Търси се обяснение на този феномен...
Модератор: Общи модератори
29 мнения
• Страница 2 от 2 • 1, 2
- madpetio
-
Новият ПИКАСО
-
- Мнения: 5525
- Регистриран на: 29.04.2002
- Местоположение: гр.София
- Пол: Мъж
- Кара: The Dark Side of the Force
- Мечтае да кара: S
- Детайли за колата: E30 325i - RIP
E30 320is - RIP,sold
E24 635csi - sold
E36 316i coupe - sold
E46 320d sedan- sold
E36 325i coupe - sold
E36 318tds SW - sold
E36 316i sedan - sold
E39 525d sedan - sold
E46 320d SW - sold
E61 530xd LCI - sold
E30 318is coupe - sold
E46 320dA SW - sold
MB CLK270-sold
Е46 320Ci
E87
E30 320 cabrio
Дебитомера му е купен чисто нов от Дару кар незнам точно кога
алх на брат ми колата на диното му казаха че е 13 към едно комбинацията
и все още питат защо тази Е28ца ги разцепва 


алх на брат ми колата на диното му казаха че е 13 към едно комбинацията


"В крайна сметка влезнах в този спорт, защото обичам да карам коли, но не само да ги карам, а да ги карам възможно най-бързо! Ако трябва да искам да бъда запомнен с нещо, то нека нещото да бъде това!" Колин Макрей



alx написа:бе хора- осъзнайте се.. как може да работи двигателя без горивоняма такова положение.. под, над на 1250 оборота.. работи ли двигателя- има искра, 14 части въздух и една част гориво. друго положение няма
![]()
Аз не мога да осъзная друго - ти на какъв език и от какъв източник трябва да го прочетеш, за да осъзнаеш че не си прав. За учебниците ясно - казвал си нееднократно какво ти е отношението, но в Интернет дори трудно не може да се намери информация, която подкрепя твоята позиция що се отнася за stock автомобили и принудителния празен ход.
А и защо трябва всеки път, когато двигателят се върти, непременно да работи, аз никъде не виждам противоречие?
постмане, това значи ли че както си спускам на скорост (и не се подава гориво и няма горивен процес според тебе), като изведнаж извадя от скорост, двигателя трябва да ми угасне? (щото нищо вече не го върти отвън)... или според тебе компютъра разбира че колата вече не е на скорост (повечето компютри допреди 4-5 години не знаят между другото на коя предавка си- нито ги интересува) и започва да подава гориво и възобновява горивния процес части от секундата преди да спре да се върти двигателя от инерцията? не мисля. единствената такава система я имат кадилак нортстар двигателите и някои хеми на крайслер- да изключват определени цилиндри при определени режими на работа, но това не мисля че каквото имаш напредвид...
а и друго. не знам какво пише във учебниците, ма мога да ти кажа какво става на динамометъра при повечето коли след като вдигнеш крака от газта (примерно на 4та) със около 240км.. щото барабаните на диното все пак са тежки и почват да въртят двигателя насила което е все едно се спускаш на скорост- квото става е че във момента във които вдигнеш крака, а/ф-а ти забива на 10:1 - 11:1 (богато) то ясно. обаче инжекторите скачат на импулсите които си подобават на оборотите (примерно 6000,5000,4000,3000 и така докато паднат до 1000 или го извадиш от скорост... единственото дето е по-различно е горивото че се регулира със трим-а - той наистина е докрай на минус (затворен- демек импулсите са максимално къси спрямо това дето пише във мапа)... но все още вървят и подават гориво, и си има изгорели газове, и уайдбанда си отчита и тн...
мога ако искаш да ти смъкна таблица със импулси+трим на инжекторите при каквито режими искаш на няколко автомобила (някои със непипани компютри)- празен ход, ускорение, въртене насила.. винаги имат стойности и винаги се подава гориво... подават ли се сигнали от датчика на коляновия вал- има импулси на дюзите. никога не съм виждал да е по-различно...
а, и още нещо... при карбураторните коли.. като слизат надолу дали двигателя звучи по-различно от инжекционите? не мисля.. а те си подават гориво винаги през дюзата за празните обороти когато си затворил газта.. там как според тебе е решен проблема?
ма.. нали знаеш че се закачам..
а и друго. не знам какво пише във учебниците, ма мога да ти кажа какво става на динамометъра при повечето коли след като вдигнеш крака от газта (примерно на 4та) със около 240км.. щото барабаните на диното все пак са тежки и почват да въртят двигателя насила което е все едно се спускаш на скорост- квото става е че във момента във които вдигнеш крака, а/ф-а ти забива на 10:1 - 11:1 (богато) то ясно. обаче инжекторите скачат на импулсите които си подобават на оборотите (примерно 6000,5000,4000,3000 и така докато паднат до 1000 или го извадиш от скорост... единственото дето е по-различно е горивото че се регулира със трим-а - той наистина е докрай на минус (затворен- демек импулсите са максимално къси спрямо това дето пише във мапа)... но все още вървят и подават гориво, и си има изгорели газове, и уайдбанда си отчита и тн...
мога ако искаш да ти смъкна таблица със импулси+трим на инжекторите при каквито режими искаш на няколко автомобила (някои със непипани компютри)- празен ход, ускорение, въртене насила.. винаги имат стойности и винаги се подава гориво... подават ли се сигнали от датчика на коляновия вал- има импулси на дюзите. никога не съм виждал да е по-различно...
а, и още нещо... при карбураторните коли.. като слизат надолу дали двигателя звучи по-различно от инжекционите? не мисля.. а те си подават гориво винаги през дюзата за празните обороти когато си затворил газта.. там как според тебе е решен проблема?
ма.. нали знаеш че се закачам..

алекс
трабант 601с
разни други возила
трабант 601с
разни други возила
Знам че се закачаш, ма виж колко приятно си говориме
.
Сега на въпроса - за мен нещата се прости - след като навсякъде чета, че ECU-то спира импулсите към дюзите в режим на принудителен празен ход, значи то наистина ги спира. Мен честно казано не ме вълнува как се командват дюзите на системите, който ти използваш
и ако ти не си си активирал или конфигурирал тази опция, то причината не е в ECU-то, нито в дюзите, нито в дино-то.
Когато правиш дино-сесията и пуснеш газта и нямаш никакви промени в ECU-то и когато си над ХХХХ об/мин (да кажем 1600) то просто трябва да спре импулсите към дюзите. Ако ти си мерил или гледал някакви аномалии след чип-тунинг, то няма какво да коментираме.
Самото ECU съвсем естествено не се интересува на коя предавка си, ма не му трябва и да знае, защото като му върнеш газта на и така както няма подаващо се гориво започнат да падат оборотите на двигателя, с достигането на долния праг (да кажем 1400 об/мин) влиза в действие системата за стабилизация на празния ход и подаването на гориво се възобновява. Така пише и в учебниците, за които стана дума кои са ги писали - аз не съм ги чел, щото немски не разбирам.
За мен твоята истина, която аз не успорвам (защото предполагам че привеждаш факти), просто е деформирана поради специфичното място, от където трупаш впечатленията.
Ако аз не съм прав (ако е така аз ще ти се извиня естествено пред всички - както се видя не ми е трудно да го правя), то ти какво обяснение ще намериш да информацията от Интернет, че в overrev ranges импулса към дюзите има дължина 0ms ?

Сега на въпроса - за мен нещата се прости - след като навсякъде чета, че ECU-то спира импулсите към дюзите в режим на принудителен празен ход, значи то наистина ги спира. Мен честно казано не ме вълнува как се командват дюзите на системите, който ти използваш

Когато правиш дино-сесията и пуснеш газта и нямаш никакви промени в ECU-то и когато си над ХХХХ об/мин (да кажем 1600) то просто трябва да спре импулсите към дюзите. Ако ти си мерил или гледал някакви аномалии след чип-тунинг, то няма какво да коментираме.
Самото ECU съвсем естествено не се интересува на коя предавка си, ма не му трябва и да знае, защото като му върнеш газта на и така както няма подаващо се гориво започнат да падат оборотите на двигателя, с достигането на долния праг (да кажем 1400 об/мин) влиза в действие системата за стабилизация на празния ход и подаването на гориво се възобновява. Така пише и в учебниците, за които стана дума кои са ги писали - аз не съм ги чел, щото немски не разбирам.
За мен твоята истина, която аз не успорвам (защото предполагам че привеждаш факти), просто е деформирана поради специфичното място, от където трупаш впечатленията.
Ако аз не съм прав (ако е така аз ще ти се извиня естествено пред всички - както се видя не ми е трудно да го правя), то ти какво обяснение ще намериш да информацията от Интернет, че в overrev ranges импулса към дюзите има дължина 0ms ?
- Breyton
- ентусиаст
-
- Мнения: 1021
- Регистриран на: 8.02.2002
- Местоположение: Хасково
- Пол: Мъж
- Кара: E34
Аз си го обяснявам така:При продължително спускане на скорост не се подава гориво към моторчето за празен ход.То изсъхва и когато е по старо в първия момент при подаване на гориво не работи оптимално,от което се получава колебание в оборотите.
- Dimitar
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 1651
- Регистриран на: 18.07.2003
- Местоположение: Chicago (Пловдив)
Breyton написа:....не се подава гориво към моторчето за празен ход....
Това пък какво трябваше да значи



- Breyton
- ентусиаст
-
- Мнения: 1021
- Регистриран на: 8.02.2002
- Местоположение: Хасково
- Пол: Мъж
- Кара: E34
Това е моя отговор на въпроса на Андро.
Под моторче имам в предвид регулатора за празен ход.Другото съм го писал.
Под моторче имам в предвид регулатора за празен ход.Другото съм го писал.

- Dimitar
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 1651
- Регистриран на: 18.07.2003
- Местоположение: Chicago (Пловдив)
Да де, ама все съм си мислил, че това е ел. моторче, което движи един клапан, през който минава въздух. Мисълта ми беше, че аз поне несъм чувал там някъде да има гориво.
мда.. след усръдно логване снощи из горите и хълмовете (нали тряа се провери истината), се оказа че на моя конкретен фабричен автомобил, като се вдигне крака от газта по нанадолнище и на скорост още 10-15 секунди се подават импулси към инжекторите, след което стават на 0 и има само трим... и си мисля че само на трим най-вероятно не се отварят дюзите.. така че... мда. не се подава гориво.
да си кажа
но все пак по нанадолнище си мисля че на неутрална ще стигна доста по далече... дори и да изгоря пренебрежимо количество гориво.. така че.. пак е далавера
да си кажа

но все пак по нанадолнище си мисля че на неутрална ще стигна доста по далече... дори и да изгоря пренебрежимо количество гориво.. така че.. пак е далавера

алекс
трабант 601с
разни други возила
трабант 601с
разни други возила
- LordDigital
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 170
- Регистриран на: 6.02.2002
- Местоположение: jdM_s0M3wH3Re.loc
alx написа:мда.. след усръдно логване снощи из горите и хълмовете (нали тряа се провери истината), се оказа че на моя конкретен фабричен автомобил, като се вдигне крака от газта по нанадолнище и на скорост още 10-15 секунди се подават импулси към инжекторите, след което стават на 0 и има само трим... и си мисля че само на трим най-вероятно не се отварят дюзите.. така че... мда. не се подава гориво.
да си кажа
но все пак по нанадолнище си мисля че на неутрална ще стигна доста по далече... дори и да изгоря пренебрежимо количество гориво.. така че.. пак е далавера
Аз пак видех на една такава заводска трошка ,че бордовия си показва разход при вдигнат педал от газта и каране на скорост по нанадолнище. Позапънах се понеже знам ,че инжекторите трябва да имат дължина на пулса 0мс - помолих един маистор да закачи сканер и какво да видя - дължина на импулса си има (към 3 милита). Зачетох се във книгите как се прави спирането на инжекторите - интересно там пише ,че е направо през дривера ,което значи ,че ЕКУ-то продължава да си изчислява дължината на пулсувете ,и от там системата дето смята разхода да показва ,че разход има - като инжекторите всъшност не пръскат.

29 мнения
• Страница 2 от 2 • 1, 2
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани