Тракане на ванос или повдигачи????

5-та серия ('88-'95)

Модератор: Технически модератори

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 669
Регистриран на: 30.01.2008
Местоположение: Бургас
Пол: Мъж
Кара: е46 325ci кабрио - М3 реплика
Мечтае да кара: Mercedes S Class Coupe/Convertible

Тракане на ванос или повдигачи????

Мнение от Djelebov » 22 Дек 2008, 17:49

Колеги от известно време имам едно цъкане от двигателя.

При студен двигател го няма цъкането, като загрее тогава се появява. До сега четох теми за ванос и повдигачи и не разбрах много, единствено че повдигачите май "тракали" на студена кола(при мен цъкат на топла).

Някой може ли да ми разясни по тези симптоми:
1. Цъкане, не тракане
2. цъка след като си я загрея до 90, студена не цъка.
3.Смених маслото (отново) с 10В40 БМВ и пак цъка.
4. Не мога да преценя дали се чува от ваноса или под капака на клапаните(дори и да си завра главата до двигателя пак не мога да усетя, май не е в ушите ми проблема, просто не се разбира)
5. Забавих смяната на маслото до 10 000 км и излезе "доста миризливо и гадно" (каза майстора):(

Предварително благодаря :help:
Изображение

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 281
Регистриран на: 8.09.2008
Местоположение: София, Люлин
Кара: Е34 1.8
Мечтае да кара: Е39 2.5 D

Мнение от vodach » 22 Дек 2008, 21:15

Започвам като изключвам какво, според мен, не е. По принцип хидравилничте повдигачи могат да причукват при палене ако са износени, но това спира секунда след както си запалил. Цъкането идва от инжекторите. и понеже те са поставени близко до главата си мислиш че е от повдигаичте. Сложи си добавка за бензин. Изказвам само предположение.
Иначе е безумно да кажеш че си закъснял да смениш маслото с 10 хил км. ще си прецакаш валовете бре човек.
"Н Я М А - Н Е - В Ъ З М О Ж Н И - Н Е Щ А!"

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 2090
Регистриран на: 2.07.2006
Местоположение: Sofia
Пол: Мъж
Кара: Е61 530d '05 и Е46 330d '04
Мечтае да кара: 5GT 535 xd

Мнение от SaSo » 23 Дек 2008, 1:41

Моите повдигачи не тракаха ама като свалих главата ми паднаха разглобени 8 бройки :mhihi: :mhihi: :mhihi: :mhihi: Иначе колега тука не сме врачки нали се сещаш ... Това трябва да се погледне зада се каже от какво е ....
Изображение

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 669
Регистриран на: 30.01.2008
Местоположение: Бургас
Пол: Мъж
Кара: е46 325ci кабрио - М3 реплика
Мечтае да кара: Mercedes S Class Coupe/Convertible

Мнение от Djelebov » 23 Дек 2008, 9:48

vodach написа:Започвам като изключвам какво, според мен, не е. По принцип хидравилничте повдигачи могат да причукват при палене ако са износени, но това спира секунда след както си запалил. Цъкането идва от инжекторите. и понеже те са поставени близко до главата си мислиш че е от повдигаичте. Сложи си добавка за бензин. Изказвам само предположение.
Иначе е безумно да кажеш че си закъснял да смениш маслото с 10 хил км. ще си прецакаш валовете бре човек.


Имах предвид, че го смених на 10000 а не на 8-9, не че съм карал 20 000 км с него. Мерси за предложението, днес ще я закача на Carsoft и ако не излезе ванос, ще сложа присадка. Майстора ми е във Варна и за тва търся причина на сляпо.
Последна промяна Djelebov на 23 Дек 2008, 10:17, променена общо 2 пъти
Изображение

БМВманиачения
Аватар
Мнения: 5148
Регистриран на: 25.04.2006
Местоположение: ХАСКОВО
Пол: Мъж
Кара: ПЕЧКА понавървяваща
Мечтае да кара: на ядене и пиене

Мнение от bmwfena » 23 Дек 2008, 9:52

сменям на последна зелена лампа винаги :!: при мен нема прочукване нито топла нито студена
Изображение

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 669
Регистриран на: 30.01.2008
Местоположение: Бургас
Пол: Мъж
Кара: е46 325ci кабрио - М3 реплика
Мечтае да кара: Mercedes S Class Coupe/Convertible

Мнение от Djelebov » 23 Дек 2008, 9:55

bmwfena написа:сменям на последна зелена лампа винаги :!: при мен нема прочукване нито топла нито студена


На мен интервала ми е направен за longlife масло дето се сменя на 20-25 хил. не помня точно. И за тва на километри го сменям
Изображение

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 2090
Регистриран на: 2.07.2006
Местоположение: Sofia
Пол: Мъж
Кара: Е61 530d '05 и Е46 330d '04
Мечтае да кара: 5GT 535 xd

Мнение от SaSo » 23 Дек 2008, 11:09

Djelebov написа:
bmwfena написа:сменям на последна зелена лампа винаги :!: при мен нема прочукване нито топла нито студена


На мен интервала ми е направен за longlife масло дето се сменя на 20-25 хил. не помня точно. И за тва на километри го сменям


A как ти е направен за лонг лайф ?? Щото за такова нещо на Е34 не съм чувал... Отделно с това ... Дори и да караш с лонг лайф масло Е34ката пак трябва да го смениш на 10 000км поради простата причина е на нашите коли маслената помпа се върти с постоянни обороти и маслото губи характеристиките си за определени километри... Докато на по-новите мотори се върти с променливи което позволява самото масло да дава по-дълъг интервал за смяна...

Според мене няма такова нещо лонг лайф на Е34...Сменя се на 10 000км...Има си лампички които си гаснат... А иначе алгоритъма за гаснене на лампичките не е толкова прост да отчита само изминати километри... Тоест отчита и други показатели, не са само километрите...
Изображение

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 109
Регистриран на: 21.09.2007
Местоположение: пазарджик
Пол: Мъж
Кара: като простаците на бензин
Мечтае да кара: BMW 7.. IL
Детайли за колата: 520 M50 VANOS
1993. лето и 530DA комбе

Мнение от sote_1 » 23 Дек 2008, 18:36

SaSo написа:А иначе алгоритъма за гаснене на лампичките не е толкова прост да отчита само изминати километри... Тоест отчита и други показатели, не са само километрите...

извинявам се на колегата че не е по темамата
но някой може ли да ме светне тез лаБи как мерят и какво мерят???
вече 4 пъти сменям мало и все едно и също правят
на 6000км. ми гасне първата и до 10000 нищо повече не гасне
весели празници

Сватбаря
Аватар
Мнения: 8913
Регистриран на: 25.04.2002
Местоположение: Местожителство: Местожителство: Местожителство:
Кара: Opel Zafira А OPC

Мнение от Penchev » 23 Дек 2008, 19:48

И аз мисля че са инжектори :roll:
Хубаво е да минат една профилактика ,след като бъдат почистени ще се оправи според мен :)


Георги Пенчев
Изображение

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 669
Регистриран на: 30.01.2008
Местоположение: Бургас
Пол: Мъж
Кара: е46 325ci кабрио - М3 реплика
Мечтае да кара: Mercedes S Class Coupe/Convertible

Мнение от Djelebov » 24 Дек 2008, 1:25

SaSo написа:
Djelebov написа:
bmwfena написа:сменям на последна зелена лампа винаги :!: при мен нема прочукване нито топла нито студена


На мен интервала ми е направен за longlife масло дето се сменя на 20-25 хил. не помня точно. И за тва на километри го сменям


A как ти е направен за лонг лайф ?? Щото за такова нещо на Е34 не съм чувал... Отделно с това ... Дори и да караш с лонг лайф масло Е34ката пак трябва да го смениш на 10 000км поради простата причина е на нашите коли маслената помпа се върти с постоянни обороти и маслото губи характеристиките си за определени километри... Докато на по-новите мотори се върти с променливи което позволява самото масло да дава по-дълъг интервал за смяна...

Според мене няма такова нещо лонг лайф на Е34...Сменя се на 10 000км...Има си лампички които си гаснат... А иначе алгоритъма за гаснене на лампичките не е толкова прост да отчита само изминати километри... Тоест отчита и други показатели, не са само километрите...


Честно да ти кажа и аз не съм 100% сигурен, но беше на 10000км и 3 зелени лампи светеха.Карам си колата на къси разстояния, обичам си kickdown-a и ми показва, че три лампи светят :confused: Казах го тва в сервиза и ми викат, че е за longlife нагласена.....пък и маслото дето излезе не беше хич хубаво, следвашия път на 8000
Изображение

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 2090
Регистриран на: 2.07.2006
Местоположение: Sofia
Пол: Мъж
Кара: Е61 530d '05 и Е46 330d '04
Мечтае да кара: 5GT 535 xd

Мнение от SaSo » 24 Дек 2008, 1:28

Djelebov написа:
SaSo написа:
Djelebov написа:
bmwfena написа:сменям на последна зелена лампа винаги :!: при мен нема прочукване нито топла нито студена


На мен интервала ми е направен за longlife масло дето се сменя на 20-25 хил. не помня точно. И за тва на километри го сменям


A как ти е направен за лонг лайф ?? Щото за такова нещо на Е34 не съм чувал... Отделно с това ... Дори и да караш с лонг лайф масло Е34ката пак трябва да го смениш на 10 000км поради простата причина е на нашите коли маслената помпа се върти с постоянни обороти и маслото губи характеристиките си за определени километри... Докато на по-новите мотори се върти с променливи което позволява самото масло да дава по-дълъг интервал за смяна...

Според мене няма такова нещо лонг лайф на Е34...Сменя се на 10 000км...Има си лампички които си гаснат... А иначе алгоритъма за гаснене на лампичките не е толкова прост да отчита само изминати километри... Тоест отчита и други показатели, не са само километрите...


Честно да ти кажа и аз не съм 100% сигурен, но беше на 10000км и 3 зелени лампи светеха.Карам си колата на къси разстояния, обичм си kickdown-a и ми показва, че три лампи светят :confused: Казах го тва в сервиза и ми викат, че е за longlife нагласена



И мойта е така като сменям маслото на 10 000км но това според мене е някво грешно отчитане по-скоро отколкото да е лонг лайф нагласена самата кола ;)
Изображение

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 669
Регистриран на: 30.01.2008
Местоположение: Бургас
Пол: Мъж
Кара: е46 325ci кабрио - М3 реплика
Мечтае да кара: Mercedes S Class Coupe/Convertible

Мнение от Djelebov » 24 Дек 2008, 1:42

утре ще я вържа към carsoft, ако от там не се наглася ще си гледам само километрите

колеги препоръчайте една присадка, току виж има ефект...пък и да няма, поне ще съм поглезил колата :D . Пък след коледа- на майстор
Изображение

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 669
Регистриран на: 30.01.2008
Местоположение: Бургас
Пол: Мъж
Кара: е46 325ci кабрио - М3 реплика
Мечтае да кара: Mercedes S Class Coupe/Convertible

Мнение от Djelebov » 24 Дек 2008, 1:45

SaSo написа:
Djelebov написа:
SaSo написа:
Djelebov написа:
bmwfena написа:сменям на последна зелена лампа винаги :!: при мен нема прочукване нито топла нито студена


На мен интервала ми е направен за longlife масло дето се сменя на 20-25 хил. не помня точно. И за тва на километри го сменям


A как ти е направен за лонг лайф ?? Щото за такова нещо на Е34 не съм чувал... Отделно с това ... Дори и да караш с лонг лайф масло Е34ката пак трябва да го смениш на 10 000км поради простата причина е на нашите коли маслената помпа се върти с постоянни обороти и маслото губи характеристиките си за определени километри... Докато на по-новите мотори се върти с променливи което позволява самото масло да дава по-дълъг интервал за смяна...

Според мене няма такова нещо лонг лайф на Е34...Сменя се на 10 000км...Има си лампички които си гаснат... А иначе алгоритъма за гаснене на лампичките не е толкова прост да отчита само изминати километри... Тоест отчита и други показатели, не са само километрите...


Честно да ти кажа и аз не съм 100% сигурен, но беше на 10000км и 3 зелени лампи светеха.Карам си колата на къси разстояния, обичм си kickdown-a и ми показва, че три лампи светят :confused: Казах го тва в сервиза и ми викат, че е за longlife нагласена



И мойта е така като сменям маслото на 10 000км но това според мене е някво грешно отчитане по-скоро отколкото да е лонг лайф нагласена самата кола ;)


Абе ся се сетих: На колата там където пише с кви масла да се кара има 1-2 дето са longlife, Според мен не може да не се нагласят лампите за такова
Изображение

Назад към E34

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани

Последни теми
Facebook