам М30Б35 който харчи 19 средно. Един М20 харчи 17-18, а повера е в пъти по малък, и М30-ката се кара в ниските обороти повече за да върви нормално, просто това води до по малко износване.
За мен преди всичко градския разход е важен,а там М30Б35 е лаком като Азис за кур в задника
Моя среден разход според борда е 10л/100км.,а градско в София 14-15л/100км. Говоря за М50Б20 с Ванос,М20 е отживелица не,че е лош,но там под 4000 оборота няма никой
М30Б35 гори по моя информация градско в София към 24/100
Последна промяна NeoPrint на 05 Яну 2009, 21:26, променена общо 1 път
					
				
			
		- cod-cdbp
 - старши ентусиаст
 - 
				
			 - Мнения: 8775
 - Регистриран на: 18.12.2006
 - Местоположение: село Кестеново
 - Пол: Мъж
 - Кара: мфили
 
kirililiev написа:stambo_81dg написа:kirililiev написа:_65536_kb_sec_ написа:добре де Стефчо - карам М30Б35 който харчи 19 средно. Един М20 харчи 17-18, а повера е в пъти по малък, и М30-ката се кара в ниските обороти повече за да върви нормално, просто това води до по малко износване.
понамали разхода на м20
тои има предвид за разход в софия сигурно
значи м30 трябва да гори там към 30?
М30 на 1950кг и автомат изобщо не се замисля дали да тръгне или не...
аз лично го карам до 2200 оборота - много рядко ги надвишавам.

- stambo_81dg
 - старши ентусиаст
 - 
				
			 - Мнения: 2570
 - Регистриран на: 17.09.2003
 - Местоположение: Димитровград / London
 - Кара: Х5
 
kirililiev написа:stambo_81dg написа:kirililiev написа:_65536_kb_sec_ написа:добре де Стефчо - карам М30Б35 който харчи 19 средно. Един М20 харчи 17-18, а повера е в пъти по малък, и М30-ката се кара в ниските обороти повече за да върви нормално, просто това води до по малко износване.
понамали разхода на м20
тои има предвид за разход в софия сигурно
значи м30 трябва да гори там към 30?
малко си в грешка имал съм 520 и ся 530 и мога да ти кажа че разликата е едва забележима в разхода
не се лъжете че като е малък мотора и харчи малко и обратно
тука играят роля и оборотите
520 м20 с 120км/ч -3500 об/мин.
530 м30 с 120км/ч-2600 об/мин
многократно съм ги засичал и знам кво говоря
разликата в горенето е минимална а във вървене огромна
			64 мнения
			 • Страница 3 от 5 • 1, 2, 3, 4, 5
		
	
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани
	
