питане?

3-та серия ('91-'98)

Модератори: vld, bum_bum, ///Leonix, Технически модератори

Потребител
Аватар
Мнения: 36
Регистриран на: 31.01.2007
Местоположение: sofia

питане?

Мнение от cocolino » 27 Дек 2008, 20:49

4естита коледа на вси4ки,живи ,здрави и много касмет. колеги имам следният проблем,та зна4и като си пусна парното,и натисна бутона ваздуха да се варти в купето,смисал да не поема от вън ,оборотите ми се вдигат на 9000.и при смяна на скоростите по бавно падат.а в4ера както си карах стрелката за температурата трагна да загрявя за секунди стигна до първата стрелка след тази която е по средата.и пак се върна по средата.а като си е нормално бес да е натиснат,бутона за вартенето на въздоха нямя проблем.благодаря предварително и успех на вси4ки през настапващата,нова година! :)

Mollov : Оправи си заглавието на темата към такова, което подсказва за проблема ти!

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 506
Регистриран на: 29.04.2007
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: го шано
Мечтае да кара: още по-шано
Детайли за колата: Излъскан сток

ок

Мнение от emiche » 27 Дек 2008, 20:55

Оправи си заглавието на темата, че като ти я изтрият модовете никой няма да ти помогне...
По темата : много странно, някой да ти пипал по таблото, виж си термостата..... :dunno:
Изображение
Дизелите са мъртви души.

ентусиаст
Аватар
Мнения: 920
Регистриран на: 3.05.2007
Местоположение: варна на морето
Пол: Мъж
Кара: BMW E60
Мечтае да кара: бмв М3,M5,X6
Детайли за колата: E60 530D 218коня

Мнение от spens_82 » 27 Дек 2008, 21:34

по принцип е до 7000 но при теб сигорно е нещо специално :mhihi: шегата на страна ,на мен ми мерише на термостатче 8)
Изображение

ентусиаст
Аватар
Мнения: 1237
Регистриран на: 20.05.2008
Местоположение: Пловдив
Пол: Мъж
Кара: Touring

Мнение от nakoone » 27 Дек 2008, 22:28

Колегата сигурно е допуснал грешка.Вместо 900об. е написал 9000об.Стига с тези подигравки.Всеки допуска правописни грешки.Форума е пълен с такива.
по темата-Колега виж си термостата и виж дали не ти се губи антифриз.Весели празници. :D
Изображение

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 3285
Регистриран на: 25.02.2008
Местоположение: Somewhere In Space
Пол: Мъж
Кара: E38 750iL, 740i, 728i, E39 523i
Мечтае да кара: Е31 и BMW 507
Детайли за колата: E36 Limousine limited edition designed by Stony Style Corporation (SS Co). For more details follow the link: http://bmwpower-bg.net/forums/viewtopic ... 8&t=179527

Мнение от stony1 » 27 Дек 2008, 22:38

Колега, като се прибереш от работа пооправи малко нещата в поста си и заглавието, че вместо съвет и помощ от останалите колеги, ще получиш само весели коментари. :mhihi: По въпроса за оборотите, реално вдигат ли се или само стрелката отчита някакво повишение? Ако е така има голяма вероятност някой да е пипал таблото.
Българския вариант:
1. Изваждаме предпазителя;
2. Подменяме го с чисто нов, който сме купили минути преди манипулацията;
3. Тестваме дали всичко работи;
4. Ако всичко работи, значи е били изгорял старият предпазител;
5. Ако системата пак не работи, започваме да псуваме и да пускаме теми във форума;
6. Колеги от форума дават съвети, а ние все повече и повече питаме;
7. Изминава една седмица и проблемът все още не е решен;
8. Случайно срещаме познат, който има някаква представа от "тоци" и той ни помага;
9. Пишем във форума (в повечето случаи нищо не пишем), че проблемът е решен с помощта на приятел;
10. Това се повтаря при всеки проблем, възникнал по колата.

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 440
Регистриран на: 22.09.2008
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: от малък
Мечтае да кара: Безаварийно

Мнение от C8699HX » 27 Дек 2008, 22:47

Това е едно от нещата които ме дразнят в този форум!Всички се правят на остроумни никой не пише по темата :evil:


Колега според мен е от термостата.
ИзображениеИзображение

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 415
Регистриран на: 25.07.2008
Местоположение: Пловдив
Пол: Мъж
Кара: 92,318 sedan

Мнение от BorisMW » 28 Дек 2008, 13:25

Koлега,благодарим ти за пожеланията.Да ти се връщат и на теб.
Тук някой беше написал,че като се включи въртенето на въздуха в купето и се включвала и перката на климата,възможно е от това да се вдигат оборотите,а за това,че загрява-най-вероятната причина е термостат.
Нищо не е свършило докато не свърши!
http://www.youtube.com/watch?v=hcvQxaUClNw

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 3876
Регистриран на: 21.05.2008
Местоположение: Враца
Пол: Мъж

Мнение от metodi80 » 28 Дек 2008, 13:31

BorisMW написа:Koлега,благодарим ти за пожеланията.Да ти се връщат и на теб.
Тук някой беше написал,че като се включи въртенето на въздуха в купето и се включвала и перката на климата,възможно е от това да се вдигат оборотите,а за това,че загрява-най-вероятната причина е термостат.


Колега искам само да вметна , че когато се включи климатика (перката ) оборотите не се вдигат а леко падат ( и то за момент , все пак появява се още един консуматор,ако всичко е здраво би трябвало след това оборотите пак да заковат на 900 и стрелката да не мърда от там на празен ход).

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 2377
Регистриран на: 10.04.2008
Местоположение: СА
Кара: м си...

Мнение от plradev » 28 Дек 2008, 13:36

BorisMW написа:Koлега,благодарим ти за пожеланията.Да ти се връщат и на теб.
Тук някой беше написал,че като се включи въртенето на въздуха в купето и се включвала и перката на климата,възможно е от това да се вдигат оборотите,а за това,че загрява-най-вероятната причина е термостат.


Включва се не само перката,но и компресора ;) .Друг е въпроса,че при минусуви температури,май не би трябвало да става,но това да кажат по-компетентните.Та при включен компресор и неизправна ел.перка + прецакано виско е нормално колата да загрее.Обаче така стават много случайности и по-вероятно е да е термостат.Просто колега да проследи всичко около охладителната система и то ще си покаже кой елемент е дефектирал ;)
Изображение

Назад към E36

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани

Последни теми
Facebook