Питане към знаещите
Модератор: Технически модератори
30 мнения
• Страница 2 от 2 • 1, 2

това е размера,вярно е че всеки автомобил има различно износване на частите но интересното е че размера е 0,92 +-0,05 и това е дадено по всички каталози.Мен ме интересува в случая друго;как да измеря моментния разход точно но без компа в колата и без стенд и възможно ли е такова нещо изобщо.Относно комплекта инструмент сложих тези снимки и чертежи за ползване от всички които имат интерес сами да ремонтират колите си.
valeri написа:
това е размера,вярно е че всеки автомобил има различно износване на частите но интересното е че размера е 0,92 +-0,05 и това е дадено по всички каталози.Мен ме интересува в случая друго;как да измеря моментния разход точно но без компа в колата и без стенд и възможно ли е такова нещо изобщо.Относно комплекта инструмент сложих тези снимки и чертежи за ползване от всички които имат интерес сами да ремонтират колите си.


by ''kompleksa''
- zvetiko
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 6269
- Регистриран на: 24.04.2007
- Местоположение: София
- Кара: Е39М54В30
valeri написа:
това е размера,вярно е че всеки автомобил има различно износване на частите но интересното е че размера е 0,92 +-0,05 и това е дадено по всички каталози.Мен ме интересува в случая друго;как да измеря моментния разход точно но без компа в колата и без стенд и възможно ли е такова нещо изобщо.Относно комплекта инструмент сложих тези снимки и чертежи за ползване от всички които имат интерес сами да ремонтират колите си.
Колега,няма начин да премериш тази величина без необходимите уреди-предполагам искаш някой да ти каже някъде да премериш напрежение или съпротивление,но най-вероятно изходният сигнал се преработва по някакъв алгоритъм в съответният уред.

Благодаря ви колеги.
Утре ще го поръчам да се прави и вече имаме пълен комплект за центовката
Специални благодарности и на Бат Жеко,много точен човек
с чиято помощ зацепих веригите и колата запали,прецентровал съм разпределителния вал с 2 градуса отклонение точно както го препоръчва производитела за корекция на центровката след 20 000км,сега ще видя какво ще стане със топлия старт ,преварение-закъснение на гнп,твърда-мека работа на мотора и ще опиша всичките си впечатления .Само да уточня ,че не съм сменял веригите(на около 250 000 км са) само лека ''натегнах'' успокоитела
Утре ще го поръчам да се прави и вече имаме пълен комплект за центовката
Специални благодарности и на Бат Жеко,много точен човек

с чиято помощ зацепих веригите и колата запали,прецентровал съм разпределителния вал с 2 градуса отклонение точно както го препоръчва производитела за корекция на центровката след 20 000км,сега ще видя какво ще стане със топлия старт ,преварение-закъснение на гнп,твърда-мека работа на мотора и ще опиша всичките си впечатления .Само да уточня ,че не съм сменял веригите(на около 250 000 км са) само лека ''натегнах'' успокоитела

by ''kompleksa''
Направо незнам от къде да започна
след кансултация с колегите с тдс никой не е чувал за това прецентроване на вала
като изключвам специалисти като Бат Жеко и Пепи(благоевград)-той е основателя на сервиза на марката там и сега има собствен -няма такъв мозък
ако не ми вярвате питайте ГЕЦАТА73
а БАТ ЖЕКО Е човека за който просто нямам думи
Та с точно тази центровка мотора почна да пали топъл на зъб и работи меко
-направо нямам думи ,а най-интересното е ,че се препоръчва от производитела на20 000км след завода или след нов ангренаж,а колко ли майстори го знаят или практикуват-незнам.ВЕРИГИТЕ МИ СТОЯТ НОВИ,но не в колата,а в опаковката и не мисля да ги сменям скоро

след кансултация с колегите с тдс никой не е чувал за това прецентроване на вала
като изключвам специалисти като Бат Жеко и Пепи(благоевград)-той е основателя на сервиза на марката там и сега има собствен -няма такъв мозък

а БАТ ЖЕКО Е човека за който просто нямам думи
Та с точно тази центровка мотора почна да пали топъл на зъб и работи меко






by ''kompleksa''
- zvetiko
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 6269
- Регистриран на: 24.04.2007
- Местоположение: София
- Кара: Е39М54В30
ivan. написа:Направо незнам от къде да започна![]()
след кансултация с колегите с тдс никой не е чувал за това прецентроване на вала
като изключвам специалисти като Бат Жеко и Пепи(благоевград)-той е основателя на сервиза на марката там и сега има собствен -няма такъв мозъкако не ми вярвате питайте ГЕЦАТА73
а БАТ ЖЕКО Е човека за който просто нямам думи
Та с точно тази центровка мотора почна да пали топъл на зъб и работи меко![]()
![]()
![]()
![]()
-направо нямам думи ,а най-интересното е ,че се препоръчва от производитела на20 000км след завода или след нов ангренаж,а колко ли майстори го знаят или практикуват-незнам.ВЕРИГИТЕ МИ СТОЯТ НОВИ,но не в колата,а в опаковката и не мисля да ги сменям скоро
Ванка ,какво представлява тази прецентровка и как се прави-не е честно да държиш разговорите си с БАТ ЖЕКО в тайна-тоя човек няма една празна дума,аз също много го уважавам.

Това си е,Ванката пусна мухата и изчезна.Хайде дай инфо по-подробно,че доколкото съм чувал Бат Жеко е бог на тема БМВ и би било интересно и ние да разберем повече за центровката,която ти е направил.Споделения опит е безценно богатство,не го крий а го сподели
така и на теб ще ти олекне а и за другите ше бъде приятно да научат повече.С поздрав!

- predel
- ентусиаст
-
- Мнения: 1422
- Регистриран на: 18.02.2007
- Местоположение: Вече в собствена колибка!
- Пол: Мъж
- Кара: Е38, понякога Е61, Е34 и Е65
- Мечтае да кара: КА-50
valeri написа:Това си е,Ванката пусна мухата и изчезна.Хайде дай инфо по-подробно,че доколкото съм чувал Бат Жеко е бог на тема БМВ и би било интересно и ние да разберем повече за центровката,която ти е направил.Споделения опит е безценно богатство,не го крий а го споделитака и на теб ще ти олекне а и за другите ше бъде приятно да научат повече.С поздрав!
Само, че центровката е направена от Иван с моралната подкрепа от Жеко, който в този момент е бил в чужбина....
А Жеко наистина е ... нямам думи.... такива хора почти няма....
Ако няма повреда в компютъра - бийте провайдера 

Става въпрос за статичната центровка-
1. слага се клина долу на маховика=1-ви цилиндър е на горна мъртва точка;
2.Гнп-то също се докарва на белег,ако не са откачени и двете вериги едновременно -гнп не е разцентровано;
3.Разпределителния вал-
по-горе колегата Валери ми показа съоражението,с което се центрова
като се докара разпределителния вал на 1-ви цилиндър ГМТ (т.е. и двата клапана в затворено положение) в самия чертеж на съоражението се дава един размер- 4,5мм или 4,6 мм -като се спази тоя размер т.е.подлага се подлага се плоскост с тая дебелина по д единия край на ''съоражението'' за вала и чак тогава се стяга зъбното колело.
След всичко това разпределителния вал е изместен с 2 градуса,а най-интерсното(за мене)е,че това прецентроване се прави 20000км след смяна на вериги и дори още когато наште коли са били в сервизна гаранция т.е. след излизане от завода
1. слага се клина долу на маховика=1-ви цилиндър е на горна мъртва точка;
2.Гнп-то също се докарва на белег,ако не са откачени и двете вериги едновременно -гнп не е разцентровано;
3.Разпределителния вал-
по-горе колегата Валери ми показа съоражението,с което се центрова
като се докара разпределителния вал на 1-ви цилиндър ГМТ (т.е. и двата клапана в затворено положение) в самия чертеж на съоражението се дава един размер- 4,5мм или 4,6 мм -като се спази тоя размер т.е.подлага се подлага се плоскост с тая дебелина по д единия край на ''съоражението'' за вала и чак тогава се стяга зъбното колело.
След всичко това разпределителния вал е изместен с 2 градуса,а най-интерсното(за мене)е,че това прецентроване се прави 20000км след смяна на вериги и дори още когато наште коли са били в сервизна гаранция т.е. след излизане от завода

by ''kompleksa''
- dinozab
-
-
- Мнения: 2330
- Регистриран на: 6.10.2005
- Местоположение: Пловдив
- Пол: Мъж
- Кара: от моабет на моабет
Ванка в Ауто датата пише че това центроване след 20000км след смяна на вериги се прави с помпата т.е. тя се мести а не вала горе ти ква химия пак си напрайл




Защо тогава дават в мануала(мисля,че ти го изпратих,ако не съм ще ти го пратя ,за да го качиш тук)изместване на разпределителния вал,може и гнп-то да трябва ,ама за вала съм сигуренdinozab написа:Ванка в Ауто датата пише че това центроване след 20000км след смяна на вериги се прави с помпата т.е. тя се мести а не вала горе ти ква химия пак си напрайл![]()
![]()

by ''kompleksa''
- Zubcho
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 3647
- Регистриран на: 25.06.2007
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: Кенеф за великани
- Мечтае да кара: Alpina B10 biturbo
Иване ще скъсам ма. Къде ги правиш всички тези ремонти и какво правиш в Петрич още. Идвай по Софията да изкарваш пари и да правиш TDS-и (включително и моя)
Поздрави и усмивки
Поздрави и усмивки
Пийте си редовно хапчетата от сушени жаби и карайте внимателно по острите завои, че да не ви се подострят колите.
Аз карам според ЗЗдП, и спазвам ограничението на скоростта, а ти?
Аз карам според ЗЗдП, и спазвам ограничението на скоростта, а ти?
30 мнения
• Страница 2 от 2 • 1, 2
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани