помагайте голям проблем-РЕШЕНО
Модератор: Технически модератори
			10 мнения
			 • Страница 1 от 1
		
	
- I.V.G.
 - младши ентусиаст
 - 
				
			 - Мнения: 334
 - Регистриран на: 1.06.2007
 - Местоположение: PLEVEN
 - Пол: Мъж
 - Кара: E-39TDS
 
помагайте голям проблем-РЕШЕНО
Четох, търсих из форума и нищо.Значи сутрин пада голямо въртене докато и дойде акъла ,след това е лесно.Сменил съм помпа в резервоара,свещи 6 бр.,нова глава на ГНП .Имам чувството че самата помпа се празни през ноща muhihihihi ,нямам от никъде течове ,че да лапа въздух,помпата хвърля след филтъра,старите свещи 5 работеха.Това реле къде се намира и някаде четох за някакъв клапан на ГНП.Ходих при едни майстори и те ме посъветваха да сложа на маркуча между филтъра и ГНП възвратен клапан,на доста БМВ-та били слагали.Та някой имал ли е такъв проблем.Благодаря предварително на всички.
Моля те, сложи нормално заглавие на темата!
Postman
			
				Моля те, сложи нормално заглавие на темата!
Postman
Последна промяна I.V.G. на 23 Дек 2008, 13:01, променена общо 1 път
					
				
			
		- matros
 - младши ентусиаст
 - 
				
			 - Мнения: 461
 - Регистриран на: 20.10.2007
 - Местоположение: Габрово
 - Пол: Мъж
 - Кара: Е36 325 ТД
 
Аз имах същия проблем, връщаше ми нафта в резервоара.На ГНП-то има такъв клапан който ту работи, ту неработи.Сложих клапанче от лада САМАРА, и всичко се оправи.Ще ти кажа как да провериш дали си за клапан или е нещо друго(смуче въздух например)- спираш колата на много стръмно място с ДВГ-то надолу.Ако на сутринта запалиш,слагай клапан 
			
		- I.V.G.
 - младши ентусиаст
 - 
				
			 - Мнения: 334
 - Регистриран на: 1.06.2007
 - Местоположение: PLEVEN
 - Пол: Мъж
 - Кара: E-39TDS
 
Незнам дали ще ви помогне много защото съм с Е-39,значи под пасажерския филтър при компа открих 5 бушона поставени в една кутийка на нея пишеше(мотор......)на немски и единия  се беше предал ,значи бяха доста силни по20-30А, смених го и хоп готово.Незнам какво оправляват,при вас имали такива бушони?
			
		- Zubcho
 - старши ентусиаст
 - 
				
			 - Мнения: 3647
 - Регистриран на: 25.06.2007
 - Местоположение: София
 - Пол: Мъж
 - Кара: Кенеф за великани
 - Мечтае да кара: Alpina B10 biturbo
 
Може би това е бил бушона на помпата която е в резервоара???
			Пийте си редовно хапчетата от сушени жаби и карайте внимателно по острите завои, че да не ви се подострят колите.
Аз карам според ЗЗдП, и спазвам ограничението на скоростта, а ти?
		Аз карам според ЗЗдП, и спазвам ограничението на скоростта, а ти?
- nitrif
 - кандидат ентусиаст
 - 
				
			 - Мнения: 66
 - Регистриран на: 28.11.2008
 - Местоположение: БУРГАС
 - Пол: Мъж
 - Кара: 635d
 - Мечтае да кара: Only BMW...
 - Детайли за колата: M6
 
- I.V.G.
 - младши ентусиаст
 - 
				
			 - Мнения: 334
 - Регистриран на: 1.06.2007
 - Местоположение: PLEVEN
 - Пол: Мъж
 - Кара: E-39TDS
 
Не е на помпата защото си работешеZubcho написа:Може би това е бил бушона на помпата която е в резервоара???
- I.V.G.
 - младши ентусиаст
 - 
				
			 - Мнения: 334
 - Регистриран на: 1.06.2007
 - Местоположение: PLEVEN
 - Пол: Мъж
 - Кара: E-39TDS
 
- kirililiev
 - ентусиаст
 - 
				
			 - Мнения: 1461
 - Регистриран на: 19.03.2007
 - Местоположение: Варна
 - Кара: bmw 328-turbo
 - Мечтае да кара: ГОЛФ 3
 
Re: .
BaHka написа:Е поне да беше написал как си реши проблема.
написано е по горе
			10 мнения
			 • Страница 1 от 1
		
	
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани
	
			
