ПОМОГНЕТЕ Имам проблем с оборотите
Модератори: vld, bum_bum, ///Leonix, Технически модератори
15 мнения
• Страница 1 от 1
- svetlio_mi
- Потребител
-
- Мнения: 46
- Регистриран на: 28.12.2008
ПОМОГНЕТЕ Имам проблем с оборотите
ЗДР на всички. Имам проблем с оборотите нещо катоя запаля и гасне после почва дасиги мини 1000- 500 и така и гасне . Като върви няма проблем но като отпусна педала на гаста и гасне колатае БМВ318ИС
- Jim Beam
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 780
- Регистриран на: 30.03.2008
- Местоположение: Плевен/София
- Пол: Мъж
- Кара: конджул
- vladi_a_i
- костинбродчанин
-
- Мнения: 3239
- Регистриран на: 18.11.2008
- Местоположение: градът на славея
- Пол: Мъж
- Кара: е60 530д
- Мечтае да кара: М3 Компакт
- Детайли за колата: Няма много...
.
А според мен, колега отнякъде ти смучи въздух и затова така. Провери гофрирания голям мъркуч след въздушния филтър дали е здрав, провери мъркучите на стъпковото моторче, малко на гадно място са ама ше се справиш.
- metodi80
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 3876
- Регистриран на: 21.05.2008
- Местоположение: Враца
- Пол: Мъж

Колега , ето този проблем е възможно най-често срещания при Е36. Ако ползваш търсачката , ще видиш , че има поне 20 теми , в които някой пита как да си оправи проблема със оборотите.....
Ще ти кажа ,че този проблем може да идва от много неща - дебитомер , ламбда сонда, стъпков мотор, клапан на картерни газове , спукани маркучи , скапани гарнитури на колектор , запушен катализатор ,свещи , бубини на свещи, разни датчици ... и т.н и т.н. .... за това ползвай търсачката , попрочети и се запознай с този отвратителен проблем. Ще ти кажа само , че са малко тези ,които са успели да определят от къде точно им идва проблем и са го отстранили , защото в повечето случаи се ходи на диагностика , там разни "майстори" казват да речем , че проблема е в ламбда сонда , човек сменя сондата и след това се оказва , че проблема не е решен и пак се почва да се търси , кое причинява проблма..... За това ... УСПЕХ..... нема се плашиш

- svetlio_mi
- Потребител
-
- Мнения: 46
- Регистриран на: 28.12.2008
. ами аз нямам катализатор можели пак дае отам и гофрираният ми маркуч е с скоч увитmetodi80 написа::welcome:
Колега , ето този проблем е възможно най-често срещания при Е36. Ако ползваш търсачката , ще видиш , че има поне 20 теми , в които някой пита как да си оправи проблема със оборотите.....
Ще ти кажа ,че този проблем може да идва от много неща - дебитомер , ламбда сонда, стъпков мотор, клапан на картерни газове , спукани маркучи , скапани гарнитури на колектор , запушен катализатор ,свещи , бубини на свещи, разни датчици ... и т.н и т.н. .... за това ползвай търсачката , попрочети и се запознай с този отвратителен проблем. Ще ти кажа само , че са малко тези ,които са успели да определят от къде точно им идва проблем и са го отстранили , защото в повечето случаи се ходи на диагностика , там разни "майстори" казват да речем , че проблема е в ламбда сонда , човек сменя сондата и след това се оказва , че проблема не е решен и пак се почва да се търси , кое причинява проблма..... За това ... УСПЕХ..... нема се плашиш
- PRADO
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 185
- Регистриран на: 6.12.2008
- Местоположение: софия
- Кара: най-убавата....
здрасти колега.преди две седмици имах същия проблем.тругнах от наи малките неща,който мойе да причинят този проблем.това,което можеш да направиш сам е да провериш гофрирания маркуч дали е здрав,след това от него излиза още един ,които излиза от него и отива в ступковото моторче-виж дали и тои е здрав .при мен се оказа стъпковото моторче ,свалих го и с wd-40 го пичистих и вси4ко се оправи.ако ли не е това ,отиваш на диагнистика.за сега провери тези неща и кажи после дали се е оправило.....инач тук има много изписано по тази тема.ползваи търсачката
- metodi80
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 3876
- Регистриран на: 21.05.2008
- Местоположение: Враца
- Пол: Мъж
Колега , щом гофрирания маркуч е със скоч , то е хубаво да го смениш. А в предния коментар колегата те е посъветвал да почистиш стъпковия мотор със WD-40 , но има двигатели (М43 след 96 и М44) , при които стъпковия мотор е разположен на клапата след гофрирания маркуч. В този случай стъпковия мотор не се чисти .... то намя какво да му се чисти (той е толкова малък и финен , че ако се опиташ да го почистиш с каквото и да било , ще го повредиш...)
Ако мотора ти е с такъв стъпков мотор - той не се чисти .... ако е от другия тип , тогава може да се чисти ...

Ако мотора ти е с такъв стъпков мотор - той не се чисти .... ако е от другия тип , тогава може да се чисти ...
- svetlio_mi
- Потребител
-
- Мнения: 46
- Регистриран на: 28.12.2008
АМИ НЯКИ ЗАЩО КАЗВАТ ЧЕ НЕ Е ХУБАВО ДА СЕ ПОЧИСТВА С WD-40. КОЛКО СТРУВА ТОЗИ МАРКИЧ ГОФРИРАНИЯТ. НЕСКА КАТОЯ КАРАХ ТУ МИ ГИ МИНИ ОБОРОТИТЕ ТУ РАБОТИ НОРМАЛНО ОТ КВОЩЕ Е ТОВА ДАНЕМИ ДАРПА ВАЗДУХ ОТ МАРКУЧАmetodi80 написа:Колега , щом гофрирания маркуч е със скоч , то е хубаво да го смениш. А в предния коментар колегата те е посъветвал да почистиш стъпковия мотор със WD-40 , но има двигатели (М43 след 96 и М44) , при които стъпковия мотор е разположен на клапата след гофрирания маркуч. В този случай стъпковия мотор не се чисти .... то намя какво да му се чисти (той е толкова малък и финен , че ако се опиташ да го почистиш с каквото и да било , ще го повредиш...)
Ако мотора ти е с такъв стъпков мотор - той не се чисти .... ако е от другия тип , тогава може да се чисти ...
- metodi80
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 3876
- Регистриран на: 21.05.2008
- Местоположение: Враца
- Пол: Мъж
Много е вероятно да дърпа въздух от маркуча .... Цената му от дару (аз от там го взех моя ) е 70лв. За това парче гума искат сума пари ... 

re
и аз имам същия проблем - ходих при един майстор, който даваше известно време газ, след което оборотите се нормализираха(за известно време) и той заключи, че е от оборотомера - като е давал повече газ е раздвижил накаква пластина, която според него се е била спекла) и тия дни ще карам колата пак при него да ми ремонтира(сменя )дебитомера.Междудругото и аз съм с гофриран маркуч, облепен със скоч, но не мисля, че дърпа въздух от него...
Може да е от всичките 100 неща изброени тук.....най-евтино като че ли ще ти е да направиш една диагностика.... и тия маркучи със скоч...мани тая работа, не се знае там между ребрата дали не "диша" , срамота да му отвориш капака и да видиш скоч
318 ис би трябвало да е като моя маркуч, макар че не съм сигурна, но ако е виж отзад има една тапа....да не ти е изпаднала..., че при мен така беше


318 ис би трябвало да е като моя маркуч, макар че не съм сигурна, но ако е виж отзад има една тапа....да не ти е изпаднала..., че при мен така беше

- ивчо3
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 1939
- Регистриран на: 13.09.2007
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: 318is, 1995 м42
svetlio_mi написа:. ами аз нямам катализатор можели пак дае отам и гофрираният ми маркуч е с скоч увитmetodi80 написа::welcome:
Колега , ето този проблем е възможно най-често срещания при Е36. Ако ползваш търсачката , ще видиш , че има поне 20 теми , в които някой пита как да си оправи проблема със оборотите.....
Ще ти кажа ,че този проблем може да идва от много неща - дебитомер , ламбда сонда, стъпков мотор, клапан на картерни газове , спукани маркучи , скапани гарнитури на колектор , запушен катализатор ,свещи , бубини на свещи, разни датчици ... и т.н и т.н. .... за това ползвай търсачката , попрочети и се запознай с този отвратителен проблем. Ще ти кажа само , че са малко тези ,които са успели да определят от къде точно им идва проблем и са го отстранили , защото в повечето случаи се ходи на диагностика , там разни "майстори" казват да речем , че проблема е в ламбда сонда , човек сменя сондата и след това се оказва , че проблема не е решен и пак се почва да се търси , кое причинява проблма..... За това ... УСПЕХ..... нема се плашиш
Ами ти сам си реши проблема. Направо го сменяй този гофриран маншон. В моя случай не беше лепен, само напукан от външната страна. Колкото и да го гледах отвътре нямаше никаква пукнатина и си виках "не е от него"

- Nikito_nn
- ентусиаст
-
- Мнения: 1384
- Регистриран на: 17.01.2008
- Местоположение: Варна
- Пол: Мъж
- Кара: му се с шпер
Маркуча го има и по евтин.
Оригинален БМВ е 69лв. , а има и по 53лв. (не е оригинален ама е пак някакъв немски).
Оригинален БМВ е 69лв. , а има и по 53лв. (не е оригинален ама е пак някакъв немски).
- svetlio_mi
- Потребител
-
- Мнения: 46
- Регистриран на: 28.12.2008
здр
смених маркуча, горивният филтър и пак си мини оборотите.Кво друго може дае и кво да направя.
15 мнения
• Страница 1 от 1
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани