колеги знете ли колко струва турбината за 320д 150коня
Модератори: mitaka7, ©, Dimitroff, Гецата, Технически модератори
32 мнения
• Страница 1 от 3 • 1, 2, 3
колеги знете ли колко струва турбината за 320д 150коня
колеги знете ли колко струва турбината за 320д 150коня
- Dimitroff
- Фен на тройките
-
- Мнения: 6397
- Регистриран на: 21.02.2007
- Местоположение: СА,Х
- Пол: Мъж
- Кара: Колите да палят и работят!
- Мечтае да кара: ;)
- Детайли за колата: Лачени, в добро здраве и сериозен ремап ;)
Re: колеги знете ли колко стружа турбината за 320д 150коня
bandori написа:колеги знете ли колко стружа турбината за 320д 150коня
Потърси колегата V-max - той продаваше една чисто нова на доста под пазарната стойност

Иначе се въртят около 2500 лева оригинална.Той я продаваше мисле под 2 ако не бъркам...ама по-добре си питай него напрво, че говоря по памет така.
- Dimitroff
- Фен на тройките
-
- Мнения: 6397
- Регистриран на: 21.02.2007
- Местоположение: СА,Х
- Пол: Мъж
- Кара: Колите да палят и работят!
- Мечтае да кара: ;)
- Детайли за колата: Лачени, в добро здраве и сериозен ремап ;)
- Bogat-Beden
-
-
- Мнения: 2738
- Регистриран на: 13.06.2004
- Пол: Мъж
- Кара: много бавно бенве
- Мечтае да кара: Порше
- Детайли за колата: топ, топ, топ! unikat full!
колко трябва да издържи като е чисто нова?LSFC написа:Ако не се получи с колегите
Околовръстното срещо Шел и ОМВ - РЕАЛ РУРБО лек пазарлък за ДДС-то и 2000лв. и си готов с един Грет.
За мен бе най гадното даване на 2000 лв в живота, много ме заболя.



"Може да решава тоя, който има e60 бе! Щом немаш e60, какво ще решиш ти бе? Ти немаш право да решаваш!"
- Dimitroff
- Фен на тройките
-
- Мнения: 6397
- Регистриран на: 21.02.2007
- Местоположение: СА,Х
- Пол: Мъж
- Кара: Колите да палят и работят!
- Мечтае да кара: ;)
- Детайли за колата: Лачени, в добро здраве и сериозен ремап ;)
Bogat-Beden написа:колко трябва да издържи като е чисто нова?LSFC написа:Ако не се получи с колегите
Околовръстното срещо Шел и ОМВ - РЕАЛ РУРБО лек пазарлък за ДДС-то и 2000лв. и си готов с един Грет.
За мен бе най гадното даване на 2000 лв в живота, много ме заболя.Има ли някаква гаранция?
И знаете ли приблизително след колко км дават фира или е прекалено относително-въпрос на поддръжка,начин на каране ,или?
Принципно тези, който удрят 200 000км са на 90% за турбина:)
Колеги в чужбуна сменят и на около 150 000км - колегата V-max, ако не бърках беше дал линк на бмв форум в испания...с този проблем.
За моята турбина дадоха 2 години гаранция (100 000км.), в сервиза в който ми я монтираха също дадоха гаранция 1 година за монтажа.
Така като слушам колеги - след 200 000км (реални!) всеки започва да слиша повече как работи турбината

Много голямо значение оказва стила на каране и подръжката!
Чипнат мотор по мое мнение трябва да минава профилактика на турбината на 20-тина хиляди километра...за да няма изненади и ако нещата са хванати в зародиш да мине един ремонт, който в повечето случай е 1/4 от цената на нова турбина.
* важно условие е при смяната на турбината да се смени и някаква гарнитура.
* важно е да се смени и маслото (без значение дали му е време) !
* принципно трябва да се сменят и колекторите...щото матеряла дава фира (малки люспички се откъртват с времето и познай къде отиват...).
От всичко това съм изпълнил първото и второто, а колекторите на пясъкоструйка...не ми се дават пак 2000+ лева заради кофти масло или частици от колекторите... (щото ако първото може да мине-второто се хваща и може да не признаят гаранцията с прочутото "проблема е в мотора, не в турбината").
П.п. Не пожелавам на никой от колегите да сменя турбина!!! - чувството е доста кофти...не толкова заради парите (абе, фактор са си!), колкото заради самото усещане...
В крайна сметка всеки материал си има "живот" - явно след около 200к километра турбината вече е уморена...
- Bogat-Beden
-
-
- Мнения: 2738
- Регистриран на: 13.06.2004
- Пол: Мъж
- Кара: много бавно бенве
- Мечтае да кара: Порше
- Детайли за колата: топ, топ, топ! unikat full!
мерси за инфото 

"Може да решава тоя, който има e60 бе! Щом немаш e60, какво ще решиш ти бе? Ти немаш право да решаваш!"
- ogi73
- Потребител
-
- Мнения: 26
- Регистриран на: 12.01.2008
- Местоположение: софия
- Пол: Мъж
- Кара: F10
ха
Bogat-Beden написа:мерси за инфото
след всички приказки и лакардии растегнати тука,знаете ли колеги какъв е извода:)) не си копуваите дизели:)))) караите си бензин и си свиркаите:)) евтиното винаги ще ви излиза през носа:))
- gggalf
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 177
- Регистриран на: 11.09.2008
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: 330d
как мога да разбера дали е сменяна турбината ? еидн приател колата му е на 250.000 и не знае дали е сменяна как може да резберем ?
- xerial
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 1780
- Регистриран на: 29.10.2008
- Местоположение: 100-те лица
- Пол: Мъж
- Кара: Е46 330d CBR 600RR
- Мечтае да кара: F82 ,S1000RR
Re: ха
ogi73 написа:Bogat-Beden написа:мерси за инфото
след всички приказки и лакардии растегнати тука,знаете ли колеги какъв е извода:)) не си копуваите дизели:)))) караите си бензин и си свиркаите:)) евтиното винаги ще ви излиза през носа:))
Бате карам 330дизеляк и за да карам кола бензин която да отговаря на вървенето трябва да е 330 бенз например или нещо такова и не съм мн убеден,че тоя агрегат е по надежден от дизеляка.при правилно ескплоатиране колата е вечна.А и бенз ще харчи като за 2 330д така че кои не е карал як дизеляк той си вика,че бенз е супер

- Lyubo
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 104
- Регистриран на: 9.04.2008
- Местоположение: "СПА столица на Балканите"
- Пол: Мъж
- Кара: BMW E46 320D TOURING
- Мечтае да кара: X6 M-POWER
Re: Турбо
Колега ето ти един сайт кадето продават и ремонтират турбо.
http://www.unitechturbo.com/
http://www.unitechturbo.com/
- kriso85
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 4093
- Регистриран на: 28.11.2006
- Местоположение: София/Сандански
- Пол: Мъж
- Кара: BMW E90 330d; BMW F25 30d
- Мечтае да кара: BMW M
Re: ха
xerial написа:Бате карам 330дизеляк и за да карам кола бензин която да отговаря на вървенето трябва да е 330 бенз например или нещо такова и не съм мн убеден,че тоя агрегат е по надежден от дизеляка.при правилно ескплоатиране колата е вечна.А и бенз ще харчи като за 2 330д така че кои не е карал як дизеляк той си вика,че бенз е супер
Бате всичко от 323и нагоре върви повече от тоз твой дизеляк.
А при тия големите бензини за надежност няма кво да говорим - много са здрави.
И не че искам да кажа, че дизела не е добър - просто обикновено са на повече километри от бензинките (не че няма изключения) и затова са по-износени , а ремонтите "паря"т

Сори за

Иначе според мойте скромни наблюдения турбините се уморяват по-скоро от недобра поддръжка (масло, интервал на смяна, изчакване на гасенето след голямо натоварване и т.н.).
"Try not. Do or do not. There is no try" Yoda

- V-max
-
-
- Мнения: 1588
- Регистриран на: 7.01.2005
- Местоположение: SF
- Пол: Мъж
- Кара: E30 318hi ---> E30 328ihA
- Детайли за колата: Бърз, здрав и безумно чист , това е моят автомобил :) Съвсем скоро M52B28 inside :DD
айде пак се почна спора , бензинките да не пишат тука
към думите на колегата димитрофф (честит имен ден на патерица
) ще добавя само , че тези турбини НЕ СЕ РЕМОНТИРАТ :!: свеки опит за последното са хвърлени на вятъра пари 


към думите на колегата димитрофф (честит имен ден на патерица


32 мнения
• Страница 1 от 3 • 1, 2, 3
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: Bing [Bot]