колеги отново с моя проблем -оправено

3-та серия ('91-'98)

Модератори: vld, bum_bum, ///Leonix, Технически модератори

костинбродчанин
Аватар
Мнения: 3239
Регистриран на: 18.11.2008
Местоположение: градът на славея
Пол: Мъж
Кара: е60 530д
Мечтае да кара: М3 Компакт
Детайли за колата: Няма много...

Мнение от vladi_a_i » 09 Дек 2008, 21:47

ако е затворена клапата,мисля че няма да запали,като бях на диагностика откачиха буксата и угасна,незнам :confused:

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 341
Регистриран на: 22.01.2008
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: Х5 3.0 Д
Мечтае да кара: X5 M 5.0D

Мнение от ivailo » 09 Дек 2008, 22:15

ми на мен запали са но пак се тресе начи не е от нея,пак я закачих.

костинбродчанин
Аватар
Мнения: 3239
Регистриран на: 18.11.2008
Местоположение: градът на славея
Пол: Мъж
Кара: е60 530д
Мечтае да кара: М3 Компакт
Детайли за колата: Няма много...

Мнение от vladi_a_i » 15 Дек 2008, 18:42

колега какво направи с колата :)


Аватар
Мнения: 87
Регистриран на: 31.03.2007
Местоположение: shumen

Мнение от stasi » 15 Дек 2008, 22:19

ivailo написа:ми на мен запали са но пак се тресе начи не е от нея,пак я закачих.


клега ако намериш друг дебитомер за проба смени го там има един температирен датчик вътре в него ако се е преебал пробвай
Изображение
Изображение

костинбродчанин
Аватар
Мнения: 3239
Регистриран на: 18.11.2008
Местоположение: градът на славея
Пол: Мъж
Кара: е60 530д
Мечтае да кара: М3 Компакт
Детайли за колата: Няма много...

Мнение от vladi_a_i » 16 Дек 2008, 0:05

вапросниа датчик не подлежи ли на смяна колега,че и аз сам съштия самоче докато е студена! :(

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 424
Регистриран на: 27.07.2006
Местоположение: Пловдив

Мнение от Myxa-TePoPuCT » 16 Дек 2008, 0:21

Мери ли налягане на бензиновата помпа ?
При мен като си заминаваше помпата и почна да не дига повече от 3000 оборота ..


Аватар
Мнения: 87
Регистриран на: 31.03.2007
Местоположение: shumen

Мнение от stasi » 16 Дек 2008, 23:10

vladi_a_i написа:вапросниа датчик не подлежи ли на смяна колега,че и аз сам съштия самоче докато е студена! :(


не той си е с дебитомера
Изображение
Изображение

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 341
Регистриран на: 22.01.2008
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: Х5 3.0 Д
Мечтае да кара: X5 M 5.0D

Мнение от ivailo » 17 Дек 2008, 22:22

не мисля да е помпата ако е тя ще го прави постоянно а не само зимата

костинбродчанин
Аватар
Мнения: 3239
Регистриран на: 18.11.2008
Местоположение: градът на славея
Пол: Мъж
Кара: е60 530д
Мечтае да кара: М3 Компакт
Детайли за колата: Няма много...

Мнение от vladi_a_i » 17 Дек 2008, 22:35

колега клапана за картерните газове видя ли го


Аватар
Мнения: 1321
Регистриран на: 10.03.2006
Местоположение: Peterborough
Кара: CLS350 и Е39

Мнение от ivoo » 17 Дек 2008, 22:48

Изображение

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 341
Регистриран на: 22.01.2008
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: Х5 3.0 Д
Мечтае да кара: X5 M 5.0D

Re:

Мнение от ivailo » 10 Яну 2010, 21:41

преди доста време я направих но сега си гледам темите дето съм пускал през годините.Оказа се ДЕМПФЕРНАТА ШАЙБА.

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 1802
Регистриран на: 28.03.2006
Местоположение: Люлин/Waiblingen

Re: колеги отново с моя проблем -оправено

Мнение от Митко Ганчев » 11 Яну 2010, 10:32

На кое му казваш демпферна шайба?
Изображение

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 1654
Регистриран на: 7.06.2003
Местоположение: PB/HD
Пол: Мъж
Кара: '04 BMW 330i // '96 BMW 320i
Мечтае да кара: '96 BMW M3

Re: колеги отново с моя проблем -оправено

Мнение от BiTurbo » 11 Яну 2010, 11:20

Митко Ганчев написа:На кое му казваш демпферна шайба?


предполагам тва е тая шайба, която върти пистовия ремък на водната помпа, генератора и т.н.

ей тоя шит
http://www.realoem.com/bmw/showparts.do ... g=11&fg=18

Но това, което ми е интересно как пък от тая шайба ще се получава придърпване и прекъсване, единствената логика, която мога да намеря е, че на нея стоят зъбите, които датчика на коляновия вал "чете" и евентуално там да е имало някакъв проблем. Дай малко повече инфо бе ivailo
Изображение

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 4463
Регистриран на: 24.06.2005

Re: колеги отново с моя проблем -оправено

Мнение от tsb_bg » 11 Яну 2010, 11:27

BiTurbo написа:... предполагам тва е тая шайба, която върти пистовия ремък на водната помпа, генератора и т.н. ...

Да това е въпросната шайба

BiTurbo написа:... Но това, което ми е интересно как пък от тая шайба ще се получава придърпване и прекъсване, единствената логика, която мога да намеря е, че на нея стоят зъбите, които датчика на коляновия вал "чете" и евентуално там да е имало някакъв проблем.

и това е логиката :yes:

Проверявайте ги тези шайби, че ако се откъсне от гумата смила радиатор, перка и всичко наоколо ...

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 1654
Регистриран на: 7.06.2003
Местоположение: PB/HD
Пол: Мъж
Кара: '04 BMW 330i // '96 BMW 320i
Мечтае да кара: '96 BMW M3

Re: колеги отново с моя проблем -оправено

Мнение от BiTurbo » 11 Яну 2010, 17:36

tsb_bg написа:Проверявайте ги тези шайби, че ако се откъсне от гумата смила радиатор, перка и всичко наоколо ...


аз сега се загледах по една тема в Е46 раздела и там го дават, че за дизелите специално голям проблем било, яко се късат тия шайби там. Ама при Е46 е някак си по различна като гледам, там е някаква плътна гума, докато при Е36 не е баш така май......
Изображение

ПредишнаСледваща

Назад към E36

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани

Последни теми
Facebook