двигателят сее на тдс
Модератор: Технически модератори
			13 мнения
			 • Страница 1 от 1
		
	
- veskoignatov71
 - Потребител
 - 
				
			 - Мнения: 44
 - Регистриран на: 7.11.2008
 - Местоположение: Добрич
 - Пол: Мъж
 - Кара: по цял ден Volvo FH12
 - Мечтае да кара: кола да върви с вода
 
двигателят сее на тдс
Имам малък проблем с едния от двата тдс-а,а именно 4е на ниските обороти,колата сее ,т.е. сякъш прекъсва някой цилиндър.Дюзите са проверени,не е от там.сменявах с друга помпа,плочка и какво ли не още,все съштото.Иначе върви,повече от тази с която нямам уж проблеми,ако някой знае от какво може да е да пише,предварително благодаря
			
		- matros
 - младши ентусиаст
 - 
				
			 - Мнения: 461
 - Регистриран на: 20.10.2007
 - Местоположение: Габрово
 - Пол: Мъж
 - Кара: Е36 325 ТД
 
- Peter Angelov
 - ентусиаст
 - 
				
			 - Мнения: 1415
 - Регистриран на: 5.06.2008
 
Здрасти, да маховик колега 
 Сменяш и нямаш проблеми, цена между 800-1000 лв., не го търси другаде проблема...
Успех
			
		Успех
- to6i_Racing
 - младши ентусиаст
 - 
				
			 - Мнения: 513
 - Регистриран на: 2.12.2007
 - Местоположение: Северозапад
 - Пол: Мъж
 
по добре я закараи на някой кадърен майстор който е правил и разбира специално за мотора на бмв ТДС и при мен беше така но се оказа че е ангренажната верига при всеки е различно,дано да се намери проблема и да се оправи
Весели празници
			
		Весели празници
- Peter Angelov
 - ентусиаст
 - 
				
			 - Мнения: 1415
 - Регистриран на: 5.06.2008
 
Здрасти отново, ако ти сее на нулева в спряло положение и се усеща в кормилото и скоростния лост е 100% маховик. В движение не трябва да го прави. Пове4ето сервизи се бъркат с пло4ката на помпата и по4ват да я базикат 
 Един елементарен тест, сложи максимално пове4е нафта и когато по4не да ти го прави пове4е защотото тя на моменти може да е по леко пусни вси4ко в колата, парно и т.н. ако не се промени зна4и е маховика ако има промяна можеш да погледнеш и пло4ката....идеята с тоя номер е 4е като натовариш колата променяш работата на пло4ката и ако в нея е проблема ще го разбереш...а идеята за пове4ето гориво е 4е когато е по малко горивото то пове4е се нагрява стопля и оказва влияние на работата на пло4ката...
Успех
			
		Успех
- veskoignatov71
 - Потребител
 - 
				
			 - Мнения: 44
 - Регистриран на: 7.11.2008
 - Местоположение: Добрич
 - Пол: Мъж
 - Кара: по цял ден Volvo FH12
 - Мечтае да кара: кола да върви с вода
 
Peter Angelov написа:Здрасти отново, ако ти сее на нулева в спряло положение и се усеща в кормилото и скоростния лост е 100% маховик. В движение не трябва да го прави. Пове4ето сервизи се бъркат с пло4ката на помпата и по4ват да я базикатЕдин елементарен тест, сложи максимално пове4е нафта и когато по4не да ти го прави пове4е защотото тя на моменти може да е по леко пусни вси4ко в колата, парно и т.н. ако не се промени зна4и е маховика ако има промяна можеш да погледнеш и пло4ката....идеята с тоя номер е 4е като натовариш колата променяш работата на пло4ката и ако в нея е проблема ще го разбереш...а идеята за пове4ето гориво е 4е когато е по малко горивото то пове4е се нагрява стопля и оказва влияние на работата на пло4ката...
Успех
сигурен съм че няма да е маховик.Първо тя е автоматик,мисля че няма такова натоварване въпросния маховик,второ;прави го на 50% от времето,т.е. понякога прекъсва ,а през другото времв си работи идеално.И плочка ме съмнява съшто че не е,заштото натоварвам ел.инсталацията и пак съштото.Понякога като е топла,понякога като е студена-различно.все едно не работи цилиндър,така се чува и отзад на ауспуха-прекъсва.А за тресенето се тресе целия мотор и оттам цялата кола
- \MITETO\ DSB
 - ентусиаст
 - 
				
			 - Мнения: 1013
 - Регистриран на: 9.05.2008
 - Местоположение: Нови хан София
 - Пол: Мъж
 - Кара: Е34 525ТДС
 - Мечтае да кара: Е 38 Дизел
 - Детайли за колата: Снегорин
http://prntscr.com/c056ee 
И при мен е така вече две годиниveskoignatov71 написа:Peter Angelov написа:Здрасти отново, ако ти сее на нулева в спряло положение и се усеща в кормилото и скоростния лост е 100% маховик. В движение не трябва да го прави. Пове4ето сервизи се бъркат с пло4ката на помпата и по4ват да я базикатЕдин елементарен тест, сложи максимално пове4е нафта и когато по4не да ти го прави пове4е защотото тя на моменти може да е по леко пусни вси4ко в колата, парно и т.н. ако не се промени зна4и е маховика ако има промяна можеш да погледнеш и пло4ката....идеята с тоя номер е 4е като натовариш колата променяш работата на пло4ката и ако в нея е проблема ще го разбереш...а идеята за пове4ето гориво е 4е когато е по малко горивото то пове4е се нагрява стопля и оказва влияние на работата на пло4ката...
Успех
сигурен съм че няма да е маховик.Първо тя е автоматик,мисля че няма такова натоварване въпросния маховик,второ;прави го на 50% от времето,т.е. понякога прекъсва ,а през другото времв си работи идеално.И плочка ме съмнява съшто че не е,заштото натоварвам ел.инсталацията и пак съштото.Понякога като е топла,понякога като е студена-различно.все едно не работи цилиндър,така се чува и отзад на ауспуха-прекъсва.А за тресенето се тресе целия мотор и оттам цялата кола
- cod-cdbp
 - старши ентусиаст
 - 
				
			 - Мнения: 8775
 - Регистриран на: 18.12.2006
 - Местоположение: село Кестеново
 - Пол: Мъж
 - Кара: мфили
 
Nik написа:колега според мен е от плочката и аз съм с тдс автомат и при мен го прави но много рядко и за малко става въпрос че при мен е много рядко и е поносимо при теб ако е често и дразнещо ходи да ти пипнат плочката
успех
Макар,че и веригите са фактор,ако ти пали дабре топла ти остава реглаж на плочката

by ''kompleksa''
- Azereus
 - младши ентусиаст
 - 
				
			 - Мнения: 252
 - Регистриран на: 9.09.2008
 - Местоположение: Sf, Dragalevci City
 - Пол: Мъж
 - Кара: 330xd e46
 - Мечтае да кара: 645i cabrio
 
тампони на двигател и скоростна кутия ?
			В ръка чаша държеше, чашата пълна и равна с люта бяла ракия и още върла магия! 
		- Wenzy
 - старши ентусиаст
 - 
				
			 - Мнения: 2046
 - Регистриран на: 19.09.2007
 - Местоположение: Dobrich
 - Кара: Е34 М51Д25
 
Кофти нафта - при мен пали, пускам стартера и гасне .... 
 и пак си понасява леко като загрее, единия тампон на ДВГ-то също не е много в ред
			
		
			13 мнения
			 • Страница 1 от 1
		
	
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани
	