питане?
Модератори: vld, bum_bum, ///Leonix, Технически модератори
9 мнения
• Страница 1 от 1
питане?
4естита коледа на вси4ки,живи ,здрави и много касмет. колеги имам следният проблем,та зна4и като си пусна парното,и натисна бутона ваздуха да се варти в купето,смисал да не поема от вън ,оборотите ми се вдигат на 9000.и при смяна на скоростите по бавно падат.а в4ера както си карах стрелката за температурата трагна да загрявя за секунди стигна до първата стрелка след тази която е по средата.и пак се върна по средата.а като си е нормално бес да е натиснат,бутона за вартенето на въздоха нямя проблем.благодаря предварително и успех на вси4ки през настапващата,нова година!
Mollov : Оправи си заглавието на темата към такова, което подсказва за проблема ти!

Mollov : Оправи си заглавието на темата към такова, което подсказва за проблема ти!
- emiche
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 506
- Регистриран на: 29.04.2007
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: го шано
- Мечтае да кара: още по-шано
- Детайли за колата: Излъскан сток
ок
Оправи си заглавието на темата, че като ти я изтрият модовете никой няма да ти помогне...
По темата : много странно, някой да ти пипал по таблото, виж си термостата.....
По темата : много странно, някой да ти пипал по таблото, виж си термостата.....

- spens_82
- ентусиаст
-
- Мнения: 920
- Регистриран на: 3.05.2007
- Местоположение: варна на морето
- Пол: Мъж
- Кара: BMW E60
- Мечтае да кара: бмв М3,M5,X6
- Детайли за колата: E60 530D 218коня
по принцип е до 7000 но при теб сигорно е нещо специално
шегата на страна ,на мен ми мерише на термостатче 


- nakoone
- ентусиаст
-
- Мнения: 1237
- Регистриран на: 20.05.2008
- Местоположение: Пловдив
- Пол: Мъж
- Кара: Touring
Колегата сигурно е допуснал грешка.Вместо 900об. е написал 9000об.Стига с тези подигравки.Всеки допуска правописни грешки.Форума е пълен с такива.
по темата-Колега виж си термостата и виж дали не ти се губи антифриз.Весели празници.
по темата-Колега виж си термостата и виж дали не ти се губи антифриз.Весели празници.


- stony1
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 3285
- Регистриран на: 25.02.2008
- Местоположение: Somewhere In Space
- Пол: Мъж
- Кара: E38 750iL, 740i, 728i, E39 523i
- Мечтае да кара: Е31 и BMW 507
- Детайли за колата: E36 Limousine limited edition designed by Stony Style Corporation (SS Co). For more details follow the link: http://bmwpower-bg.net/forums/viewtopic ... 8&t=179527
Колега, като се прибереш от работа пооправи малко нещата в поста си и заглавието, че вместо съвет и помощ от останалите колеги, ще получиш само весели коментари.
По въпроса за оборотите, реално вдигат ли се или само стрелката отчита някакво повишение? Ако е така има голяма вероятност някой да е пипал таблото.

Българския вариант:
1. Изваждаме предпазителя;
2. Подменяме го с чисто нов, който сме купили минути преди манипулацията;
3. Тестваме дали всичко работи;
4. Ако всичко работи, значи е били изгорял старият предпазител;
5. Ако системата пак не работи, започваме да псуваме и да пускаме теми във форума;
6. Колеги от форума дават съвети, а ние все повече и повече питаме;
7. Изминава една седмица и проблемът все още не е решен;
8. Случайно срещаме познат, който има някаква представа от "тоци" и той ни помага;
9. Пишем във форума (в повечето случаи нищо не пишем), че проблемът е решен с помощта на приятел;
10. Това се повтаря при всеки проблем, възникнал по колата.
1. Изваждаме предпазителя;
2. Подменяме го с чисто нов, който сме купили минути преди манипулацията;
3. Тестваме дали всичко работи;
4. Ако всичко работи, значи е били изгорял старият предпазител;
5. Ако системата пак не работи, започваме да псуваме и да пускаме теми във форума;
6. Колеги от форума дават съвети, а ние все повече и повече питаме;
7. Изминава една седмица и проблемът все още не е решен;
8. Случайно срещаме познат, който има някаква представа от "тоци" и той ни помага;
9. Пишем във форума (в повечето случаи нищо не пишем), че проблемът е решен с помощта на приятел;
10. Това се повтаря при всеки проблем, възникнал по колата.
- C8699HX
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 440
- Регистриран на: 22.09.2008
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: от малък
- Мечтае да кара: Безаварийно
Това е едно от нещата които ме дразнят в този форум!Всички се правят на остроумни никой не пише по темата
Колега според мен е от термостата.

Колега според мен е от термостата.

- BorisMW
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 415
- Регистриран на: 25.07.2008
- Местоположение: Пловдив
- Пол: Мъж
- Кара: 92,318 sedan
Koлега,благодарим ти за пожеланията.Да ти се връщат и на теб.
Тук някой беше написал,че като се включи въртенето на въздуха в купето и се включвала и перката на климата,възможно е от това да се вдигат оборотите,а за това,че загрява-най-вероятната причина е термостат.
Тук някой беше написал,че като се включи въртенето на въздуха в купето и се включвала и перката на климата,възможно е от това да се вдигат оборотите,а за това,че загрява-най-вероятната причина е термостат.
Нищо не е свършило докато не свърши!
http://www.youtube.com/watch?v=hcvQxaUClNw
http://www.youtube.com/watch?v=hcvQxaUClNw
- metodi80
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 3876
- Регистриран на: 21.05.2008
- Местоположение: Враца
- Пол: Мъж
BorisMW написа:Koлега,благодарим ти за пожеланията.Да ти се връщат и на теб.
Тук някой беше написал,че като се включи въртенето на въздуха в купето и се включвала и перката на климата,възможно е от това да се вдигат оборотите,а за това,че загрява-най-вероятната причина е термостат.
Колега искам само да вметна , че когато се включи климатика (перката ) оборотите не се вдигат а леко падат ( и то за момент , все пак появява се още един консуматор,ако всичко е здраво би трябвало след това оборотите пак да заковат на 900 и стрелката да не мърда от там на празен ход).
- plradev
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 2377
- Регистриран на: 10.04.2008
- Местоположение: СА
- Кара: м си...
BorisMW написа:Koлега,благодарим ти за пожеланията.Да ти се връщат и на теб.
Тук някой беше написал,че като се включи въртенето на въздуха в купето и се включвала и перката на климата,възможно е от това да се вдигат оборотите,а за това,че загрява-най-вероятната причина е термостат.
Включва се не само перката,но и компресора



9 мнения
• Страница 1 от 1
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани