Двигателят прекъсва-проблема отсранен - оказаха се бобини !
Модератор: Технически модератори
23 мнения
• Страница 2 от 2 • 1, 2
- SaSo
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 2090
- Регистриран на: 2.07.2006
- Местоположение: Sofia
- Пол: Мъж
- Кара: Е61 530d '05 и Е46 330d '04
- Мечтае да кара: 5GT 535 xd
Че неизгорялото гориво попаднало в катализатора как да не е опасно ??? Не вярвам да спира пускането на гориво към проблемния цилиндър , но незнам дали е ясно че нашите коли като са с катализатори е вредно да се бутат ( нищо че са с вериги ) ... Горивото от температурата се възпламенява в катализатора и се получават микроексплозии в него... Което го разрушава ?? А ЕВРО 2 съмнява ме да го покрие точно този мотор ...




SaSo написа:Не вярвам да спира пускането на гориво към проблемния цилиндър , но незнам дали е ясно че нашите коли като са с катализатори е вредно да се бутат ( нищо че са с вериги ) ... Горивото от температурата се възпламенява в катализатора и се получават микроексплозии в него... Което го разрушава ?? А ЕВРО 2 съмнява ме да го покрие точно този мотор ...![]()
![]()
спира не, ами спира.....с какво си чел(гледал) такъв мотор или само интернет ентусиазъм?
Euro2 си го покриват като пич, има мотори, които си излизат от завода с Euro2(дестинацията не е Германия), има и мотори, при които допълнително се слага Kaltlaufregler и пак покриват Евро2.
- SaSo
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 2090
- Регистриран на: 2.07.2006
- Местоположение: Sofia
- Пол: Мъж
- Кара: Е61 530d '05 и Е46 330d '04
- Мечтае да кара: 5GT 535 xd
@2bar написа:SaSo написа:Не вярвам да спира пускането на гориво към проблемния цилиндър , но незнам дали е ясно че нашите коли като са с катализатори е вредно да се бутат ( нищо че са с вериги ) ... Горивото от температурата се възпламенява в катализатора и се получават микроексплозии в него... Което го разрушава ?? А ЕВРО 2 съмнява ме да го покрие точно този мотор ...![]()
![]()
спира не, ами спира.....с какво си чел(гледал) такъв мотор или само интернет ентусиазъм?
Euro2 си го покриват като пич, има мотори, които си излизат от завода с Euro2(дестинацията не е Германия), има и мотори, при които допълнително се слага Kaltlaufregler и пак покриват Евро2.
Допълнителната джаджа да покрива ЕВРО 2 съм я вижда и аз колега... А за впръскването на горивото според мене най-простото което мога да проверя е след като мойта кола беше с прецакани лули и на бензин обогатяваше яко... Тогава при неизправна запалителна сиситема да беше ми изключило повечето дюзи бе колега ... Няма логика грам в това което казваш

- ///peter
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 5600
- Регистриран на: 24.11.2006
- Пол: Мъж
- Кара: Жи55АЕМЖИ
- Мечтае да кара: 911 turbo
- Детайли за колата: 630cc - injectors
HX52 Holset
MS 1 Extra - ECU
Inovate wide band
@2bar написа:///peter написа:Пич, следи се идва ли ток до бобината и ако да да не е повече от една бобина с подаден ток в едно времеОт ЕКУ не можеш да хванеш директно бубина.
е аз к'во пиша - следи се тока в първичната.
тъй като двете вериги са вързани и всяка една промяна в първичната води до промяна във вторичната и обратно, се вижда цялата картинка като се закачиш на първичната.
иначе не забравяй,че имаш датчик за оборотите на кол. вал и след диференциране получаваш ускорението - от там като го синхронизираш по цилиндри веднага виждаш, кой цилиндър не работи.
Ох, не ми се спори честно казано, като има пробив мери си какво идва към първичната намотка...
А това с датчика на коляновия вал и сметките ме разби

SaSo написа:......Няма логика грам в това което казваш
зависи, какво точно разбираш под "неизправна"
за да не са голи приказки, тук има един скийшот от един pdf. важното съм го подчертал.
@///peter
не е толкова лесно, че да седнем да пием една ракия и да ти го обясня. правят се доста сметки, ускорениято на кол. вал е една от основните.
- Vasko
- ентусиаст
-
- Мнения: 898
- Регистриран на: 24.10.2007
- Местоположение: София/Асеновград
- Пол: Мъж
- Кара: Е34 /Е39 дизел, Е46-автомат,Е60-530
- Мечтае да кара: Да се разхожда пеша
КОлеги, най-после намерих време и отидох да си оправя прекъсването на двигателя. Както и предполагах се оказаха бобини и то два броя. Даже ми почистиха и моторчето за празният ход и сега двигателя заспа и като е запаля си върви супер яко даже и като е студена ... Междудругото сложих бобини от Е39 по простата причина ,че не намерих такива за е34... Те са еднакви само захващането им е малко по-различно .....Благодаря на всички колеги ,споделили мнения по темата ...
- SaSo
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 2090
- Регистриран на: 2.07.2006
- Местоположение: Sofia
- Пол: Мъж
- Кара: Е61 530d '05 и Е46 330d '04
- Мечтае да кара: 5GT 535 xd
Мда оказах се прав.... Обясни само на хората как установи кои са дефектиралите ? Щото това е интересното като извод 

- Vasko
- ентусиаст
-
- Мнения: 898
- Регистриран на: 24.10.2007
- Местоположение: София/Асеновград
- Пол: Мъж
- Кара: Е34 /Е39 дизел, Е46-автомат,Е60-530
- Мечтае да кара: Да се разхожда пеша
SaSo написа:Мда оказах се прав.... Обясни само на хората как установи кои са дефектиралите ? Щото това е интересното като извод
Ами Сашо, много лесно се установява по бабешкият метод- взимаш една здрава и започваш да е ''превърташ ''през всичките цилиндри и пробваш след всеки как ще работи двигателя като започваш да броиш за първи откъм радиатора в посока към купето . ... Иначе на диагностика бобината не е хваща ! ... Както казах аз сложих бобини от е39, защото не можах да намеря за М50. Разликата е само в захващането ,но иначе като цяло бобините са еднакви така, че колеги който има прекъсване да знае ,че му е бобини .Сега наистина се родих и колата си върви като си е вървяла преди , дори и разхода ми падна средно с около литър и нещо ...
23 мнения
• Страница 2 от 2 • 1, 2
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани