При включен климатик перката не върти...

3-та серия ('91-'98)

Модератори: vld, bum_bum, ///Leonix, Технически модератори

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 277
Регистриран на: 13.10.2008
Местоположение: Пловдив
Пол: Мъж

При включен климатик перката не върти...

Мнение от Zlobil » 27 Дек 2008, 0:30

Здравейте...

Първо весели празници на всички... живи и здрави!

Сега на проблема....

Колата е с ел. перка и дигитален климатроник.... пускам климатика, виското на компресора си зацепва, започва да си духа студено и всичко е уж както трябва, но перката на радиатора не се включва.

Скоро смених датчика на радиатора и бачка перфектно... на две степени е и всичко там си е както трябва... тоест двете релета за двете степени работят.

Сега е студено и не се пуска климатика, но това го видях лятото и сега се сетих за него... Къде да търся проблема ?

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 506
Регистриран на: 29.04.2007
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: го шано
Мечтае да кара: още по-шано
Детайли за колата: Излъскан сток

Мнение от emiche » 27 Дек 2008, 0:59

Ако стрелката ти си стои на 12 часа и колата ти не прегрява е напълно нормално, просто защото навън е студено...
Изображение
Дизелите са мъртви души.

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 277
Регистриран на: 13.10.2008
Местоположение: Пловдив
Пол: Мъж

Мнение от Zlobil » 27 Дек 2008, 1:02

emiche написа:Ако стрелката ти си стои на 12 часа и колата ти не прегрява е напълно нормално, просто защото навън е студено...


Знам че когато се включи климатика вентилатора трябва да почне да върти без значение загряла ли е, не е ли... студено ли е вънка или не... ако греша моля да ме поправите!

И както споменах по горе това го видях лятото... незнам къде е било това студено.

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 711
Регистриран на: 14.10.2008
Местоположение: София
Пол: Мъж
Детайли за колата: смръщена,четириока,двуврата мръсница,с вечно недоволен изруд под капака,влачеща се по земята и проблясващи в тъмното 4 диска,тясна и неудобна вътре...JUST E30

Мнение от Александър Георгиев » 27 Дек 2008, 1:07

Zlobil написа:
emiche написа:Ако стрелката ти си стои на 12 часа и колата ти не прегрява е напълно нормално, просто защото навън е студено...


Знам че когато се включи климатика вентилатора трябва да почне да върти без значение загряла ли е, не е ли... студено ли е вънка или не... ако греша моля да ме поправите!

И както споменах по горе това го видях лятото... незнам къде е било това студено.

Това за пръв път го чувам :roll: Но нека по-знаещите да уточнят :)
смръщена,четириока,двуврата мръсница,с вечно недоволен изруд под капака,влачеща се по земята и проблясващи в тъмното 4 диска,тясна и неудобна вътре...JUST E30



Явор написа:толко ли е трудно да се отвори българското и после немското мобиле....тук във форума освен скрап и такива купени миналата година за 500 и след това с хвърлено м50 с лопатата в коша,бракувано или с каспичански номера през 9 договора,едва ли ще попадне за тея пари :winky: иначе успех :yes:

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 137
Регистриран на: 24.02.2008
Местоположение: PB
Пол: Мъж
Кара: 318 Yes-ka 97''

Мнение от DarkPsy » 27 Дек 2008, 1:33

Колегата пита при пускане на Климатроника дали трябва да се включи Ел. Перката или не трябва. При моята като цъкна Снежинката пуска перката, нека другите колеги да кажат при тях как е положението.
Изображение

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 218
Регистриран на: 14.12.2008
Местоположение: Varna

Мнение от slowtraveler » 27 Дек 2008, 12:50

При мен на БМВ-то също е така - включва ел.перката при включване на климатроника.
Но ако температурата е ниска (под около +4С) компресора на климатика би трябвало да не включи (усеща се или по звук, или по това, че тръбите около компресора не се нагряват), и тогава би трябвало да не върти вентилатора, въпреки, че лампата в купето светва,.
На всичките ми коли досега климатроника/климатика е действал по този единствен начин.

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 662
Регистриран на: 17.05.2006
Местоположение: София
Пол: Мъж

Мнение от Giovanni » 27 Дек 2008, 14:41

зависи от температурата, лятно време се върти постоянно, но съм забелязал че зимно време може изобщо да не се включи ако радиатора не е загрял. има си датчик, но не го знам на колко градуса работи. Така че съвсем нормално е да не върти перката на климатика сега в студа.
Можеш да пробваш в гараж на завет да го оставиш да работи около 10-15 минути и ще видиш че ще се включи замалко.

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 277
Регистриран на: 13.10.2008
Местоположение: Пловдив
Пол: Мъж

Мнение от Zlobil » 27 Дек 2008, 16:05

АБЕ ХОРА КОЙ ВИ ГОВОРИ ЗА ПУСКАНЕ НА КЛИМАТИК СЕГА В СТУДА БЕ.... ГОВОРЯ ЗА ЛЯТОТО... ВЪНКА Е 40 ГРАДУСА И НЯМА ЗНАЧЕНИЕ ДАЛИ КОЛАТА Е ЗАГРЯЛА ИЛИ НЕ... ПЕРКАТА НЕ ВКЛЮЧВА ПРИ ВКЛЮЧВАНЕ НА КЛИМАТИКА !!!!!!!!!

Не мога да разбера какъв е тоя спам... аз имам проблем, а тук се обръща на спор трябвало ли да включва или не... ДА ТРЯБВА ДА ВКЛЮЧВА !!!

Старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 12844
Регистриран на: 10.08.2005
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: F11 535d, E84 2.3d

Мнение от vld » 27 Дек 2008, 16:28

Zlobil написа:АБЕ ХОРА КОЙ ВИ ГОВОРИ ЗА ПУСКАНЕ НА КЛИМАТИК СЕГА В СТУДА БЕ.... ГОВОРЯ ЗА ЛЯТОТО... ВЪНКА Е 40 ГРАДУСА И НЯМА ЗНАЧЕНИЕ ДАЛИ КОЛАТА Е ЗАГРЯЛА ИЛИ НЕ... ПЕРКАТА НЕ ВКЛЮЧВА ПРИ ВКЛЮЧВАНЕ НА КЛИМАТИКА !!!!!!!!!

Не мога да разбера какъв е тоя спам... аз имам проблем, а тук се обръща на спор трябвало ли да включва или не... ДА ТРЯБВА ДА ВКЛЮЧВА !!!


:cop:

Писането с Големи букви се възприема като викане :!:
Не ни секарай ако обичаш ;)

Свали си перката и и прегледай резистора за двете степени и моторчето,може едно от двете да е изгоряло ;)
Прегледай си бушоните и релетата.
Изображение

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 277
Регистриран на: 13.10.2008
Местоположение: Пловдив
Пол: Мъж

Мнение от Zlobil » 27 Дек 2008, 16:31

vld написа:
:cop:

Писането с Големи букви се възприема като викане :!:
Не ни секарай ако обичаш ;)

Свали си перката и и прегледай резистора за двете степени и моторчето,може едно от двете да е изгоряло ;)
Прегледай си бушоните и релетата.


Незнам ти кое как го възприемаш ама аз виждам че ти изобщо не четеш и мнението ти е просто смешно... прочети първия пост и после ми говори за степени на вентилатори и т.н.

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 1573
Регистриран на: 30.10.2007
Местоположение: Столицата
Пол: Мъж

Мнение от fedoracore » 27 Дек 2008, 16:39

ще те скастрят .на там отиват нещата
Изображение

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 277
Регистриран на: 13.10.2008
Местоположение: Пловдив
Пол: Мъж

Мнение от Zlobil » 27 Дек 2008, 16:41

fedoracore написа:ще те скастрят .на там отиват нещата


Нещата отиват на там че ми скапахте темата от спам !

П.С. сега остава само някой да напише да потърся в търсачката и това ще е върха...

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 125
Регистриран на: 29.11.2007
Местоположение: По морето и у нас!
Пол: Мъж
Кара: баба 323ти ,
Детайли за колата: hell rot!

Мнение от cesico » 27 Дек 2008, 16:43

и при мен работеха и двете релета ама на самия вентилатор има една бобинка или няква магарийка и бе6е се предала първата и степен - един пи4ага я върза по български и сега си вклю4ва директно на втората степен ама нямах време да си тарся нова. проблема бе6е 4е не вклю4ва6е вентилатора до определена температура/ малко преди кървавия сектор на датчика/

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 277
Регистриран на: 13.10.2008
Местоположение: Пловдив
Пол: Мъж

Мнение от Zlobil » 27 Дек 2008, 16:50

cesico написа:и при мен работеха и двете релета ама на самия вентилатор има една бобинка или няква магарийка и бе6е се предала първата и степен - един пи4ага я върза по български и сега си вклю4ва директно на втората степен ама нямах време да си тарся нова. проблема бе6е 4е не вклю4ва6е вентилатора до определена температура/ малко преди кървавия сектор на датчика/


Като написах че и двете релета работят имах на предвид че и двете степени на вентилатора си работят... топлинния датчик на радиатора който е за включването на перката ми се беше скапал и го смених... от тогава проблеми нямам никакви... работят си и двете степени и всичко е перфектно... незнам дали има някаква връзка тази система с климатика, но проблема не е в нея...

Ако има някакъв датчик за климатика който според температурата трябва да ключва перката е вече друг въпрос ама не съм запознат грам с тия климатични инсталации. Нещо дребно е ама незнам какво.

Старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 12844
Регистриран на: 10.08.2005
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: F11 535d, E84 2.3d

Мнение от vld » 27 Дек 2008, 17:24

Zlobil написа:
vld написа:
:cop:

Писането с Големи букви се възприема като викане :!:
Не ни секарай ако обичаш ;)

Свали си перката и и прегледай резистора за двете степени и моторчето,може едно от двете да е изгоряло ;)
Прегледай си бушоните и релетата.


Незнам ти кое как го възприемаш ама аз виждам че ти изобщо не четеш и мнението ти е просто смешно... прочети първия пост и после ми говори за степени на вентилатори и т.н.


От скромните ми познания по климатичните системи на Е36 ,съм ти написал къде може да има проблем,след като ти смяташ,че тези неща работят ,а проблем пак има,нямам с какво да ти помогна :roll:
Така през монитора нестават тези работи ;)
Вземи един мултицет и обиколи цялата система,не е кой знае колко трудно :idea:
Има два елемента във веригата които пускат перката ,единия е температурния датчик завит отстрани в радятора,а другия е пресостата,може там да има нещо прекъснато по веригата :idea:

И отново те приканвам да спазваш добрия тон :!:
Изображение

Следваща

Назад към E36

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани

Последни теми
Facebook