колеги знете ли колко струва турбината за 320д 150коня

3-та серия ('98-'05)

Модератори: mitaka7, ©, Dimitroff, Гецата, Технически модератори

Потребител
Аватар
Мнения: 6
Регистриран на: 14.12.2008
Местоположение: sofiq

колеги знете ли колко струва турбината за 320д 150коня

Мнение от bandori » 14 Дек 2008, 21:17

колеги знете ли колко струва турбината за 320д 150коня

Фен на тройките
Аватар
Мнения: 6397
Регистриран на: 21.02.2007
Местоположение: СА,Х
Пол: Мъж
Кара: Колите да палят и работят!
Мечтае да кара: ;)
Детайли за колата: Лачени, в добро здраве и сериозен ремап ;)

Re: колеги знете ли колко стружа турбината за 320д 150коня

Мнение от Dimitroff » 14 Дек 2008, 21:43

bandori написа:колеги знете ли колко стружа турбината за 320д 150коня


Потърси колегата V-max - той продаваше една чисто нова на доста под пазарната стойност :D

Иначе се въртят около 2500 лева оригинална.Той я продаваше мисле под 2 ако не бъркам...ама по-добре си питай него напрво, че говоря по памет така.

Потребител
Аватар
Мнения: 6
Регистриран на: 14.12.2008
Местоположение: sofiq

благодаря колега димитрофф

Мнение от bandori » 14 Дек 2008, 22:06

благодаря колега димитрофф

Фен на тройките
Аватар
Мнения: 6397
Регистриран на: 21.02.2007
Местоположение: СА,Х
Пол: Мъж
Кара: Колите да палят и работят!
Мечтае да кара: ;)
Детайли за колата: Лачени, в добро здраве и сериозен ремап ;)

Мнение от Dimitroff » 14 Дек 2008, 22:11

За нищо :D
Имаш ЛС

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 71
Регистриран на: 4.07.2007

Мнение от LSFC » 15 Дек 2008, 11:54

Ако не се получи с колегите
Околовръстното срещо Шел и ОМВ - РЕАЛ РУРБО лек пазарлък за ДДС-то и 2000лв. и си готов с един Грет.
За мен бе най гадното даване на 2000 лв в живота, много ме заболя.


Аватар
Мнения: 2738
Регистриран на: 13.06.2004
Пол: Мъж
Кара: много бавно бенве
Мечтае да кара: Порше
Детайли за колата: топ, топ, топ! unikat full!

Мнение от Bogat-Beden » 15 Дек 2008, 12:08

LSFC написа:Ако не се получи с колегите
Околовръстното срещо Шел и ОМВ - РЕАЛ РУРБО лек пазарлък за ДДС-то и 2000лв. и си готов с един Грет.
За мен бе най гадното даване на 2000 лв в живота, много ме заболя.
колко трябва да издържи като е чисто нова? :roll: Има ли някаква гаранция? :roll: И знаете ли приблизително след колко км дават фира или е прекалено относително-въпрос на поддръжка,начин на каране ,или? :roll:
"Може да решава тоя, който има e60 бе! Щом немаш e60, какво ще решиш ти бе? Ти немаш право да решаваш!"

Фен на тройките
Аватар
Мнения: 6397
Регистриран на: 21.02.2007
Местоположение: СА,Х
Пол: Мъж
Кара: Колите да палят и работят!
Мечтае да кара: ;)
Детайли за колата: Лачени, в добро здраве и сериозен ремап ;)

Мнение от Dimitroff » 15 Дек 2008, 12:25

Bogat-Beden написа:
LSFC написа:Ако не се получи с колегите
Околовръстното срещо Шел и ОМВ - РЕАЛ РУРБО лек пазарлък за ДДС-то и 2000лв. и си готов с един Грет.
За мен бе най гадното даване на 2000 лв в живота, много ме заболя.
колко трябва да издържи като е чисто нова? :roll: Има ли някаква гаранция? :roll: И знаете ли приблизително след колко км дават фира или е прекалено относително-въпрос на поддръжка,начин на каране ,или? :roll:


Принципно тези, който удрят 200 000км са на 90% за турбина:)
Колеги в чужбуна сменят и на около 150 000км - колегата V-max, ако не бърках беше дал линк на бмв форум в испания...с този проблем.
За моята турбина дадоха 2 години гаранция (100 000км.), в сервиза в който ми я монтираха също дадоха гаранция 1 година за монтажа.
Така като слушам колеги - след 200 000км (реални!) всеки започва да слиша повече как работи турбината :)
Много голямо значение оказва стила на каране и подръжката!
Чипнат мотор по мое мнение трябва да минава профилактика на турбината на 20-тина хиляди километра...за да няма изненади и ако нещата са хванати в зародиш да мине един ремонт, който в повечето случай е 1/4 от цената на нова турбина.

* важно условие е при смяната на турбината да се смени и някаква гарнитура.
* важно е да се смени и маслото (без значение дали му е време) !
* принципно трябва да се сменят и колекторите...щото матеряла дава фира (малки люспички се откъртват с времето и познай къде отиват...).

От всичко това съм изпълнил първото и второто, а колекторите на пясъкоструйка...не ми се дават пак 2000+ лева заради кофти масло или частици от колекторите... (щото ако първото може да мине-второто се хваща и може да не признаят гаранцията с прочутото "проблема е в мотора, не в турбината").

П.п. Не пожелавам на никой от колегите да сменя турбина!!! - чувството е доста кофти...не толкова заради парите (абе, фактор са си!), колкото заради самото усещане...

В крайна сметка всеки материал си има "живот" - явно след около 200к километра турбината вече е уморена...


Аватар
Мнения: 2738
Регистриран на: 13.06.2004
Пол: Мъж
Кара: много бавно бенве
Мечтае да кара: Порше
Детайли за колата: топ, топ, топ! unikat full!

Мнение от Bogat-Beden » 15 Дек 2008, 15:42

мерси за инфото :)
"Може да решава тоя, който има e60 бе! Щом немаш e60, какво ще решиш ти бе? Ти немаш право да решаваш!"

Потребител
Аватар
Мнения: 26
Регистриран на: 12.01.2008
Местоположение: софия
Пол: Мъж
Кара: F10

ха

Мнение от ogi73 » 07 Яну 2009, 21:45

Bogat-Beden написа:мерси за инфото :)

след всички приказки и лакардии растегнати тука,знаете ли колеги какъв е извода:)) не си копуваите дизели:)))) караите си бензин и си свиркаите:)) евтиното винаги ще ви излиза през носа:))

Слави
Аватар
Мнения: 7952
Регистриран на: 20.03.2003
Пол: Мъж

Мнение от © » 07 Яну 2009, 22:07

доста може да се спори по въпроса :mhihi:
както и да е, да не изместваме темата
както съм обещал ще напиша точно колко ще изкара моята, за сега обаче почива :mhihi:
вече над 200к

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 177
Регистриран на: 11.09.2008
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: 330d

Мнение от gggalf » 08 Яну 2009, 13:46

как мога да разбера дали е сменяна турбината ? еидн приател колата му е на 250.000 и не знае дали е сменяна как може да резберем ?

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 1780
Регистриран на: 29.10.2008
Местоположение: 100-те лица
Пол: Мъж
Кара: Е46 330d CBR 600RR
Мечтае да кара: F82 ,S1000RR

Re: ха

Мнение от xerial » 08 Яну 2009, 19:24

ogi73 написа:
Bogat-Beden написа:мерси за инфото :)

след всички приказки и лакардии растегнати тука,знаете ли колеги какъв е извода:)) не си копуваите дизели:)))) караите си бензин и си свиркаите:)) евтиното винаги ще ви излиза през носа:))



Бате карам 330дизеляк и за да карам кола бензин която да отговаря на вървенето трябва да е 330 бенз например или нещо такова и не съм мн убеден,че тоя агрегат е по надежден от дизеляка.при правилно ескплоатиране колата е вечна.А и бенз ще харчи като за 2 330д така че кои не е карал як дизеляк той си вика,че бенз е супер :lol:
Изображение Изображение

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 104
Регистриран на: 9.04.2008
Местоположение: "СПА столица на Балканите"
Пол: Мъж
Кара: BMW E46 320D TOURING
Мечтае да кара: X6 M-POWER

Re: Турбо

Мнение от Lyubo » 08 Яну 2009, 19:48

Колега ето ти един сайт кадето продават и ремонтират турбо.
http://www.unitechturbo.com/

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 4093
Регистриран на: 28.11.2006
Местоположение: София/Сандански
Пол: Мъж
Кара: BMW E90 330d; BMW F25 30d
Мечтае да кара: BMW M

Re: ха

Мнение от kriso85 » 08 Яну 2009, 19:48

xerial написа:Бате карам 330дизеляк и за да карам кола бензин която да отговаря на вървенето трябва да е 330 бенз например или нещо такова и не съм мн убеден,че тоя агрегат е по надежден от дизеляка.при правилно ескплоатиране колата е вечна.А и бенз ще харчи като за 2 330д така че кои не е карал як дизеляк той си вика,че бенз е супер :lol:

Бате всичко от 323и нагоре върви повече от тоз твой дизеляк.
А при тия големите бензини за надежност няма кво да говорим - много са здрави.
И не че искам да кажа, че дизела не е добър - просто обикновено са на повече километри от бензинките (не че няма изключения) и затова са по-износени , а ремонтите "паря"т ;)
Сори за :OT:
Иначе според мойте скромни наблюдения турбините се уморяват по-скоро от недобра поддръжка (масло, интервал на смяна, изчакване на гасенето след голямо натоварване и т.н.).
"Try not. Do or do not. There is no try" Yoda
Изображение


Аватар
Мнения: 1588
Регистриран на: 7.01.2005
Местоположение: SF
Пол: Мъж
Кара: E30 318hi ---> E30 328ihA
Детайли за колата: Бърз, здрав и безумно чист , това е моят автомобил :) Съвсем скоро M52B28 inside :DD

Мнение от V-max » 08 Яну 2009, 20:15

айде пак се почна спора , бензинките да не пишат тука :mhihi: :mhihi:

към думите на колегата димитрофф (честит имен ден на патерица :P ) ще добавя само , че тези турбини НЕ СЕ РЕМОНТИРАТ :!: свеки опит за последното са хвърлени на вятъра пари :idea:

Следваща

Назад към E46

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: Bing [Bot]

Последни теми
Facebook