BMW купуват Volvo!?
Модератор: Общи модератори
55 мнения
• Страница 3 от 4 • 1, 2, 3, 4
- lakmus
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 325
- Регистриран на: 24.08.2007
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: комерсиални БМВ-та...
Това е и целия смисъл - BMW ти доставя удоволствие от карането като се качиш в него, а Мерцедес - като ти докара BMW-то.
Това е абслютно вярно! Изпитано и тествано стотици пъти!
Това ще е страхотен удар от финансова гледна точка за БМВ АГ!
Още веднъж се убеждавам, че от БМВ не си губят времето последние години...
БМВ прави страхотни технологии - двигатели, окчакване, управление, системи за сигурност и пестене на гориво (може би най-добрите в света в момента) а ги влага само в БМВ, МИНИ и РОЛС РОЙС. Като изключим БМВ обаче, другите марки са по-скоро "бутикови" и нямат кой знае какви продажби.
Именно затова им трябва и дуга марка в която да внедрява уникланите си технологии, за които така или иначе са вложени страшно много пари (съответно ум), за да се измислят и изобретят... А цента на производството е много по-ниска...
Т.е. БМВ търси марка със сравнително добър имидж, със сравнително високи цени и със сравнително богата гама от модели...
Мисля, че точно ВОЛОВО е правилният избор - представете си моделите на Волво, но с по-агресивен спортен дизайн, най-добите двигатели на света, най-добрите трансмисии, най-добрите окчавания + утвърдения имдиж на ВОЛВО, като сигурен и надежден автомобил = МНОГО ДОБРА МАРКА И МНОГО ДОБРИ ПРОДАЖБИ
А като се замислим ,акво друго могат да купят -
СААБ - да имат спортен имидж, да скъпи са, но нямат богата гама, а и защо и ме на БМВ да купуват марка със спортен имидж, като само фактът, че в един автомобил има двигател/окачване/трнасмисия на БМВ го прави най-спортния в класа си
АЛФА - написаното за СААБ, само че не са скъпи (а това е голям проблем, защото е много трудно тепърва да вдигат цените - просто ще има много малко клиенти)
А за европейско-американски и европейско-азиатски джойнтвенчъри смятам ,че историята на няколко пъти показа, че не са успешни. Може би, най-вече заради коренно различните култури...
Още веднъж се убеждавам, че от БМВ не си губят времето последние години...
БМВ прави страхотни технологии - двигатели, окчакване, управление, системи за сигурност и пестене на гориво (може би най-добрите в света в момента) а ги влага само в БМВ, МИНИ и РОЛС РОЙС. Като изключим БМВ обаче, другите марки са по-скоро "бутикови" и нямат кой знае какви продажби.
Именно затова им трябва и дуга марка в която да внедрява уникланите си технологии, за които така или иначе са вложени страшно много пари (съответно ум), за да се измислят и изобретят... А цента на производството е много по-ниска...
Т.е. БМВ търси марка със сравнително добър имидж, със сравнително високи цени и със сравнително богата гама от модели...
Мисля, че точно ВОЛОВО е правилният избор - представете си моделите на Волво, но с по-агресивен спортен дизайн, най-добите двигатели на света, най-добрите трансмисии, най-добрите окчавания + утвърдения имдиж на ВОЛВО, като сигурен и надежден автомобил = МНОГО ДОБРА МАРКА И МНОГО ДОБРИ ПРОДАЖБИ
А като се замислим ,акво друго могат да купят -
СААБ - да имат спортен имидж, да скъпи са, но нямат богата гама, а и защо и ме на БМВ да купуват марка със спортен имидж, като само фактът, че в един автомобил има двигател/окачване/трнасмисия на БМВ го прави най-спортния в класа си
АЛФА - написаното за СААБ, само че не са скъпи (а това е голям проблем, защото е много трудно тепърва да вдигат цените - просто ще има много малко клиенти)
А за европейско-американски и европейско-азиатски джойнтвенчъри смятам ,че историята на няколко пъти показа, че не са успешни. Може би, най-вече заради коренно различните култури...
- dinkomg
- ентусиаст
-
- Мнения: 941
- Регистриран на: 17.11.2008
- Местоположение: Стара Загора
- Пол: Мъж
- Кара: Семейното комби
- Мечтае да кара: M5 touring
Няма нищо лошо да купят волво,, така поне те ще се сдобият с хубави мотори, след резила им с рендаците и мъките с фордя...
Ама не мисля че и тогава ще си вдигнат кой знае колко продажбите. Все пак всеки би предпочел на предния му капак да е по-добрата марка BMW
Ама не мисля че и тогава ще си вдигнат кой знае колко продажбите. Все пак всеки би предпочел на предния му капак да е по-добрата марка BMW
- Venkata
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 308
- Регистриран на: 31.10.2005
- Местоположение: Благоевград
- Пол: Мъж
- Кара: BMW f10/3.0D
TUZara` написа:AIWERA написа:TUZara` написа:Ми да ги купят ... така и в семейството на БМВ ще има влекачи-тирове а не само при Бенз
Те ако изкарат и ТИР БМВ тука ш'са изпотрепеме да ставаме тираджий![]()
Не останаха вече много незапълнени звена в серийте, та един ТИР в семейството ще е най-разумната постъпка в момента![]()
![]()
малко е грубичко БМВ колите да се возят на Мерцедесови автовози кат един Wallpaper ма .. съдба
Колега, а текста на този Wallpaper прочете ли го



dinkomg написа:Няма нищо лошо да купят волво,, така поне те ще се сдобият с хубави мотори, след резила им с рендаците и мъките с фордя...
Ама не мисля че и тогава ще си вдигнат кой знае колко продажбите. Все пак всеки би предпочел на предния му капак да е по-добрата марка BMW
Не бъди толкова сигурен, всеки си има "най-добра" марка за него си . Ако всички мислеха като теб то всички коли по света щяха да са само и единствено BMW, да ама не.

Volvo Group not interested in buying back Volvo Cars
http://www.leftlanenews.com/volvo-group ... -cars.html
Sweden’s Volvo Group — which builds trucks, buses, construction equipment, and aerospace components — has no interest in acquiring Volvo Cars back from Ford. “We absolutely do not want to buy Volvo Cars,” stressed chairman Finn Johnsson.
Johnsson went on to say he thinks it would be a bad idea to nationalize Volvo and Saab, as some Swedish academics have suggested.
“The state knows nothing about the car industry and Volvo needs an owner that can increase sales and cooperate with suppliers on components and development,” Johnsson told Swedish financial daily Dagens Industri, according to an AFP translation. He suggested French automaker Renault as a company suited to buying Volvo.
He indicated his company would be willing to “help” Volvo Cars in a variety of ways, but is not interested in a buyout.
“We would gladly finance joint projects, such as sponsor projects or research projects, and could consider being part of various consortiums without becoming the main owner,” Johnsson said.
http://www.leftlanenews.com/volvo-group ... -cars.html
Щатския пазар е приоритетен за БМВ.
Много добре ще стане ако БМВ купи Волво,така целта да се засили пазарният дял на концерна в щатите ще се изпълни.Шведите отдвана имат изграден имидж в северна Америка и вграждането на техника БМВ във Волво ще донесе успех.Продажбата на автомобили от по висок клас на по високи цени съответно ще носят печалба на концерна БМВ.Замслете се какви бяха Хонда и Тойота преди да продават отвъд океана и какви автомобили произвеждат днес,визирам само щатските изпълнения като Авалон,Кемри,Секвоя или Акорд,Легенд.Премум марките няма какво да кажем всички харесват Лексус и Акура.Маркетинговия отдел на Баварците се стреми да отчупи по голямо парче от пазарния дял
.Весели празници на всички БМВ фанатици.

- BigMUZZY
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 435
- Регистриран на: 19.12.2004
- Местоположение: В.Т-во, София
- Кара: E34 TOURING `95 без номер на мотора
Яааааа...да видим сега кой колко е голям и доколко си спомня автомобилната история и политика?
Далечната 1996 година. БМВ АГ прекратява развойната дейност по проект Е53, защото наливат парите си в покупката на Роувър. В това число и Ланд Роувър и Мини. Две или три години след това, след като са реорганизирали заводите им, пуснали са модела 75 , издействали са доста големи дотации от държава за завода си, БМВ продават Роувър на ФОРД за 1$. ЕДИН долар. Плюс всичките им задължения. Запазват си само МИНИ. Цялата тази операция струваше директорското място на Berndt Pishestrider (мисля, че така се казваше). Сега той понастоящем е директор на ВАГ груп, замествайки Фери ПИЕХ. Коментарът на собствениците на БМВ звучеше приблизително така:
" Ние разбрахе, че при едно такова сливане и окрупняване на фирмата ни, възможността за бързи, актуални и решаващи ходове намалява. Ставаме бавно подвижни както финансово, така и моделно. Това ни принуди да запазим само две малки звена, които не могат да ни повлияят. ( МИНИ и РОЛС РОЙС)"
А, да. Сега е финансова криза. Аз пък слагам тарга бира, че БМВ няма да купят втори воденичен кмък ( ВОЛВО в случая) в следващите поне 2 години.
Колкото до тежката техника:
- Контролният пакет на МАН е собственост на VW
- МАН закупиха контролният пакет акции на Скания
- Преди около 2 години Волво искаха да купят Скания, но комисиите против монопол забраниха и така МАН купиха Скания
Any questions? Watch the Popeye show!
Далечната 1996 година. БМВ АГ прекратява развойната дейност по проект Е53, защото наливат парите си в покупката на Роувър. В това число и Ланд Роувър и Мини. Две или три години след това, след като са реорганизирали заводите им, пуснали са модела 75 , издействали са доста големи дотации от държава за завода си, БМВ продават Роувър на ФОРД за 1$. ЕДИН долар. Плюс всичките им задължения. Запазват си само МИНИ. Цялата тази операция струваше директорското място на Berndt Pishestrider (мисля, че така се казваше). Сега той понастоящем е директор на ВАГ груп, замествайки Фери ПИЕХ. Коментарът на собствениците на БМВ звучеше приблизително така:
" Ние разбрахе, че при едно такова сливане и окрупняване на фирмата ни, възможността за бързи, актуални и решаващи ходове намалява. Ставаме бавно подвижни както финансово, така и моделно. Това ни принуди да запазим само две малки звена, които не могат да ни повлияят. ( МИНИ и РОЛС РОЙС)"
А, да. Сега е финансова криза. Аз пък слагам тарга бира, че БМВ няма да купят втори воденичен кмък ( ВОЛВО в случая) в следващите поне 2 години.
Колкото до тежката техника:
- Контролният пакет на МАН е собственост на VW
- МАН закупиха контролният пакет акции на Скания
- Преди около 2 години Волво искаха да купят Скания, но комисиите против монопол забраниха и така МАН купиха Скания
Any questions? Watch the Popeye show!
...Тез` две бири `що ги каза ...?
- svetlaka_rs
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 63
- Регистриран на: 18.10.2008
Аз като див фен на BMW от много години съм съгласен че BMW имат редица върхови постижения в разработката на двигатели(най-вече), окачване и т.нат, НО Volvo не напразно е смятан за "най-сигурния автомобил", в смисъл че повечето технологии и системи за безопастност са били измислени и внедрени именно от Volvo,в.т.ч и така известния 3точков инерционен предпазен колан,първата клетка за безопастност,първите странични еърбеци,пурвата система за защита от камшичен удар и т.нат. Колегите които изказаха негативно мнение за марката въобще карали ли са някога Volvo??? Аз съм карал всичките нови модели,освен XC60(понеже бях търговец на Volvo) и смея да кажа,че удоволствието и имиджа са на доста добро ниво. Затова смятам, че определено има за какво цените на тези автомобили да са височки. И призовавам да гледаме не като коне с капаци, а да отчитаме по достойнство това, което наистина си заслужава. Затова смятам, че евентуалната покупка на Volvo Cars ще е оправдана и печеливша според мен. Иначе аз ще продължавам да си карам BMW, защото това СПОРЕД мен е най-великата марка автомобили.
P.S. За втора кола не бих се замислил за момент да си купя Volvo(най-вече S80)

P.S. За втора кола не бих се замислил за момент да си купя Volvo(най-вече S80)



Живей...мечтай...карай мечтата си...BMW..
--- BMW - марка немски автомобили, които не са пригодени за движение в дясната лента.

--- BMW - марка немски автомобили, които не са пригодени за движение в дясната лента.
masimo написа:GRIPEN написа: ....
За което си абсолютно прав , но прекалено много се доближава до големите момчета Audi , BMW и Mercedes.![]()
BMW и Mercedes - да големите са те ама ауди?????? - коли сглобени в комунистическа република Китай???? от къде на къде ауди - големите батковци - стига де смешно е. http://en.wikipedia.org/wiki/Volkswagen_Group_China
- vgeirgiev
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 91
- Регистриран на: 24.08.2008
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: Е39 520
- Мечтае да кара: X5 3.0d
Прекрасно, ако се получи, една отлична марка каквато беше Волво и която Форд успя почти да съсипе има шанс за възраждане.
- White 1913 Power
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 707
- Регистриран на: 22.08.2008
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: carefully
-
както беше писал един колега след бмв за мен на второ место са волво
- steeN
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 6615
- Регистриран на: 7.04.2004
- Местоположение: CA
- Кара: конете да бягат
- Мечтае да кара: mustang gt, много черeн...
първата клетка за безопастност
а не


- Practical men, who believe themselves to be quite exempt from any intellectual influence, are usually the slaves of some defunct economist. – John Maynard Keynes
- Above all, we must realize that no arsenal or no weapon in the arsenals of the world is so formidable as the will and moral courage of free men and women. It is a weapon our adversaries in today's world do not have. – Ronald Reagan
- Life, liberty, and property do not exist because men have made laws. On the contrary, it was the fact that life, liberty, and property existed beforehand that caused men to make laws in the first place. – Frédéric Bastiat
- Don't eat the yellowcake.
- Above all, we must realize that no arsenal or no weapon in the arsenals of the world is so formidable as the will and moral courage of free men and women. It is a weapon our adversaries in today's world do not have. – Ronald Reagan
- Life, liberty, and property do not exist because men have made laws. On the contrary, it was the fact that life, liberty, and property existed beforehand that caused men to make laws in the first place. – Frédéric Bastiat
- Don't eat the yellowcake.
55 мнения
• Страница 3 от 4 • 1, 2, 3, 4
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани