Въпрос за загуба на мощност
Модератори: mitaka7, ©, Dimitroff, Гецата, Технически модератори
28 мнения
• Страница 2 от 2 • 1, 2
- V-max
-
-
- Мнения: 1588
- Регистриран на: 7.01.2005
- Местоположение: SF
- Пол: Мъж
- Кара: E30 318hi ---> E30 328ihA
- Детайли за колата: Бърз, здрав и безумно чист , това е моят автомобил :) Съвсем скоро M52B28 inside :DD
Re: e46
mutata85 написа:Колега 100% е от лопатките на турбото,аз имах такъв проблем, смени турбото и колата ще литне!!!!!!!!
да сме точни = това е най-добрия , лесен и евтин вариант

Колеги оправих си колата значи онзи ден ходих до бмв тук и пичагата ми каза че сигурно се е разместила настройката на вакума на турбината и заради него пренадува и ми каза да го охлабя малко и го направи и като отидох да я пробвам направо все едно карам друга кола пак спря но чак на 200 км и сигурно трябва още малко да го отвия но ще изчакам във понеделник като работят пак да я закачим да видя сега дали пак пренадува
BMW 320 D
- milennyc
-
-
- Мнения: 1832
- Регистриран на: 20.11.2008
- Местоположение: Пловдив
- Кара: Другите да му завиждат.....
- Мечтае да кара: Самолет и Петролен танкер
- Детайли за колата: MNOGO BARZA
stanoi4o написа:Колеги оправих си колата значи онзи ден ходих до бмв тук и пичагата ми каза че сигурно се е разместила настройката на вакума на турбината и заради него пренадува и ми каза да го охлабя малко и го направи и като отидох да я пробвам направо все едно карам друга кола пак спря но чак на 200 км и сигурно трябва още малко да го отвия но ще изчакам във понеделник като работят пак да я закачим да видя сега дали пак пренадува
честито сега иска само рачка? Колко похарчи докато решиш този проблем?
- plamen0242
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 61
- Регистриран на: 12.01.2008
- Пол: Мъж
- Кара: '00 BMW 320d, '04 BMW 530d
Колега и аз имам същия проблем,само че на 140 спира при мен.
Как точно я охлаби тази турбина?
От къде бараш настройките?
Дай малко повече инфо ако не ти е проблем.
Как точно я охлаби тази турбина?
От къде бараш настройките?
Дай малко повече инфо ако не ти е проблем.
Ами вакума дето регулира променливата геометрия на мен беше много навита явно като са блокирали лопатките вътре някои е пипал настройката на вакума значи аз на моята го охлабих това значи че както гледаш вилката на турбината дето движи лопатките трябва да я отвиеш демек да се покаже повече резба на самата ос на вакума примерно бележиш с нещо как ти е във момента и отвърташ два оборота ако има промяна отвърташ още два ако няма връщаш както си е била и завиваш два оборота и пак пробваш аз моята така я хванах но преди това виж да не би да ти е блокирала променливата геометрия това може да го видиш като запалиш колата дали ти движи вакума ако ти движи по малко от един сантиметър значи не е добре като запалиш откачи маркуча дето влиза в вакума и виж дали движи вакума като го закачиш трябва да направи ход около сантиметъ и половина
BMW 320 D
- plamen0242
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 61
- Регистриран на: 12.01.2008
- Пол: Мъж
- Кара: '00 BMW 320d, '04 BMW 530d
- IvaN66
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 252
- Регистриран на: 3.03.2008
- Местоположение: Стара Загора
- Кара: Е46 2.0d 99'
Ето полезни линкове как трябва да изглежда променливата геометрия на турбото.Не е за Е46,но предполагам е подобно:
http://pics.tdiclub.com/data/500/Drivbi ... _small.pdf и http://pics.tdiclub.com/data/500/2006_0603_175432AB.AVI
http://pics.tdiclub.com/data/500/Drivbi ... _small.pdf и http://pics.tdiclub.com/data/500/2006_0603_175432AB.AVI
28 мнения
• Страница 2 от 2 • 1, 2
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани