Най-спортният модел на всички времена...?
Модератор: Общи модератори
- Wolf4
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 456
- Регистриран на: 23.02.2007
- Местоположение: Еindhoven
- Пол: Мъж
- Кара: e36 325i
- Мечтае да кара: M-ка, кво друго?
Oyama написа:Аз доколкото мисля Ф1 е модел на фирмата макларън не на фирмата БМВ и не смятам че е коректно да се сравнява с БМВ-та. Се пак това е просто двигател на БМВ, вътре може да се сложи сякъв двигател но това не променя колата. Това е се едно от мерцедес да кажат - елате сички вижте ква хубава Пагани Зонда сме направили, или от ауди - вижте новото ауди Мурсиелаго...
имайте уважение към създателите на едно нещо.
Подкрепям. Все пак обаче, редно е да си дадеш отговора по темата, нали?
Are you M enough...?!
- to6i_Racing
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 513
- Регистриран на: 2.12.2007
- Местоположение: Северозапад
- Пол: Мъж
- _BmW_™
- Шами
-
- Мнения: 1121
- Регистриран на: 19.09.2007
- Местоположение: София Княжево СИТИ :)
- Пол: Мъж
- Кара: с 240 бавно из града
- Мечтае да кара: Е36 с V10....
- Детайли за колата: Много бързо V10
За мен E30 M3 е верният отговор. Това е кола с добри състезателни качества и без никаква електроника. Спор няма, че всички следваще М модели имат повече магарета и вървят повече, но са пълни с електроника която кара вместо тебе.Според мен истинската спортна кола трябва да се управлява от пилота а не от компютри. 

- Александър Георгиев
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 711
- Регистриран на: 14.10.2008
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Детайли за колата: смръщена,четириока,двуврата мръсница,с вечно недоволен изруд под капака,влачеща се по земята и проблясващи в тъмното 4 диска,тясна и неудобна вътре...JUST E30
Е30 М3 и Е36 М3 

смръщена,четириока,двуврата мръсница,с вечно недоволен изруд под капака,влачеща се по земята и проблясващи в тъмното 4 диска,тясна и неудобна вътре...JUST E30
Явор написа:толко ли е трудно да се отвори българското и после немското мобиле....тук във форума освен скрап и такива купени миналата година за 500 и след това с хвърлено м50 с лопатата в коша,бракувано или с каспичански номера през 9 договора,едва ли ще попадне за тея парииначе успех
- Transportera
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 1957
- Регистриран на: 7.04.2008
- Местоположение: ВТ
- Пол: Мъж
- Кара: E30 Е38
- Детайли за колата: Не бие много на очи
- vesko06
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 1631
- Регистриран на: 2.09.2007
- Местоположение: Пловдив
- Пол: Мъж
- Кара: F90 M5
- steeN
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 6615
- Регистриран на: 7.04.2004
- Местоположение: CA
- Кара: конете да бягат
- Мечтае да кара: mustang gt, много черeн...
или от ауди - вижте новото ауди Мурсиелаго
а сакън... ауди нямат нищо общо с тия V12 и по-добре мен ако питаш

иначе аз гласувам за Е30 М3... последният модел, в който няма нищо излишно, но няма и липсващи неща... перфектния минимум...
- Practical men, who believe themselves to be quite exempt from any intellectual influence, are usually the slaves of some defunct economist. – John Maynard Keynes
- Above all, we must realize that no arsenal or no weapon in the arsenals of the world is so formidable as the will and moral courage of free men and women. It is a weapon our adversaries in today's world do not have. – Ronald Reagan
- Life, liberty, and property do not exist because men have made laws. On the contrary, it was the fact that life, liberty, and property existed beforehand that caused men to make laws in the first place. – Frédéric Bastiat
- Don't eat the yellowcake.
- Above all, we must realize that no arsenal or no weapon in the arsenals of the world is so formidable as the will and moral courage of free men and women. It is a weapon our adversaries in today's world do not have. – Ronald Reagan
- Life, liberty, and property do not exist because men have made laws. On the contrary, it was the fact that life, liberty, and property existed beforehand that caused men to make laws in the first place. – Frédéric Bastiat
- Don't eat the yellowcake.
- Bavarcho
- Пантерчо
-
- Мнения: 4700
- Регистриран на: 16.03.2008
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: WBS нов внос
- Мечтае да кара: Е30 от скъпите
За мен двата най-спортни автомобила са 2002 turbo и Е30 ///М3.Това са втомобили с които наистина имаш удоволствие от карането.Това,че имат по-малко конски сили под капака не ги прави по-лесни или оп-скучни за каране.Това са коли които нямат никаква електроника,която да ти забрабява да се наслаждаваш на карането.
Не,че другите са лоши ам с тези тонове електроника,колата в почти всеки момент е придвидима.
А доколкото в спора между горе опоменатите модели незнам кой е по-по-най.Е30ката има злобен и агресивен вид,а 2002 има дружелюбно,спортсменско излъчване.Незнам просто решението е трудно,трудно.
Не,че другите са лоши ам с тези тонове електроника,колата в почти всеки момент е придвидима.
А доколкото в спора между горе опоменатите модели незнам кой е по-по-най.Е30ката има злобен и агресивен вид,а 2002 има дружелюбно,спортсменско излъчване.Незнам просто решението е трудно,трудно.

- plradev
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 2377
- Регистриран на: 10.04.2008
- Местоположение: СА
- Кара: м си...
По принцип съм на мнение,че Макларъна е колата,но тъй като не е изцяло БМВ,а само най-важния компонент
,гласувах за Е30 ///М3
.И то гласа ми не е обоснован исторически ,а съм подвластен на всеобщия фанатисъм,който витае наоколо






- pandev22
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 297
- Регистриран на: 29.04.2008
- Местоположение: овча купел на бул.Манчестър
- alpina-ma6inata
-
'2002' fanatic
-
- Мнения: 3722
- Регистриран на: 2.02.2003
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: '08 Swift Sport, '73 BMW 2002tii
2002 turbo и E30 M3. Но най-вече първото.
То е ясно, че по принцип 2002-ките са ми слабост, но си е факт, че 2002 турбо е може би първата кола, която наистина е разработена от поделението BMW Motorsport, макар и да не носи буквата "М" в името си. Второ това е първата серийна кола в Европа с двигател с принудително пълнене. Каквото и да си говорим, това си е една голяма стъпка. Макар и с най-малко коне под капака от изброените коли тази кола и днес може да впечатли човек с бързината си. Като цяло определям 2002 за най-спортния модел, защото от него е почнало всичко. Не само турбо версията - говоря за всички версии. Тук не става въпрос за параметри, коя е с най-добро ускорение и т.н. Имам предвид, че още с излизането на самия модел 2002, на пистата БМВ са показали на какво са способни с многобройните си първи места.
С 2002 е началото и на Alpina, Schnitzer. Даже в линка на подписа ми има самата история на модела и състзанията по това време. И цялото ми уважение към Порше (наистина една от най-любимите ми марки автомобили), но по това време тази толкова проста и малка кола ги е нямала за нищо. Просто за мен този модел е доста успешен както в серийно производство (да не забравяме, че едно време именно 2002 е извадило БМВ от криза), така и на пистата.
А за дизайна няма какво да говоря - изключително прост дизайн, но в очите на някои хора тази кола е страшно красива.


А за дизайна няма какво да говоря - изключително прост дизайн, но в очите на някои хора тази кола е страшно красива.

'73 2002 tii Golf #2719550
2x Alpine white E30's
-------------------------------------
The BMW 2002 tii VIN 2719550 was manufactured on July 3rd, 1973 and delivered the same day to the BMW dealer Zeiss & Schwärzel in Mannheim. The original colour was Golf, paint code 070.
-------------------------------------
The BMW 320i touring VIN EA91537 was manufactured on September 14th, 1990 and delivered on September 19th, 1990 to the BMW dealer Autohaus Bärwald in Lampertheim (Germany). The original colour was Alpinweiß 2 (Alpine White), paint code 218.
-------------------------------------

2x Alpine white E30's
-------------------------------------
The BMW 2002 tii VIN 2719550 was manufactured on July 3rd, 1973 and delivered the same day to the BMW dealer Zeiss & Schwärzel in Mannheim. The original colour was Golf, paint code 070.
-------------------------------------
The BMW 320i touring VIN EA91537 was manufactured on September 14th, 1990 and delivered on September 19th, 1990 to the BMW dealer Autohaus Bärwald in Lampertheim (Germany). The original colour was Alpinweiß 2 (Alpine White), paint code 218.
-------------------------------------
- DirtySouth
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 3911
- Регистриран на: 11.12.2007
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: E36 Coupe 328i , Е36 Sedan 316i
- Мечтае да кара: E36 M3 , E30 M3 , E31 850csi и все такива гадни стари кочини
BadDog написа:MCar написа:Dimo написа:Липсва Е31 850CSI в анкетата!
Aбсолютно съгласен!
И аз съм за него
+1 ама за М8 не CSIто
I'm slowly drifting


Wolf4 написа:Oyama написа:Аз доколкото мисля Ф1 е модел на фирмата макларън не на фирмата БМВ и не смятам че е коректно да се сравнява с БМВ-та. Се пак това е просто двигател на БМВ, вътре може да се сложи сякъв двигател но това не променя колата. Това е се едно от мерцедес да кажат - елате сички вижте ква хубава Пагани Зонда сме направили, или от ауди - вижте новото ауди Мурсиелаго...
имайте уважение към създателите на едно нещо.
Подкрепям. Все пак обаче, редно е да си дадеш отговора по темата, нали?
E46 за мене


Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани