Ауто Билд
Модератор: Общи модератори
39 мнения
• Страница 2 от 3 • 1, 2, 3
- Bavarishe
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 3117
- Регистриран на: 9.08.2004
- Местоположение: СофиА
- Кара: `Е34 ТДС-ъ 95
- Мечтае да кара: `Е34`E32 `E38 `E31
а и в статията е дадена МАХ скорост на М5 250 и кфо ще имам М5 и няма да си махна тупия ограничител логично е че изчезва още при покупката а и с тфа пор6е(не 4е е ло6о) трябва да се возим само двама, но както и да е.
СТАТИЯТА ЗА 535Д е стра6на
А И Е23 НЕ Е ЛОША
СТАТИЯТА ЗА 535Д е стра6на
А И Е23 НЕ Е ЛОША
- dinko_sd
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 406
- Регистриран на: 31.05.2004
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: Е46 330Cd
- Мечтае да кара: F10 M5
- Детайли за колата: Stock.
Абе никак не е лошо списанието, въпреки че понякога прави доста странни сравнения. Много хора го обвиняват, че не било обективно, но според мен е точно обратното. Не се колебаят да оплюят нито една кола и това е доста похвално. Освен това продължителните им тестове са точно отражение на това какво представлява една кола след определен брой километри; независимо дали е немска и някаква друга. Отправят много похвали към японските производители, което също си е доста заслужено
докато немците рискуват с върхови технологии(респективно склонни към повреди), японците продават като луди с изпитано качество
А освен това на българския автомобилен пазар, конкурентите на Ауто Билд все още преписват каталози и точат лиги пред интернет



А освен това на българския автомобилен пазар, конкурентите на Ауто Билд все още преписват каталози и точат лиги пред интернет


Flat 6 написа:Отправят много похвали към японските производители, което също си е доста заслуженодокато немците рискуват с върхови технологии(респективно склонни към повреди), японците продават като луди с изпитано качество
l:
не точно. японците на пръв поглед изглежда че правят скучни и сиви коли, но като се вгледа човек във детайлите общо взето са на същото ниво на което и немците като технологии- със едната разлика че при тях поради ред причини качеството е много много по-високо.
тепърва европа ще бъде заливана от японски автомобили. във тях (и корейците) е бъдещето просто защото имат подходящия манталитет. сравнение със тях, всеки европеец или американец е технологичен мърляч. уви.
алекс
трабант 601с
разни други возила
трабант 601с
разни други возила
Съгласен съм, но също така мисля, че японците страдаха от лошо качество в продължение на дълги години до към 90-те... Както и ти каза, обаче имат особен манталитет и това им помага да са на тези позиции в момента.
Европейците като че ли прекалено много си повярваха, че правят най-добрите автомобили в отделните класове и това им изигра лоша шега. За сега само луксозния клас е все още синоним на Европа и по-точно Германия
Но докога
Затова си мисля, че това е причината поради която фирми като БМВ и Мерцедес в момента се хвърлят на високите технологии, защото това е начин да спечели/задържиш клиенти в тези тежки времена. Но това е нож с две остриета, защото това са прекалено авандгардни и непроверени от времето неща, които и доста дефектират.... От там клиентите се сърдят и кръга се затваря...
Европейците като че ли прекалено много си повярваха, че правят най-добрите автомобили в отделните класове и това им изигра лоша шега. За сега само луксозния клас е все още синоним на Европа и по-точно Германия


Затова си мисля, че това е причината поради която фирми като БМВ и Мерцедес в момента се хвърлят на високите технологии, защото това е начин да спечели/задържиш клиенти в тези тежки времена. Но това е нож с две остриета, защото това са прекалено авандгардни и непроверени от времето неща, които и доста дефектират.... От там клиентите се сърдят и кръга се затваря...
- dinko_sd
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 406
- Регистриран на: 31.05.2004
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: Е46 330Cd
- Мечтае да кара: F10 M5
- Детайли за колата: Stock.
Пичове кефите ме стия японски коли!?Нямам нищо против тях но като ми говорите за качество и изработка, защо рядко се срещат японски коли на по 20 години и защо няма ретро клубове за тях?Мисля че не малко хора карат BMW-та на по 15 и 20 години в този форум.Е тогава какви са тия глупости за техническото надмощие на японските над немските автомобили.Аз си го купих тоя брой на АвтоБилд и наистина има свестни неща в него (в сравнение с предните три в които имаше ма много глупости),но тия класации с тия Тойоти и Мазди и колко били здрави стига бе!Не съм карал японска кола, но ако я карам така както BMW-то съмнявам се да издържи на напъна (и на оборотите най вече).Единствено бих похвалил Хонда и Нисан като начин на мислене продукция която вадят,но странно защо те нещо също са назаде в тия класации
За мене подобен род класации са пазарен трик(т.е. който бутне под масата)ЗАТОВА КУПИ СИ BMW И НЕ СЕ ЗАНИМАВАЙ С ГЛУПОСТИ 


Flat 6 написа:За сега само луксозния клас е все още синоним на Европа и по-точно ГерманияНо докога
![]()
Затова си мисля, че това е причината поради която фирми като БМВ и Мерцедес в момента се хвърлят на високите технологии, защото това е начин да спечели/задържиш клиенти в тези тежки времена. Но това е нож с две остриета, защото това са прекалено авандгардни и непроверени от времето неща, които и доста дефектират.... От там клиентите се сърдят и кръга се затваря...
да, но уви и това вече не е вярно. лексус лс430 е във момента най-луксозния и качествен автомобил във америка. и струва $20к по-малко от най-евтината с класа на мерцедес... единственото на което могат да разчитат немците все още е емблемата... но все повече и повече клиенти започват да крос-пазаруват и не робуват на марката.. така че... битката е ожесточена.
алекс
трабант 601с
разни други возила
трабант 601с
разни други возила
Нямам нищо против тях но като ми говорите за качество и изработка, защо рядко се срещат японски коли на по 20 години и защо няма ретро клубове за тях?
Еми защото японците първи са разбрали, че в 21век от ретро клубове файда нема


- Alexi
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 3867
- Регистриран на: 20.10.2003
- Местоположение: Шумен
- Пол: Мъж
- Кара: буретата да пресъхват
тез тестове в Аutobild са леко тенденциозни .. не може при сравнение на два спортни автомобила единия да падне с 7 точки от другия защото са му отнели 10 точки поради малко по висок разход на гориво .. ами те и конете са 507 срещу 355 ,остава и да гори по малко,освен това разхода на гориво е последното нещо което се гледа при закупуването на такъв автомобил .. М5 би по ВСИЧКИ показатели Поршето ,освен по спирачен път, там лек превес на Поршето..
- NeoPrint
- бай печатар
-
- Мнения: 2207
- Регистриран на: 26.03.2003
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: E34 525tds-A
- Мечтае да кара: Е38 728i
alx написа:Flat 6 написа:За сега само луксозния клас е все още синоним на Европа и по-точно ГерманияНо докога
![]()
Затова си мисля, че това е причината поради която фирми като БМВ и Мерцедес в момента се хвърлят на високите технологии, защото това е начин да спечели/задържиш клиенти в тези тежки времена. Но това е нож с две остриета, защото това са прекалено авандгардни и непроверени от времето неща, които и доста дефектират.... От там клиентите се сърдят и кръга се затваря...
да, но уви и това вече не е вярно. лексус лс430 е във момента най-луксозния и качествен автомобил във америка. и струва $20к по-малко от най-евтината с класа на мерцедес... единственото на което могат да разчитат немците все още е емблемата... но все повече и повече клиенти започват да крос-пазаруват и не робуват на марката.. така че... битката е ожесточена.
За доста хора тази разлика в цената е всъщност минус,защото околните ще решат,че нямат пари за БМВ или Мерц




разхода на гориво е последното нещо което се гледа при закупуването на такъв автомобил ..
За Пешо картофения бос може и да не е критерии, но за все повече хора и организации на запад разхода става все по-важен и това няма нищо общо с това кой, колко пари има

М5 би по ВСИЧКИ показатели Поршето ,освен по спирачен път, там лек превес на Поршето..
Какво е било, като те са несравними? Защо не го бие на пистата, където им е мястото на СПОРТНИТЕ автомобили



- Penchev
- Сватбаря
-
- Мнения: 8913
- Регистриран на: 25.04.2002
- Местоположение: Местожителство: Местожителство: Местожителство:
- Кара: Opel Zafira А OPC
Ей товая за Lexus LS400 като най-луксозен автомобил определено не ми хареса и категорично не е така !!! Питам : по кой критерий ?
Да,от много време знаем,че там някъде "зад голямата вода" пазара на автомобили експорт е принадлежал в голяма част на фирми като Infinity,Acura,Lexus ... Ами харесват ги,респективно пресата им отделя нужната "почит".Тук обаче нещата не са точно такива - никой не може да казва категорично кой от кой е по-добър,в Европа пресата не мисли точно така.Имам един тест през далечната 1993 година между Е32 740 и и LS400 - силно представяне,но немската машина се представи по-добре.Оттук нататък само може да се говори кое списание дава по-обективно мнение.
БМВ имат школа от 50-те години в производствто на лукс автомобили,спомнете си "бароковия ангел" .Питам от кога Тойота произвеждат автомобили в този клас ? Имат ли някакви традиции? Ще почакам да видя кой,какво мисли и ще попитам още нещо ...
Георги Пенчев
Да,от много време знаем,че там някъде "зад голямата вода" пазара на автомобили експорт е принадлежал в голяма част на фирми като Infinity,Acura,Lexus ... Ами харесват ги,респективно пресата им отделя нужната "почит".Тук обаче нещата не са точно такива - никой не може да казва категорично кой от кой е по-добър,в Европа пресата не мисли точно така.Имам един тест през далечната 1993 година между Е32 740 и и LS400 - силно представяне,но немската машина се представи по-добре.Оттук нататък само може да се говори кое списание дава по-обективно мнение.
БМВ имат школа от 50-те години в производствто на лукс автомобили,спомнете си "бароковия ангел" .Питам от кога Тойота произвеждат автомобили в този клас ? Имат ли някакви традиции? Ще почакам да видя кой,какво мисли и ще попитам още нещо ...
Георги Пенчев
- krika
- ...и то хидравличен :)
-
- Мнения: 3314
- Регистриран на: 1.12.2003
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: джата
- Мечтае да кара: на Ринга
- Детайли за колата: Двете 2и2ки
Японска чекия и лукс.................смехххх
Die Neue Klasse ---> http://www.youtube.com/watch?v=dU7hAq7vmwA ---- http://www.formula1.bg ----
39 мнения
• Страница 2 от 3 • 1, 2, 3
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани