Проблем някъв...
Модератори: naskoksan, gazzzar, Технически модератори
9 мнения
• Страница 1 от 1
Проблем някъв...
Първо, весела Коледа на всички! Много здраве,щастие късмет и любов
второ, колата нещо ме изненада днеска...Пробвам да запаля и неще...
Колата е в състояние се едно пред контакт, има ток, работи нави-то, габарити, авариини, и т.н. Но, не иска да запали. Даже не иска да отиде на контакт...
Тъпото е, че съм в Плевен, и Виа Интеркар работи чак в понеделник...
някакви идеи съвети от какво може да е?
Колата е заредена вчера до горе с ОМВ Алпин така че не вярвам да е нещо от дизела...


второ, колата нещо ме изненада днеска...Пробвам да запаля и неще...
Колата е в състояние се едно пред контакт, има ток, работи нави-то, габарити, авариини, и т.н. Но, не иска да запали. Даже не иска да отиде на контакт...
Тъпото е, че съм в Плевен, и Виа Интеркар работи чак в понеделник...
някакви идеи съвети от какво може да е?
Колата е заредена вчера до горе с ОМВ Алпин така че не вярвам да е нещо от дизела...




- БОРКО-ЧИПА
- ентусиаст
-
- Мнения: 1139
- Регистриран на: 8.12.2005
- Местоположение: ВРАЦА
- Пол: Мъж
- Кара: E65 745I;Е53 Х5;TVR;SKYLINE;E60 М5
- Детайли за колата: 745-Самолет:Х5-Болид:TVR-Истребител:SKYLINE-Шейна:М5-БЕЗ ДУМИ
- vesko06
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 1631
- Регистриран на: 2.09.2007
- Местоположение: Пловдив
- Пол: Мъж
- Кара: F90 M5
Не е акумулаторът, нали имаш ток да пуснеш нави-то, и всички други неща, изискващи ток..! Колегата преди мен има право..! Да не е нещо от скапаните горива..! Примерно при мен, понеже нямам гараж, и я държа само отвън, и съм забелязъл, че рано сутрин като я запаля, си дига сама оборотите на 1000-1200, и след 2-3 минути, явно след като загрее, си падат пак на 700-800..!
П.С Ама аз до колкото знам, поне при старите Х5-ци, не позволяват да замръзне горивото в резервоара..! Не знам как става, но е така..! Един мой познат така го тества- занимават се с меса и т.н, и веднъж реши да го пробва- айде Х5-цата в фризера цял ден на -28 градуса, и сслед това веднага запали..! Не знам и аз как става тоя номер..!
П.С Ама аз до колкото знам, поне при старите Х5-ци, не позволяват да замръзне горивото в резервоара..! Не знам как става, но е така..! Един мой познат така го тества- занимават се с меса и т.н, и веднъж реши да го пробва- айде Х5-цата в фризера цял ден на -28 градуса, и сслед това веднага запали..! Не знам и аз как става тоя номер..!
- Mollov
- Мародератор
-
- Мнения: 12403
- Регистриран на: 28.07.2006
- Местоположение: София
- Кара: some d20s
vesko06 написа:Примерно при мен, понеже нямам гараж, и я държа само отвън, и съм забелязъл, че рано сутрин като я запаля, си дига сама оборотите на 1000-1200, и след 2-3 минути, явно след като загрее, си падат пак на 700-800..!
Тва е съвсем нормално...
Иначе проблема и според мен е от някво реле... тва от замръзнала нафта... поне щеше да се опита да запали...
Ае на вас с печките.... някви индикации за подгряване светна ли ви поне веднъж??? Че при мен още не съм го виждал как изглежда на 1-цата... пали отма без подгряване...
Mollov написа:vesko06 написа:Примерно при мен, понеже нямам гараж, и я държа само отвън, и съм забелязъл, че рано сутрин като я запаля, си дига сама оборотите на 1000-1200, и след 2-3 минути, явно след като загрее, си падат пак на 700-800..!
Тва е съвсем нормално...
Иначе проблема и според мен е от някво реле... тва от замръзнала нафта... поне щеше да се опита да запали...
Ае на вас с печките.... някви индикации за подгряване светна ли ви поне веднъж??? Че при мен още не съм го виждал как изглежда на 1-цата... пали отма без подгряване...
Веднъж беше стояла 1-2 дена навън на студа без да се пали и тогава ми светна.
9 мнения
• Страница 1 от 1
Назад към Е60/Е65/Е87/Е90/Х-series
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани