Help.Няма оправия

3-та серия ('98-'05)

Модератори: mitaka7, ©, Dimitroff, Гецата, Технически модератори

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 120
Регистриран на: 25.03.2007
Пол: Мъж
Кара: E60xd

Help.Няма оправия

Мнение от mpower75 » 18 Дек 2008, 22:16

Значи от известно време оборотите бяха нестабилни.На светофар се опитваше да гасне ,но не беше го правила.Вчера отивам на диагностика и единствената грешка която дава е дебитомер/ниско напрежение,налягане или нещо такова.Вземам дебитомер BOSCH нов и го слагам.Грешката изчезва ,но оборотите пак си остават ниски на празен ход.Отиваме на клапата за регулиране на картерните газове/няква си мембрана/ и се оказва,че на празен ход маркуча се сплесква от някакьв си вакум.Дотук както и да е.След диагностиката ,обаче колата взе да си пали когато си иска.Рядко ,но го прави.Брьм и гасне,брьм и гасне.Отидохме на имобилайзер,ключ,а сега и на някакьв датчик на колянов вал.Незнам докаде ще ем.Колата е на 77к.HELP който може .Поздрави.

ШОП
Аватар
Мнения: 3110
Регистриран на: 23.06.2003
Местоположение: София
Кара: e87lci

Мнение от BMDrago » 18 Дек 2008, 22:56

Не очаквай някой да ти напише нещо в темата докато не посочиш какъв ти е двигателя!
Изображение

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 120
Регистриран на: 25.03.2007
Пол: Мъж
Кара: E60xd

Мнение от mpower75 » 18 Дек 2008, 23:21

BMDrago написа:Не очаквай някой да ти напише нещо в темата докато не посочиш какъв ти е двигателя!

Грешката е моя.1.9 преди фейса.318i 1.9

ентусиаст
Аватар
Мнения: 1266
Регистриран на: 16.05.2008
Местоположение: Devnya Drag Club

Мнение от plamen_hh » 18 Дек 2008, 23:28

Ех май не само с печките имаме проблеми.Ти провери да не смучи въздух от някаде ;)

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 120
Регистриран на: 25.03.2007
Пол: Мъж
Кара: E60xd

Мнение от mpower75 » 18 Дек 2008, 23:33

plamen_hh написа:Ех май не само с печките имаме проблеми.Ти провери да не смучи въздух от някаде ;)

От 10г карам BMW,но такова чудо не е било.

ШОП
Аватар
Мнения: 3110
Регистриран на: 23.06.2003
Местоположение: София
Кара: e87lci

Мнение от BMDrago » 18 Дек 2008, 23:45

катализатори махал ли си?
Изображение

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 120
Регистриран на: 25.03.2007
Пол: Мъж
Кара: E60xd

Мнение от mpower75 » 19 Дек 2008, 0:21

BMDrago написа:катализатори махал ли си?

Не

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 120
Регистриран на: 25.03.2007
Пол: Мъж
Кара: E60xd

Мнение от mpower75 » 19 Дек 2008, 0:49

Не е и от помпата.

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 91
Регистриран на: 5.07.2004
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: 200320DM47TU
Мечтае да кара: trabant ot novite
Детайли за колата: super pila e:)

:

Мнение от RadioDJ » 19 Дек 2008, 12:52

Провери си куплингите ( как са закопчани), защото когато колата се държи странно, понякога е заради не добре контактуващи кабели. Също си виж масите по двигателя. Една моя кола се държеше по същия начин докато не открих че една маса и един куплунг не е хубаво щракнат. Това го направи преди да сменяш датчици.
Forced induction means torque,
torque means fun.

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 4093
Регистриран на: 28.11.2006
Местоположение: София/Сандански
Пол: Мъж
Кара: BMW E90 330d; BMW F25 30d
Мечтае да кара: BMW M

Мнение от kriso85 » 19 Дек 2008, 16:50

Ако ти гасне колата може да е някой от двата датчика - на разпределителния и на коляновия вал.
Също така нестабилните обороти може да се дължат на клапата за празния ход (стъпковото моторче).
Също така отзад (зад двигателя) има един маркуч с една пластмасова клапа. Много слабо мястно на тоя двигател - редовно се скапва или клапата , или маркуча и от там дърпа въздух и колата работи мноооо зле.
Надявам се да се оправи колата ;)
"Try not. Do or do not. There is no try" Yoda
Изображение

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 120
Регистриран на: 25.03.2007
Пол: Мъж
Кара: E60xd

Мнение от mpower75 » 19 Дек 2008, 21:20

Клапата беше скапана , смених и дебитомера.

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 1504
Регистриран на: 28.09.2005
Кара: любимата ни марка да е първа ;)
Мечтае да кара: римска колесница с М-пакет ;)

Мнение от spower » 20 Дек 2008, 10:41

проблема последно от клапата на стъпковото моторче ли се оказа, или от тая зад двигателя, за която колегата KRISO85 казва или от дебитомера ? и ако е от клапата на стъпковото моторче нямали някакъв начин да се оправи ?
Плей листа с видеа за ремонт на BMW Х3 F25: :lalala: https://www.youtube.com/playlist?list=P ... A1PWE6WpJt

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 311
Регистриран на: 5.10.2007

Re: Help.Няма оправия

Мнение от tankishev » 20 Дек 2008, 12:35

mpower75 написа:Колата е на 770к.


Ей това е проблема ... може да изкочат много неща ... важното е като се оправят всички ще караш уникална кола
И мен ме "ужили" колега от форума:
http://www.bmwpower-bg.net/forums/viewtopic.php?p=1393313#1393313
Все още чакам извинение ... като от умрял писмо!

Изображение среден разход

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 120
Регистриран на: 25.03.2007
Пол: Мъж
Кара: E60xd

Re: Help.Няма оправия

Мнение от mpower75 » 20 Дек 2008, 16:48

tankishev написа:
mpower75 написа:Колата е на 770к.


Ей това е проблема ... може да изкочат много неща ... важното е като се оправят всички ще караш уникална кола

Колега колата наистина е на77к.Имам всички сервизни книжки откакто кола е стнала,и всяка година пише на колко е била.Ако вече и там има врьтка незнам.Проблема беше в клапата за картерните газове/всмукателния колектор/.Като я смених оборотите заспаха,но даваше няква грешка дебитомера и го смених и него.

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 422
Регистриран на: 21.07.2008
Местоположение: Пловдив
Пол: Мъж
Кара: Е90

Мнение от majstorapetkov » 20 Дек 2008, 18:03

Колега, лесно, бързо и евтино ли се сменя тази клапа или не? За дебитомера е ясно. Защото и моята така прави чат- пат.

Следваща

Назад към E46

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани

Последни теми
Facebook