След прехвърляне на мотор 320i Sedan не пали и не пали...
Модератори: vld, bum_bum, ///Leonix, Технически модератори
19 мнения
• Страница 1 от 2 • 1, 2
- turbo
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 2067
- Регистриран на: 20.01.2006
- Местоположение: Стара Загора
- Пол: Мъж
- Кара: МПС-та
- Мечтае да кара: самолет
След прехвърляне на мотор 320i Sedan не пали и не пали...
Мой приятел видя сметката на 320i-то си ( 1995 год. M52B20 Sedan ) след удар.
Намери си същото купе (без грам кабелче по него) и си прехвърли мотора барабар с всички кабели, проводници, жички, букси, мукси, табла, мабла. До тук добре, но колата не ще да пали на бензин. Когато се подаде (от незапалена горелка) газчица преди дебитомера (ЗАДЪЛЖИТЕЛНО без да се форсира), колата работи перфектно на празен ход. Това ще дойде да покаже, че компютъра е в час и прави искрата, но по някаква причина не ебава да отваря дюзите. Вързахме лаптопа да направим диагностика и не се вижда нито един модул ЕКУ на мотора, АБС, ЕЪРБЕГ, ZVM, табло - абе с нищо не може да се свържем. Най-интересното е, че компютъра на мотора (SIEMENS MS41.0) ей тук до мен на масата съм го вързал и си се намира с диагностичната програма и си говори с нея като пич.
И ето идва въпросчето: Какво по дяволите да я правим тая кола (освен, че можем да й хакнем един изпарител и да опънем една тръба до багажника и да я напраим на газ
).
Намери си същото купе (без грам кабелче по него) и си прехвърли мотора барабар с всички кабели, проводници, жички, букси, мукси, табла, мабла. До тук добре, но колата не ще да пали на бензин. Когато се подаде (от незапалена горелка) газчица преди дебитомера (ЗАДЪЛЖИТЕЛНО без да се форсира), колата работи перфектно на празен ход. Това ще дойде да покаже, че компютъра е в час и прави искрата, но по някаква причина не ебава да отваря дюзите. Вързахме лаптопа да направим диагностика и не се вижда нито един модул ЕКУ на мотора, АБС, ЕЪРБЕГ, ZVM, табло - абе с нищо не може да се свържем. Най-интересното е, че компютъра на мотора (SIEMENS MS41.0) ей тук до мен на масата съм го вързал и си се намира с диагностичната програма и си говори с нея като пич.
И ето идва въпросчето: Какво по дяволите да я правим тая кола (освен, че можем да й хакнем един изпарител и да опънем една тръба до багажника и да я напраим на газ

БМВ на газ не може ли? Ето тук ти прочети и отново помисли!
552 к.с. GAS POWERED
Video -> AC Schnitzer GP3.10; Video -> AC Schnitzer GP3.10 "There are days in your life..."

Video -> AC Schnitzer GP3.10; Video -> AC Schnitzer GP3.10 "There are days in your life..."
Когато аз си правя диагностика на незапален двигател (с карсофт 6.5) не ми засича еку-то, както и повечето модули. Вие на запален двигател ли правите диагностиката, ако не - опитайте на запален.
А идва ли бензин като въртите ? Може да е и от някой датчик, те са много нежни да ги е*а. (на колянов вал например). Някаква дреболия е 100% ама много кофти така, поне диагностиката да работеше.
ПС: със същия двигател и електроника съм.
А идва ли бензин като въртите ? Може да е и от някой датчик, те са много нежни да ги е*а. (на колянов вал например). Някаква дреболия е 100% ама много кофти така, поне диагностиката да работеше.
ПС: със същия двигател и електроника съм.
- turbo
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 2067
- Регистриран на: 20.01.2006
- Местоположение: Стара Загора
- Пол: Мъж
- Кара: МПС-та
- Мечтае да кара: самолет
Тъй де... То проблемът е, че не пали. Тя ако палеше хич нямаше да ни трябва диагностика
Варианта, за който се сещам е пак да намерим една газова горелка, че с нея да запалим и докато работи да видим дали някой модул ще се обади... Макар, че не ми е много ясно защо на подаден контакт и незапален мотор няма да се виждат модулите, а на запален ще се виждат.

Варианта, за който се сещам е пак да намерим една газова горелка, че с нея да запалим и докато работи да видим дали някой модул ще се обади... Макар, че не ми е много ясно защо на подаден контакт и незапален мотор няма да се виждат модулите, а на запален ще се виждат.

БМВ на газ не може ли? Ето тук ти прочети и отново помисли!
552 к.с. GAS POWERED
Video -> AC Schnitzer GP3.10; Video -> AC Schnitzer GP3.10 "There are days in your life..."

Video -> AC Schnitzer GP3.10; Video -> AC Schnitzer GP3.10 "There are days in your life..."
- ///Явор
- Летящия холандец
-
- Мнения: 19401
- Регистриран на: 10.01.2003
- Местоположение: предимно в гаража
- Кара: M3E30х2,M3E36х2,M3E92,M5E39х2 и др.
- Burningparis
- ентусиаст
-
- Мнения: 807
- Регистриран на: 24.02.2006
- Местоположение: Cофия
- Пол: Мъж
- Кара: 320 I
тия сименси са.... моя от време на време се побърква и набива гршки на всичко по мотора,..... в последствие колата почва да харчи змейски и да не върви.... и маи се оказва, че е от слаб ток( като увелича музиката и на пиковете пчва да има недостик). Пробвайте с друго ЕКУ, бензиновата помпа работи ли?
- vld
- Старши ентусиаст
-
- Мнения: 12844
- Регистриран на: 10.08.2005
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: F11 535d, E84 2.3d
- Борис_Малинов
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 2163
- Регистриран на: 2.08.2007
- Местоположение: там,където белите мечки слизат на ръчна спирачка
- Пол: Мъж
- Кара: По-долу изброеното...
- Детайли за колата: F11 M550d , ///М3 EVO Sedan
...и едно лачено купенце Е-30 с м40б18.
vld написа:
Трябва да се синхронизира ЕКУ-то с ЕВС-а![]()
а бе то май не може да се синхронизира,а се взима от другата кола в пълен комплект:
EWS модула под волана с намотката около контактния ключ,и EWS 2 модула намиращ се зад жабката с жълтата букса...и да не забравя чипа в ключа.
Всеки комп.си работи с точните EWS модули,е вероятно е някой факир-ел.техноман да се справи и със синхронизация,ама ще е много скъпо,а и имобилайзера неще много да се бъзикат с него,че....?



Нещата, които притежаваме...всъщност притежават нас!
..., който не се учи от историята, е обречен да я повтори!
- ///Явор
- Летящия холандец
-
- Мнения: 19401
- Регистриран на: 10.01.2003
- Местоположение: предимно в гаража
- Кара: M3E30х2,M3E36х2,M3E92,M5E39х2 и др.
ма няма никви проблемиБорис_Малинов написа:vld написа:
Трябва да се синхронизира ЕКУ-то с ЕВС-а![]()
а бе то май не може да се синхронизира,а се взима от другата кола в пълен комплект:
EWS модула под волана с намотката около контактния ключ,и EWS 2 модула намиращ се зад жабката с жълтата букса...и да не забравя чипа в ключа.
Всеки комп.си работи с точните EWS модули,е вероятно е някой факир-ел.техноман да се справи и със синхронизация,ама ще е много скъпо,а и имобилайзера неще много да се бъзикат с него,че....?


Последна промяна ///Явор на 20 Дек 2008, 21:20, променена общо 1 път
- Борис_Малинов
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 2163
- Регистриран на: 2.08.2007
- Местоположение: там,където белите мечки слизат на ръчна спирачка
- Пол: Мъж
- Кара: По-долу изброеното...
- Детайли за колата: F11 M550d , ///М3 EVO Sedan
...и едно лачено купенце Е-30 с м40б18.
Възможно е,проверете буксата(кръглата) до таблото с предпазителите дали всички проводници съвпадат по място и цвят(по принцип би трябвало да е така)но знае ли човек,някой може да е пипал там преди вас и сега нещо да не съвпада...


Нещата, които притежаваме...всъщност притежават нас!
..., който не се учи от историята, е обречен да я повтори!
- ///Явор
- Летящия холандец
-
- Мнения: 19401
- Регистриран на: 10.01.2003
- Местоположение: предимно в гаража
- Кара: M3E30х2,M3E36х2,M3E92,M5E39х2 и др.
- Борис_Малинов
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 2163
- Регистриран на: 2.08.2007
- Местоположение: там,където белите мечки слизат на ръчна спирачка
- Пол: Мъж
- Кара: По-долу изброеното...
- Детайли за колата: F11 M550d , ///М3 EVO Sedan
...и едно лачено купенце Е-30 с м40б18.
Явор написа:ма няма никви проблеми..тъпото е ако сложите мотор с евс на кола без
Ми не виждам кво тъпо има да си сложиш мотор:примерно М52В28 от 98г. със заводски имобилайзер(EWS),на кола с М40 без заводски имоб.

А за монтажа на модулите на снимката,някои искат да измуфтят 200лв.за 15мин.работа,пък други четът ел.схемите и се управят сами макар и за няколко часа.

Последна промяна Борис_Малинов на 21 Дек 2008, 12:57, променена общо 1 път


Нещата, които притежаваме...всъщност притежават нас!
..., който не се учи от историята, е обречен да я повтори!
- turbo
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 2067
- Регистриран на: 20.01.2006
- Местоположение: Стара Загора
- Пол: Мъж
- Кара: МПС-та
- Мечтае да кара: самолет
Колата има ЕВС, но всичко си е нейното. И компа на маторя и ЕВС-то и тея работи от снимката са си накичени. Ако се откачи ЕВС модула или се откачи бялата букса от черната кутийка не върти въобще стартера (така ли работи всъщност имобилайзера на Е36 95-та год. или прекъсва и други работи освен стартера?). А пък синхронизация на ЕВС-то няма как да се направи, защото умрелия Карсофт не вижда ни един модул в колата. 

БМВ на газ не може ли? Ето тук ти прочети и отново помисли!
552 к.с. GAS POWERED
Video -> AC Schnitzer GP3.10; Video -> AC Schnitzer GP3.10 "There are days in your life..."

Video -> AC Schnitzer GP3.10; Video -> AC Schnitzer GP3.10 "There are days in your life..."
- Борис_Малинов
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 2163
- Регистриран на: 2.08.2007
- Местоположение: там,където белите мечки слизат на ръчна спирачка
- Пол: Мъж
- Кара: По-долу изброеното...
- Детайли за колата: F11 M550d , ///М3 EVO Sedan
...и едно лачено купенце Е-30 с м40б18.
Ми не блокира само стартера,щот тогава всеки крадец с бутане ще пали и се обесмисля,функцията на евс-а.


Нещата, които притежаваме...всъщност притежават нас!
..., който не се учи от историята, е обречен да я повтори!
19 мнения
• Страница 1 от 2 • 1, 2
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани