Съвет?

Класически модели - Е12/E21/E23/E24/Е28

Модератори: alpina-ma6inata, Технически модератори

E34 Маниак
Аватар
Мнения: 762
Регистриран на: 17.12.2003
Местоположение: Plovdiv

Съвет?

Мнение от Georgi » 23 Дек 2004, 20:18

Изчезнаха ми празните обороти при студен двигател.Някой има ли идея от къде е проблема?Като подмине първата черта се стабилизира.


Аватар
Мнения: 7702
Регистриран на: 25.12.2003
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: със спомени

Мнение от sonny » 29 Дек 2004, 22:02

МММнинам питай Бавареца, той много обича да се рови с вилица и нож (демек клещи и отверка) в ръка изпод капаците. :lol: Апък и те двамата с Явор са фенове на М20.

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 2173
Регистриран на: 29.11.2002
Местоположение: София
Кара: F15 X5; F10 M5 Stage 2

Мнение от b2 » 29 Дек 2004, 22:06

сигурно е байпаса и аз имам същия проблем
Dark Side of the Force is а pathway to many abilities some considered to be unnatural.

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 1956
Регистриран на: 23.06.2004
Местоположение: Перник
Пол: Мъж
Кара: 1985 BMW E30 M10B18

Мнение от ivantchoG » 30 Дек 2004, 9:38

b2 написа:сигурно е байпаса и аз имам същия проблем
:nono: , ако е байпаса няма да има значение топъл/студен мотор. По-вероятно е датчика за температура на мотора към ЕКУ-то /не тоя за индикатора на таблото/ да е блокирал в положение "топъл мотор".
To check the sensor, first check its resistance when it is completely cold (typically 2100 to 2900 ohms). Next, start the engine and warm it up until it reaches operating temperature. The resistance should be lower (typically 270 to 400 ohms).
Ако проводниците м/у датчика и ЕКУ-то са "на късо" или някъде някой от двата проводника е "на маса" може също да дава проблем.
".....Ние, можещите, водени от незнаещите, вършим невъзможното за кефа на неблагодарните. И сме направили толкова много, с толкова малко, за толкова кратко време, че сме се квалифицирали да правим всичко от нищо....." К.Иречек, 13.12.1881
Бате Сашо - Пази имената!
Изображение

ПсихопатVANIO
ПсихопатVANIO
Аватар
Мнения: 1219
Регистриран на: 16.06.2002
Местоположение: СОФИЯ
Пол: Мъж
Кара: BMW - DARK SIDE OF THE FORCE
Мечтае да кара: BMW E24

Мнение от MadVanio » 30 Дек 2004, 11:13

Като стана въпрос за този байпас да си кажа и аз болката сигурно е от студа де,но все пак като изключа от скорост и без зна4ение дали е топла или студена и оборотите така падат 4е няма възможност да останат и колата гасне,като е студена положението е по лошо де.

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 6615
Регистриран на: 7.04.2004
Местоположение: CA
Кара: конете да бягат
Мечтае да кара: mustang gt, много черeн...

Мнение от steeN » 30 Дек 2004, 11:21

датчика мдаа
ново термо реле за студен старт ми казаха цена 185 лева ...... тия са луди
иначе този за темпа към еку-то беше 25 лева.
ако това е л-джетроник де.
- Practical men, who believe themselves to be quite exempt from any intellectual influence, are usually the slaves of some defunct economist. – John Maynard Keynes
- Above all, we must realize that no arsenal or no weapon in the arsenals of the world is so formidable as the will and moral courage of free men and women. It is a weapon our adversaries in today's world do not have. – Ronald Reagan
- Life, liberty, and property do not exist because men have made laws. On the contrary, it was the fact that life, liberty, and property existed beforehand that caused men to make laws in the first place. – Frédéric Bastiat
- Don't eat the yellowcake.

ПсихопатVANIO
ПсихопатVANIO
Аватар
Мнения: 1219
Регистриран на: 16.06.2002
Местоположение: СОФИЯ
Пол: Мъж
Кара: BMW - DARK SIDE OF THE FORCE
Мечтае да кара: BMW E24

Мнение от MadVanio » 30 Дек 2004, 11:27

за този датчик знам не ми харесва и на мен цената ;)

E34 Маниак
Аватар
Мнения: 762
Регистриран на: 17.12.2003
Местоположение: Plovdiv

Мнение от Georgi » 30 Дек 2004, 20:53

И каде е този датчик :?:

ПсихопатVANIO
ПсихопатVANIO
Аватар
Мнения: 1219
Регистриран на: 16.06.2002
Местоположение: СОФИЯ
Пол: Мъж
Кара: BMW - DARK SIDE OF THE FORCE
Мечтае да кара: BMW E24

Мнение от MadVanio » 31 Дек 2004, 2:00

при мен е този за които ти казах регуалтора за празният ход,някои казват и фирясал дебитомер так 4е не знам от кое ще почна но все от някъде ще е.

Потребител
Аватар
Мнения: 17
Регистриран на: 11.11.2004

Мнение от M-arto » 03 Яну 2005, 13:16

Купих нов дебитомер но пак имам проблем с оборотите. Казаха ми, че дори от горивния филтър може да ми идва проблема!?

E34 Маниак
Аватар
Мнения: 762
Регистриран на: 17.12.2003
Местоположение: Plovdiv

Мнение от Georgi » 03 Яну 2005, 19:48

Пипал ли си чипа на компютъра?

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 482
Регистриран на: 2.06.2004
Местоположение: София
Пол: Мъж

Мнение от Zik » 03 Яну 2005, 21:19

М20 има ли байпас? Имах една Е30 320i М20 преди време и тя нямаше!? Днеска си играх със сегашната ми кола (Е30 318i М10) с байпаса. И на мене ми праеше магарии, но до днес. Изолирах байпаса и нагласих оборотите с един винт за въздух за празния ход, дето е на колектора. Не е работила по добре, на газ и на бенз. Чесно. Беше ми писнало от диагностики и газаджии. Като палех сутрин бачка добре, после става нещо с байпаса и почва с 2500 об на място. На следващия светофар пък едва работи на 400-500. На мястото на байпаса може да се сложи и обикновенно водопроводно кранче. Колкото и да е смешно, като го нагласиш на 900-1000 об колата заспива, защото има един стабилен и постоянен приток на въздух, а тия шитови байпаси на по 20+ години така ще са. Абе те не са шитови ама са на 20 години...

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 6615
Регистриран на: 7.04.2004
Местоположение: CA
Кара: конете да бягат
Мечтае да кара: mustang gt, много черeн...

Мнение от steeN » 03 Яну 2005, 21:41

хм това е интересна идея, но въздуха не зависи ли от температурата и от натоварването на двигателя. ако нямаш климатик сигурно не те бърка особено. не знам дали и ако имаш хидравлика няма пак да се бърка. малко стрелям на посоки :) а това със неравномерната работа на топло може да е от температурните датчици или от богата смес, но ти си знаеш. важното е, че си решил проблема ;)
- Practical men, who believe themselves to be quite exempt from any intellectual influence, are usually the slaves of some defunct economist. – John Maynard Keynes
- Above all, we must realize that no arsenal or no weapon in the arsenals of the world is so formidable as the will and moral courage of free men and women. It is a weapon our adversaries in today's world do not have. – Ronald Reagan
- Life, liberty, and property do not exist because men have made laws. On the contrary, it was the fact that life, liberty, and property existed beforehand that caused men to make laws in the first place. – Frédéric Bastiat
- Don't eat the yellowcake.

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 482
Регистриран на: 2.06.2004
Местоположение: София
Пол: Мъж

Мнение от Zik » 03 Яну 2005, 22:22

Байпаса определя работата на място.Когато е натоварен мотора ти ве4е си натиснал педала на газта. Ако има клима не знам ама няма да е голям проблем. Само като е студена са по ниски оборотите но не гасне и си работи равно нищо че са ниски и след 5 мин. работа се оправя. Тва е на бенз, щото винаги я пала на бенз докато загрее малко :)

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 1956
Регистриран на: 23.06.2004
Местоположение: Перник
Пол: Мъж
Кара: 1985 BMW E30 M10B18

Мнение от ivantchoG » 04 Яну 2005, 8:59

MADVANIO написа:Като стана въпрос за този байпас да си кажа и аз болката сигурно е от студа де,но все пак като изключа от скорост и без зна4ение дали е топла или студена и оборотите така падат 4е няма възможност да останат и колата гасне,като е студена положението е по лошо де.
Виж наред ли е Throttle Position Switch. Ако е наред - провери дали не е затворена ІСV.
".....Ние, можещите, водени от незнаещите, вършим невъзможното за кефа на неблагодарните. И сме направили толкова много, с толкова малко, за толкова кратко време, че сме се квалифицирали да правим всичко от нищо....." К.Иречек, 13.12.1881
Бате Сашо - Пази имената!
Изображение

Следваща

Назад към Shark Sector

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани

Последни теми
Facebook