проблем с двигателя на 324 д
Модератори: GEORGIEV, ///Явор, ge_a, Технически модератори
			10 мнения
			 • Страница 1 от 1
		
	
проблем с двигателя на 324 д
вчера си сменях свещите, за целта свалих колекторите за да ги стигна. след това сложих колекторите и реших да паля, но двигателя сякаш нещо го държи. и гледам тази сутрин и масло е изхвърлено под колата. снощи я дърпах но пак не успя да запали. гумите се влачат. Преди да сваля колекторите колата въртеше спокойно и палеше с бутане.някой ако знае да помага 
			
		
- igra4a-c2560xm
 - младши ентусиаст
 - 
				
			 - Мнения: 506
 - Регистриран на: 22.12.2007
 - Местоположение: мировяне сити
 - Пол: Мъж
 - Кара: 30 ки до гроб
 - Мечтае да кара: на метан
 
за двигателя
днес пак свалих всмукателния колектор и установих, че два от цилиндрите са пълни с масло. ами сега 
			
		
- RSxRacer
 - вълкодав
 - 
				
			 - Мнения: 1903
 - Регистриран на: 16.01.2007
 - Местоположение: Русйе
 - Пол: Мъж
 - Кара: go na 3ki :)
 
Re: за двигателя
николай написа:днес пак свалих всмукателния колектор и установих, че два от цилиндрите са пълни с масло. ами сега
Ся при явката
20 кинта Рушвет,50 кинта Бензин, 100 кинта Задни Гуми - Да си в www.BMWPower-bg.net БЕЗЦЕННО
www.bizzart.info

		www.bizzart.info

- viper
 - Crash Master
 - 
				
			 - Мнения: 1883
 - Регистриран на: 22.03.2003
 - Местоположение: София
 - Пол: Мъж
 - Кара: '86 316; '89 520i
 - Мечтае да кара: Е28 М5
 
Свали колектора, извади свещите и завърти на стартер - да изхвърли маслото. После сглобявай и пробвай да запали по нормалния начин  
			
		viper написа:Свали колектора, извади свещите и завърти на стартер - да изхвърли маслото. После сглобявай и пробвай да запали по нормалния начин
Получих това съобщение късно, но наистина го направих по този начин - каза ми го един приятел. Махнах свещите, завъртях и опръсках половината паркинг с отработено масло. После понъртях малко да издуха всичкото и като сложих колектора запали без да се замисли. А маслото което се е събрало вътре се оказа от издухано масло, което се есъбрало в въздушния колектор и влязло в глата преди да запал...може би от наклона пред блока, а влязло вътре прави маслена възглавница - като спирачка. Но вече всичко е наред
- viper
 - Crash Master
 - 
				
			 - Мнения: 1883
 - Регистриран на: 22.03.2003
 - Местоположение: София
 - Пол: Мъж
 - Кара: '86 316; '89 520i
 - Мечтае да кара: Е28 М5
 
- viper
 - Crash Master
 - 
				
			 - Мнения: 1883
 - Регистриран на: 22.03.2003
 - Местоположение: София
 - Пол: Мъж
 - Кара: '86 316; '89 520i
 - Мечтае да кара: Е28 М5
 
http://www.realoem.com/bmw/showparts.do ... g=11&fg=40
Номер 8 - там би трябвало да влиза тръба/маркуч. Извади го и виж дали не прелива от масло...
			
		Номер 8 - там би трябвало да влиза тръба/маркуч. Извади го и виж дали не прелива от масло...
			10 мнения
			 • Страница 1 от 1
		
	
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани