Тракане на ванос или повдигачи????
Модератор: Технически модератори
13 мнения
• Страница 1 от 1
- Djelebov
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 669
- Регистриран на: 30.01.2008
- Местоположение: Бургас
- Пол: Мъж
- Кара: е46 325ci кабрио - М3 реплика
- Мечтае да кара: Mercedes S Class Coupe/Convertible
Тракане на ванос или повдигачи????
Колеги от известно време имам едно цъкане от двигателя.
При студен двигател го няма цъкането, като загрее тогава се появява. До сега четох теми за ванос и повдигачи и не разбрах много, единствено че повдигачите май "тракали" на студена кола(при мен цъкат на топла).
Някой може ли да ми разясни по тези симптоми:
1. Цъкане, не тракане
2. цъка след като си я загрея до 90, студена не цъка.
3.Смених маслото (отново) с 10В40 БМВ и пак цъка.
4. Не мога да преценя дали се чува от ваноса или под капака на клапаните(дори и да си завра главата до двигателя пак не мога да усетя, май не е в ушите ми проблема, просто не се разбира)
5. Забавих смяната на маслото до 10 000 км и излезе "доста миризливо и гадно" (каза майстора):(
Предварително благодаря
При студен двигател го няма цъкането, като загрее тогава се появява. До сега четох теми за ванос и повдигачи и не разбрах много, единствено че повдигачите май "тракали" на студена кола(при мен цъкат на топла).
Някой може ли да ми разясни по тези симптоми:
1. Цъкане, не тракане
2. цъка след като си я загрея до 90, студена не цъка.
3.Смених маслото (отново) с 10В40 БМВ и пак цъка.
4. Не мога да преценя дали се чува от ваноса или под капака на клапаните(дори и да си завра главата до двигателя пак не мога да усетя, май не е в ушите ми проблема, просто не се разбира)
5. Забавих смяната на маслото до 10 000 км и излезе "доста миризливо и гадно" (каза майстора):(
Предварително благодаря


- vodach
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 281
- Регистриран на: 8.09.2008
- Местоположение: София, Люлин
- Кара: Е34 1.8
- Мечтае да кара: Е39 2.5 D
Започвам като изключвам какво, според мен, не е. По принцип хидравилничте повдигачи могат да причукват при палене ако са износени, но това спира секунда след както си запалил. Цъкането идва от инжекторите. и понеже те са поставени близко до главата си мислиш че е от повдигаичте. Сложи си добавка за бензин. Изказвам само предположение.
Иначе е безумно да кажеш че си закъснял да смениш маслото с 10 хил км. ще си прецакаш валовете бре човек.
Иначе е безумно да кажеш че си закъснял да смениш маслото с 10 хил км. ще си прецакаш валовете бре човек.
"Н Я М А - Н Е - В Ъ З М О Ж Н И - Н Е Щ А!"
- SaSo
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 2090
- Регистриран на: 2.07.2006
- Местоположение: Sofia
- Пол: Мъж
- Кара: Е61 530d '05 и Е46 330d '04
- Мечтае да кара: 5GT 535 xd
Моите повдигачи не тракаха ама като свалих главата ми паднаха разглобени 8 бройки
Иначе колега тука не сме врачки нали се сещаш ... Това трябва да се погледне зада се каже от какво е ....




- Djelebov
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 669
- Регистриран на: 30.01.2008
- Местоположение: Бургас
- Пол: Мъж
- Кара: е46 325ci кабрио - М3 реплика
- Мечтае да кара: Mercedes S Class Coupe/Convertible
vodach написа:Започвам като изключвам какво, според мен, не е. По принцип хидравилничте повдигачи могат да причукват при палене ако са износени, но това спира секунда след както си запалил. Цъкането идва от инжекторите. и понеже те са поставени близко до главата си мислиш че е от повдигаичте. Сложи си добавка за бензин. Изказвам само предположение.
Иначе е безумно да кажеш че си закъснял да смениш маслото с 10 хил км. ще си прецакаш валовете бре човек.
Имах предвид, че го смених на 10000 а не на 8-9, не че съм карал 20 000 км с него. Мерси за предложението, днес ще я закача на Carsoft и ако не излезе ванос, ще сложа присадка. Майстора ми е във Варна и за тва търся причина на сляпо.
Последна промяна Djelebov на 23 Дек 2008, 10:17, променена общо 2 пъти

- bmwfena
- БМВманиачения
-
- Мнения: 5148
- Регистриран на: 25.04.2006
- Местоположение: ХАСКОВО
- Пол: Мъж
- Кара: ПЕЧКА понавървяваща
- Мечтае да кара: на ядене и пиене
- Djelebov
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 669
- Регистриран на: 30.01.2008
- Местоположение: Бургас
- Пол: Мъж
- Кара: е46 325ci кабрио - М3 реплика
- Мечтае да кара: Mercedes S Class Coupe/Convertible
bmwfena написа:сменям на последна зелена лампа винагипри мен нема прочукване нито топла нито студена
На мен интервала ми е направен за longlife масло дето се сменя на 20-25 хил. не помня точно. И за тва на километри го сменям

- SaSo
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 2090
- Регистриран на: 2.07.2006
- Местоположение: Sofia
- Пол: Мъж
- Кара: Е61 530d '05 и Е46 330d '04
- Мечтае да кара: 5GT 535 xd
Djelebov написа:bmwfena написа:сменям на последна зелена лампа винагипри мен нема прочукване нито топла нито студена
На мен интервала ми е направен за longlife масло дето се сменя на 20-25 хил. не помня точно. И за тва на километри го сменям
A как ти е направен за лонг лайф ?? Щото за такова нещо на Е34 не съм чувал... Отделно с това ... Дори и да караш с лонг лайф масло Е34ката пак трябва да го смениш на 10 000км поради простата причина е на нашите коли маслената помпа се върти с постоянни обороти и маслото губи характеристиките си за определени километри... Докато на по-новите мотори се върти с променливи което позволява самото масло да дава по-дълъг интервал за смяна...
Според мене няма такова нещо лонг лайф на Е34...Сменя се на 10 000км...Има си лампички които си гаснат... А иначе алгоритъма за гаснене на лампичките не е толкова прост да отчита само изминати километри... Тоест отчита и други показатели, не са само километрите...
- sote_1
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 109
- Регистриран на: 21.09.2007
- Местоположение: пазарджик
- Пол: Мъж
- Кара: като простаците на бензин
- Мечтае да кара: BMW 7.. IL
- Детайли за колата: 520 M50 VANOS
1993. лето и 530DA комбе
SaSo написа:А иначе алгоритъма за гаснене на лампичките не е толкова прост да отчита само изминати километри... Тоест отчита и други показатели, не са само километрите...
извинявам се на колегата че не е по темамата
но някой може ли да ме светне тез лаБи как мерят и какво мерят???
вече 4 пъти сменям мало и все едно и също правят
на 6000км. ми гасне първата и до 10000 нищо повече не гасне
весели празници
- Penchev
- Сватбаря
-
- Мнения: 8913
- Регистриран на: 25.04.2002
- Местоположение: Местожителство: Местожителство: Местожителство:
- Кара: Opel Zafira А OPC
И аз мисля че са инжектори
Хубаво е да минат една профилактика ,след като бъдат почистени ще се оправи според мен
Георги Пенчев

Хубаво е да минат една профилактика ,след като бъдат почистени ще се оправи според мен

Георги Пенчев
- Djelebov
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 669
- Регистриран на: 30.01.2008
- Местоположение: Бургас
- Пол: Мъж
- Кара: е46 325ci кабрио - М3 реплика
- Мечтае да кара: Mercedes S Class Coupe/Convertible
SaSo написа:Djelebov написа:bmwfena написа:сменям на последна зелена лампа винагипри мен нема прочукване нито топла нито студена
На мен интервала ми е направен за longlife масло дето се сменя на 20-25 хил. не помня точно. И за тва на километри го сменям
A как ти е направен за лонг лайф ?? Щото за такова нещо на Е34 не съм чувал... Отделно с това ... Дори и да караш с лонг лайф масло Е34ката пак трябва да го смениш на 10 000км поради простата причина е на нашите коли маслената помпа се върти с постоянни обороти и маслото губи характеристиките си за определени километри... Докато на по-новите мотори се върти с променливи което позволява самото масло да дава по-дълъг интервал за смяна...
Според мене няма такова нещо лонг лайф на Е34...Сменя се на 10 000км...Има си лампички които си гаснат... А иначе алгоритъма за гаснене на лампичките не е толкова прост да отчита само изминати километри... Тоест отчита и други показатели, не са само километрите...
Честно да ти кажа и аз не съм 100% сигурен, но беше на 10000км и 3 зелени лампи светеха.Карам си колата на къси разстояния, обичам си kickdown-a и ми показва, че три лампи светят


- SaSo
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 2090
- Регистриран на: 2.07.2006
- Местоположение: Sofia
- Пол: Мъж
- Кара: Е61 530d '05 и Е46 330d '04
- Мечтае да кара: 5GT 535 xd
Djelebov написа:SaSo написа:Djelebov написа:bmwfena написа:сменям на последна зелена лампа винагипри мен нема прочукване нито топла нито студена
На мен интервала ми е направен за longlife масло дето се сменя на 20-25 хил. не помня точно. И за тва на километри го сменям
A как ти е направен за лонг лайф ?? Щото за такова нещо на Е34 не съм чувал... Отделно с това ... Дори и да караш с лонг лайф масло Е34ката пак трябва да го смениш на 10 000км поради простата причина е на нашите коли маслената помпа се върти с постоянни обороти и маслото губи характеристиките си за определени километри... Докато на по-новите мотори се върти с променливи което позволява самото масло да дава по-дълъг интервал за смяна...
Според мене няма такова нещо лонг лайф на Е34...Сменя се на 10 000км...Има си лампички които си гаснат... А иначе алгоритъма за гаснене на лампичките не е толкова прост да отчита само изминати километри... Тоест отчита и други показатели, не са само километрите...
Честно да ти кажа и аз не съм 100% сигурен, но беше на 10000км и 3 зелени лампи светеха.Карам си колата на къси разстояния, обичм си kickdown-a и ми показва, че три лампи светятКазах го тва в сервиза и ми викат, че е за longlife нагласена
И мойта е така като сменям маслото на 10 000км но това според мене е някво грешно отчитане по-скоро отколкото да е лонг лайф нагласена самата кола

- Djelebov
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 669
- Регистриран на: 30.01.2008
- Местоположение: Бургас
- Пол: Мъж
- Кара: е46 325ci кабрио - М3 реплика
- Мечтае да кара: Mercedes S Class Coupe/Convertible
утре ще я вържа към carsoft, ако от там не се наглася ще си гледам само километрите
колеги препоръчайте една присадка, току виж има ефект...пък и да няма, поне ще съм поглезил колата
. Пък след коледа- на майстор
колеги препоръчайте една присадка, току виж има ефект...пък и да няма, поне ще съм поглезил колата


- Djelebov
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 669
- Регистриран на: 30.01.2008
- Местоположение: Бургас
- Пол: Мъж
- Кара: е46 325ci кабрио - М3 реплика
- Мечтае да кара: Mercedes S Class Coupe/Convertible
SaSo написа:Djelebov написа:SaSo написа:Djelebov написа:bmwfena написа:сменям на последна зелена лампа винагипри мен нема прочукване нито топла нито студена
На мен интервала ми е направен за longlife масло дето се сменя на 20-25 хил. не помня точно. И за тва на километри го сменям
A как ти е направен за лонг лайф ?? Щото за такова нещо на Е34 не съм чувал... Отделно с това ... Дори и да караш с лонг лайф масло Е34ката пак трябва да го смениш на 10 000км поради простата причина е на нашите коли маслената помпа се върти с постоянни обороти и маслото губи характеристиките си за определени километри... Докато на по-новите мотори се върти с променливи което позволява самото масло да дава по-дълъг интервал за смяна...
Според мене няма такова нещо лонг лайф на Е34...Сменя се на 10 000км...Има си лампички които си гаснат... А иначе алгоритъма за гаснене на лампичките не е толкова прост да отчита само изминати километри... Тоест отчита и други показатели, не са само километрите...
Честно да ти кажа и аз не съм 100% сигурен, но беше на 10000км и 3 зелени лампи светеха.Карам си колата на къси разстояния, обичм си kickdown-a и ми показва, че три лампи светятКазах го тва в сервиза и ми викат, че е за longlife нагласена
И мойта е така като сменям маслото на 10 000км но това според мене е някво грешно отчитане по-скоро отколкото да е лонг лайф нагласена самата кола
Абе ся се сетих: На колата там където пише с кви масла да се кара има 1-2 дето са longlife, Според мен не може да не се нагласят лампите за такова

13 мнения
• Страница 1 от 1
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани