въпросче за охладителната течност
Модератори: vld, bum_bum, ///Leonix, Технически модератори
17 мнения
• Страница 1 от 2 • 1, 2
- lordofthedance
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 97
- Регистриран на: 14.03.2004
- Местоположение: София
въпросче за охладителната течност
пичове здравейте.имам важно питане към вас.интересно ми е защо почти всеки ден доливам антифриз и той постоянно спада нивото си.огледах хубаво при запален мотор дали има някакви течове,но абсолютно нищо не се забелязва с просто око.не виждам да тече отникъде.маркучите са си добре затегнати също.знае ли някой от какво се получава това.да не би да не е обезвъздушено като хората.аз го обездушавам само от горния винт дето е до капачката на антифриза.просто ми е интересно къде изчезва всичкия този антифриз и дали е нормално това.дали да не сипя профилактично някоя добавка като лики моли за запушване на евентуални течове или не е много желателно.пишете ако сте имали подобен проблем и знаете нещо по въпроса.thanks in advance!!!
ps:колата е Е36 М40 мотор
ps:колата е Е36 М40 мотор
- ///Явор
- Летящия холандец
-
- Мнения: 19401
- Регистриран на: 10.01.2003
- Местоположение: предимно в гаража
- Кара: M3E30х2,M3E36х2,M3E92,M5E39х2 и др.
виж да не вдига пък,нивото на маслото

С ЧАТ НА Л.С. НЕ МИ СЕ ЗАНИМАВА Работно време 10:00-18:00 тел:0887616782
- batDancho
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 311
- Регистриран на: 4.02.2002
- Местоположение: Горна Оряховица
и колко доливаш на ден не си написал.
Сложи под колата един картон да престои една нощ и виж после къде е мокър. При мен се получава един ефект - като свият студовете, почва де тече отдолу от радиатора, където има една пластмасова пробка. Тече само когато колата е студена, на загрял двигател няма проблем. Понеже си го знам, доливам около 1-1.5 литра на зимен сезон и толкова. А за обезвъздушаването - развий пластмасовия винт на загрял двигател, докато излезе антифриз отгоре и си готов.
Сложи под колата един картон да престои една нощ и виж после къде е мокър. При мен се получава един ефект - като свият студовете, почва де тече отдолу от радиатора, където има една пластмасова пробка. Тече само когато колата е студена, на загрял двигател няма проблем. Понеже си го знам, доливам около 1-1.5 литра на зимен сезон и толкова. А за обезвъздушаването - развий пластмасовия винт на загрял двигател, докато излезе антифриз отгоре и си готов.
Компютърът е универсален усилвател.
Той прави умния по-умен и глупавия - по-глупав.
Той прави не това, което искаш да прави, а това, което си му казал да прави.
Той прави умния по-умен и глупавия - по-глупав.
Той прави не това, което искаш да прави, а това, което си му казал да прави.
- bmwdriver
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 4859
- Регистриран на: 7.02.2003
- Местоположение: София
- Кара: на 1,6 бара
- Мечтае да кара: 911
Сложи една добавка и ще се оправи.При мен течеше по същия начин
след като смених антифриза.Една течна добавка оправи нещата
след като смених антифриза.Една течна добавка оправи нещата

- bmwdriver
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 4859
- Регистриран на: 7.02.2003
- Местоположение: София
- Кара: на 1,6 бара
- Мечтае да кара: 911
- lordofthedance
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 97
- Регистриран на: 14.03.2004
- Местоположение: София
ще го пробвам тоя метод с картона отдолу,иначе доливам по 100-200мл.гледам,че не меша маслото.накрая май и аз ще взема да сложа някоя добавка.а догоре ли да го пълня казанчето с антифриз или до средата дето има една голяма черта отбелязана?!
- bmwdriver
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 4859
- Регистриран на: 7.02.2003
- Местоположение: София
- Кара: на 1,6 бара
- Мечтае да кара: 911
До чертата.По принцип пропуска гуменото оплътнение на
разширителния съд.
Антифриза се продава или като концентрат,или разреден и
готов за употреба.
разширителния съд.
Антифриза се продава или като концентрат,или разреден и
готов за употреба.
Пичове и аз имам същия проблем сложих добавка и маи спря да тече, но онзи ден ми се скъса съединението ,което се намира най горе до капачката и неможах да намеря за тва взех едно подобно и го проспособих.нормално ли е да мина желиа Симеон и Козлодуй и всички ми казаха че било много трудно.все едно че имам единственото BMW. направо полудях 3 дена .кажете откаде да си зема оригинално.
- lordofthedance
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 97
- Регистриран на: 14.03.2004
- Местоположение: София
няма абсолютно никакъв проблем доколкото знам да караш само с концентрат.все пак антифриза освен всичко друго има и смазочни,анти коразионни функции.на всяка бутилка концентрат пише с по колко вода да се разрежда.по принцип най добре да е дестилирана.по добре си вземи една бутилка с концентрат и си я разреди в една туба,отколкото да си даваш парите за тия български разредени бутилки за по 3 лева дето ги продават на всяка бензиностанция.и те вършат работа,ама има много добри вносни,които изобщо не са скъпи
От друго място, откъдето може да тече и да не се вижда е радиаторчето на парното, още повече, че сега караш с пуснато парно, което допринася за изпаряването на течността и не се виждат течове в купето. Забелязваш ли необичайно изпотяване на стъклата дори и при пуснато парно? Ако е така тече от парното.
- ///Явор
- Летящия холандец
-
- Мнения: 19401
- Регистриран на: 10.01.2003
- Местоположение: предимно в гаража
- Кара: M3E30х2,M3E36х2,M3E92,M5E39х2 и др.
ма тогава ще има , мъгла в купето

С ЧАТ НА Л.С. НЕ МИ СЕ ЗАНИМАВА Работно време 10:00-18:00 тел:0887616782
lordofthedance написа:по добре си вземи една бутилка с концентрат и си я разреди в една туба,отколкото да си даваш парите за тия български разредени бутилки за по 3 лева дето ги продават на всяка бензиностанция.и те вършат работа,ама има много добри вносни,които изобщо не са скъпи
За какви пари говорим?
17 мнения
• Страница 1 от 2 • 1, 2
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани