524тд поблем -филма продължава....
Модератор: Технически модератори
- golov_bg
- ентусиаст
-
- Мнения: 1204
- Регистриран на: 24.04.2008
- Местоположение: Пловдив,Поповица
- Пол: Мъж
- Кара: Е38-ца
- Andriu
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 148
- Регистриран на: 9.05.2008
- Местоположение: Burgas
- Пол: Мъж
- Кара: e34 & e30 & e30
- Мечтае да кара: 760li
В момента съм в престои с ремонта тъйкато са минун температурите.Някой може ли да каже как се сваля резервоара?От доло на две щипки ли е?
- ///MILEN
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 555
- Регистриран на: 14.07.2006
- Местоположение: Русе
- Кара: E30 31? , E34 525 TDS , E34 525 IX
- Azereus
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 252
- Регистриран на: 9.09.2008
- Местоположение: Sf, Dragalevci City
- Пол: Мъж
- Кара: 330xd e46
- Мечтае да кара: 645i cabrio
1. Напълно подкрепям колегата predel.
2. Давам указания за обезвъздушаване на 524тд. Сваляш капака на ГНП и я пълниш с нафта (не е задължително). Сваляте горивния филтър и го пълните с нафта. На фланеца на филтъра има болт за обезвъздушаване, развивате. Въртиш стартера като натискаш газта до края за по 3-4 секунди. Това се прави с цел въздуха да бъде изтикан през дюзите, защото когато системата е херметизирана, помпата от резервоара качва нафта, но въздуха няма накъде да излезе и нищо не става. Въртиш стартера докато започне да изтича гориво от този болт. След това затягаш болта. Следващата стъпка е разхлабване на всички холендрови гайки на горивопровода под високо налягане. Въртиш стартера, докато започне да изтича гориво. След това затягаш. Успех!
2. Давам указания за обезвъздушаване на 524тд. Сваляш капака на ГНП и я пълниш с нафта (не е задължително). Сваляте горивния филтър и го пълните с нафта. На фланеца на филтъра има болт за обезвъздушаване, развивате. Въртиш стартера като натискаш газта до края за по 3-4 секунди. Това се прави с цел въздуха да бъде изтикан през дюзите, защото когато системата е херметизирана, помпата от резервоара качва нафта, но въздуха няма накъде да излезе и нищо не става. Въртиш стартера докато започне да изтича гориво от този болт. След това затягаш болта. Следващата стъпка е разхлабване на всички холендрови гайки на горивопровода под високо налягане. Въртиш стартера, докато започне да изтича гориво. След това затягаш. Успех!
В ръка чаша държеше, чашата пълна и равна с люта бяла ракия и още върла магия! 

- predel
- ентусиаст
-
- Мнения: 1422
- Регистриран на: 18.02.2007
- Местоположение: Вече в собствена колибка!
- Пол: Мъж
- Кара: Е38, понякога Е61, Е34 и Е65
- Мечтае да кара: КА-50
При 25-цата не е необходимо да се сваля резервоара. От багажника се отваря една ламарина закрепена с 4-5 шрафчета (намира се от дясно под мокета) след това се откачват тръбите и се откачва букстата (става с издърпване на металната пластина) след което се отвърта пластмасовата корона и се изтегля нивомера с кабелите и маркучите... След това се бърка вътре
(омазваш се до уши с нафта) и напипваш помпата, която е закрепена за дъното на резервоара с 2 щипки. Натискат се щипките и помпата се вади (запомнете как е била за да я сложите лесно после). Така се разглобява на 25-цата. за 24-ката незнам как става. Но Милен от Русе е написал как може да се провери... и без да се разглабя...
За обезвъздушаване на помпата за високото налягане (ГНП) не е необходимо да се сваля капака на помпата. Достатъчно е да развиете болта между тръбите дето отиват към дюзите и ще се обезвъздуши...


За обезвъздушаване на помпата за високото налягане (ГНП) не е необходимо да се сваля капака на помпата. Достатъчно е да развиете болта между тръбите дето отиват към дюзите и ще се обезвъздуши...
Ако няма повреда в компютъра - бийте провайдера 

- kapanec_72
- Потребител
-
- Мнения: 48
- Регистриран на: 22.12.2008
- Местоположение: Разград
- Пол: Мъж
колега azereus несьм сигорен дали си прав за обезвьздушаването на 24-ката но ако не работи помпата в резервоара колкото ида вьртиш на стартер щом филтара е отворен невярвам да пламне 

- Azereus
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 252
- Регистриран на: 9.09.2008
- Местоположение: Sf, Dragalevci City
- Пол: Мъж
- Кара: 330xd e46
- Мечтае да кара: 645i cabrio
върти не се притеснявай, чел съм го от 1 немски форум и лично съм го изпробвал 

В ръка чаша държеше, чашата пълна и равна с люта бяла ракия и още върла магия! 

- golov_bg
- ентусиаст
-
- Мнения: 1204
- Регистриран на: 24.04.2008
- Местоположение: Пловдив,Поповица
- Пол: Мъж
- Кара: Е38-ца
доста въртене ше падне на мен ми беше изгаснала веднъж и от това въртене си скапах акумолатора
Dirty Hands are a Sign of Clean Money
- Andriu
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 148
- Регистриран на: 9.05.2008
- Местоположение: Burgas
- Пол: Мъж
- Кара: e34 & e30 & e30
- Мечтае да кара: 760li
С въртене няма да стане тъйката незнам маиче за 3-ти път зареждам акумулатора.Мисля да викна някой да ме дръпне, тъйкато на дърпане пали.Следкато запаля ако развия болта който е на конзолата на горивния филтър ще се обезвъздуши ли ?.Вече има и нов проблем които май си е сериозен.Колата няма антифлиз и имаше малко вода оставих я няколко дена замръзнала и преди 3-дена отидох да я източа.Източих водата, налях топла вода да се размрази всичко и чувам кап-кап-кап, и останових че имам две дупки на двигателя.Едната дупка е около 3-4сантиметра и има издълбана алуминиева капачка или нещо такова, намирасе между 3-та и 4-та свещ, под нея още една дупка по голяма с около 2-санта и гледам през дупката вутре си имаше лед.Някой идеи за какво са и как да ги оправя?
- predel
- ентусиаст
-
- Мнения: 1422
- Регистриран на: 18.02.2007
- Местоположение: Вече в собствена колибка!
- Пол: Мъж
- Кара: Е38, понякога Е61, Е34 и Е65
- Мечтае да кара: КА-50
Май се видя края на темата. Ако е "сцепила" двигателя, нов двигател или продажба на части
Гадна работа... Това за мене си е немърливост (извинявам се но е така
)



Ако няма повреда в компютъра - бийте провайдера 

- kirililiev
- ентусиаст
-
- Мнения: 1461
- Регистриран на: 19.03.2007
- Местоположение: Варна
- Кара: bmw 328-turbo
- Мечтае да кара: ГОЛФ 3
- small
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 242
- Регистриран на: 13.11.2006
- Местоположение: Бургас
- Пол: Мъж
- Кара: Е34
а в сервиз защо не я закарахте
изтъркано е ама на 5-тия щеше да ви обърнат внимание поне няма да ви подведат а скоро карах на един приятел тдс-а на центровка в Славейков 36-ти блок момчето ги прави пред блока
а резултата от неговото пипване е невероятен вече няма пушилки
дано е не е цепнала блока 




- dancenation
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 630
- Регистриран на: 24.03.2007
- Местоположение: Бургас
- Пол: Мъж
- Кара: E30 324TD '88
- Мечтае да кара: Custom made e30 with шукариии батко
- Детайли за колата: E30 1987 10'th october grey mettalic 203/7 4 door Diesel 324 td (turbo-diesel)Mechanical Fuel Pump,Xenon lights,
Само да попитам тези тапи по принцип залепени ли са захванати ли са нещо или са заварени там и по точно за какво служат?::
- stambo_81dg
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 2570
- Регистриран на: 17.09.2003
- Местоположение: Димитровград / London
- Кара: Х5
dancenation написа:Само да попитам тези тапи по принцип залепени ли са захванати ли са нещо или са заварени там и по точно за какво служат?::
набити са само , служат за такива случаи ,като ти замръзне да не се пръсне блока ми да паднат тапите


блока е бял кахър едва ли ще се пръсне щото има тапи ама в главата нещата са по други, дано не е цъфнала
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани