За спортните окачвания...
Модератори: vld, bum_bum, ///Leonix, Технически модератори
9 мнения
• Страница 1 от 1
- kay
- просветлен
-
- Мнения: 1421
- Регистриран на: 17.03.2003
- Местоположение: Йоханесбург, РЮА
- Мечтае да кара: по празни пътища
За спортните окачвания...
Беше ми малко прекалено ниска предницата и днес най-сетне реших проблема с тази част:
31331128522
Можете да я видите тук къде влиза над пружината, #11 на схемата:
http://rust.mine.nu/bmw/showparts.do?mo ... =267&y=111
Видимо, ефекта е много малък, но ми върши работа
А за задното окачване, ако сте сменили пружини и са ви малко разкрачени задните гуми с по-ниската задница, може да ги поизправите малко - има поне градус и половина камбър в ексцентричния болт, който държи долната щанга към носача. Няма нужда да се свалят гумите даже, навирате се отзад, щангата е свързана с носача с болт с 18мм глава и 18мм гайка от другата страна. Разхлабвате малко гайката и я пускате; въртите бавно болта, и ще видите че щангата се мести леко напред-назад с болта. Причината за това е че самият болт е ексцентричен. Намирате най-близката позиция и затягате гайката отново - това е. Не е много, но видимо намалява разкрачването.
Болта е #10 на схемата:
http://rust.mine.nu/bmw/showparts.do?mo ... =104&y=107
31331128522
Можете да я видите тук къде влиза над пружината, #11 на схемата:
http://rust.mine.nu/bmw/showparts.do?mo ... =267&y=111
Видимо, ефекта е много малък, но ми върши работа

А за задното окачване, ако сте сменили пружини и са ви малко разкрачени задните гуми с по-ниската задница, може да ги поизправите малко - има поне градус и половина камбър в ексцентричния болт, който държи долната щанга към носача. Няма нужда да се свалят гумите даже, навирате се отзад, щангата е свързана с носача с болт с 18мм глава и 18мм гайка от другата страна. Разхлабвате малко гайката и я пускате; въртите бавно болта, и ще видите че щангата се мести леко напред-назад с болта. Причината за това е че самият болт е ексцентричен. Намирате най-близката позиция и затягате гайката отново - това е. Не е много, но видимо намалява разкрачването.
Болта е #10 на схемата:
http://rust.mine.nu/bmw/showparts.do?mo ... =104&y=107
- kay
- просветлен
-
- Мнения: 1421
- Регистриран на: 17.03.2003
- Местоположение: Йоханесбург, РЮА
- Мечтае да кара: по празни пътища
Номер 10 е стандартната част, 3мм подложка. Аз в крайна сметка използвах 2те заедно - 9мм + 3мм. За съжаление свалянето става само с по-къси пружини, просто няма какво да махнеш вече. Макар че един фен искаше да маха и тези подложки и да остави пружините директно върху strut-а
Сигурно има и вариант някой да ти модифицира strut-a (сори, не знам българския термин
) и да премести долната "шапка", но ме съмнява, че ще стане здраво. Мисля, че Ground Control правят евтин "coil over", който заменя struts, слагаш вътре стандартен амортисьор (Koni препоръчват) и има adjustable spring perch, можеш да си настройваш пружината нагоре-надолу както те кефи. Може това само за предницата да го направиш, доста хора карат с такива специални изработки отпред и обикновени Bilstein отзад. От къде и колко - идея си нямам; Лудия ако внася Вайтек, те правят много хубави coil overs на добра цена, а Вайтек и KW са една и съща фирма - за KW не трябва да ти обяснявам, предполагам 



глупости
не се занимаваи с глупости да я свалиаш ниско, пе4елиш самопо хубав изглед, а на колко меса ше я зака4иш я отпред я отдолу не ти е работа, да не говорим за паркиране по тротоари бордиури и про4ие, напиатих се, как е здрава моята оше незнам.
- val
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 279
- Регистриран на: 29.05.2003
- Местоположение: София
- Кара: E46 M3
- Мечтае да кара: Е46 М3
- Детайли за колата: чудесна :)
това с паркирането е много вярно, моите са стандартните пружини и пак се удря отдолу дори на някои спящи полицаи, хем минавам много бавно през тях, но иначе ниските пружини ти дават не само фасон, а и повече стабилност в завоите
ама всеки си знае какво предпочита

let the BMW be with you
- Vasilen
- Доктор на БМВ науките
-
- Мнения: 1854
- Регистриран на: 9.02.2004
- Местоположение: В хасиенда на края на града
- Пол: Мъж
- Кара: 400 коня и едно магаре зад волана
- val
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 279
- Регистриран на: 29.05.2003
- Местоположение: София
- Кара: E46 M3
- Мечтае да кара: Е46 М3
- Детайли за колата: чудесна :)
- kay
- просветлен
-
- Мнения: 1421
- Регистриран на: 17.03.2003
- Местоположение: Йоханесбург, РЮА
- Мечтае да кара: по празни пътища
Еее, имам Ланд Ровър Дефендър да ходя на сафари
Ама иначе си е зор с ниското окачване, трябва да внимаваш постоянно. Поне тука няма такава практика да се паркира по тротоарите
Оглеждам се сега за един комплект койл-овъри - поне за отпред. Така ще мога да я наглася на почти стандартна височина, ама пружините пак ще са твърди.

Ама иначе си е зор с ниското окачване, трябва да внимаваш постоянно. Поне тука няма такава практика да се паркира по тротоарите

Оглеждам се сега за един комплект койл-овъри - поне за отпред. Така ще мога да я наглася на почти стандартна височина, ама пружините пак ще са твърди.
9 мнения
• Страница 1 от 1
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани