колеги отново с моя проблем -оправено
Модератори: vld, bum_bum, ///Leonix, Технически модератори
31 мнения
• Страница 2 от 3 • 1, 2, 3
- vladi_a_i
- костинбродчанин
-
- Мнения: 3239
- Регистриран на: 18.11.2008
- Местоположение: градът на славея
- Пол: Мъж
- Кара: е60 530д
- Мечтае да кара: М3 Компакт
- Детайли за колата: Няма много...
ако е затворена клапата,мисля че няма да запали,като бях на диагностика откачиха буксата и угасна,незнам 

- ivailo
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 341
- Регистриран на: 22.01.2008
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: Х5 3.0 Д
- Мечтае да кара: X5 M 5.0D
- vladi_a_i
- костинбродчанин
-
- Мнения: 3239
- Регистриран на: 18.11.2008
- Местоположение: градът на славея
- Пол: Мъж
- Кара: е60 530д
- Мечтае да кара: М3 Компакт
- Детайли за колата: Няма много...
- vladi_a_i
- костинбродчанин
-
- Мнения: 3239
- Регистриран на: 18.11.2008
- Местоположение: градът на славея
- Пол: Мъж
- Кара: е60 530д
- Мечтае да кара: М3 Компакт
- Детайли за колата: Няма много...
- Myxa-TePoPuCT
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 424
- Регистриран на: 27.07.2006
- Местоположение: Пловдив
Мери ли налягане на бензиновата помпа ?
При мен като си заминаваше помпата и почна да не дига повече от 3000 оборота ..
При мен като си заминаваше помпата и почна да не дига повече от 3000 оборота ..
- ivailo
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 341
- Регистриран на: 22.01.2008
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: Х5 3.0 Д
- Мечтае да кара: X5 M 5.0D
- vladi_a_i
- костинбродчанин
-
- Мнения: 3239
- Регистриран на: 18.11.2008
- Местоположение: градът на славея
- Пол: Мъж
- Кара: е60 530д
- Мечтае да кара: М3 Компакт
- Детайли за колата: Няма много...
- Митко Ганчев
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 1802
- Регистриран на: 28.03.2006
- Местоположение: Люлин/Waiblingen
- BiTurbo
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 1654
- Регистриран на: 7.06.2003
- Местоположение: PB/HD
- Пол: Мъж
- Кара: '04 BMW 330i // '96 BMW 320i
- Мечтае да кара: '96 BMW M3
Re: колеги отново с моя проблем -оправено
Митко Ганчев написа:На кое му казваш демпферна шайба?
предполагам тва е тая шайба, която върти пистовия ремък на водната помпа, генератора и т.н.
ей тоя шит
http://www.realoem.com/bmw/showparts.do ... g=11&fg=18
Но това, което ми е интересно как пък от тая шайба ще се получава придърпване и прекъсване, единствената логика, която мога да намеря е, че на нея стоят зъбите, които датчика на коляновия вал "чете" и евентуално там да е имало някакъв проблем. Дай малко повече инфо бе ivailo
Re: колеги отново с моя проблем -оправено
BiTurbo написа:... предполагам тва е тая шайба, която върти пистовия ремък на водната помпа, генератора и т.н. ...
Да това е въпросната шайба
BiTurbo написа:... Но това, което ми е интересно как пък от тая шайба ще се получава придърпване и прекъсване, единствената логика, която мога да намеря е, че на нея стоят зъбите, които датчика на коляновия вал "чете" и евентуално там да е имало някакъв проблем.
и това е логиката

Проверявайте ги тези шайби, че ако се откъсне от гумата смила радиатор, перка и всичко наоколо ...
- BiTurbo
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 1654
- Регистриран на: 7.06.2003
- Местоположение: PB/HD
- Пол: Мъж
- Кара: '04 BMW 330i // '96 BMW 320i
- Мечтае да кара: '96 BMW M3
Re: колеги отново с моя проблем -оправено
tsb_bg написа:Проверявайте ги тези шайби, че ако се откъсне от гумата смила радиатор, перка и всичко наоколо ...
аз сега се загледах по една тема в Е46 раздела и там го дават, че за дизелите специално голям проблем било, яко се късат тия шайби там. Ама при Е46 е някак си по различна като гледам, там е някаква плътна гума, докато при Е36 не е баш така май......
31 мнения
• Страница 2 от 3 • 1, 2, 3
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани